Splitter schreef:TiTanium schreef:Xiaomi Roborock S6 MaxV
hopelijk krijg je geen buyer's remorse als over een weekje of 2 de nieuwe S7 beschikbaar komt
TiTanium schreef:Die lidar laser das iets zot, ik heb nog nooit de plattegrond van men woonst gezien. Elke poot/obstakel staat er netjes op!
Honden en katten worden perfect gedetecteerd. Hier en daar eens een schoen gezet en jawel het staat op de map!
satsurfer schreef:en de xiaomi uit china wel.
devilkin schreef:Hoe zit het met de privacy van dit ding? Waar wordt die map opgeslagen?
devilkin schreef:Beetje paranoide: wss wel, maar dat soort zaken komt hier gewoon niet binnen.
Tomby schreef:Wat is er zo speciaal aan de vorm van jouw woonruimtes dat je je daar zorgen over maakt ?
JamesEarlGray schreef:Tomby schreef:Wat is er zo speciaal aan de vorm van jouw woonruimtes dat je je daar zorgen over maakt ?
Kakt of poept gij met de deur open? Vertelt ge aan iedereen uw diepste geheimen?
Tomby schreef:devilkin schreef:Hoe zit het met de privacy van dit ding? Waar wordt die map opgeslagen?
Wat is er zo speciaal aan de vorm van jouw woonruimtes dat je je daar zorgen over maakt ?
Tomby schreef:Stop met jullie hyperbolen. Het ging over de vorm van je ruimtes zoals vastgesteld door sensor/LIDAR. En het ging over het versturen naar de vendor/service. *zucht*
Tomby schreef:Stop met jullie hyperbolen. Het ging over de vorm van je ruimtes zoals vastgesteld door sensor/LIDAR. En het ging over het versturen naar de vendor/service. *zucht*
EDIT: en daarvoor speciaal hier geregistreerd ? *facepalm* Hopelijk niet met je echte e-mail-adres, je weet maar nooit...
selder schreef:Logitech G Pro X Superlight, amaaaaai, precies alsof je alleen aan het gamen met je hand...
B335B3AB-D60E-44A4-81C0-601E70B472CF.jpeg
Nr10 schreef:selder schreef:Logitech G Pro X Superlight, amaaaaai, precies alsof je alleen aan het gamen met je hand...
B335B3AB-D60E-44A4-81C0-601E70B472CF.jpeg
Mijn oog valt eerder op de A&H Xone.. 92?
Heb hier een 62.
Verder 1x Technics SL1200 en 2x CDJ van Pioneer?
selder schreef:Leuke bezigheidvorige stream was zo leuk dat we het 10 uur aan 1 stuk gedaan hebben :-p
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uHugbgczc1E
selder schreef:
selder schreef:
Da's de DJ uitrusting van de vrouw: 2x Technics SL1200, 2x XDJ-700 en een oude Xone:92 (onze vorige Xone:23 had maar 2 kanalen (eigelijk 4, maar 1x Phono en 1x line per kanaal) en 2x KRK RP5 G3. Als we thuis een privé feest doen, wordt de stokoude Logitech Z906 5.1 surround set in de living ook aangesloten. En als we dan streamen via Mixcloud Live wordt deze hele mikmak door elkaar gehaspeld door OBS via een Hades Canyon NUC (9 USB poorten!) met 4 à 5 Logitech BRIO/C922/C925e cameras met 15/20m USB verlengkabels, een stuk of 2 à 3 oude iPhones (Xr en Xs enzo) op een klein manfrotto statiefje met wat powerbanks, 2 beamers (momenteel Nebula Capsule II's) die MS Whiteboard via een Asus Zenscreen Touch aangesloten via USB-C geprojecteerd op een muur (zodat je alleen de tekening ziet).
Leuke bezigheidvorige stream was zo leuk dat we het 10 uur aan 1 stuk gedaan hebben :-p
steve-0 schreef:Cool! Nog nooit gehoord van MS Whiteboard, tijd om eens te researchen.
steve-0 schreef:Offtopic: Noors?
Nr10 schreef:[...]
Vanwaar de verwijzing naar Deg? Iets te maken met de Fuse-resident?
Tomby schreef:Hah, was precies niet de enige die vooral oog had voor de achtergrond.
Heb me wel al afgevraagd wat Selder doet qua broodwinning, want enerzijds pree vet genoeg voor al dat speelgoed, maar anderzijds blijkbaar ook tijd genoeg om er mee bezig te zijn. Ik koop nog nauwelijks 'speelgoed' omdat ik gewoon geen tijd heb om er deftig mee bezig te zijn.
selder schreef:Als de Raw er is, dan vernieuw ik met Z590, nieuwe Intel CPU, en tegen dan de RTX3080Ti, en dan verkoop ik de Ghost met huid en haar
Nr10 schreef: Toevallig lid geweest van Partyforum en later Partyguide?
Vreselijk off topic
JamesEarlGray schreef:Oeh, waarom geen R9 5950X? Zulke brute kracht in SFF PC lijkt mij het toppunt van "because I can".
Dizzy schreef:iPad Air wifi+cellular 256GB. Vorige ipad air werkte nog maar te weinig geheugen (16GB) en geen updates meer en ipadOS.
Zoek nu een goed usb-c hub die sd-cardreader combineert met 3.5 audio jack, iemand een tip?
Nr10 schreef:
Mijn oog valt eerder op de A&H Xone.. 92?
Heb hier een 62.
Verder 1x Technics SL1200 en 2x CDJ van Pioneer?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten