Splitter schreef:Trojan schreef:de Sony WH-1000XM3 aangeschaft.
was ik ook naar aan het kijken, maar ik twijfel dan altijd of ze wel echt lekker comfortabel zitten en kwalitatief zijn.
heb momenteel de MDR-ZX770BN nog steeds en dat is en blijft super.
had er een opvolger voor gekocht maar die was na 2 maand al stuk (ook sony!)... en ook met vorige aankopen heb ik zulke slechte ervaringen.
dus.... hoe is die ?
Tot hiertoe super tevreden van. Het is wel mijn eerste NC headphones en het is wel wennen, vanaf je die aan zet is het (afhankelijk van het omgevingsgeluid) ineens muisstil.
Het enige aspect dat me min of meer stoort is dat ik te laat pas door had dat het ding gemaakt is voor mobiele toestellen. Compatibiliteit met windows is enkel maar voor geluid, maar de microfoon aan de praat krijgen mag je dik vergeten. (is blijkbaar gekend probleem volgens het interwebz)
Dus van softphone op de laptop terug overschakelen op external assignment en doorschakelen naar de gsm om te bellen.
En gebruik met Teams/Skype mag je dus helemaal vergeten. En dat vind ik persoonlijk wel jammer.
Maar gelukkig heb ik daarvoor nog een Jabra Evolve 65, die ik tot nu toe gebruikte.
liegebeestig schreef:Hele mooie foto trouwens ook Trojan, toevallig een foto van de productshoot setup?
Nope, gewoon van Google geplukt.

heist_175 schreef:Trojan schreef:Wegens het steeds storender wordende lawaai van mijn onderbuur die zijn muziek en TV op storend luid niveau zet terwijl de vloer en muren van karton zijn gemaakt, heb ik mij de Sony WH-1000XM3 aangeschaft.
Had je die dan niet beter voor uw buur gekocht

?
Not sure if serious.
Dat was ook mijn eerste gedacht, tot ik las dat de introductie pas tegen september gaat zijn. En nu ik thuis ga moeten zitten dankzij corona lijkt het mij best de investering nu al te maken in de XM3, of mijn onderbuur haalt het einde van de week niet.

De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.