1. Wat zoek ik: goedkope verzekering voor mezelf (vw polo 44kw '97, nafte)
Ethias: €700a800 (Bm 0 geen idee of ze dit willen accepteren, 11 kon ik niet ingeven online)
Actel: €690 ((Bm 0 geen idee of ze dit willen accepteren, 11 kon ik niet ingeven online))
jongverzekerd.be: niet echt in de buurt maar daar spring ik wel eens binnen als ik in leuven zou moeten zijn!
Andere goedkopere opties?
Misschien vermelden: geen probleem met een rijtest doen eventueel een black box ik rij toch rustig. Maar liever verzekerd geraken aan een BM van de ouders (beiden op -1) want normaal zou ik starten aan 11 (= verzekering is duurder dan de auto )....en zelf heb ik al 2j dat roze papier in handen.
Code: Selecteer alles
2. Ook iets aan het zoeken om een Porsche 911 (993 210kw) of Bmw M3 e36 (236kw) te verzekeren op de pa (ik krijg dat in be toch niet op mijn naam) maar die auto is meer voor de fun dus zoveel km zal die wel niet doen maar ehm ja als ik naar Duitsland ga zal het niet met de polo zijn :angel: welke verzekeraar gaat mij er bij nemen als mede(hoofd)bestuurder.... en eigenlijk doe ik evenveel/meer km dan de papa als ik zo een paar keer over en weer ga....(concerten etc).