Ik heb nieuw speelgoed!
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Normaal krijgt de originele persoon die bonus... ik vermoed dat cloink ondertussen al 10 pond heeft 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1377 keer
- Bedankt: 508 keer
Wellicht door de intresten op hun money pools ? Ik vraag me inderdaad ook wel af hoe veilig dit is, en ook of je kaart wel overal geaccepteerd gaat worden al lijkt het gewoon een MasterCard. Verder staat in hun FAQ dat ze de eerste 12 maand 0 fee garanderen, waarmee ze toch wel lijken te suggereren dat ze op termijn geld gaan vragen voor hun service.Splitter schreef:wat is dan hun verdienmodel en hoe kunnen ze de veiligheid van je geld garanderen?
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
r2504 schreef:Normaal krijgt de originele persoon die bonus... ik vermoed dat cloink ondertussen al 10 pond heeft
Hela hela, ik ben anders nen eerlijke persoon zenne...mgo72 schreef:Heb uw code gebruikt. Heb wel heen 5 pond gekregen.

Volgens hun FAQ:Splitter schreef:wat is dan hun verdienmodel en hoe kunnen ze de veiligheid van je geld garanderen?
We earn a nominal fee paid to us by merchants every time you use Revolut Card.
Sorry, nog niet geprobeerd. Ik plan ze te gebruiken tijdens mijn reizen buiten de EU.conexio schreef:Heeft die kaart ook de nadelen van een andere prepaid kaart? Kan je ze bijvoorbeeld ook bij tolstations gebruiken?
ooh. shiny.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Ah, wanneer mogen we langskomen voor food en drank? 

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
- Bedankt: 114 keer
Proficiat!
Daarstraks een iPhone 5c dock kunnen scoren bij Switch voor 11,60 euro in plaats van 29. 5s past er ook probleemloos in dus daarvoor kan je dan ook niet sukkelen.
http://www.switch.be/nl/product/9530/71 ... -dock.html
Daarstraks een iPhone 5c dock kunnen scoren bij Switch voor 11,60 euro in plaats van 29. 5s past er ook probleemloos in dus daarvoor kan je dan ook niet sukkelen.
http://www.switch.be/nl/product/9530/71 ... -dock.html
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Allez, hij hangt.

Wel geen vragen stellen over de installatie, Lampiris is dat hier komen fiksen deze keer.
Volgens de installateur moduleert de ketel ook netjes, maar ik heb hier toch mijn twijfels bij (radiatoren worden snoeiheet in vergelijking met voorheen). Dat Nest maar snel hunne patch uitbrengt...

Wel geen vragen stellen over de installatie, Lampiris is dat hier komen fiksen deze keer.

Volgens de installateur moduleert de ketel ook netjes, maar ik heb hier toch mijn twijfels bij (radiatoren worden snoeiheet in vergelijking met voorheen). Dat Nest maar snel hunne patch uitbrengt...

ooh. shiny.
- krisken
- userbase crew
Laat je je bevindingen weten?
Telefonie = EDPnet + OVH
- krisken
- userbase crew
Just gehaald bij Coolblue : Huewei P8 + cover + 64GB sd kaartje

Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 366 keer
- Bedankt: 119 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Mooi. Het grappige is dat juist vandaag Huawei de P9 gaat voorstellen. Ik vind Huawei beter en beter worden.
Ben zelf ook nog steeds aan het denken over een opvolger van mijn Note3.
Ben zelf ook nog steeds aan het denken over een opvolger van mijn Note3.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
- krisken
- userbase crew
Is t vandaag dat ze de P9 voorstellen? Lap, ik dacht pas in april 

Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Een warme radiator heeft niet direct iets met moduleren of niet te maken... maar met het aantal graden verschil tussen gevraagde en actuele temperatuur (als dat verschil groot is zal je radiator alsnog heel warm worden en dan geleidelijk aan afnemen). Maar misschien wordt dit beter besproken in het thermostaat topic.cloink schreef:Volgens de installateur moduleert de ketel ook netjes, maar ik heb hier toch mijn twijfels bij (radiatoren worden snoeiheet in vergelijking met voorheen). Dat Nest maar snel hunne patch uitbrengt...
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Heb me het Zwitsers mes onder de reisstekkers gekocht: een "Skross". Enfin, twee eigenlijk.
Leuke dingen!

Batterijtjes zijn mini te noemen (1200mAh), maar het is de bedoeling dat ik ze enkel in tijden van nood gebruik, dus voldoet voor mij (en de meerprijs t.o.v. de versie zonder was 3€, dusjah...).

Batterijtjes zijn mini te noemen (1200mAh), maar het is de bedoeling dat ik ze enkel in tijden van nood gebruik, dus voldoet voor mij (en de meerprijs t.o.v. de versie zonder was 3€, dusjah...).

ooh. shiny.
- krisken
- userbase crew
Sure, dat heb ik idd en doen ze niet moeilijk over (is al ns gebeurd) maar ik zie de P9 nog niet te koop, noch reviews, noch deftige info behalve "waarschijnlijk 6GB ram, waarschijnlijk 2 cams achteraan"
)

Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 231 keer
Oké... Ik dacht dat het een grap was, maar ik zie het nu ook 
EDIT: was bedoeld op post Krisken
PS. Koop je voor dat geld niet beter een OnePlus 2 met meer opslaggeheugen en grotere accu, Wireless AC,...
PS2. Precies geen P9... http://bgr.co/GvZHwPq

PS. Koop je voor dat geld niet beter een OnePlus 2 met meer opslaggeheugen en grotere accu, Wireless AC,...
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 600 keer
- Recent bedankt: 2 keer
vandaag mailtje van revolut gehad:cloink schreef:r2504 schreef:Normaal krijgt de originele persoon die bonus... ik vermoed dat cloink ondertussen al 10 pond heeftHela hela, ik ben anders nen eerlijke persoon zenne...mgo72 schreef:Heb uw code gebruikt. Heb wel heen 5 pond gekregen.Ge krijgt die £5 na uw eerste top-up, als ik me niet vergis.
Unfortunately in order to provide the inter-bank spot exchange rate, and no fees to our customers, since 24th December, we no longer provide financial rewards for referrals.
- krisken
- userbase crew
Goh kon er idd nog andere kopen voor die prijs, maar k had een CB bon die ging vervallen dusjahBertG3 schreef:Oké... Ik dacht dat het een grap was, maar ik zie het nu ook

Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 256 keer
Ik ben enkele weken geleden ook overgestapt op die launcher (stond er nogal weigerachtig over) na het testen van vele andere launchers. Werkt eigenlijk het beste.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Motherf... Sorry, wist ik dus niet.Splitter schreef:vandaag mailtje van revolut gehad:Unfortunately in order to provide the inter-bank spot exchange rate, and no fees to our customers, since 24th December, we no longer provide financial rewards for referrals.

ooh. shiny.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 763 keer
Joepie!
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 222 keer
'kheb er ook eentje aangevraagd en je code ingegeven maar hoe laad je dat ding op ? SEPA overschrijving zal wel lukken maar via een andere kaart lukt het mij niet. Credit cards accepteren ze niet en Maestro kaarten blijkbaar ook niet.cloink schreef:Niet echt speelgoed, maar mijn (gratis) Revolut prepaid kredietkaart is toegekomen: geld opnemen in allerhande currencies in het buitenland zónder extra fees en tegen een prima rate! Bijna "too good to be true", maar perfect voor op reis dus!Prima app ook.
PS: nieuwe intekenaars krijgen £5 cadeau bij het ingeven van een referentie-code. De mijne is "chris16", mocht ge het nodig hebben...
(niet meer geldig)
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Klopt, credit cards accepteren ze niet (enkel "debet cards", maar da's in België nogal zeldzaam), aangezien dat te duur is. Ik doe het met een SEPA overschrijving. Niet ideaal, maar om te reizen (= redelijk geplande uitgaven) volstaat het.VOiD schreef:'kheb er ook eentje aangevraagd en je code ingegeven maar hoe laad je dat ding op ? SEPA overschrijving zal wel lukken maar via een andere kaart lukt het mij niet. Credit cards accepteren ze niet en Maestro kaarten blijkbaar ook niet.
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 366 keer
- Bedankt: 119 keer
Was bijkbaar dus alleen maar een heel groot gerucht dat niet waar bleek te zijn. Stond nochtans op vele sites. Dan maar in april.krisken schreef:Is t vandaag dat ze de P9 voorstellen? Lap, ik dacht pas in april
De mate 8 is wel gelanceerd, ook een zeer mooi toestel en zeer slank voor een 6" telefoon. Minder breed dan een iPhone 6s plus die "maar" een 5.5" scherm heeft.
Denk dat we een mooi smartphone jaar gaan krijgen.
Als geruchten kloppen zou de Samsung Galaxy S7 waterdicht zijn en terug een microSD kaart slot hebben, ben benieuwd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
- Bedankt: 273 keer
Het (high-end) smartphonejaar zal sowieso een pak beter zijn nu dat het debacle van de Qualcom snapdragon 810 achter ons is (warmte en verbruik). De 820 ziet er belovend uit op 14nm finfet met een eigen design. Hopelijk goed genoeg dat de rest Samsung en Apple kan bijbenen op vlak van SoC.Abusimbal schreef:Was bijkbaar dus alleen maar een heel groot gerucht dat niet waar bleek te zijn. Stond nochtans op vele sites. Dan maar in april.krisken schreef:Is t vandaag dat ze de P9 voorstellen? Lap, ik dacht pas in april
De mate 8 is wel gelanceerd, ook een zeer mooi toestel en zeer slank voor een 6" telefoon. Minder breed dan een iPhone 6s plus die "maar" een 5.5" scherm heeft.
Denk dat we een mooi smartphone jaar gaan krijgen.
Als geruchten kloppen zou de Samsung Galaxy S7 waterdicht zijn en terug een microSD kaart slot hebben, ben benieuwd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 222 keer
Is er iemand die eens zou kunnen proberen met een prepaid credit card ? (Opladen hoeft niet, gewoon in de app checken of zo'n kaart geaccepteerd wordt)cloink schreef:Klopt, credit cards accepteren ze niet (enkel "debet cards", maar da's in België nogal zeldzaam), aangezien dat te duur is. Ik doe het met een SEPA overschrijving. Niet ideaal, maar om te reizen (= redelijk geplande uitgaven) volstaat het.VOiD schreef:'kheb er ook eentje aangevraagd en je code ingegeven maar hoe laad je dat ding op ? SEPA overschrijving zal wel lukken maar via een andere kaart lukt het mij niet. Credit cards accepteren ze niet en Maestro kaarten blijkbaar ook niet.
Internet: EDPNet VDSL
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 600 keer
- Recent bedankt: 2 keer
jep, accepteert die als mastercard - net 10 eur van men bpost prepaid naar mijn revolut overgezetVOiD schreef:Is er iemand die eens zou kunnen proberen met een prepaid credit card ? (Opladen hoeft niet, gewoon in de app checken of zo'n kaart geaccepteerd wordt)

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Om een beetje aso te zijn op de bureau, Jabra Move BT koptelefoon, €62 bij Amazon.de.
Donderdagavond besteld om 20u30, zaterdagochtend 10u30 geleverd.
Met kabel vind'k nogal ambetant op werk, vooral met al de brol op de bureau, tweede pc naast mij etc.
Hier thuis even aan't proberen, best tevreden van het geluid gezien de prijs "maar". Bass is niet zo zwaar als bij mijn beats (jaja, de meningen zijn daarover nogal uiteenlopend
) maar best in orde.
Zit goed op het hoofd, ook voor een brildrager.
Online lees je klachten over volume op BT, ik denk dat die gasten echt een gehoorsprobleem hebben want ik kan dat niet ophouden als die op het luidst
staat...
De echte test zal pas op't werk zijn, heb een collega die de neiging heeft te roepen als die aan't bellen is. Een koptelefoon met active noise cancelling vind'k een beetje van't goede teveel
Een vod heb ik echter wel al overwogen.
Donderdagavond besteld om 20u30, zaterdagochtend 10u30 geleverd.
Met kabel vind'k nogal ambetant op werk, vooral met al de brol op de bureau, tweede pc naast mij etc.
Hier thuis even aan't proberen, best tevreden van het geluid gezien de prijs "maar". Bass is niet zo zwaar als bij mijn beats (jaja, de meningen zijn daarover nogal uiteenlopend

Zit goed op het hoofd, ook voor een brildrager.
Online lees je klachten over volume op BT, ik denk dat die gasten echt een gehoorsprobleem hebben want ik kan dat niet ophouden als die op het luidst
staat...
De echte test zal pas op't werk zijn, heb een collega die de neiging heeft te roepen als die aan't bellen is. Een koptelefoon met active noise cancelling vind'k een beetje van't goede teveel