Verdorie das echt straf, ik heb ook een mx925. Ik zal nog eens een setje kopen als ik daar nog eens kom.ub4b schreef:Geen idee maar ik heb eens met nieuwe cartridges uit den action in repeat blijven printen tot de inkt van 1 van de 5 op was, ik zat aan meer dan 100 pagina's full color in beste kwaliteit en dan was één kleur op. Dat was dus in best quality. Geen verschil zichtbaar in schema's en fotos tov officiële canon inkt, en ik druk mijn reclames in high-end tijdschriften eerst op de inktjet af alvorens ze naar de drukker te sturen. Resultaat is close.
Handleidingen in full color zat ik aan net geen 300 blz ofzo alvorens de inkt op was, in kwaliteit normal.
Mijn maat heeft als opleiding drukker, maar zit nu in de high-end hifi, en die gast print dus ook met de mx925 en den action inkt .... hij is dan nog een freak op gebied van papier, hij gebruikt geen standaard papier, maar 90 gram ultrabright en dat kost 3x zoveel als action papier in een zaak zoals kwarto.
Ik heb nieuw speelgoed!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 83 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Geen probleem toch met hun laagste prijs garantie?ub4b schreef:Drie lasers buiten, heb nu drie inktjets: 2x Canon MG5150, redelijk compact en gaat meer naar hifi shows als copier + mooie foto print, en dan het office recto versie topmodel erbij sinds gisteren. Ik wou nog kunnen scannen in batch + recto versie, deze kan het allemaal:
http://www.vandenborre.be/all-in-one-pr ... anon-mx925
Gisteren nog 137.99 betaald bij VDB, grrrr die dagprijzen. Inkt 10 euro voor een setje van 5 bij den action
http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Page61 ... s?Id=58194
Gewoon aanvragen en ze betalen u dat prijsverschil terug...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ik denk niet dat dit twee dezelfde producten waren 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 387 keer
MG5150 gebruikt andere inkt dan MX925, maar beide zijn in den action te koop ....Ik denk niet dat dit twee dezelfde producten waren
BTW: met een officiële PGBK canon cartridge van 19ml doe je volgens 5% bedekking 341 pagina's, en die kost € 11,25. Bij den Action heb je voor 10 euro 5 cartridges, dus in principe kost de PGBK dan 1/5 van dat setje, dus 2 euro. Het is dus goedkoper om in kleur te drukken gezien je dan minder van elke cartridge gebruikt, anders gaat enkel zwart op en blijf je met de rest van je kleuren zitten.
Een officiële zwarte toner doet 4500 pagina's, en kost voor m'n konica laser € 64,50. Voor dit geld koop je dus 32,25 cartridges, dus bijna 11.000 faces die je ermee kan printen. Vergeet ook niet dat bij een laser de drum verslijt, en dat is een kost die de meesten niet voorzien, maar de drum is de duurste, en gaat 45.000 faces mee. Als je in kleur afdrukt, wordt de drum 4x per pagina gebruikt, dus heb je 11.250 pagina's per drum.
Dus zo spotgoedkoop is een laser niet ....
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Ik heb dezelfde gekocht bij 123inkt, was wel een pak goedkoper dan vandeborre.ub4b schreef:Drie lasers buiten, heb nu drie inktjets: 2x Canon MG5150, redelijk compact en gaat meer naar hifi shows als copier + mooie foto print, en dan het office recto versie topmodel erbij sinds gisteren. Ik wou nog kunnen scannen in batch + recto versie, deze kan het allemaal:
http://www.vandenborre.be/all-in-one-pr ... anon-mx925
Gisteren nog 137.99 betaald bij VDB, grrrr die dagprijzen. Inkt 10 euro voor een setje van 5 bij den action
Ook hervulbare cartridges gekocht en inkt?
Als je interesse hebt, geef je maar een seintje zodat eenmaal goed bevonden geef ik je de links naar de shops wel dan.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 94 keer
Eens iets anders, nieuwe eBike gekocht:

Gezellig, met zo'n machien 25 km met tegenwind naar het werk fietsen.

Gezellig, met zo'n machien 25 km met tegenwind naar het werk fietsen.

@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 763 keer
Een Incase ICON Sleeve voor m'n 12" Macbook.
Superding, heel tevreden van.
Nu op zoek naar die sleeve voor m'n iPad Pro, maar die vind ik niet in België...
Nu op zoek naar die sleeve voor m'n iPad Pro, maar die vind ik niet in België...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 231 keer
Kwam ik onlangs tegen... http://www.mytrendyphone.nl/shop/ipad-p ... 378c1.htmlselder schreef:Een Incase ICON Sleeve voor m'n 12" Macbook.
Wel geen ervaring met deze shop.
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 114 keer
(Ik zocht eigenlijk naar iets als een review maar kwam op deze paar maanden oude post terecht dus toch maar quoten)AndRo555 schreef:Xiaomi Mi Wifi Mini.
25 euro (incl shipping) router die 2x2 2.4GHz n en 2x2 5GHx ac doet. 1 WAN en 2 LAN poorten. Jammer genoeg maar 100Mbps poorten.
Gekocht om te zien of ze mij bevallen. En ik ben van plan om er nog een paar bij te kopen om heel het huis 5GHz dekkend te maken zodat je zonder vage snelheidsproblemen overal met gemak 50Mbps+ kan halen (70/6 Proximus Profiel)
Daarnaast had ik er ook nog reserve USB battery pack bijgedaan (8 euro, 10000mAh) van Xiaomi omdat mijn 5 jaar oude trendnet het begeven heeft.![]()
Die dingen zitten echt wel strak in elkaar. Mooie aluminium behuizing en een afwerkingskwaliteit die niet zou misstaan bij een Apple product.
Vandaag de mijne ook ontvangen, voelt en ziet er degelijk uit maar het is niet wat ik besteld heb.. waar is mijn LED klok naartoe?

+ TP-Link powerlines voor mijn zus
+ Clarks Desert Boots, heel schone leren schoenen voor een acceptabele prijs & ben benieuwd hoelang ze meegaan
+ Sony RX100M3
En mijn vader heeft de Star Shower van op tv gekocht haha, moet wel zeggen dat licht heel goed te zien is:

TV:

ISP:

Tel.:

- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 763 keer
ne kapstok voor in den otto, haha 

Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
- Bedankt: 133 keer
- Recent bedankt: 2 keer

.
Mijn zoon heeft voor onder de kerstboom zo een edison gekregen. Echt wel knap speelgoed voor zowel vader als zoon. Heel het project is knap gemaakt.
Best indrukwekkend wat dat robotje kan.
www.meetedison.com
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
- Bedankt: 133 keer
Ok, dat verklaart misschien al ineens waarom plots het ééne wiel veel trager loopt dan het andere. Met het uitkalibreren lukt het me nog niet.
Hij gaat die inderdaad ook gebruiken voor coderdojo!
Hij gaat die inderdaad ook gebruiken voor coderdojo!
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 545 keer
- Recent bedankt: 1 keer
de NAS een upgrade gegeven zodat ik mijn kleine speel VM's daarop kan laten draaien ...

Ondanks dat QNAP maar 8GB opgeeft als maximum (volgens de specs van Intel op basis van CPU) is 16GB dus perfect mogelijk. Kleine kostprijs voor een hoop extra functionaliteit nu !

Ondanks dat QNAP maar 8GB opgeeft als maximum (volgens de specs van Intel op basis van CPU) is 16GB dus perfect mogelijk. Kleine kostprijs voor een hoop extra functionaliteit nu !
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 30 keer
Sinds gisteren mijn laatste onderdeel van mijn zelfbouw NAS ingestoken.
Fractal Design R5
ASROCK c2750d4i moederbord
8GB RAM kan nog eventueel uitbreiden, maar ga er 1 extra debian vm opzetten voor de rest is het gewoon fileserver.
WD 36GB OS drive
Hitachi 250GB voor wat op te spelen.
8 x WD 6TB Red
OS is Openmediavault met Snapraid voor de WD Red drives en die zitten in AUFS pool.
Fractal Design R5
ASROCK c2750d4i moederbord
8GB RAM kan nog eventueel uitbreiden, maar ga er 1 extra debian vm opzetten voor de rest is het gewoon fileserver.
WD 36GB OS drive
Hitachi 250GB voor wat op te spelen.
8 x WD 6TB Red
OS is Openmediavault met Snapraid voor de WD Red drives en die zitten in AUFS pool.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Niet echt speelgoed, maar mijn (gratis) Revolut prepaid kredietkaart is toegekomen: geld opnemen in allerhande currencies in het buitenland zónder extra fees en tegen een prima rate! Bijna "too good to be true", maar perfect voor op reis dus!
Prima app ook.
PS: nieuwe intekenaars krijgen £5 cadeau bij het ingeven van een referentie-code. De mijne is "chris16", mocht ge het nodig hebben...
(niet meer geldig
)

PS: nieuwe intekenaars krijgen £5 cadeau bij het ingeven van een referentie-code. De mijne is "chris16", mocht ge het nodig hebben...

(niet meer geldig

Laatst gewijzigd door cloink 06 jan 2016, 09:50, in totaal 1 gewijzigd.
ooh. shiny.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 600 keer
die revolut... ze zeggen "kan gebruikt worden als bankkaart" maar is niet erkend als bank, zero banking kosts en gratis kaart,
en het geld zou in een pooled account staan die niet gebruikt kan worden voor leningen door een bank...
wat is dan hun verdienmodel en hoe kunnen ze de veiligheid van je geld garanderen?
en het geld zou in een pooled account staan die niet gebruikt kan worden voor leningen door een bank...
wat is dan hun verdienmodel en hoe kunnen ze de veiligheid van je geld garanderen?
-
- Deel van't meubilair
Normaal krijgt de originele persoon die bonus... ik vermoed dat cloink ondertussen al 10 pond heeft 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1377 keer
- Bedankt: 508 keer
Wellicht door de intresten op hun money pools ? Ik vraag me inderdaad ook wel af hoe veilig dit is, en ook of je kaart wel overal geaccepteerd gaat worden al lijkt het gewoon een MasterCard. Verder staat in hun FAQ dat ze de eerste 12 maand 0 fee garanderen, waarmee ze toch wel lijken te suggereren dat ze op termijn geld gaan vragen voor hun service.Splitter schreef:wat is dan hun verdienmodel en hoe kunnen ze de veiligheid van je geld garanderen?
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
r2504 schreef:Normaal krijgt de originele persoon die bonus... ik vermoed dat cloink ondertussen al 10 pond heeft
Hela hela, ik ben anders nen eerlijke persoon zenne...mgo72 schreef:Heb uw code gebruikt. Heb wel heen 5 pond gekregen.

Volgens hun FAQ:Splitter schreef:wat is dan hun verdienmodel en hoe kunnen ze de veiligheid van je geld garanderen?
We earn a nominal fee paid to us by merchants every time you use Revolut Card.
Sorry, nog niet geprobeerd. Ik plan ze te gebruiken tijdens mijn reizen buiten de EU.conexio schreef:Heeft die kaart ook de nadelen van een andere prepaid kaart? Kan je ze bijvoorbeeld ook bij tolstations gebruiken?
ooh. shiny.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Ah, wanneer mogen we langskomen voor food en drank? 

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
- Bedankt: 114 keer
Proficiat!
Daarstraks een iPhone 5c dock kunnen scoren bij Switch voor 11,60 euro in plaats van 29. 5s past er ook probleemloos in dus daarvoor kan je dan ook niet sukkelen.
http://www.switch.be/nl/product/9530/71 ... -dock.html
Daarstraks een iPhone 5c dock kunnen scoren bij Switch voor 11,60 euro in plaats van 29. 5s past er ook probleemloos in dus daarvoor kan je dan ook niet sukkelen.
http://www.switch.be/nl/product/9530/71 ... -dock.html
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Allez, hij hangt.

Wel geen vragen stellen over de installatie, Lampiris is dat hier komen fiksen deze keer.
Volgens de installateur moduleert de ketel ook netjes, maar ik heb hier toch mijn twijfels bij (radiatoren worden snoeiheet in vergelijking met voorheen). Dat Nest maar snel hunne patch uitbrengt...

Wel geen vragen stellen over de installatie, Lampiris is dat hier komen fiksen deze keer.

Volgens de installateur moduleert de ketel ook netjes, maar ik heb hier toch mijn twijfels bij (radiatoren worden snoeiheet in vergelijking met voorheen). Dat Nest maar snel hunne patch uitbrengt...

ooh. shiny.
- krisken
- userbase crew
Laat je je bevindingen weten?
Telefonie = EDPnet + OVH
- krisken
- userbase crew
Just gehaald bij Coolblue : Huewei P8 + cover + 64GB sd kaartje

Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 366 keer
- Bedankt: 119 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Mooi. Het grappige is dat juist vandaag Huawei de P9 gaat voorstellen. Ik vind Huawei beter en beter worden.
Ben zelf ook nog steeds aan het denken over een opvolger van mijn Note3.
Ben zelf ook nog steeds aan het denken over een opvolger van mijn Note3.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
- krisken
- userbase crew
Is t vandaag dat ze de P9 voorstellen? Lap, ik dacht pas in april 

Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Deel van't meubilair
Een warme radiator heeft niet direct iets met moduleren of niet te maken... maar met het aantal graden verschil tussen gevraagde en actuele temperatuur (als dat verschil groot is zal je radiator alsnog heel warm worden en dan geleidelijk aan afnemen). Maar misschien wordt dit beter besproken in het thermostaat topic.cloink schreef:Volgens de installateur moduleert de ketel ook netjes, maar ik heb hier toch mijn twijfels bij (radiatoren worden snoeiheet in vergelijking met voorheen). Dat Nest maar snel hunne patch uitbrengt...
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Heb me het Zwitsers mes onder de reisstekkers gekocht: een "Skross". Enfin, twee eigenlijk.
Leuke dingen!

Batterijtjes zijn mini te noemen (1200mAh), maar het is de bedoeling dat ik ze enkel in tijden van nood gebruik, dus voldoet voor mij (en de meerprijs t.o.v. de versie zonder was 3€, dusjah...).

Batterijtjes zijn mini te noemen (1200mAh), maar het is de bedoeling dat ik ze enkel in tijden van nood gebruik, dus voldoet voor mij (en de meerprijs t.o.v. de versie zonder was 3€, dusjah...).

ooh. shiny.
- krisken
- userbase crew
Sure, dat heb ik idd en doen ze niet moeilijk over (is al ns gebeurd) maar ik zie de P9 nog niet te koop, noch reviews, noch deftige info behalve "waarschijnlijk 6GB ram, waarschijnlijk 2 cams achteraan"
)

Telefonie = EDPnet + OVH