Tomorrowland 2022

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 41 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer

Tomorrowland 2022

Berichtdoor Unicorn1 » 2 weken 1 dag 1 uur geleden (20 Jun 2022, 22:00)

Iemand ervaring mee hier?
Wij gaan er met de trein naartoe van gent-st-pieters tot boom. Allemaal geen probleem, behalve int terug keren.
Van Boom tot Antwerpen-Centraal zou nog lukken maar ik vrees van daar dat we tot 7u41 ofzo gaan moeten wachten op een 1ste trein en dan ist nog de vraag hoeveel volk er eventueel dezelfde trein zou nemen?

Ik heb al gekeken voor hotel niet tever van maar ik ga geen 70 euro of meer gaan betalen voor een 8 tal uren (al kunnen we nog van mening veranderen ze maar tis veel geld vindk).
tstation zelf zal ook gesloten zijn dusja.... Wat moede er nog 5-6 uren doen e?

CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 389 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer

Re: Tomorrowland 2022

Berichtdoor CCatalyst » 2 weken 1 dag 1 uur geleden (20 Jun 2022, 22:11)

Is altijd al probleem geweest, organisatie van TML zit politiek niet op dezelfde lijn met het rode bastion en krijgt dus geen extra treinen/bussen, itt bepaalde amateuristische Vlaamse-klei festivals die dat krijgen zelfs zonder te moeten vragen (ik kijk naar jou, Pukkelpop).

Ik ga altijd met de fiets wat de luxe is van niet zo ver te wonen, maar wat ik gezien heb van vorige jaren is dat er veel mensen zijn die gewoon vroeger terugkeren voor de laatste optie met het OV.

Als er iets is dat je echt wil zien 's avonds laat is je enige optie... met de wagen gaan. Protip: kom vroeg aan want het zijn op die dagen een grote verkeerschaos in Boom.

Andere optie is afgesproken transport/taxi regelen, of Uber. Reken wel op surge pricing en ga op voorhand na waar men je kan oppikken. Kwestie van referentie: ik krijg op dit ogenblik een quote in Uber voor Boom-Gent aan 89 EUR voor 4 personen. Taxi gaat zeker niet goedkoper zijn.

Als je met minder dan 4 bent kan je proberen op Uber te besparen door via sociale media nog mensen te vinden die de Uber willen delen om aan 4 personen te raken. Je moet dan natuurlijk wel op die mensen kunnen rekenen.

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Unicorn1 » 2 weken 1 dag 1 uur geleden (20 Jun 2022, 22:20)

Tzal mss toch hotel worden of op de tanden bijten zijn ;).

Wat ik wel raar vind tenzij ik me zo miskijk; dat is dat ze maar om 12u de mensen binnen laten? Wrm is dit niet vroeger? Der komt zeker 80000 mensen?
En om 12uur beginnen de 1sten al te draaien. Weet niet of ik correct ben? Daar enig idee over hoe dat zit?

CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor CCatalyst » 2 weken 1 dag 57 minuten geleden (20 Jun 2022, 22:25)

Unicorn1 schreef:Wat ik wel raar vind tenzij ik me zo miskijk; dat is dat ze maar om 12u de mensen binnen laten? Wrm is dit niet vroeger? Der komt zeker 80000 mensen?

* 2 ingangen aan totaal andere kanten van het domein, een voor camping en ene voor niet-camping, dus dat verdeelt de massa al grotendeels in 2
* Ingangen hebben vele "lanes," er kunnen dus velen tegelijk binnen, niet iedereen gaat door hetzelfde poortje. M.i. gaat het efficient.
* Niet iedereen komt om 12u, is in de hele middag en vroege avond nog een aankomen van mensen. Velen verliezen ook veel meer tijd dan voorzien met parkeren zoals hierboven al op gealludeerd en raken er niet voor 12u.
* Geen grote namen in de eerste uren

Die eerste uren zijn de enige waarbij het niet overal een overrompeling is/aanschuiven, dus als je bepaalde zaken wil zien/doen die niet aan een optreden gebonden zijn moet je dat zeker dan doen.

duizend
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 190 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer

Berichtdoor duizend » 2 weken 1 dag 55 minuten geleden (20 Jun 2022, 22:27)

Unicorn1 schreef:Ik heb al gekeken voor hotel niet tever van maar ik ga geen 70 euro of meer gaan betalen voor een 8 tal uren (al kunnen we nog van mening veranderen ze maar tis veel geld vindk).
tstation zelf zal ook gesloten zijn dusja.... Wat moede er nog 5-6 uren doen e?

Oep gangk goan in tstad, dat deden wij in mijnen tijd … :angel:

CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor CCatalyst » 2 weken 1 dag 51 minuten geleden (20 Jun 2022, 22:31)

Was nog vergeten dat TML zelf ook transport organiseert: https://www.tomorrowland.com/en/festiva ... morrowland

kdhoe
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 26 keer
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Berichtdoor kdhoe » 2 weken 1 dag 51 minuten geleden (20 Jun 2022, 22:31)

Ik ga jaarlijks. Is 1 van de shuttels geen optie? In het verleden al genomen. Is toch altijd goed gegaan.
https://www.tomorrowland.com/en/festival/add-on-sale/shuttles/shuttles-tomorrowland

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Unicorn1 » 2 weken 1 dag 29 minuten geleden (20 Jun 2022, 22:53)

Hebben treintickets al die duo ticket die heel goedkoop is (2 keer enkel genomen).
Dienen shuttle mss volgend jaar of het jaar nadien ofzo mochtk nog eens gaan.
Met de wagen is helaas geen mogelijkheid en geen zin in lange fille.

Bedankt alvast iedereen voor de goede info en het meedenken :).

Als er nog tips en trics zijn voor op dat festival, vuur maar af.

Ik was ook al van dat idee als we binnen zijn we meteen iet zullen eten enz... En derna petrolle ;).
Tzal eerst Peter Luts worden een stuk, derna Yves Deruyter, dan Pat B, Ransom mss en dan Robin Schulz, Joris Voorn en mss nog Armin Van buuren en hardwell enz... Headhunterz mss als afsluiter. :banana: :banana: :beerchug: :bdaysmile: :bdaysmile:
Heb graag wat boenke muziek ook of eens retro ook. Kijk er al naar uit.

Helaas tickets wel iets duurder moeten aankopen via 2de hands (zaten ook oplichters tussen mee plotseling een nieuw of zeer recent account, niet meteen te vertrouwen). Via de gewone manier kon ik alleen nog de duurste tickets kopen, 310 euro, was me teveel.

UPDATE: Moogde bv rugzakske meenemen?
Want smartphone 3 uurkes filmen en volledig plat, kwil grote externe batterij meenemen en nog aantal dingetjes willen meenemen.
Keer moeten checken wat mag en niet.

joriz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer

Berichtdoor joriz » 2 weken 23 uur 30 minuten geleden (20 Jun 2022, 23:52)

Doe makkelijke wandelschoenen aan, ge wandelt daar best veel. Hoe dat is als ge met de trein gaat weet ik niet, maar toen we met de auto gingen en gebruik maakte van de parkeerterreinen moest ge op het einde van de dag nog een serieus stuk wandelen langst kanaal. Er was wel animatie onderweg maar toch best een lange wandeling als ge de ganse dag al bewogen hebt :-)

Plan op voorhand ongeveer wat je wil zien, er is teveel.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490

NuKeM
Content Editor
Content Editor
Bedankt: 156 keer
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer

Berichtdoor NuKeM » 2 weken 16 uur 28 minuten geleden (21 Jun 2022, 06:54)

Spijtig dat alle discotheken ver gesloten zijn, geen gedoe zoals bij de festivals, even goed/leuk en goedkoper. Maarja, andere jeugd zeker :)

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Unicorn1 » 2 weken 15 uur 16 minuten geleden (21 Jun 2022, 08:05)

NuKeM schreef:Spijtig dat alle discotheken ver gesloten zijn, geen gedoe zoals bij de festivals, even goed/leuk en goedkoper. Maarja, andere jeugd zeker :)

Ben bijna 44 jaar :/.
Ik heb de gouden jaren 90 meegemaakt. ;).
Beste tijd ever.

Uitgaan nu doe ik bijna niet meer, kan moeilijk steeds bij 18 jarige gaan lopen nog, voelt niet goed aan.

Maar Tomorrowland wil ik wel eens mee maken.

tom35
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 24 keer
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer

Berichtdoor tom35 » 2 weken 14 uur 15 minuten geleden (21 Jun 2022, 09:07)

Hoi,

Ik woon der vlak bij dus ga alle jaren te voet ;)..
Wat sommigen hier zeggen dat dit komt omdat tml geen link heeft met het bestuur klopt gewoon niet.
Het is de lijn die het probleem vormt.. Je moet maar is proberen vanuit bv het sportpaleis richting carpoolparkings te rijden na 01.00h snachts, lukt niet..
Hier lees ik trouwens dat het de verbinding antwerpen Gent is dat het probleem is. Waarom idd geen hotel nemen en nog een dagje antwerpen er bij aansluiten..
Die 70e voor 8u slapen zullen met de prijs vd tickets en eten en drinken daar er nog wel bij kunnen zeker..

Ik ben 51 en heb de gouden jaren vd discotheken ook meegemaakt maar dit festival is toch wel echt next level..

We hopen allemaal op goed weer die 3 weekends, de opbouw is volop bezig heb ik gisteren nog gezien.

Veel plezier daar..

Tom

BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer

Berichtdoor BMaster » 2 weken 11 uur 41 minuten geleden (21 Jun 2022, 11:41)

joriz schreef:Doe makkelijke wandelschoenen aan, ge wandelt daar best veel. Hoe dat is als ge met de trein gaat weet ik niet, maar toen we met de auto gingen en gebruik maakte van de parkeerterreinen moest ge op het einde van de dag nog een serieus stuk wandelen langst kanaal. Er was wel animatie onderweg maar toch best een lange wandeling als ge de ganse dag al bewogen hebt :-)

Klopt, vroeger was er een bus die je van het festival naar de parking bracht, en die stopte zo goed als aan de uitgang. Nu moet je nog een half uurtje wandelen langs het kanaal, tot aan de bushalte waar je dan naar de parking gebracht wordt. Overigens wel best een leuke wandeling vinden wij. Tegen dat je aankomt ben je wat tot rust gekomen na een dag vol drukte en lawaai :-) Vervoer van parking naar festival gaat trouwens wel heel vlot: er zijn meer dan voldoende bussen en je wordt wel afgezet aan het festival zelf. Waarom dat 's avonds niet lukt is me een raadsel trouwens.
Onderschat inderdaad ook niet de oppervlakte van het terrein. Denk niet dat je in een paar minuten van de ene kant naar de andere kant geraakt. Zeker 's avonds doe je daar heel wat langer over, en is het ook soms "file". Hou daar rekening mee als je je planning opmaakt, want het zou zo maar kunnen dat je pas aan het gewenste podium aankomt als de set al halverwege is :-)

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Unicorn1 » 2 weken 10 uur 18 minuten geleden (21 Jun 2022, 13:03)

BMaster schreef:
joriz schreef:Doe makkelijke wandelschoenen aan, ge wandelt daar best veel. Hoe dat is als ge met de trein gaat weet ik niet, maar toen we met de auto gingen en gebruik maakte van de parkeerterreinen moest ge op het einde van de dag nog een serieus stuk wandelen langst kanaal. Er was wel animatie onderweg maar toch best een lange wandeling als ge de ganse dag al bewogen hebt :-)

Klopt, vroeger was er een bus die je van het festival naar de parking bracht, en die stopte zo goed als aan de uitgang. Nu moet je nog een half uurtje wandelen langs het kanaal, tot aan de bushalte waar je dan naar de parking gebracht wordt. Overigens wel best een leuke wandeling vinden wij. Tegen dat je aankomt ben je wat tot rust gekomen na een dag vol drukte en lawaai :-) Vervoer van parking naar festival gaat trouwens wel heel vlot: er zijn meer dan voldoende bussen en je wordt wel afgezet aan het festival zelf. Waarom dat 's avonds niet lukt is me een raadsel trouwens.
Onderschat inderdaad ook niet de oppervlakte van het terrein. Denk niet dat je in een paar minuten van de ene kant naar de andere kant geraakt. Zeker 's avonds doe je daar heel wat langer over, en is het ook soms "file". Hou daar rekening mee als je je planning opmaakt, want het zou zo maar kunnen dat je pas aan het gewenste podium aankomt als de set al halverwege is :-)

Dat vermoeden hebben we ook al en hebben al besloten om een stukje vd set te kijken/beluisteren en wat vroeger vertrekken naar de volgende.
We zien wel hoe het zal verlopen.
Tis in de 1ste plaats ook voor de beleving dat we eens gaan.
Iedereen is daar zo positief over dusja.... wil het zelf eens meemaken.

murdock447
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 23 keer

Berichtdoor murdock447 » 2 weken 9 uur 54 minuten geleden (21 Jun 2022, 13:28)

Wij gaan al jaren met de wagen en nemen 2 fietsen mee. Aangezien ik zelf ook geen 20 jaar meer ben maar bijna 3x20 is dat verre stappen ook een beetje een struikelblok dus gewoon naar de parking die men je toewijst bij het aankomen en dan per fiets tot zo goed als aan de ingang. Er is een "bewaakte" fietsenstalling dus geen probleem.
Naargelang het uur van aankomst kun je op een dichtbij parking staan(daar in die "put") of anders aan de andere kant van de A-12 in het industrieterrein vooral deze laatste locatie is een heel eind om te voet te gaan.

tom35
Pro Member
Pro Member

Berichtdoor tom35 » 2 weken 4 uur 49 minuten geleden (21 Jun 2022, 18:33)

Inderdaad heel veel wandelen en kies er de sets uit die je echt wilt zien.. Voor de verplaatsing van de main stage richting de freedom stage ben je vlot 20min kwijt... En soms zitten er kleine stages verstopt tussen de bomen.. Vooral genieten van de sfeer en hun verdomd lekkere cocktail en de foodtrucks.. De restaurants zelf zijn overpriced en kom je met honger buiten (en ik ben echt geen grote eter..)

Tom

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Unicorn1 » 2 weken 2 uur 17 minuten geleden (21 Jun 2022, 21:05)

tom35 schreef:Inderdaad heel veel wandelen en kies er de sets uit die je echt wilt zien.. Voor de verplaatsing van de main stage richting de freedom stage ben je vlot 20min kwijt... En soms zitten er kleine stages verstopt tussen de bomen.. Vooral genieten van de sfeer en hun verdomd lekkere cocktail en de foodtrucks.. De restaurants zelf zijn overpriced en kom je met honger buiten (en ik ben echt geen grote eter..)

Tom

Voor de restaurants moede daarvoor niet op voorhand geboekt hebben of duurder ticket ofzo voor hebben?
Restaurant bezoek hoeft voor mij niet, het zal zo al duur genoeg zijn ;).

Als ik vd dj's die ik wil zien een stukje gezien heb is dat oke voor mij, ik ga vooral voor de sfeer en voor de vele vrouwen die er gaan zijn :).

Ik ga gelukkig al enige tijd nu naar den basic fit gaan trainen 3-4 keer per week dus normaal moet het wel lukken dat vele wandelen.

tom35
Pro Member
Pro Member

Berichtdoor tom35 » 1 week 6 dagen 13 uur geleden (22 Jun 2022, 09:34)

Unicorn1 schreef:
tom35 schreef:Inderdaad heel veel wandelen en kies er de sets uit die je echt wilt zien.. Voor de verplaatsing van de main stage richting de freedom stage ben je vlot 20min kwijt... En soms zitten er kleine stages verstopt tussen de bomen.. Vooral genieten van de sfeer en hun verdomd lekkere cocktail en de foodtrucks.. De restaurants zelf zijn overpriced en kom je met honger buiten (en ik ben echt geen grote eter..)

Tom

Voor de restaurants moede daarvoor niet op voorhand geboekt hebben of duurder ticket ofzo voor hebben?
Restaurant bezoek hoeft voor mij niet, het zal zo al duur genoeg zijn ;).

Als ik vd dj's die ik wil zien een stukje gezien heb is dat oke voor mij, ik ga vooral voor de sfeer en voor de vele vrouwen die er gaan zijn :).

Ik ga gelukkig al enige tijd nu naar den basic fit gaan trainen 3-4 keer per week dus normaal moet het wel lukken dat vele wandelen.

Inderdaad voor de restaurants moet je op voorhand boeken en die zijn al allemaal uitverkocht de dag dat die vrij gegeven zijn. Meestal houden ze nog wel wat plaatsen over voor mensen die de dag zelf beslissen.. Het enige wat best ok is is de grill maar dan nog 45e vind ik zelf veel..
En eerlijk die foodcorners aan de freedom stage of achter de main stage die er is, daar is zoveel verschillend eten te krijgen, zoveel keuze, dan ga ik liever 3-4 verschillende dingen proeven dan 1 keer voor veel geld.
Bwa als jonge mens kan dat wandel zeker geen probleem zijn...
De sfeer is er top en grappig, ik als oudje samen met mijn vrouw krijgen soms schouderklopjes van jonge gasten die dan zo teken doen van he top dat jij op die leeftijd nog komt..
Ik kijk als korte buur vd camping er alle jaren naar uit, dat brengt zoveel sfeer en ambiance.. Zelfs de moosebar is er top en zit altijd knalvol..
Ik ben destijds ook op werchter geweest maar dat komt nog niet tot aan de knoesels van tml als je naar de sfeer en beleving kijkt..
De enige spelbreker kan het weer zijn.. Een hele dag regen is echt niet aangenaam maar 35gr ook niet want er is weinig schaduw daar..

Btw die hebben een app ook he waar je heel je plannen kan ingeven moest je het niet weten..

Tom

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Unicorn1 » 1 week 6 dagen 6 uur geleden (22 Jun 2022, 17:03)

Juust, die app eens installeren se.

Ik ben 3 keer op rij naar Torhout geweest: denk 1993-1994-1995, was wel leuk en idd weinig schaduw en een beetje saai ook zo'n hele dag omdat er niks variatie was, ook toen een ramp om aan drinken te raken. Spreek dus wel over ong 30 jaar geleden.
Bij Tomorrowland kunde van hot naar der lopen enz... Zal een groot verschil zijn en er zijn nog plaatsen binnen in een tent ofzo datk zie. Trekken onze plan wel.

Metallica gezien toen, REM, Aerosmith, Offspring, The Levellers, Therapy, Rage Against The Machine, Clawfinger , Spin Docters, Channel Zero dachtk ook al twijfel ik , Lenny Kravitz, Faith No More etc...
Dan nog in 2010 int sportpaleis naar Guns N' Roses.

Nu moetk nog wachten op de bandje.

krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Bedankt: 1004 keer
Recent bedankt: 8 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer

Berichtdoor krisken » 1 week 5 dagen 10 uur geleden (23 Jun 2022, 12:44)

Ik zit er dit jaar ook, de 3 weekends, altijd op de EHBO tent op de camping.
Steeds welkom daar om te helpen :p

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Unicorn1 » 1 week 5 dagen 7 uur geleden (23 Jun 2022, 16:06)

krisken schreef:Ik zit er dit jaar ook, de 3 weekends, altijd op de EHBO tent op de camping.
Steeds welkom daar om te helpen :p

Rug problemen en last aan beide hielen.
Ik kom af.

krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Bedankt: 1004 keer
Recent bedankt: 8 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer

Berichtdoor krisken » 1 week 4 dagen 12 uur geleden (24 Jun 2022, 11:20)

Goh, waarom niet? 't Is niet alleen dokters, verpleegkundigen, DGH en EHBO dat we nodig hebben hé. Ook mensen voor de inschrijvingen, logistiek, ...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti

fuserke
Member
Member
Bedankt: 10 keer

Berichtdoor fuserke » 1 week 3 dagen 13 uur geleden (25 Jun 2022, 09:38)

Hi all

Meerdere keren naar tml geweest. Dit is echt disneyland voor volwassenen. Mega festival. Alles is daar mega goed geregeld maar idd als je de laatste set volledig wilt zien dan ben je eraan voor de moeite als je het openbaar vervoer moet nemen. Een hotel nemen is ee optie maar dan moet je al heel veel geluk hebben om nog een kamer te vinden mits heel veel kamers geboekt zijn door tml zelf voor hun globaljourney pakketten.

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Unicorn1 » 1 week 2 dagen 12 uur geleden (26 Jun 2022, 11:04)

fuserke schreef:Hi all

Meerdere keren naar tml geweest. Dit is echt disneyland voor volwassenen. Mega festival. Alles is daar mega goed geregeld maar idd als je de laatste set volledig wilt zien dan ben je eraan voor de moeite als je het openbaar vervoer moet nemen. Een hotel nemen is ee optie maar dan moet je al heel veel geluk hebben om nog een kamer te vinden mits heel veel kamers geboekt zijn door tml zelf voor hun globaljourney pakketten.

Dus de 3 treinen die dan nog rijden naar Antwerpen ga ik missen dan? Dan zit ik vast in Boom zelf terwijl er daar nikske is want alle hotels en B&B zijn bezet.
Taxi in België is reteduur ook, ook geen optie.
Ik lees wel nog niks over die extra treinen die ze inleggen op welke uren die vertrekken ong.

Zal waarschijnlijk bij 1 keer blijven dusja, ik wil er het max uithalen.
Volgend jaar ga ik waarschijnlijk op reis gan voor mss 10 tal dagen of mss nog liets langer en mss nog een buitenlandse voetbalmatch ofzo. Volgend jaar zalt normaal gezien geen Tomorrowland worden. Zal al kostelijk genoeg zijn.

tom35
Pro Member
Pro Member

Berichtdoor tom35 » 1 week 2 dagen 12 uur geleden (26 Jun 2022, 11:17)

Bwa en de b&bs zijn ook heel duur die weekends.. De lokale bewoners pikken daardoor een graantje mee... Die gaan vlot meer dan 1000e voor een weekend..
Een een taxi is idd heel duur..eventueel van Mechelen met de fiets.. Snachts richting Mechelen rijden met de fiets en de eerste trein de maandagmorgen nemen..

Tom

CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor CCatalyst » 1 week 2 dagen 8 uur geleden (26 Jun 2022, 14:53)

Unicorn1 schreef:Ik lees wel nog niks over die extra treinen die ze inleggen op welke uren die vertrekken ong.

Moh, idd extra treinen dit jaar, ondanks verkeerde partijkaart van de TML organisatie (niet dat ze veel keus hebben - partijkaart van burgemeester Boom op zak hebben is voor hen wel belangrijker dan die van de NMBS).

MAAAAAR.... slechts 3 treinen, en allemaal naar dezelfde stad die op fietsafstand van de festivalsite ligt. Niet naar Brussel of Brussels Airport, waar vele internationale bezoekers nochtans aankomen/vertrekken. Ook niet naar Gent, dat qua spoorinfrastructuur nochtans bijzonder toegankelijk is vanaf Boom. En betalend voor wie er gebruik van maakt. Zou me ook niet verbazen mochten het treinen zijn met 2-3 wagonnetjes.

Een ander festival - van het genre Vlaamse klei - met minder dan de helft van het aantal bezoekers, maar WEL een organisatie met de juiste partijkaart, krijgt verschillende treinen naar in totaal maar liefst 24 steden. En GRATIS voor wie er gebruik van maakt. Dubbele standaard NMBS is om van te huilen.

Maar soit, hier zijn de uren: https://cdn.belgiantrain.be/-/media/fil ... d2022.ashx

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Unicorn1 » 1 week 2 dagen 7 uur geleden (26 Jun 2022, 15:31)

Ene die ik ken is naar graspop geweest en het was er zeer erg naar het schijnt; enorm enorm vele mensen zijn hun smartphone kwijt en hun portemonee enz... Krapuul die der rondloopt en met een vlijmscherp mesje de mensen hun (broek) zakken open snijden enz... :evil: :evil:
Ze doen dit vooral als je op elkaar geplakt staat bv bij het staan springen ofzo of als je moet passeren en tegen elkaar staat aan te schuiven of aan te schuren en staat te duwen enz... iedereen heeft dit al meegemaakt, dan vooral slaan ze toe. Dus ik ga heel goed moeten opletten en zoveel mogelijk de menigte vermijden, ik ga sowieso nooit samen gaan staan en op elkaar geplakt gaan staan.

tom35
Pro Member
Pro Member

Berichtdoor tom35 » 1 week 2 dagen 4 uur geleden (26 Jun 2022, 18:50)

Unicorn1 schreef:Ene die ik ken is naar graspop geweest en het was er zeer erg naar het schijnt; enorm enorm vele mensen zijn hun smartphone kwijt en hun portemonee enz... Krapuul die der rondloopt en met een vlijmscherp mesje de mensen hun (broek) zakken open snijden enz... :evil: :evil:
Ze doen dit vooral als je op elkaar geplakt staat bv bij het staan springen ofzo of als je moet passeren en tegen elkaar staat aan te schuiven of aan te schuren en staat te duwen enz... iedereen heeft dit al meegemaakt, dan vooral slaan ze toe. Dus ik ga heel goed moeten opletten en zoveel mogelijk de menigte vermijden, ik ga sowieso nooit samen gaan staan en op elkaar geplakt gaan staan.

Voor je gsm moet je idd opletten maar anderzijds laat je portemonnee gewoon thuis. Ik neem mijn paspoort en 1 of 2 bankkaarten mee en steek die weg in een verschillende zijzak of zo waar het niet opvalt.. Meer heb je niet nodig want het is daar allemaal cashless. Ik dacht trouwens dat er lockers waren ook... Een portefeuille valt veel te sterk op.. Veel plezier daar..

Tom

Gvdh1990
Starter
Starter

Berichtdoor Gvdh1990 » 1 week 1 dag 5 uur geleden (27 Jun 2022, 17:38)

Ik bied aan om mensen naar Tomorrowland te shuttlen in je eigen auto. Weg brengen en weer ophalen tegen tarief dat afhangt van de afstand van Maastricht.

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Unicorn1 » 1 week 23 uur 4 minuten geleden (28 Jun 2022, 00:18)

on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 333 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer

Berichtdoor on4bam » 1 week 15 uur 41 minuten geleden (28 Jun 2022, 07:41)

Gvdh1990 schreef:Ik bied aan om

Speciaal geregistreerd om reclame te maken? :nono:
Bye, Maurice
https://on4bam.com

driesp
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Berichtdoor driesp » 1 week 4 uur 15 minuten geleden (28 Jun 2022, 19:07)

on4bam schreef:Speciaal geregistreerd om reclame te maken? :nono:

De kleine ondernemer is vaak snel afgestraft.
We vinden het ok om reclame te maken voor de grote multinationals, maar een kleine steun aan iemand die zelf iets wil ondernemen is meteen een nogo. Das jammer..
Daarnaast, de kleine zelfstandige brengt het meeste bij aan de samenleving terwijl de grote multinationals miljoenen winsten boeken en belastingkorting krijgen.

Tazmanian79
Plus Member
Plus Member
Twitter: yvessoers
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer

Berichtdoor Tazmanian79 » 1 week 3 uur 35 minuten geleden (28 Jun 2022, 19:47)

Als er iemand nog een grote locker nodig heeft voor 22/07 en/of 30/07. Ik heb er voor elke dag eentje te veel. € 10 zoals gewone verkoop. :wink:

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Unicorn1 » 4 dagen 7 uur 34 minuten geleden (01 Jul 2022, 15:48)

Nog vraagsje die mij net inviel; stel je laad bv 150 euro op op uw bandje waar je mee betaald, stel dat je bv ooit nog 30 euro ofzo zou overhebben opt einde vd dag? Wat daarmee? 30 euro kwijt dan of ...........

BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer

Berichtdoor BMaster » 4 dagen 7 uur 28 minuten geleden (01 Jul 2022, 15:54)

Je kan een terugbetaling krijgen (automatisch als je met creditcard betaald hebt denk ik). Dat kost wel 2 pearls...

https://www.tomorrowland.com/en/festiva ... nformation

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Unicorn1 » 4 dagen 7 uur 13 minuten geleden (01 Jul 2022, 16:09)

Oke, is wel duidelijk nu; online genoeg opladen is de boodschap :). Dan krijgde uwe overschot automatisch terug.
Laad je opt festival zelf nog op, dan moede blijkbaar tot augustus wachten en moet je handmatig enzo een papier ofzo gaan invullen, daar begink echt niet mee.

Zal dus online genoeg opzetten dan ;). Bedankt voor de link, die hadk nog niet gezien.

Ben vooral benieuwd naar de prijzen voor drank en eten.

20€ = 12 pearls, drankje staat er is 2 pearls.

Gisteren bandje ontvangen en 100€ opgezet se.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 op 02 Jul 2022, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Festivallexy
Starter
Starter

Berichtdoor Festivallexy » 4 dagen 2 uur 42 minuten geleden (01 Jul 2022, 20:40)

Kan iemand mij misschien helpen?

Ik reageer op dit bericht maar heb geen idee hoe ik een nieuw topic kan openen :eek: .

Ik en mijn vriend hebben voor weekend 1 full madness passen.
We kregen laatst een mail met de mogelijkheid tot het upgraden van de passen naar dreamville. Ik heb gekozen voor de easy tent are 2p package.

Op de website staat bij dit pakket:
Incl 2 dreamville passen
2 full madness (deze hadden wij al in bezit)
Etc.

Nu komt het volgende:
Ik heb die upgrade aangevinkt op mijn naam, heb daarvoor een ticket ontvangen ook op mijn naam.
De easy tent 2p package is een 2 persoons tent met een 2 persoons luchtbed en kussens etc.

Nu komt t volgende:
Ik heb maar 1 dreamville pass..
ik heb nergens nu mijn vriend zijn naam staan op het ticket.

Ik heb tomorrowland gemaild maar krijg terug dat mijn vriend dan ook een dreamville pass moet kopen.
Dit lijkt mij raar gezien hij dan ook een 2 persoons pakket moet aanschaffen :eek: .

Is er iemand die iets meer weet toevallig? Die hetzelfde heeft of?
Ik heb tomorrowland terug gemaild maar krijg niets terug en de tijd begint te dringen… :cry:

Hoor graag van jullie :)

Groetjes,
Alexandra

Terug naar “Allerlei”