Ombudsdienst telecom

Beschrijving: Indien je er niet in slaagt tot een vergelijk te komen met je telecom provider dan kan je de hulp inroepen van de ombudsdienst telecom

Categorieën: Telecom - aanbieders

Link naar dit artikel: Selecteer alles

[url=https://userbase.be/forum/app.php/kb/viewarticle?a=2&sid=1735119dd5dfa2d7bb41b49c859fa410]Kennisbank - Ombudsdienst telecom[/url]

De ombudsdienst telecom kan je helpen indien je niet tot een vergelijk komt met je telecom provider. Bijvoorbeeld indien je een aanrekening op een factuur betwist en je slaagt er niet in om gehoor te krijgen, indien er een probleem is bij een overstap dat niet opgelost geraakt,...

De ombudsdienst is nooit je eerste aanspreekpunt bij een probleem. Eerst probeer je je probleem op te lossen bij de helpdesk van je telecom aanbieder. Indien het echt niet lukt om tot een vergelijk te komen, pas dan komt de ombudsdienst van pas.

De ombudsdienst kan een aanbieder niet verplichten tot een bepaalde oplossing maar hij kan wel adviezen geven en helpen om bij de 'tweede lijn' van de helpdesk terecht te komen.

Meer info over hoe je een klacht kan indien op de website:

https://www.ombudsmantelecom.be