Het zinkend schip van Mobile Vikings

Gebruikersavatar
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2811
Lid geworden op: 05 Dec 2010
Twitter: fusabe
Locatie: ::1
Bedankt: 386 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 132 keer
Contact:

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Tim.Bracquez » 06 Dec 2018, 17:02

bambipower schreef:Op 2 kaarten problemen, 4g die wegvalt, niet kunnen sms sturen, .... er zit geen logica in. Op andere 2 kaarten geen problemen gemerkt, maar we zijn ook half overgestapt naar orange (dual sim).

Ikzelf heb soms ook het vermoeden dat er een grote lading slechte simkaartjes zijn verzonden. Ik kan ook niet anders verklaren waarom het bij de ene werkt en de andere niet.

Inderdaad, zelfde probleem!, geen response van hun :(
Tim Bracquez, tim@fusa.be, https://www.fusa.is
Dedicated Servers - https://fusa.is/offer

wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4025
Lid geworden op: 28 Okt 2011
Locatie: 'tstad
Bedankt: 212 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 308 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor wied » 06 Dec 2018, 20:46

@Didymus

Misschien ondervinden zij tegenwerking van Base, of van TN! Wie weet?
Proximus Start, OVH+Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix, HB+Astra1&2

VikingSaskia
Verified Account
Verified Account
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 Jul 2018
Bedankt: 28 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor VikingSaskia » 07 Dec 2018, 16:33

Didymus schreef:
Joe de Mannen schreef:wat denk je zelf ?


Zou het graag van VikingSaskia horen, dank u.


Vikingpunten is een loyaltysysteem. We belonen onze Vikings door punten te kunnen verzamelen als ze 'klant' zijn bij ons. Dus voor ons is het logisch dat je alleen als 'klant van' Vikingpunten kan sparen, en je niet van het systeem te laten gebruik maken als je dat niet meer bent.


We hebben trouwens met heel veel mensen van andere afdelingen al meegeholpen op de helpdesk intussen. Met het marketingteam zelfs 3 weken. Maar de problemen die zich voordoen moeten uiteraard ook opgelost worden, en door met het hele bedrijf op customer care te gaan werken zal dat helaas niet gebeuren.(druppel, hete plaat...) De helpdesk stafft nu constant bij, maar de nieuwe aanwinsten moeten ook opgeleid worden. Dus da's een traag proces, en bij ieder issue dat er is, groeit hun backlog.
En ja, we bloeden, het is hier alle hens aan dek. Maar we doen wat we kunnen, in alle afdelingen, in iedere rol wordt er nu gefocust op stabilisatie en issues oplossen en Vikings helpen. En hopelijk vertaalt zich dat binnenkort weer, en kunnen we ons terug herpakken.

Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5209
Lid geworden op: 06 Jul 2008
Locatie: Dendermonde
Bedankt: 607 keer
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Jack Daniels » 07 Dec 2018, 20:40

Ik ben zelf ook ooit MV klant geweest maar ben uiteindelijk vertrokken. De reden voor overstap was de dekking. En dat was ook de enige reden. Maar als ik nu op dit forum lees welke moeilijkheden of problemen MV nu kent, dan heb ik wel medelijden met hen. Problemen zijn er bij elke provider maar dit lijkt toch wel een opeenstapeling te zijn. De oorzaak? Daar hebben wij het raden naar en MV zal ook nooit het achterste van zijn tong laten zien. Ik hoop voor hen dat ze de boel daar recht kunnen trekken.
MacMini - Vu+ Zero - Fritz!Box 7490 + VoIP - 12x Sunpower 318 zonnepanelen

Gebruikersavatar
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2379
Lid geworden op: 04 Sep 2004
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Bedankt: 211 keer
Uitgedeelde bedankjes: 515 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor bambipower » 07 Dec 2018, 23:04

Idd, jammer, weer een concurent minder als ze dit niet snel hersteld krijgen.... voor ons allen een jammere zaak
de koe zegt boe

Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 17 Jun 2004
Bedankt: 59 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 212 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Didymus » 08 Dec 2018, 09:39

VikingSaskia schreef:Vikingpunten is een loyaltysysteem. We belonen onze Vikings door punten te kunnen verzamelen als ze 'klant' zijn bij ons. Dus voor ons is het logisch dat je alleen als 'klant van' Vikingpunten kan sparen, en je niet van het systeem te laten gebruik maken als je dat niet meer bent.


Bedankt voor het antwoord, maar waarom is dat nu plots logisch geworden terwijl er de voorbije jaren geen bezwaar was?

De nieuwe realiteit is dat je nog steeds zonder actieve SIM punten kan innen, je moet ze alleen op tijd versluizen. Evenmin zie ik hoe dit zij die grossieren in Vikingpunten of er de kantjes aflopen door deze maatregel worden gehinderd.

Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1477
Lid geworden op: 31 Jul 2005
Bedankt: 36 keer
Uitgedeelde bedankjes: 59 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Block » 08 Dec 2018, 09:55

Zinkend schip.... Volgens mij is MV 1 van de hardste groeiers op de markt. Reclame van sushi met ma legt volgens mij geen windeieren?

Dat het niet meer dezelfde speler is als vroeger, dat volg ik wel.
Scarlet one

Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 17 Jun 2004
Bedankt: 59 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 212 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Didymus » 08 Dec 2018, 11:56

Een woordvoerder van Mobile Vikings heeft net toegeven dat ze aan het bloeden zijn, maar volgens jou zijn ze hard aan het groeien. :roll:

Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1477
Lid geworden op: 31 Jul 2005
Bedankt: 36 keer
Uitgedeelde bedankjes: 59 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Block » 08 Dec 2018, 12:44

Ik dacht niet dat ze op het op het klantenbestand doelde. Zou ik zelf raar vinden dat ze zoiets hier zou mogen zeggen.
Scarlet one

Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 17 Jun 2004
Bedankt: 59 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 212 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Didymus » 08 Dec 2018, 13:32

Volgens de gangbare definitie betekent het nochtans dat de inkomsten teruglopen, m.a.w. een daling van het aantal klanten.

wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4025
Lid geworden op: 28 Okt 2011
Locatie: 'tstad
Bedankt: 212 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 308 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor wied » 08 Dec 2018, 14:09

Hopelijk voor hun is dat een tijdelijke situatie. Zij gaan daarentegen voor 5 jaar hun lot verbinden met Orange. Logisch gesproken gaan die twee gezamenlijk een derde entiteit vormen in de mobiele markt. Geen wonder dat althans één monopolist die dreiging wel inziet en daarom hals over kop de VRTNU app promoot 8)
Proximus Start, OVH+Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix, HB+Astra1&2

jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 Apr 2009
Bedankt: 64 keer
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor jantje81 » 08 Dec 2018, 16:02

Jack Daniels schreef:Maar als ik nu op dit forum lees welke moeilijkheden of problemen MV nu kent, dan heb ik wel medelijden met hen.

Niet vergeten dat niet alle klanten dit soort problemen ondervinden. Zelf heb ik 1 dag problemen gehad door de omzetting naar het nieuwe platform ( duurde even voor de interconnectie vanaf andere operatoren was geregeld) maar dat loste zichzelf op. Ik heb heel wat Vikings in mijn omgeving en die hebben allemaal hooguit een dag dit soort problemen gehad.

Eigenlijk is het jammer dat ze niet duidelijk (nog steeds niet) aan klanten melden dat bij die overzetting naar het nieuwe platform je een dagje niet bereikbaar kan zijn vanaf bepaalde netwerken. Dat zou heel wat werk voor de klantendienst bespaard hebben want nu schiet iedereen natuurlijk in paniek.

Daarnaast is het vervelend voor mensen die écht problemen ondervinden dat de helpdesk momenteel niet (meer) op het normale niveau kan werken, maar het is niet zo dat iedereen die klant is bij MV met moeilijkheden, problemen en niet-werkende simkaarten blijft zitten.
EDPnet VDSL XL 100/30 (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
Canal Digitaal BasisHD + Stievie Premium
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data) (netwerk: Orange)
WeePee VOIP + EDPnet VOIP

johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 Mei 2008
Locatie: Bevergem :-)
Bedankt: 98 keer
Uitgedeelde bedankjes: 135 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor johan.devos » 08 Dec 2018, 17:14

Ik “beheer” 10 MV simkaarten en heb met geen enkele problemen gehad na de omschakeling. Als echte Viking ben ik ook wereldreiziger :-D en heb in geen enkel land problemen gehad met roaming.

Het is natuurlijk jammer voor de mensen met problemen maar ik denk toch dat dit een minderheid is van de Vikings en heb dan ook wat last met de schreeuwerige titel van dit onderwerp.

Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3815
Lid geworden op: 22 Feb 2005
Bedankt: 456 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 443 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Joe de Mannen » 08 Dec 2018, 17:22

Hier ook 5 out of 6 overgezet en geen problemen buiten even in vliegtuigmodus zetten in het buitenland, maar ik denk dat ik dat vroeger ook al had dus is het eerder toestelgebonden.
J.

VikingSaskia
Verified Account
Verified Account
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 Jul 2018
Bedankt: 28 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor VikingSaskia » 08 Dec 2018, 17:56

Block schreef:Ik dacht niet dat ze op het op het klantenbestand doelde. Zou ik zelf raar vinden dat ze zoiets hier zou mogen zeggen.


Ik bedoel met bloeden inderdaad dat het pijnlijk is voor ons om in deze situatie te zitten.

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3947
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 241 keer
Uitgedeelde bedankjes: 247 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor satsurfer » 12 Dec 2018, 09:50

https://www.facebook.com/mobilevikings/videos/584978488622165/
ze geven toe dat ze helpdeskmedewerkers tekort hebben. en telefonische helpdesk hebben ze afgesloten, enkel via mail.
midden jan. gros van vikinggebruikers zitten op Orange. dan zouden problemen moeten opgelost zijn. :-D

kclaes
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 Jul 2017
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor kclaes » 12 Dec 2018, 10:46

satsurfer schreef:https://www.facebook.com/mobilevikings/videos/584978488622165/
ze geven toe dat ze helpdeskmedewerkers tekort hebben. en telefonische helpdesk hebben ze afgesloten, enkel via mail.
midden jan. gros van vikinggebruikers zitten op Orange. dan zouden problemen moeten opgelost zijn. :-D
Midden januari gaat het gros van de Vikings op het nieuwe technische platform zitten. De migratie naar Orange is gepland voor midden februari.

petervm
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 09 Dec 2010
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor petervm » 12 Dec 2018, 13:20

"Tegen midden februari zal iedereen op het nieuwe telecomplatform moeten zitten ..." Over de migratie naar het Orange-netwerk wordt enkel gezegd dat dit de derde stap is. Een concrete datum heb ik nog nergens gezien. De communicatie gaat al de hele tijd over het voorjaar van 2019. En dat is volgens mij zeer rekbaar. Gezien de problemen, zal daar waarschijnlijk een behoorlijke rek kunnen op zitten. Maar .. hier 4 sim-kaarten gemigreerd naar het nieuwe platform, zonder probleem.
Scarlet Trio - Mobile Vikings - Jimmobile - Netflix - Amazon Prime Video - NPO Start Plus

Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3328
Lid geworden op: 03 Sep 2003
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Bedankt: 70 keer
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Patje » 12 Dec 2018, 15:59

Ik heb er iets over gelezen maar vind het niet meteen terug, het zou voor ergens in juni zijn.
Intel® i3-4150 Dual-Core @3,5 GHZ. Ram: 16 GB. HD 1 TB || Windows 10 Home X64 || GSM Huawei P8 lite (2017) @ Telenet
Afbeelding Afbeelding
Telenet Wigo. 200/20 Mbps. https://www.speedtest.net/result/8253969616.png

Bababa
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 28 Jul 2014
Bedankt: 20 keer
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Bababa » 17 Dec 2018, 20:29

Tot wanneer kunnen Vikingpunten verkocht worden?
Telenet Basic Internet + Telenet Digicorder + Telenet CI+-module
Mobile Vikings prepaid sinds 6 jaar
Netflix via Chromecast - Eweka nieuwsgroepen


Nexus1980
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 Nov 2004
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Nexus1980 » 17 Dec 2018, 22:17

30 december? Nee, ik had begrepen dat alleen mensen met een niet actieve sim kaart hun punten op hun account zouden vervallen. Dus koop,en verkoop van punten blijft dacht ik. Weet iemand hier meer over?

Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 24 Aug 2011
Bedankt: 111 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Stroper » 17 Dec 2018, 22:23

Zie https://static.mobilevikings.de/static/ ... 02f264.pdf
punt 21.2.3
...
bij bewijs (of vermoeden) van fraude of misbruik door de Viking met betrekking tot de Viking Deals/Vikingpunten of indien de Viking daartoe een poging doet. Unleashed beschouwt de volgende gevallen onder meer als fraude of misbruik:
▪ de verkoop of veiling van Vikingpunten en de onderhandelingen daarover;
▪ de aankoop van Vikingpunten en de onderhandelingen daarover
...
Laatst gewijzigd door Stroper op 17 Dec 2018, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.

StinkyPanda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 24 Apr 2011
Bedankt: 9 keer
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor StinkyPanda » 17 Dec 2018, 22:24

*edit*
Zie post hierboven ^^

blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 Okt 2004
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor blidi » 18 Dec 2018, 19:19

De vikings passen hun tarieven aan.
https://mobilevikings.be/nl/offer/subscriptions/

WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 989
Lid geworden op: 22 Jan 2010
Bedankt: 79 keer
Uitgedeelde bedankjes: 79 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor WalterB1 » 18 Dec 2018, 20:26

Misschien al lang afgeschaft maar ik stel het nu vast; ik zie geen data-sim meer als optie. Op zich logisch. Ik heb een sim die ik gebruik als data-sim maar dat is een gewone herlaadkaart 'focus on data'.

Dat was/is beter dan de echte data-sim. De data-sim was 10 euro voor 1gb voor 30 dagen. De gewone herlaadkaart focus-on-data is 10 euro voor 1gb voor 30 dagen en dan heb je nog 10 euro belkrediet over.

Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3468
Lid geworden op: 10 Mar 2010
Bedankt: 351 keer
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Splitter » 18 Dec 2018, 20:44

blidi schreef:De vikings passen hun tarieven aan.
https://mobilevikings.be/nl/offer/subscriptions/



hmmm? enkel dat "onbeperkt bellen" is nieuw zeker? en echt speciaal, boeiend, of innovatief is dat niet....
ze maken zichzelf trouwens kapot met hun abbo vs herlaadkaart systeem.
(hoofdreden dat ik nog bij hen ben is trouwens het herlaadsysteem, als ze naar abbo only gaan ben ik weg)

maar (voor 15 euro):

- herladen: je doet dat wanneer je wil en je data is 30 dagen geldig. je beltegoed is ook gewoon beltegoed na die 30 dagen.
je kan kiezen 2gb data en 100 minuten bellen, of 4gb data en 50 minuten bellen.

- abbo: je moet maandelijks een vast bedrag betalen, ongeacht verbruik (of extra indien meer vebruik),
en in ruil heb je ofwel 2gb/150 minuten (dus maar 50 minuten meer) of 5gb/50 minuten (dus 1gb data meer)
na de maand vervalt wat je niet gebruikt hebt en betaal je opnieuw je abbo kost.

"blub....blub" :) maargoed, zolang ze het prepaid systeem hebben en je niet elke maand moet herladen zolang je beltegoed niet op is,
blijf ik er wel nog even zitten.
ooit zal hier iets nuttigs staan

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3947
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 241 keer
Uitgedeelde bedankjes: 247 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor satsurfer » 18 Dec 2018, 21:13


Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3468
Lid geworden op: 10 Mar 2010
Bedankt: 351 keer
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Splitter » 18 Dec 2018, 21:25

ha, over de 20gb optie gekeken.... maargoed, persoonlijk geef ik dat er ook niet aan.
dan zou ik mobiel al bijna evenveel betalen als ik voor int+tv+tel thuis doe, dat heb ik er niet voor over.

wel grappig trouwens dat ze aanhalen in dat artikel dat MV de concurrentie met orange aangaat,
terwijl orange er dus doodleuk op verdient gezien de omschakeling naar hun netwerk :)


ik ben eens benieuwd of er ooit een van de providers gaat aankomen met bv hun aanbod gecombineerd met een abbo op google play music/youtube music
ik weet dat het er vroeger was voor deezer (pxm) en spotify (base?), maar ondertussen is dat nergens meer te vinden,
net nu die zaken stilaan interessanter beginnen te worden (zeker met de stijgende datalimiet)

orange doet het met coyote, maar als ze dus de keuze gaven tussen coyote of youtube premium (beide zelfde prijs) zou ik wel overwegen naar hen te gaan.
(enige reden om dan nog van orange weg te blijven is mijn historie met mobistar zo een 18j geleden ondertussen... they really made me hate them)
ooit zal hier iets nuttigs staan

Gebruikersavatar
Zorba
Premium Member
Premium Member
Berichten: 747
Lid geworden op: 08 Nov 2010
Bedankt: 46 keer
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Zorba » 18 Dec 2018, 21:33

Ik kom sinds ik pendel helaas niet meer toe met 10GB, dus ik had uiteindelijk wel gehoopt dat ze ook onbeperkt zouden gaan voor €40.
Want die 20GB zal ik ook wel weer snel gewoon worden.

Moesten de VP niet bestaan zat ik al lang bij Orange, maar door dat voordeel betaal ik al maanden niets dus ik blijf er voorlopig nog wel even klant.
edpnet VDSL XL
Mobile Vikings

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3947
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 241 keer
Uitgedeelde bedankjes: 247 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor satsurfer » 18 Dec 2018, 21:45

ik betaal ook maanden niets bij Orange, koop met beltegoed apps in play store, psn store, sms busticket, goede doelen,...

q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2218
Lid geworden op: 23 Dec 2007
Locatie: nevele
Bedankt: 99 keer
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor q-tec » 18 Dec 2018, 23:49

Zorba schreef:Ik kom sinds ik pendel helaas niet meer toe met 10GB, dus ik had uiteindelijk wel gehoopt dat ze ook onbeperkt zouden gaan voor €40.
Want die 20GB zal ik ook wel weer snel gewoon worden.

Moesten de VP niet bestaan zat ik al lang bij Orange, maar door dat voordeel betaal ik al maanden niets dus ik blijf er voorlopig nog wel even klant.

Dan geef je toch wel vrij veel uit om aan zo een aantal VP te komen?
Voor €2 extra ga ik wel voor onbeperkt bellen.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 04 Jan 2013
Bedankt: 131 keer
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Vaganzza » 19 Dec 2018, 10:03

Onbeperkt bellen + 20GB = 39€

Vergelijk dat met Arend van Orange: 40€ onbeperkt bellen, 20GB snelle data daarna trage onbeperkte data.

Als je dan ook nog internet & TV neemt, lijkt me Orange nog altijd de beste deal op de markt momenteel in dit concept.
Telefonie, Internet & TV: Orange Internet & TV
GSM: Arend + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone SE 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

Gebruikersavatar
Zorba
Premium Member
Premium Member
Berichten: 747
Lid geworden op: 08 Nov 2010
Bedankt: 46 keer
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Zorba » 19 Dec 2018, 15:54

q-tec schreef:Dan geef je toch wel vrij veel uit om aan zo een aantal VP te komen?
Voor €2 extra ga ik wel voor onbeperkt bellen.


Ja wij kopen heel veel online, dus die VP komen er wel vlot bij :)
edpnet VDSL XL
Mobile Vikings

Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3328
Lid geworden op: 03 Sep 2003
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Bedankt: 70 keer
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Patje » 25 Dec 2018, 09:14

Nieuw artikel : Groeiend aantal klachten over Mobile Vikings, telefonische klantendienst al weken dicht

https://m.gva.be/cnt/dmf20181224_040608 ... O_WfNn-k5M
Intel® i3-4150 Dual-Core @3,5 GHZ. Ram: 16 GB. HD 1 TB || Windows 10 Home X64 || GSM Huawei P8 lite (2017) @ Telenet
Afbeelding Afbeelding
Telenet Wigo. 200/20 Mbps. https://www.speedtest.net/result/8253969616.png

Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3815
Lid geworden op: 22 Feb 2005
Bedankt: 456 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 443 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Joe de Mannen » 25 Dec 2018, 09:35

En het merendeel van de mensen zegt dan 'wat vikings' ?

MichelJ
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 10 Mar 2010
Locatie: Kapellen
Bedankt: 52 keer
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor MichelJ » 25 Dec 2018, 16:22

Ik geef het nog even, surfen in het buitenland gaat niet. Van de zomer nog geen enkel probleem met Frankrijk. Eind november in Nederland, en geen internet. Er gebeurd van alles met instellingen en krijg die niet goed, idem voor de telefoon van mijn vrouw.

nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 302
Lid geworden op: 16 Mar 2008
Bedankt: 12 keer
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor nete » 25 Dec 2018, 17:05

Joe de Mannen schreef:En het merendeel van de mensen zegt dan 'wat vikings' ?


Inderdaad, voor zéér velen is GSM nog altijd Proximus.
Als je over andere providers spreekt staan er grote vraagtekens in hun ogen.

Teun
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 Jul 2018
Bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Teun » 25 Dec 2018, 17:37

Een vrij doorzichtig en journalistiek bedenkelijk artikel van een concurerende mediagroep

Nexus1980
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 Nov 2004
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Het zinkend schip van Mobile Vikings

Berichtdoor Nexus1980 » 25 Dec 2018, 21:54

Ha nog iemand dus! Michel, Ik had eind november ook geen internet maar dan in Frankrijk. Als je half gegijzeld wordt door die gele mannekes en zonder brandstof zit, geeft die mobile vikings troep,echt wel stress. Uit pure miserie Mc Donalds binnengegaan om op internet brandstof te zoeken in de omgeving. Thuis aangekomen, na de helpdesk gemaild te hebben met de vraag wanneer gaat dit nu eindelijk opgelost geraken en wat ze er gaan aandoen? Was hun eerste antwoord dat ze geen compensatie geven.... Euh? Vroeg ik dat dan? Denkelijk werkt het daar ook op hun systeem?

Michel het lag na wat zoeken aan foute apn gegevens. Standaard springt dat op BASE etc... op hun website staan de juiste gegevens. Enkele dagen nadien was ik in Nederland en had ik wel internet. :lol:


Terug naar “Kleine / Virtuele operatoren / MVNO”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast