MV - e-mail laag belkrediet

philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 13826
Lid geworden op: 28 Apr 2008
Locatie: Waregem
Bedankt: 2240 keer
Recent bedankt: 23 keer
Uitgedeelde bedankjes: 619 keer
Contact:

MV - e-mail laag belkrediet

Berichtdoor philippe_d » 23 Jul 2018, 10:23

Bij MV krijg ik regelmatig een mail om te verwittigen
    - dat mijn (maandelijkse) bundel vervallen is
    - of dat het belkrediet te laag staat (<1€)
Hallo Philippe,

Je hebt op dit moment minder dan € 1 belwaarde. Zodra die belwaarde op is, zul je niet meer kunnen bellen. Herladen is dus de oplossing. Dat kun je via onderstaande knop of met je Viking App.

Viking groet,
De Mobile Vikings-crew

Tip: je kunt ook automatisch herladen door via de website een Easy Payment-methode in te stellen.

Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033

Tot voor kort stond ook in de mail op welke SIM kaart (GSM nummer) deze mail betrekking had. Nu niet meer :-(
Als je, zoals ik, meerdere SIM kaarten met één account beheert, vind ik dat wel vervelend dat je die info er niet meer bijkrijgt ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Proximus B-box3 + Fritz!Box 7590 int, FW 07.00, met PPPoE.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.

jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 950
Lid geworden op: 29 Jun 2014
Bedankt: 89 keer
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer

Re: MV - e-mail laag belkrediet

Berichtdoor jnsvr » 23 Jul 2018, 11:24

Terechte feedback!
Dat gaat binnenkort terugkomen. Sorry voor het ongemak in de tussentijd.


Terug naar “Kleine / Virtuele operatoren / MVNO”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten