annulatiekosten proximus?

boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 05 Jul 2017
Bedankt: 43 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer

annulatiekosten proximus?

Berichtdoor boonpwnz » 19 Jul 2018, 11:04

Mag Proximus Annulatiekosten aanrekenen als het op tijd werd verwittigd dat ze niet hoeven te komen?

Ook werd er niets geinstalleerd en er werd geen afspraak gemaakt.

philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 13821
Lid geworden op: 28 Apr 2008
Locatie: Waregem
Bedankt: 2239 keer
Recent bedankt: 22 keer
Uitgedeelde bedankjes: 619 keer
Contact:

Re: annulatiekosten proximus?

Berichtdoor philippe_d » 19 Jul 2018, 13:56

Als er geen afspraak gemaakt is, hoe zou je dan een afspraak kunnen annuleren???
Retorische vraag :-D

Soms worden hier op het Forum vragen gesteld, zonder de minste info.
Alsof we hier allemaal een glazen bol hebben om te weten waarover het gaat :-( .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Proximus B-box3 + Fritz!Box 7590 int, FW 07.00, met PPPoE.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.

boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 05 Jul 2017
Bedankt: 43 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer

Re: annulatiekosten proximus?

Berichtdoor boonpwnz » 19 Jul 2018, 14:11

Philippe,

De bedoeling was dat iemand ging bellen om een afspraak te maken(werknemersvoordeel). Dat heb ik afgezegd door zelf te bellen en te zeggen dat het niet meer nodig is.

Nu krijg ik die annulatiekost terwijl er initieel alleen maar op mobiel een contract werd aangegaan en ingezet en dat het andere niet eens actief was.


EDIT: 3:04
Via het Proximus fora toch een reductie gekregen waardoor de prijs nu wel correct is.


Terug naar “Proximus (Belgacom)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten