Wat een service dienst ...

Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2947
Lid geworden op: 13 Aug 2003
Locatie: Vlaanderen
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Contact:

Wat een service dienst ...

Berichtdoor Sasuke » 10 Jul 2018, 14:34

Op 02/07 doe ik een bestelling bij Orange voor een Love PRO met 2 GSM abbonnementen. De SIM kaarten gingen geleverd worden.
Op 04/07 krijg ik een mail dat de transporteur de SIM kaarten niet kon afleveren, raar, maar OK ... ik moest hen dan bellen op het nummer 02/7459500 ... wat een miserie daar zeg ...

Sinds 05/07 probeer ik die dienst regelmatig te bereiken, zonder success. Toegegeven, langer dan 5 minuten blijf ik niet aan de muziek hangen, ik moet namelijk ook verder werken. Vandaag 10/7 'eindelijk' binnen geraakt ..

1ste persoon (surinaams accent) luistert naar mijn uitleg, begrijpt het niet en stuur me door naar de Mobiele dienst, want SIM had ze verstaan. Bij de Mobiele diensten merken ze dat het over een Love PRO product gaan en ik wordt zonder enige mogelijkheid tot terugspreken doorgestuurd naar een andere diensten voor het Love product. Daar krijg ik iemand aan de lijn, doe terug mijn verhaal, en die antwoord. Aah .. SIM kaarten, dat is bij onze mobiele dienst ... en ik wordt terug doorgeschakeld om dan een (surinaams accent) bandje te krijgen met de melding: Technische Storing, gelieve later nog eens terug te bellen ...

GE-WEL-DIG dit ... ik probeer straks nog eens, maar als dat terug zoiets wordt dan annuleer ik mijn bestelling. Dan betaal ik liever iets meer en blijf ik maar bij Telenet.
Logic - The art of being wrong with confidence !
Afbeelding

cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2172
Lid geworden op: 20 Jan 2015
Locatie: Kortrijk
Bedankt: 161 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
Contact:

Re: Wat een service dienst ...

Berichtdoor cadsite » 10 Jul 2018, 14:51

Soms zou je denken dat orange een dochter is van telenet met als enige doel ervoor zorgen dat mensen bij telenet blijven... :roll:
De zever die ik vorig jaar had om een SIM te registreren. Dat terwijl er op de site stond dat betaling met bancontact telt als registratie. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat het afgelopen week met een nieuwe SIM wel perfect verliep. Het kan dus, maar je moet geluk hebben.
Succes! :beerchug:

ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1932
Lid geworden op: 15 Mar 2007
Locatie: Gent
Bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Contact:

Re: Wat een service dienst ...

Berichtdoor ljd » 10 Jul 2018, 14:53

Twitter of facebook is sneller voor deze dingen

Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5678
Lid geworden op: 05 Feb 2010
Locatie: kortrijk
Bedankt: 284 keer
Uitgedeelde bedankjes: 123 keer

Re: Wat een service dienst ...

Berichtdoor proximusboyke » 10 Jul 2018, 15:38

idd ik bel nooit altijd via fb en ben altijd geholpen geweest.
iphone 7 plus orange arend love
iphone x 256gb orange arend love
mercedes e220 IEW orange
AirCard 810S + cic mobile in saint cyprien
nokia 930 + cic mobile
imac orange boost
ipad pro 12,9 - 256gb IEW orange
orange love

Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2947
Lid geworden op: 13 Aug 2003
Locatie: Vlaanderen
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Contact:

Re: Wat een service dienst ...

Berichtdoor Sasuke » 10 Jul 2018, 15:41

Zal ook eens via FB doen dan ... had net nog eens teruggebeld en ze hebben nu effectief technische issues waardoor ze vragen om later terug te bellen.
Logic - The art of being wrong with confidence !
Afbeelding

Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3479
Lid geworden op: 22 Feb 2005
Bedankt: 425 keer
Recent bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 423 keer

Re: Wat een service dienst ...

Berichtdoor Joe de Mannen » 10 Jul 2018, 16:06

Vreemd voor een telecomfirma dat je niet geholpen geraakt via telefoon, toch ???

En ja, er zijn nog mensen die geen FB hebben...

J.

boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1724
Lid geworden op: 05 Jul 2017
Bedankt: 43 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer

Re: Wat een service dienst ...

Berichtdoor boonpwnz » 10 Jul 2018, 16:24

Ahn ik contacteer orange ook enkel via fb. Maargoed dat xwas ik al gewend bij proximus en mobile vikings ook.

Unicorn1
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 15 Okt 2017
Bedankt: 10 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Re: Wat een service dienst ...

Berichtdoor Unicorn1 » 10 Jul 2018, 16:41

Via fb probere regelen.

Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5678
Lid geworden op: 05 Feb 2010
Locatie: kortrijk
Bedankt: 284 keer
Uitgedeelde bedankjes: 123 keer

Re: Wat een service dienst ...

Berichtdoor proximusboyke » 10 Jul 2018, 16:52

Dit is een oud zeer die bij alle operatoren in alle landen hetzelfde is.
En met het verlof is het dan nog erger, jobstudenten opleiden in 7 haasten. of outsourcing.
Zou zeker niet mogen, maar zo is het nu eenmaal.
iphone 7 plus orange arend love
iphone x 256gb orange arend love
mercedes e220 IEW orange
AirCard 810S + cic mobile in saint cyprien
nokia 930 + cic mobile
imac orange boost
ipad pro 12,9 - 256gb IEW orange
orange love

Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2947
Lid geworden op: 13 Aug 2003
Locatie: Vlaanderen
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Contact:

Re: Wat een service dienst ...

Berichtdoor Sasuke » 10 Jul 2018, 17:18

Voorlopig alvast geen reactie op FB na enkele uren ... :(
Logic - The art of being wrong with confidence !
Afbeelding


Terug naar “Orange (Mobistar)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast