Hoi
Ik heb voor een kennis de aanvraag gedaan om de telefoonlijn naar OVH te porteren en dat is, na wat gesukkel gelukt.
Nu had ik ook al in een ticket aan OVH aangegeven dat het DSL signaal/internet account actief moest blijven maar vraag me af of ze daar ook maar iets mee te maken hebben.
Als ik die operatie destijds met de telefoonlijn naar weepee heb gedaan, stond er op het formulier iets mbt het internet signaal, dat je moest aanvinken opdat het actief zou blijven.
Helaas is het alsnog misgelopen en een hele soep geworden qua mails, accounts, ...
Gelukkig heeft Px de blunder snel hersteld, het signaal terug geactiveerd en nieuw account naar de modem gepushed.
De administratieve rompslomp zal waarschijnlijk ook wel in orde geraken, alhoewel ze doorzetten dmv mails en vandaag met een bpost pakkket, om de modem terug te sturen.
Mijn vraag: had dit voorkomen kunnen worden en zo ja, hoe?
Gelukkig gaat dit tegenwoordig al wat beter dan jaren geleden maar blijkbaar nog te moeilijk om meteen correct te doen...
Het antwoord kan anderen ook dienen.
Tnx
E
Vaste lijn uit pack porteren nr andere provider zonder problemen?
-
- Pro Member
- Berichten: 407
- Lid geworden op: 08 Jun 2011
- Bedankt: 26 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Re: Vaste lijn uit pack porteren nr andere provider zonder problemen?
Niemand?
Misschien naar subforum 'Internetproviders' verhuizen.
Mods?
Misschien naar subforum 'Internetproviders' verhuizen.
Mods?
Aan iedereen: Gezond & gelukkig 2019!!
-
- Elite Poster
- Berichten: 3917
- Lid geworden op: 28 Okt 2011
- Locatie: 'tstad
- Bedankt: 206 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 303 keer
Re: Vaste lijn uit pack porteren nr andere provider zonder problemen?
Dat ''monopolisten'' gedrag is hier al jaren bekend! No guts, no glory! Doorduwen dus en nrs blijven porteren 

Proximus Start, OVH+Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix, Hb+Astra1&2
Terug naar “Proximus (Belgacom)”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten