Ondertussen bij JIM Mobile...

Gebruikersavatar
Stefaand
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 14 Jun 2006
Bedankt: 3 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Ondertussen bij JIM Mobile...

Berichtdoor Stefaand » 3 dagen 23 uur 21 minuten geleden (14 Jun 2018, 08:55)

Behalve dat http://www.gmx.com nog altijd niet bereikbaar is via 4G bij Jim Mobile, kunnen nu bepaalde simkaartjes nu zelfs niet opgeladen worden, vanwege een technische upgrade die ondertussen al meer dan een week duurt. Wat er is toch aan de hand ? Je zou toch verwachten dat dit soort dingen binnen een paar dagen is opgelost ?

Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1277
Lid geworden op: 14 Nov 2008
Locatie: Brugge
Bedankt: 76 keer
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer

Re: Ondertussen bij JIM Mobile...

Berichtdoor Sinna » 3 dagen 22 uur 16 minuten geleden (14 Jun 2018, 10:01)

Ik heb eenmalig problemen gehad om mijn tegoed bij te laden (rond InfoSecurity dit jaar), m.i. n.a.v. de verplichte SIM-swap, maar sindsdien geen problemen meer. Ik heb afgelopen maandag nog met succes een top-up gedaan.
Computer(k)nul

Gebruikersavatar
Stefaand
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 14 Jun 2006
Bedankt: 3 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Re: Ondertussen bij JIM Mobile...

Berichtdoor Stefaand » 3 dagen 22 uur 8 minuten geleden (14 Jun 2018, 10:09)

Ik heb meerdere sim-kaartjes o.a. voor een alarmsysteem en bij één ervan kan ik na een week nog altijd niet opladen vanwege een technische update van dit account. Maar dat duurt wel erg lang.

Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1277
Lid geworden op: 14 Nov 2008
Locatie: Brugge
Bedankt: 76 keer
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer

Re: Ondertussen bij JIM Mobile...

Berichtdoor Sinna » 3 dagen 21 uur 55 minuten geleden (14 Jun 2018, 10:22)

Heb je al telefonisch contact opgenomen? Femke (IIRC) heeft dat toen voor mij opgelost door de technische dienst er op te zetten.
Computer(k)nul

Gebruikersavatar
Stefaand
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 14 Jun 2006
Bedankt: 3 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Re: Ondertussen bij JIM Mobile...

Berichtdoor Stefaand » 3 dagen 11 uur 20 minuten geleden (14 Jun 2018, 20:57)

nee nog niet, enkel via facebook chat: ze zijn er mee bezig (wat wel erg lang duurt). Ik weet niet wat er aan de hand is: ik krijg ondertussen paranoïde gedachten dat Jim Mobile opgericht is door Telenet om zogenaamd toch concurrentie te hebben en ondertussen door het bedrijf te saboteren met slecht bereikbare nummers (zie vorige posts), websites die niet bereikbaar zijn en simkaartjes die niet oplaadbaar zijn en klanten zo beu te maken dat ze alsnog bij Telenet of Proximus gaan: kortom de uitrookmethode onder het motto: er is toch concurrentie, je moet echt niet bij ons zijn hoor (maar niet heus)? :cry:

Weet er iemand wat er aan de hand is met Jim Mobile, waarom het zo lang duurt met onbereikbare websites via 4G en simkaartjes die nog altijd niet oplaadbaar zijn en waarbij het tegoed plotseling foetsie is ?


Terug naar “Kleine / Virtuele operatoren / MVNO”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten