Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Doktor Avalanche
Premium Member
Premium Member
Berichten: 639
Lid geworden op: 21 Dec 2010
Locatie: Oostmalle
Bedankt: 70 keer
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Contact:

Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Berichtdoor Doktor Avalanche » 26 Mar 2018, 13:07

Mijn vrouw heeft een gsm abonnement via haar werkgever van Proximus.
De betalingen werden geregeld via domiciliëring.
So far so good,...
Tot ergens vorig jaar (oktober-november) dit om één of andere reden niet meer aan de bank doorgegeven werd. Dus mijn vrouw krijgt sindsdien steeds een sms dat haar rekening niet betaald is, en dat ze binnen de 5 dagen moet betalen of haar abonnement wordt afgesloten.
Na een heleboel telefoontjes, heeft toen iemand de domiciliëring stop gezet en opnieuw geactiveerd (we hebben papieren ontvangen en ondertekend teruggestuurd)

Maar dat is dus ook niet in orde gekomen...

Ik heb nu al een 10-tal telefoontjes gedaan (kastje-muur), en volgens de ene staat alles goed, de andere zegt dat ie dat niet mag aanpassen, de andere zegt weer dat enkel de tussenpersoon van het bedrijf hen mag contacteren, die tussenpersoon zegt dat ik zelf moet bellen, etc etc...

Is er een manier om voorbij de helpdesk te geraken, en bij iemand terecht te komen die wel iets kan nakijken/aanpassen, of moet dat echt via een klacht van de ombudsdienst?
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."

warpozio2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 19 Okt 2016
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Berichtdoor warpozio2 » 26 Mar 2018, 21:07

klacht op de website indienen, dag erna terugbellen en dan weet de helpdesk waarover het gaat

Doktor Avalanche
Premium Member
Premium Member
Berichten: 639
Lid geworden op: 21 Dec 2010
Locatie: Oostmalle
Bedankt: 70 keer
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Contact:

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Berichtdoor Doktor Avalanche » 26 Mar 2018, 21:20

Op de website van Proximus of van ombudsdienst?
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."

wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3450
Lid geworden op: 28 Okt 2011
Locatie: 'tstad
Bedankt: 190 keer
Uitgedeelde bedankjes: 285 keer

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Berichtdoor wied » 26 Mar 2018, 21:39

ik geloof dat er in Malle een Proximus-winkel is. Daar kan men je zeker helpen!
Proximus Start, OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, DVB-T2/S2, Netflix

Doktor Avalanche
Premium Member
Premium Member
Berichten: 639
Lid geworden op: 21 Dec 2010
Locatie: Oostmalle
Bedankt: 70 keer
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Contact:

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Berichtdoor Doktor Avalanche » 27 Mar 2018, 08:23

In Malle was een proximus winkel, nu doet "Geronika-Expert" dat.
Daar ben ik ook al geweest, maar die mogen ook niets aanpassen (omdat het via een tussenbedrijf gaat https://forcms.maae.be)
Wat een klucht (weeral).
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."

1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 771
Lid geworden op: 11 Jun 2009
Bedankt: 45 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Berichtdoor 1207 » 27 Mar 2018, 08:45

wied schreef:ik geloof dat er in Malle een Proximus-winkel is. Daar kan men je zeker helpen!

proximus-winkels die u kunnen helpen?
de proximuswinkel heir in de buurt kan maar 2 dingen

rommel verkopen of u, bij problemen, het telefoonnummer vd helpdesk geven
da's die in wIjnegem

wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3450
Lid geworden op: 28 Okt 2011
Locatie: 'tstad
Bedankt: 190 keer
Uitgedeelde bedankjes: 285 keer

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Berichtdoor wied » 27 Mar 2018, 16:14

...ben enkele keren effectief geholpen door hoofdadres-loket (Jezusstraat, Antwerpen). Maar heb ook enkele keren een oplossing moeten forceren via de ombudsman :-(
Laatst gewijzigd door wied op 27 Mar 2018, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Proximus Start, OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, DVB-T2/S2, Netflix

Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4582
Lid geworden op: 16 Feb 2011
Bedankt: 258 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 292 keer

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Berichtdoor MClaeys » 27 Mar 2018, 16:41

1207 schreef:
wied schreef:ik geloof dat er in Malle een Proximus-winkel is. Daar kan men je zeker helpen!

proximus-winkels die u kunnen helpen?

In het koopcentrum in Sint-Niklaas altijd goed geholpen geweest (en wel degelijk geholpen ;) ). Alleen mogen ze daar niet helpen met zakelijke abonnementen, omdat dat de verantwoordelijke in het bedrijf is die dit moet regelen met hun contact.
Xbox Live: MClaeys

MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1406
Lid geworden op: 25 Sep 2007
Locatie: Berlare (O-Vl)
Bedankt: 86 keer
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Berichtdoor MarkDM » 27 Mar 2018, 21:51

Heb je MAAE al gecontacteerd ?
Ik heb vroeger ook zo'n een abonnement gehad. Bij Proximus zullen ze je niet helpen.
Alles moet via MAAE in Mechelen gaan : 015 45 10 15
Voip: Edpnet/Voiptiger/Weepee met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra/Dvb-t op Xtrend met Open-Pli

Doktor Avalanche
Premium Member
Premium Member
Berichten: 639
Lid geworden op: 21 Dec 2010
Locatie: Oostmalle
Bedankt: 70 keer
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Contact:

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Berichtdoor Doktor Avalanche » 28 Mar 2018, 08:00

Dank voor het meedenken.
Maar die mensen allemaal al gecontacteerd, en ze schuiven allemaal de zwarte piet door. (proximus center, MAAE, Bank, helpdesk proximus, verantwoordelijke maae bij bedrijf)
Trouwens maae, als ge daar naar belt, krijgt ge een bandje dat ge dat via hunne website moet doen, maar via hun hoofdkantoor toch iemand aan de lijn gehad.
Soit, volgens hun(proximus) is het allemaal in orde, dus ik wacht de volgende afrekening af en als het dan niet in orde is probeer ik wel eens via ombudsdienst.
Waanzin...
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."


Terug naar “Proximus (Belgacom)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten