Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 Mei 2011
Bedankt: 27 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Berichtdoor Fallschirmjaeger » 12 Jan 2017, 07:37

Het is Orange, één van de grootste telecombedrijven in de wereld. Daar zijn geen excuses als groeipijnen voor mogelijk.
Laatst gewijzigd door Fallschirmjaeger op 12 Jan 2017, 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.

BMaster
Premium Member
Premium Member
Berichten: 733
Lid geworden op: 01 Apr 2005
Bedankt: 32 keer
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer

Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Berichtdoor BMaster » 12 Jan 2017, 08:07

Het kan dan een groot bedrijf zijn, maar dat wil niet zeggen dat de Belgische afdeling daarom even groot en goed-voorbereid is op whatever ze probeerden te doen hé.

daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 274
Lid geworden op: 05 Okt 2012
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer

Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Berichtdoor daydreamke » 12 Jan 2017, 12:16

Ik kan niet klagen hoor van Orange. Antwoorden altijd op facebook na enkele uren en zijn vriendelijk aan telefoon


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

CCfan
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 08 Nov 2007
Locatie: Leuven
Bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Berichtdoor CCfan » 13 Jan 2017, 15:25

Ondertussen sinds voor nieuwjaar een abbo+gsm besteld, simkaart vorige week ontvangen, volgens de bijhorende brief al geactiveerd (en de gsm zou '2 werkdagen later' komen). Een week later: niks, nada, nog geen bereik of overdracht. Telefoon naar de klantendienst: 'sorry, het systeem ligt plat dus ik kan u niet zeggen wat er aan de hand is, kan u volgende week nog eens terugbellen'.

Ook over onze aanvraag internet+tv ondertussen al 2 weken niets gehoord. Toch iets serieus mis met hun systemen daar precies...

Waterboy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 30 Apr 2007
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Berichtdoor Waterboy » 12 Feb 2017, 09:49

In de app My Orange kan je met je smartphone je verbruik raadplegen van data en beltegoed . de gegevens lopen 2 dagen achter, bij mij ,is dit bij iedereen zo

Slafes
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2025
Lid geworden op: 18 Apr 2013
Locatie: Leuven
Bedankt: 152 keer
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer

Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Berichtdoor Slafes » 12 Feb 2017, 21:04

Ja, die gegevens zijn een lachertje...

Ik kreeg vorige maand 1 GB extra volume. Dat is nooit verschenen in mijn overzicht van de app. Compleet waardeloze app.
Ja r2504 en boulder, jullie hebben gelijk!

ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5215
Lid geworden op: 28 Jan 2012
Bedankt: 394 keer
Recent bedankt: 8 keer
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer

Re: Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Berichtdoor ITnetadmin » 12 Feb 2017, 21:19

Hoe je een opvolgapp zo kan verknoeien is mij een volledig raadsel.
De mobilevikings app is tot bijna op de minuut accuraat, dus dat bewijst dat het kan, als men wil.


Terug naar “Orange (Mobistar)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten