Maar ik blijf me toch steeds weer ergeren aan dat publiek... Telkens ze iets aankondigen dat er eigenlijk al lang had moeten inzitten reageren ze juist nog het meest enthousiast

Vaganzza schreef:iOS 12 ook voor de iPhone 5S. Wauw, dat is dan 6 jaar support voor deze iPhone die gelanceerd werd op 20 september 2013!
Tomby schreef:Laat IOS 12 maar komen... Die parental controls gaan handig zijn. En die Siri Shortcuts lijken me ook wel handig. En benieuwd hoe accuraat die meettool is, want is ook wel handig.
kdhoe schreef:Meettool werkt snel en heel accuraat.
6A7993F0-18C5-45C5-9D09-0E3D603F5D7B.jpeg
Tomby schreef:kdhoe schreef:Meettool werkt snel en heel accuraat.
6A7993F0-18C5-45C5-9D09-0E3D603F5D7B.jpeg
Op die manier kan ik het ook wel heel accuraat hoor.
Wilfired schreef:Per jaar gerekend is de iets duurdere apple dan wel een veel betere zaak voor de bewuste consument.
Vaganzza schreef:Vanavond om 19u is het weer zover: de nieuwe iPhones, iPads en vermoedelijk ook Mac en MacBooks worden voorgesteld. Wie zal er live kijken?
Wilfired schreef:Per jaar gerekend is de iets duurdere apple dan wel een veel betere zaak voor de bewuste consument.
phildww schreef:Een kennis verkocht na een tijd zijn Macbook. Reden: hij prutste graag aan computers, een echte tweaker. Maar een mac werkt al zo optimaal dat hij zich verveelde
butskristof schreef:Als ik twee jaar geleden een Android van 300 euro had gekocht was de restwaarde nul
Tomby schreef:Alweer wat info gelekt, alhoewel meer een bevestiging van eerdere lekken: https://tweakers.net/nieuws/143281/appl ... en-xr.html .
Overigens hebben ze eindelijk iets wat voor mij de no1 was om voorlopig geen iPhone te hebben: dual-SIM. Desondanks zijn er nog altijd handige Android features die ik zwaar zou missen op een iPhone. Bvb het automatisch aanzetten van mijn hotspot wanneer ik in de auto ben, zodat de kinderen online kunnen met hun iPad.
Vaganzza schreef:Wie zal er live kijken?
jollito schreef:Hopelijk zijn de Dual-SIMs ook in EU verkrijgbaar. Geruchten gaan dat ze die alleen in China zouden uitbrengen...
phildww schreef:Wilfired schreef:Per jaar gerekend is de iets duurdere apple dan wel een veel betere zaak voor de bewuste consument.
Helemaal akkoord! bv mijn 10 jaar oude iMac wordt nog dagelijks gebruikt, probeer 's met een gewone PC?
cadsite schreef:Ne gsm van €1600...
Dat kan je toch niet anders zien dan een statussymbool?
Tomby schreef:Het is inderdaad enkel in China. De rest moet het doen met eSIM + nanoSIM en is dus afhankelijk van eSIM support van de operator (lees: momenteel nog geen enkele).
Tomby schreef:jollito schreef:Hopelijk zijn de Dual-SIMs ook in EU verkrijgbaar. Geruchten gaan dat ze die alleen in China zouden uitbrengen...
Het is inderdaad enkel in China. De rest moet het doen met eSIM + nanoSIM en is dus afhankelijk van eSIM support van de operator (lees: momenteel nog geen enkele).
Ook wel verrassend en nogal onappels : Dual SIM Dual Standby. Ik had nu toch echt verwacht dat ze Dual Active gingen implementeren. Apple is er immers voor gekend direct voor de beste experience te gaan als ze een nieuw feature introduceren dat elders al jaren bestaat.
CCatalyst schreef:Simkaart is zo achterhaald. Hopelijk volgend jaar een iPhone XI die enkel nog met eSim werkt.
Ja ik hoor de consternatie alweer, maar het zal de enige manier zijn om Proximus en co richting eSim te dwingen. Als Apple het doet zullen de operatoren wel volgen. En Samsung en co wachten op Apple om het te doen.
CCatalyst schreef:
Ja ik hoor de consternatie alweer, maar het zal de enige manier zijn om Proximus en co richting eSim te dwingen. Als Apple het doet zullen de operatoren wel volgen. En Samsung en co wachten op Apple om het te doen.
iceke schreef:Waarom zou daar ophef over zijn ?
Stiaan schreef:Maar in arm België? Geen enkel spoor van de nieuwe iPhones, noch op Proximus, Orange, Telenet of Base... Dat typeert weer eens hoe we hier altijd opnieuw moeten achterlopen op de rest.
MClaeys schreef:Tis al ver gekomen als dat de maatstaf moet worden
CCatalyst schreef:iceke schreef:Waarom zou daar ophef over zijn ?
Omdat het verandering i
.
Tomby schreef:En de Nexus 4 moest in die tijd zeker niet onderdoen voor iPhone 5s.
lukadad schreef:Mocht ik twee jaar geleden een Android van 300 euro gekocht hebben, dan koop ik nu toch ook gewoon een nieuwe?
Hebben we allebei evenveel uitgegeven, en moet ik me niets aantrekken van een eventuele 'restwaarde', waarbij ik niet moet hopen dat het toestel ondertussen niet kapot gegaan is, of een of ander mankementje vertoont (scherm, batterij, ...).
Vaganzza schreef:RIP verkoop SE...
phildww schreef:MClaeys schreef:Tis al ver gekomen als dat de maatstaf moet worden
De maatstaf niet, maar sinds koppelverkoop kan, zou ik toch ook verwachten dat mobiele operators zouden springen op deze nieuwigheid, in die zin volg ik Stiaan wel... Tja marketeers hé
Stiaan schreef:
Is ook maar één voorbeeld van nog wel meerdere die aantonen dat we vaak achterlopen op de rest.
9livesuni schreef:Stiaan schreef:
Is ook maar één voorbeeld van nog wel meerdere die aantonen dat we vaak achterlopen op de rest.
Heb je zin om een nieuwe iPhone te kopen? Breng je oude iPhone X 64 GB in goede staat* binnen in een van onze winkels en bestel een nieuwe iPhone XS of XS Max met een korting van € 348.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten