Apple Keynote Events

Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 230 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 332 keer

Re: Apple Keynote Events

Berichtdoor Tomby » 2 weken 6 dagen 48 minuten geleden (04 Jun 2018, 20:07)

Laat IOS 12 maar komen... Die parental controls gaan handig zijn :P. En die Siri Shortcuts lijken me ook wel handig. En benieuwd hoe accuraat die meettool is, want is ook wel handig.

Maar ik blijf me toch steeds weer ergeren aan dat publiek... Telkens ze iets aankondigen dat er eigenlijk al lang had moeten inzitten reageren ze juist nog het meest enthousiast :roll: . We brengen de Stocks app naar de iPad... YAY ! Groeperen van notificaties... YAY ! Enz... En toch enkel Apple kan 5 minuten enthousiasme opwekken voor het maken van Memoji's dat in wezen nauwelijks meer is dan wat je met Nintendo Mii's en hopen andere avatar creatie tools al ettelijke jaren doet :P.
Afbeelding

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 116 keer
Recent bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer

Berichtdoor Vaganzza » 2 weken 5 dagen 12 uur geleden (05 Jun 2018, 08:07)

iOS 12 ook voor de iPhone 5S. Wauw, dat is dan 6 jaar support voor deze iPhone die gelanceerd werd op 20 september 2013!

Ivm dat publiek. Ja, je moet daar doorkijken/luisteren. Dat zijn Amerikaanse toestanden, die je ook bij bv Google I/O wel ziet. Ik zet mijn mindset gewoon anders en kan er dan wel naar kijken.

In feite is het wel goed dat WWDC 100% software was dit jaar, daar is het in feite ook voor bedoeld. Dat ze de hardware maar in september doen :wink:
Telefonie, Internet & TV: Orange Internet & TV + Fixed Phone
GSM: Arend + Surf Extra Card
Mifi: Tempo Giga

 iPhone SE 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

Wilfired
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 2 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Berichtdoor Wilfired » 2 weken 5 dagen 9 uur geleden (05 Jun 2018, 11:20)

Vaganzza schreef:iOS 12 ook voor de iPhone 5S. Wauw, dat is dan 6 jaar support voor deze iPhone die gelanceerd werd op 20 september 2013!

Als je kijkt naar vergelijkbare android telefoons uit dat tijdperk is de ondersteuning daarvoor al jaren geleden gestopt,
dus hier scoort apple goed.
Per jaar gerekend is de iets duurdere apple dan wel een veel betere zaak voor de bewuste consument.

kdhoe
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 17 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Berichtdoor kdhoe » 2 weken 5 dagen 9 uur geleden (05 Jun 2018, 11:52)

Tomby schreef:Laat IOS 12 maar komen... Die parental controls gaan handig zijn :P. En die Siri Shortcuts lijken me ook wel handig. En benieuwd hoe accuraat die meettool is, want is ook wel handig.

Meettool werkt snel en heel accuraat.
6A7993F0-18C5-45C5-9D09-0E3D603F5D7B.jpeg

Ik draai beta 1 zowel op iPhone als iPad. Nog nooit zo een stabiele en snelle beta 1 gehad. In het verleden ook al met iOS bètas gespeeld. Waren toen weer even snel verwijderd dan geïnstalleerd. Meestal waren betas pas bruikbaar vanaf de 3de of de 4de. Deze keer hou ik de beta.

butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 68 keer
Uitgedeelde bedankjes: 475 keer

Berichtdoor butskristof » 2 weken 5 dagen 3 uur geleden (05 Jun 2018, 16:58)

Wakker de temptation niet verder aan aub :lol: .

Vorig jaar ook vanaf beta 1 op m'n daily driver iPhone gebruikt en nooit echt last mee gehad eigenlijk. Nu gebeurt het wel dat de stabiliteit met komende beta's net eerst nog wat achteruit gaat om dan tegen september echt klaar te zijn. Op het einde van de week eens eerst proberen op m'n iPad, als het me bevalt volgt de iPhone waarschijnlijk toch.
Mojave staat hier wel al in een VM en ziet er leuk uit, maar mijn laptops zijn werkpaarden en daar kan ik het niet echt maken om een van de twee al over te schakelen op een beta. Voor macOS vind ik het wel goed dat ze eindelijk echt proberen werk te maken van de App Store. Adobe CC en Office zijn al zeer waardevolle toevoegingen. Office draait hier momenteel in een aparte Windows VM omdat ik vind dat het te veel hacky methoden gebruikt die invloed hebben op de rest van mijn systeem. Via de App Store is dat onmogelijk aangezien MAS apps nogal sterk gecontroleerd worden in wat ze wel en niet kunnen aanspreken.

Nooit verwacht dat ze de 5s toch nog gingen laten meegaan, maar des te beter natuurlijk aangezien deze iOS versie vooral om performance gaat.
 MacBook Pro 15" (2017)  MacBook Pro 13" (Mid 2015)  iPhone 7 Plus  iPad Air 2  Watch Series 3

Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 230 keer
Uitgedeelde bedankjes: 332 keer

Berichtdoor Tomby » 2 weken 5 dagen 3 uur geleden (05 Jun 2018, 17:16)

kdhoe schreef:Meettool werkt snel en heel accuraat.

Op die manier kan ik het ook wel heel accuraat hoor ;).
Afbeelding

kdhoe
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 17 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Berichtdoor kdhoe » 2 weken 5 dagen 3 uur geleden (05 Jun 2018, 17:43)

Tomby schreef:
kdhoe schreef:Meettool werkt snel en heel accuraat.

Op die manier kan ik het ook wel heel accuraat hoor ;).

Ik wou een voorbeeld gebruiken dat zeker 20cm is, ook door de iPhone gemeten wordt als 20cm. Hoe kon ik anders de accuraatheid testen?

Terug naar “Ander nieuws”