Freevoipdeal

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
fonske50
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 aug 2012, 10:49
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Bellen naar de Dominikaanse Republiek via het systeem phone-2-phone (via browser) lukt niet, werkte nog perfect op 21/01/2019, in Belgie werkt het nog perfect
Volgend bericht bericht verschijnt in de browser


1. Calling and texting directly from this website 2. Phone-to-Phone
Phone-to-Phone
Your Phonenumber: Status
+32472770XXX The call was disconnected

Destination Phonenumber:
+18294221XXX The call was disconnected

Our Phone-to-phone service is no longer available in your country.

Is dit een tijdelijk probleem? enkel bij FREEVOIPDEAL? werkt het nog via een VOIP telefoon?
Alle info is welkom, dank bij voorbaat
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

tegenwoordig is dit ook niet meer zo intressant.
Mijn krediet is bijna op en ik zie dat het ondertussen 2.50€ bijna is die bijkomt om op te laden.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Twitter: ReleaseUrSelf
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 16 keer

Net herladen voor 10euro. Dus 120 freedays over.
Als test naar een usa landline gebeld en ze rekenen dit gesprek aan terwijl usa landline als freedays destination op de site staat.

Hoe komt dit?
"ONEup -> 1000/40"
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Converted schreef:Dus 120 freedays over.
Als test naar een usa landline gebeld en ze rekenen dit gesprek aan terwijl usa landline als freedays destination op de site staat.
Freedays zijn aan voorwaarden gekoppeld
Please note that you will be charged a set up fee of 3.9 cent
FreeVoipDeal reserves the right after a certain amount of calls to start charging the default rate.
Als je 2 gesprekken tegelijkertijd voert op dezelfde account, dacht ik dat één van beide ook aan "normaal" tarief en het andere aan "free" tarief.

De setup kost van 3,9cent heeft mij overtuigd om naar een andere provider te gaan:
BE > BE (landline of GSM): €0,0112 -> ik kan 3,5 minuten bellen voor de connectiekost alleen al
BE > USA (landline of GSM): €0,0058 -> je kan al bijna 7 minuten bellen voor de connectiekost alleen al
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Twitter: ReleaseUrSelf
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 16 keer

Hmmm wist ik niet.

Welke provider ben jij gegaan?

Edit: mijn fout. Had een 1800 toll free nummer gebeld en die vallen niet onder de freedays...
"ONEup -> 1000/40"
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

heist_175 schreef:De setup kost van 3,9cent heeft mij overtuigd om naar een andere provider te gaan:
BE > BE (landline of GSM): €0,0112 -> ik kan 3,5 minuten bellen voor de connectiekost alleen al
BE > USA (landline of GSM): €0,0058 -> je kan al bijna 7 minuten bellen voor de connectiekost alleen al
Discountvoip.co.uk
yezzer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 28 jan 2016, 09:15
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 8 keer

heist_175 schreef: Discountvoip.co.uk
Misschien een niet onbelangrijke vraag: stel je neemt daar een accountje en je doet een 'top up' van uw rekening: welke is de voordeligste manier om er zoveel mogelijk krediet netto aan over te houden, die je dan op kunt gebruiken?
Ernie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 959
Lid geworden op: 08 jun 2011, 06:35
Uitgedeelde bedankjes: 259 keer
Bedankt: 50 keer

heist_175 schreef:De setup kost van 3,9cent heeft mij overtuigd om naar een andere provider te gaan:
BE > BE (landline of GSM): €0,0112 -> ik kan 3,5 minuten bellen voor de connectiekost alleen al
BE > USA (landline of GSM): €0,0058 -> je kan al bijna 7 minuten bellen voor de connectiekost alleen al
Merk op dat als het om landline gaat en regelmatig gebruik, je bij OVH zeer voordelig (geen belkost, wel 1,2€ abo) belt naar heel wat landen, ook USA.
Hier, bijna helemaal onderaan, de lijst van die landen zonder belkost: https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/vo ... uverte.xml
Heppie NY!
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Twitter: ReleaseUrSelf
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 16 keer

De set up fee van 3,9 cent is enkel als je gebruik maakt van de phone-to-phone functie. Niet als je belt via sip of de app. Dan is het gratis met freedays naar bepaalde bestemmingen.
"ONEup -> 1000/40"
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

Ernie schreef:
heist_175 schreef:De setup kost van 3,9cent heeft mij overtuigd om naar een andere provider te gaan:
BE > BE (landline of GSM): €0,0112 -> ik kan 3,5 minuten bellen voor de connectiekost alleen al
BE > USA (landline of GSM): €0,0058 -> je kan al bijna 7 minuten bellen voor de connectiekost alleen al
Merk op dat als het om landline gaat en regelmatig gebruik, je bij OVH zeer voordelig (geen belkost, wel 1,2€ abo) belt naar heel wat landen, ook USA.
Hier, bijna helemaal onderaan, de lijst van die landen zonder belkost: https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/vo ... uverte.xml
Om deze reden heb ik (en een aantal anderen) een automatische setup dat alles via OVH passeert, behalve calls naar GSMnrs. Die passeren via Cosmovoip.

BTW: Zelf heb ik af en toe wel eeens een lange call naar een GSM, zodat het idd voordeliger is een betamax met setup cost erbij te nemen.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”