Bijlagen in nieuwe Yahoo mail zijn niet meer te downloaden!

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 118 keer

Hoi,

Sinds ik omgeschakeld ben naar de nieuwe Yahoo e-mail kan ik mijn bijlagen niet meer downloaden !

- Anti-virus houdt dit niet tegen !
- Mijn browser (Firefox) is bijgewerkt naar de laatste versie
- Cache, cookies, geschiedenis, etc werd verwijderd
- Met andere browsers lukt het ook niet (Edge, Google Chrome)

Wanneer ik de mail terugschakel naar de oude versie (Yahoo Classic Mail) lukt het downloaden van de bijlagen terug wel ! Er verschijnt dan een download knop. Echter is dit geen optie. Gezien sommige yahoo mail account niet meer naar die oude versie omgeschakeld kunnen worden. Alsook onthoudt Yahoo Mail dit niet. Men wilt dat je deze laatste versie gebruikt, maar ze is kapot (broken).

Iemand ervaring hiermee ?

Mvg,
Bart
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3064
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer

Sommige sites gebruik(t)en Flash om download links te verbergen maar 't zou me eerlijk gezegd een beetje verbazen dat een email site dit zou doen. Als de Flash plugin uitstaat, kan je eens proberen om hem weer aan te zetten (Firefox gaat die binnenkort standaard uitzetten, misschien is dit al het geval?)

Maar ik zou eerder eens proberen met je browser cache en cookies leeg te maken.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 118 keer

De cache heb ik leeggemaakt (zonder effect).

Het probleem zit (volgens mij) bij Yahoo zelf. Met hun oude mail client, lukt dit wel.
Ik vraag me af, wat daar precies aan veranderd is. Alsook wie hier nog last van heeft ?
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 118 keer

Yahoo heeft het probleem vandaag opgelost. Eindelijk het werkt allemaal weer terug ! :)

Case closed.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”