1dayfly.com in de problemen ?

Ander nieuws dat te maken heeft met topics die op userbase kunnen besproken worden
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

op www.1dayfly.com is het volgende te lezen:
Beste Klant,

1DayFly.com kan momenteel niet meer aan haar betalingsverplichtingen voldoen en zal een dezer dagen surseance van betaling aanvragen. Wij doen er alles aan om een partij te vinden die de onderneming wil overnemen en de website zo snel mogelijk wil voortzetten. Indien u gedupeerd bent willen we u vragen dit te mailen naar [email protected]. Wij doen onze uiterste best de schade voor alle betrokkenen zoveel mogelijk te beperken.

Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,

Het team van 1DayFly.com
Laat ik daar nu net een bestelling lopen hebben... mail naar support is verstuurd en geschil bij paypal is geopend. Ik denk niet dat ik op dit moment meer kan doen.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Oei, das schrikken. Regelmatig wel eens bestelling geplaatst.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Da's wel zonde, want ik had eigenlijk betere ervaringen met 1DF dan met iBood. Ik dacht trouwens dat iBood tegenwoordig van de Metro groep (Makro, MediaMarkt..) is, die zich ook in zwaar weer bevinden.
Je zal er maar net een vette TV of Mac besteld hebben.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Geen probleem, paypal naait de verkoper altijd dus je krijgt je geld wel terug van hen. :lol:
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Damn. Die site staat (stond?) altijd in mijn werkbalk bovenaan in Firefox en bezocht ik ook regelmatig. Ooit 'ns een mystery cadeau box gekocht voor €50 en de ontvanger was er heel tevreden van.
q-tec schreef:Geen probleem, paypal naait de verkoper altijd dus je krijgt je geld wel terug van hen. :lol:
Jup, dat is waar. Goeie ervaring met Paypal op dat vlak, als klant dan. :lol: De ene keer dat ik een refund vroeg kreeg ik die onmiddellijk. :P Dat was voor een game die je nergens meer kon terugvinden, behalve op 1 site, maar de .exe die ik van die site aangeboden kreeg na betaling was een soort van neppe Steam/download manager tjokvol spyware, en de beloofde game stond dan nog niet eens in het aanbod. :bang: Na contact met de 'uitgever' die geen antwoord gaf dan maar een case geopend en het was opgelost.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3977
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 410 keer
Bedankt: 100 keer

Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Nu weten we dus ook dat ze de telefoon niet opnemen...
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

Kwestie van Paypal: Je kan er in bepaalde omstandigheden inderdaad je geld recupereren... indien er geld op de Paypal account staat. Staat hun Paypal account op nul, dan is er ook niets terug te halen.
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 16 keer

@afax: ben je dat zeker?
Ik zou toch denken dat de koper bij 'kopersbescherming' zich daar geen zorgen over hoeft te maken.
Nu, we zullen zien: ik ben ook gedupeerd en heb geschil geopend bij Paypal. Ik hou jullie op de hoogte van de stand van zaken.
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

AfAX schreef:Kwestie van Paypal: Je kan er in bepaalde omstandigheden inderdaad je geld recupereren... indien er geld op de Paypal account staat. Staat hun Paypal account op nul, dan is er ook niets terug te halen.
Bij verkopers die een grote omzet genereren worden de ontvangsten door Paypal voor een bepaalde periode geblokkeerd net om daarmee de kopersbescherming te kunnen geven.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Ik vraag me nu wel af hoelang ik ze tijd moet geven voor ik het geschil bij paypal naar een volgende status zet.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 16 keer

Ik heb het gisteren aangemeld bij Paypal en er is nu een bericht naar [email protected] gestuurd.
Ik ga het maandag escaleren want ze zullen wellicht toch niet meer antwoorden.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Maandag was ook mijn eerste gedacht maar in het weekend wordt er daar waarschijnlijk niet meer gewerkt (als er uberhaupt nog gewerkt wordt)
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 16 keer

Ik zou ze een werkdag of 2 gunnen...
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Denk dat ze hun eigen graf gegraven hebben bij 1dayfly
Ik kreeg de kriebels van hun zogezegde normale prijs en de prijs die we dan konden kopen.
Normaal 400€ bij onedayfly 150€ en dan ging je wat rondzoeken en kwam je het op bol tegen aan 145€ met gratis verzending. Zo een koopjes waren het dus niet. In het begin ook veel gekocht, maar betrouwde het minder en minder
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Joe de Mannen schreef:Maandag was ook mijn eerste gedacht maar in het weekend wordt er daar waarschijnlijk niet meer gewerkt (als er uberhaupt nog gewerkt wordt)
J.
Mja, ik vrees dat er niet veel meer gewerkt zal worden, als een bedrijf virtueel failliet is kan het personeel ook niet meer betaald worden...
En als dat op 't einde van de maand pas kenbaar gemaakt wordt aan 't personeel, dan hebben die soms een hele maand voor niks gewacht, of moeten ze enorm lang wachten op het loon van die maand... Dan gaan die wellicht meteen stoppen met werken en een nieuwe job zoeken...
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Volgens het nieuwe bericht op de website is de interesse om het over te nemen 'overweldigend' ...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3977
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 410 keer
Bedankt: 100 keer

Code: Selecteer alles

Beste Klant,

De rechtbank Den Haag heeft op 24 januari 2019 surseance van betaling verleend aan 1DayFly.com.

De bewindvoerder en het bestuur werken momenteel hard aan een doorstart van onze activiteiten. Aangezien de interesse overweldigend is, verwachten wij dat onze website binnen enkele weken weer actief is. Wij zien u graag snel terug voor onze nieuwe aanbiedingen.

Indien u gedupeerd bent willen we u vragen dit te mailen naar [email protected]. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Maar geen nieuws ivm lopende bestellingen...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Doorstart.. mja... consumentenvertrouwen krijgt toch een enorme deuk. Niemand gaat daar nog dure dingen willen bestellen. Ik ben er vrij zeker van dat iBood er ook wel de gevolgen van zal voelen.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1461
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 155 keer

Bwa, ibood is toch wel van een ander kaliber (en lid van de metro group)

Er zijn gewoon veel te veel van die 1dags deal websites, en die verkopen ook dikwijls allemaal dezelfde producten maar op een andere dag.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

bambipower schreef:Denk dat ze hun eigen graf gegraven hebben bij 1dayfly
Ik kreeg de kriebels van hun zogezegde normale prijs en de prijs die we dan konden kopen.
Normaal 400€ bij onedayfly 150€ en dan ging je wat rondzoeken en kwam je het op bol tegen aan 145€ met gratis verzending. Zo een koopjes waren het dus niet. In het begin ook veel gekocht, maar betrouwde het minder en minder
Dat is bij iBood (website) en Aldi & Gamma promo's (brick & mortar) toch ook zo?
Bij iBood had ik altijd de indruk dat ze de oude generatie verpatsten, die op dat moment zowat overal aan een mega-korting (tov de introductieprijs) aangeboden werd. Gamma heeft constant belachelijk hoge prijzen, dus in het beste geval brengt de promo (momenteel ook bv 17%) de Gamma-prijs naar de normale prijs. Vroeger (20 jaar geleden) werd er gevochten om Aldi pc's op woensdag, die tijd is ook al lang voorbij: je kan soortelijke promo's (pc's, maar ook ander gerief) ook in niet-promo en niet gelimiteerd in de tijd vinden.

Terug naar 1DayFly en iBood: de dienst na verkoop was echt schabouwelijk, zo maak je ook geen vrienden natuurlijk. Vergelijk dat met Aliexpress, Amazon, Coolblue, de gemiddelde Tweakers Pricewatch shop, ...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Gray schreef:Bwa, ibood is toch wel van een ander kaliber (en lid van de metro group)
Dat vond ik dus helemaal niet. Heb overigens nog eens naar al mijn bestellingen (een tiental bij elk) gekeken om mijn geheugen wat op te frissen.

Ibood:
* een Camcorder met intern memory, die uiteindelijk een ander type bleek te zijn en ze dan maar achteraf een memory kaartje leverden (maar waardoor je dus wel niet meer kon bijpluggen).
* een 1TB HDD die ik ineens dubbel kreeg, en ze dan achteraf kwamen smeken om hem terug te sturen.
* niet halen van levertijden
* sowieso vaak de indruk dat het B-producten waren, bvb veel miserie met een Seagate NAS (die dan wel weer spotgoedkoop was, incl. 12TB).

1DF:
* set van 8 rookmelders. Een er van blijkt kapot, ik contacteer hen en in no time ligt er een nieuw duopack in de bus.
* bureaustoel met verbogen armleuning waardoor die niet goed te monteren viel. Contaceer support en vrij snel erna heb ik een nieuwe armleuning.
* zelfde bureaustoel verliest een wiel buiten garantie-tijd. Ik zie eenzelfde stoel in een dagaanbieding, en vraag op het forum of iemand weet waar je reservewielen voor die stoel kunt krijgen. Dezelfde dag krijg ik een mail van 1DF dat ze de leverancier gecontacteerd hebben voor me. Een week later ligt er een pakketje in de bus met VIER reservewielen !

Enig grote nadeel van 1DF was hun website, nl dat wanneer een product afgelopen is, je er ook niets meer van terugvind, terwijl ik achteraf toch nog eens wat reacties wou lezen en zo.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

bambipower schreef:Denk dat ze hun eigen graf gegraven hebben bij 1dayfly
Ik kreeg de kriebels van hun zogezegde normale prijs en de prijs die we dan konden kopen.
Normaal 400€ bij onedayfly 150€ en dan ging je wat rondzoeken en kwam je het op bol tegen aan 145€ met gratis verzending. Zo een koopjes waren het dus niet. In het begin ook veel gekocht, maar betrouwde het minder en minder
Merk ik op wel meer van die sites, zo ook soms bij iBood en Actie Van De Dag. Zo kan ik ook wel een koopjessite maken. :lol:
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1461
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 155 keer

Ik bedoelde eigenlijk dat ibood een ander kaliber is omdat het tot de metro group behoord en dat niet zomaar van de een op de andere dag failliet zal gaan. (ook al gaat het niet goed in de retail)
Mijn ervaring met ibood is redelijk gemiddeld, soms is er wel een heel goede deal, maar meestal als je dan de verzendingskosten erbij rekent kan je ze op andere site voor de dezelfde prijs krijgen.
De verwachte verzendingsdatum is ook maar een richtdatum, meestal wordt het vroeger verzonden, soms veel vroeger, maar heb ook al gehad dat het pas 2 dagen later werd verzonden.
Hun website zit redelijk goed in elkaar en er is een productforum, hun dienst na verkoop is redelijk traag maar dat zal op een ander niet beter zijn.

Het is gewoon een permanente solden site die overal restpartijen overkoopt en online doorverkoopt, dus daarmee kan je soms pech hebben of geluk.
En ik heb ook al gemerkt dat er specifieke merken zich net richten op zulke "1dags deal sites", die verkopen enkel via die websites en laten het dan uitschijnen dat hun product alleen op die dag 80% goedkoper is... :nono: best even het merk googelen dus!
Gebruikersavatar
serialchiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 610
Lid geworden op: 03 feb 2012, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 73 keer
Recent bedankt: 3 keer

...geschil bij paypal is geopend...
Welk type probleem heb je gekozen? Object gekocht maar niet ontvangen veronderstel ik?
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Vandaag, tegen alle verwachting in, antwoord:
Bedankt voor uw e-mail. Op dit moment is de bewindvoerder met zijn team druk bezig voor 1DayFly.com. Er bestaat een reële kans dat binnenkort een doorstart plaatsvindt.

Wij onderzoeken de komende dagen wat de precieze status is van uw bestelling.

Wij verwachten eind deze week meer duidelijkheid te hebben en zullen u hierover
informeren.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Vandaag de claim doorgestuurd naar de volgende status bij PayPal. 'de komende dagen' is al effe gepasseerd…

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

ze zijn failliet, dus een doorstart is met een nieuwe eigenaar en de curator kan pas vrijgave doen wanneer alle schuldeisers, minstens de bevoordeelde zijn betaald, als klant kom je steeds onderaan de lijst te staan, de curator zelf bovenaan, gevolgd door het personeel...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 16 keer

Hier ook geëscaleerd op 30/1.
Tegen 9/2 zou ik reactie moeten krijgen van 1dayfly, een reactie die er wellicht niet gaat komen.
Dan zou de koperbescherming toch in actie moeten komen? Ik heb die bij Paypal dus heb toch geen boodschap aan het feit dat 1dayfly al dan niet failliet is? Waarvoor dient die verzekering anders?
We zullen zien :?
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1580
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

Ik heb op 23/01 mijn claim bij Paypall geopend en al direct op 24/01 geëscaleerd. 1dayfly had voor 03/02 moet reageren maar heeft dat niet gedaan. Uitspraak van Paypal ten laatste op 27/02.

We zullen allemaal wel gelijk krijgen, maar vraag blijft of er iets te rapen valt. Nu ja het gaat om 12 LED lampen ter waarde van €28,90. Niet dodelijk dus.
pverstraeten
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 27 dec 2006, 09:10
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Vandaag in de paypal app gezien dag geld is teruggestort ivm een bestelling van 1dayfly.
Had claim ingediend op 23 januari 2019.
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 16 keer

Claim geëscaleerd op 30/1 en gisteren melding gekregen van Paypal dat het geschil in mijn voordeel is beslecht. Het ging over 129 euro, dus ben wel opgelucht!
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

meestal blokkeert paypal de bedragen naar grote bedrijven toe voor een periode van enkele dagen tot mss een paar weken, en wanneer ze nog de beschikking hebben over bevroren gelden kunnen ze deze terugstorten, zo snel mogelijk een claim indienen is hier aan de orde, want eenmaal het potje leeg zal het moeilijker worden, denk niet dat paypal dat uit eigen zal zal betalen, tenzij men daar voor verzekerd is...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 16 keer

Het lijkt me sterk dat een evt terugbetaling afhangt van wanneer je die aanvraagt.
Paypal is gewoon verzekerd voor zo'n zaken.
Bovendien, ik vermoed dat het aantal terugbetalingen voor 1dayfly slechts een minimaal percentage vertegenwoordigt van de terugbetalingen die ze wereldwijd elke dag moeten doen... Voor hen is dat een dagdagelijkse activiteit die grotendeels volkomen geautomatiseerd verloopt.
Hoe dan ook: ben in elk geval blij dat het voor mij ok is.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

paypal zal wel schuldeiser zijn bij 1dayfly en hoe meer claims, hoe groter de eis

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

PayPal schuift genoeg om alles terug te betalen, ze nemen voor elke aankoop een dikke 4% dus reknen maar uit hoe rijk die worden.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

En uiteraard verdienen ze ook een pak door claims te weigeren waar ze zelf niet borg voor (kunnen/willen) staan ;)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ze hebben een overnemer. Net deze mail gekregen.
Beste,

Laten we meteen met de deur in huis vallen: we hebben goed nieuws! Na een korte pauze gaat 1DayFly.com binnenkort weer van start en kan u opnieuw elke dag bij ons terecht voor de beste aanbiedingen!

Outspot, één van de grootste flashdealspelers op de Europese markt, neemt namelijk 1DayFly onder haar vleugels. Dit is zowel voor ons als voor u uitstekend nieuws: zo gaan we samen voor nog straffere aanbiedingen, kortere levertermijnen en een breder assortiment!

Omdat ook Outspot klanttevredenheid hoog in het vaandel draagt, reikt ze bovendien alle door ons faillissement gedupeerde klanten een gepaste oplossing aan. Deze klanten zullen de komende dagen hierover meer informatie bekomen. Zo kunnen wij, 1DayFly.com, en Outspot samen verder bouwen aan een mooie toekomst vol relevante aanbiedingen én u terug de hoogstaande service bieden die u gewend bent van ons.

Nog eventjes geduld en we zien u graag terug op 1DayFly.com!

Tot gauw!
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Hier ook alles netjes afgehandeld door paypal. Klaar.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”