Nieuwsgroepen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
ozzi
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 okt 2018, 19:48
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ok thx!
ozzi
ozzi
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 okt 2018, 19:48
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

inntussen lijkt het van kwaad naar erger te gaan bij Dommel...
Als je telefoneerd ( zijn ook niet meer zoveel bereikbaar als vroeger) komt er iemand aan de lijn die de beller bijna niet begrijpt/verstaat, lijkt wel of je naar één of ander buitenlands callcenter belt.

tegenwoordig niets anders als onderbrekingen van de internet lijn, neen ik ben nog niet veranderd omdat het voor mij nog altijd het goedkoopste alternatief is....maar het loopt wel een beetje de spuigaten uit bij de "vriendelijkste" provider van het land, zou het daar wat rommelen of?

ozzi
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

ozzi schreef:inntusse lijkt het va kwaad aar erger te gaan bij Dommel...
Als je telefoneerd ( zijn ook niet meer zoveel bereikbaar als vroeger) komt er iemand aan de lijn die de beller bijna niet begrijpt/verstaat, lijkt wel of je naar één of ander buitenlands callcenter belt.

tegenwoordig niets anders als onderbrekingen van de internet lijn, neen ik ben nog niet veranderd omdat het voor mij nog altijd het goedkoopste alternatief is....maar het loopt wel een beetje de spuigaten uit bij de "vriendelijkste" provider van het land, zou het daar wat rommelen of?

ozzi
Kan je even kijken of je verkeer toevallig via een bepaalde DC passeert?
Voor mezelf (ik moet nog bellen want ze hebben geen ticket aangemaakt op m'n mail van verleden week) zie ik ~1% loss van zodra ik "ae0-0.bb1.bruitx.be.network.a11.eu (185.83.137.84)" passeer.
ozzi
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 okt 2018, 19:48
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Dag Guther, sorry daar kan ik je niet met helpen zo...ik ben niet zo een IT kenner, meer een gewone gebruiker...op mijn ticket hadden ze ook eerst niet gereageerd, nu heb ik getelefoneerd e kreeg ik een ticket, wel alles in het Engels, nu geen probleem voor mij maar er zijn toch ook mensen die dit niet machtig zijn.
Ik kan in mijn fritzbox , maar waar moet ik juist zijn om jouw vraag te kunnen beantwoorden

FRITZ!Box Connection DSL Central Exchange

49.997 kbit/s ???? ik dacht dat wij tegen 100 zouden draaien
ozzi
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 okt 2018, 19:48
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Dit is het laatste dat ik ontvangen heb , na mijn klacht bij de ombudsdienst....
Dommel zegt dat ze haar klanten op de hoogte bracht vd feiten, maar na verschillende emails nooit antwoord gekregen, tot ik uiteindelijk toch eens telefonisch binnen geraakt was bij hen, en die persoon die mij amper verstond me verklaarde dat hij mij de desbetreffende email zal sturen, zodoende is de email dan toch gekomen, anders had ik nog zitten wachtten...en proberen om op de nieuwsgroepen te komen...verder proberen uit te zoeken wat er mis was mt mijn installatie, waarom ik steeds bij het downloaden vd nzb's de error kreeg enz;;

Einde verhaal zeker...geen nieuwsgroepen meer bij dommel, als je nu telefoneert lijkt het alsof je in één of ander buitenlands callcenter komt, reactie op je email..pff enz.
Vele onderbrekingen van het internet signaal, flikkerende modem...maar alsmaar verhogen en minder bieden.

( 28/12/2018 eerst even update, gisteren kreeg ik telefoon, van proximus, in naam van Dommel, dat ze mijn lijn komen nakijken want dat ze gemerkt hebben dat er veel storingen opzitten)

Spijtig dat het voor mij nu nog altijd het goedkoopste alternatief is.

Brussel, 27/12/2018

Geachte heer xxx,


Schedom‑Dommel bezorgde mij de inhoud van de mail die u eerder zou zijn overgemaakt:

"Momenteel heb je via Dommel geen toegang meer tot de nieuwsgroepen. We zijn er ons van bewust dat dit een
belangrijke functionaliteit is voor jou.

We trachten reeds een tijdje dit probleem op te lossen maar moeten je helaas meedelen dat er nog geen zicht is op een
oplossing.

Wanneer er verdere informatie omtrent de werking van de nieuwsgroepen beschikbaar is, zullen we deze onmiddellijk
delen met jou.

Echter, indien we het probleem niet kunnen verhelpen, zien we ons genoodzaakt deze dienst stop te zetten. Mocht het
zover komen, en we hopen samen met jou dat dit niet het geval is, dan kan je je internetabonnement kosteloos bij ons
beëindigen."

De Ombudsdienst stelt vast dat Schedom‑Dommel trachtte zijn klanten op de hoogte te brengen van de wijzigingen en de
problemen waarmee ze werden geconfronteerd.

Indien u zich niet kan verzoenen met deze toelichting, verzoek ik u vriendelijk uw concreet voorstel tot minnelijke
schikking over te maken aan de Ombudsdienst.

Zonder tegenbericht vóór 06/01/2019 wordt deze klacht afgesloten.

Voor meer informatie kan u zich wenden tot Sofie Vandersmissen op telefoonnummer 02 209 15 20 of via het
mailadres [email protected].

Met de meeste hoogachting,

Luc Tuerlinckx
Ombudsman
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”