Het zinkend schip van Mobile Vikings

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

bambipower schreef:Op 2 kaarten problemen, 4g die wegvalt, niet kunnen sms sturen, .... er zit geen logica in. Op andere 2 kaarten geen problemen gemerkt, maar we zijn ook half overgestapt naar orange (dual sim).

Ikzelf heb soms ook het vermoeden dat er een grote lading slechte simkaartjes zijn verzonden. Ik kan ook niet anders verklaren waarom het bij de ene werkt en de andere niet.
Inderdaad, zelfde probleem!, geen response van hun :(
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

@Didymus

Misschien ondervinden zij tegenwerking van Base, of van TN! Wie weet?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
VikingSaskia
Verified Account
Verified Account
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 jul 2018, 12:54
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 28 keer

Didymus schreef:
Joe de Mannen schreef:wat denk je zelf ?
Zou het graag van VikingSaskia horen, dank u.
Vikingpunten is een loyaltysysteem. We belonen onze Vikings door punten te kunnen verzamelen als ze 'klant' zijn bij ons. Dus voor ons is het logisch dat je alleen als 'klant van' Vikingpunten kan sparen, en je niet van het systeem te laten gebruik maken als je dat niet meer bent.


We hebben trouwens met heel veel mensen van andere afdelingen al meegeholpen op de helpdesk intussen. Met het marketingteam zelfs 3 weken. Maar de problemen die zich voordoen moeten uiteraard ook opgelost worden, en door met het hele bedrijf op customer care te gaan werken zal dat helaas niet gebeuren.(druppel, hete plaat...) De helpdesk stafft nu constant bij, maar de nieuwe aanwinsten moeten ook opgeleid worden. Dus da's een traag proces, en bij ieder issue dat er is, groeit hun backlog.
En ja, we bloeden, het is hier alle hens aan dek. Maar we doen wat we kunnen, in alle afdelingen, in iedere rol wordt er nu gefocust op stabilisatie en issues oplossen en Vikings helpen. En hopelijk vertaalt zich dat binnenkort weer, en kunnen we ons terug herpakken.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

Ik ben zelf ook ooit MV klant geweest maar ben uiteindelijk vertrokken. De reden voor overstap was de dekking. En dat was ook de enige reden. Maar als ik nu op dit forum lees welke moeilijkheden of problemen MV nu kent, dan heb ik wel medelijden met hen. Problemen zijn er bij elke provider maar dit lijkt toch wel een opeenstapeling te zijn. De oorzaak? Daar hebben wij het raden naar en MV zal ook nooit het achterste van zijn tong laten zien. Ik hoop voor hen dat ze de boel daar recht kunnen trekken.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Idd, jammer, weer een concurent minder als ze dit niet snel hersteld krijgen.... voor ons allen een jammere zaak
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

VikingSaskia schreef:Vikingpunten is een loyaltysysteem. We belonen onze Vikings door punten te kunnen verzamelen als ze 'klant' zijn bij ons. Dus voor ons is het logisch dat je alleen als 'klant van' Vikingpunten kan sparen, en je niet van het systeem te laten gebruik maken als je dat niet meer bent.
Bedankt voor het antwoord, maar waarom is dat nu plots logisch geworden terwijl er de voorbije jaren geen bezwaar was?

De nieuwe realiteit is dat je nog steeds zonder actieve SIM punten kan innen, je moet ze alleen op tijd versluizen. Evenmin zie ik hoe dit zij die grossieren in Vikingpunten of er de kantjes aflopen door deze maatregel worden gehinderd.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1926
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 4 keer

Zinkend schip.... Volgens mij is MV 1 van de hardste groeiers op de markt. Reclame van sushi met ma legt volgens mij geen windeieren?

Dat het niet meer dezelfde speler is als vroeger, dat volg ik wel.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Een woordvoerder van Mobile Vikings heeft net toegeven dat ze aan het bloeden zijn, maar volgens jou zijn ze hard aan het groeien. :roll:
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1926
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 4 keer

Ik dacht niet dat ze op het op het klantenbestand doelde. Zou ik zelf raar vinden dat ze zoiets hier zou mogen zeggen.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Volgens de gangbare definitie betekent het nochtans dat de inkomsten teruglopen, m.a.w. een daling van het aantal klanten.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Hopelijk voor hun is dat een tijdelijke situatie. Zij gaan daarentegen voor 5 jaar hun lot verbinden met Orange. Logisch gesproken gaan die twee gezamenlijk een derde entiteit vormen in de mobiele markt. Geen wonder dat althans één monopolist die dreiging wel inziet en daarom hals over kop de VRTNU app promoot 8)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 562
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 75 keer

Jack Daniels schreef:Maar als ik nu op dit forum lees welke moeilijkheden of problemen MV nu kent, dan heb ik wel medelijden met hen.
Niet vergeten dat niet alle klanten dit soort problemen ondervinden. Zelf heb ik 1 dag problemen gehad door de omzetting naar het nieuwe platform ( duurde even voor de interconnectie vanaf andere operatoren was geregeld) maar dat loste zichzelf op. Ik heb heel wat Vikings in mijn omgeving en die hebben allemaal hooguit een dag dit soort problemen gehad.

Eigenlijk is het jammer dat ze niet duidelijk (nog steeds niet) aan klanten melden dat bij die overzetting naar het nieuwe platform je een dagje niet bereikbaar kan zijn vanaf bepaalde netwerken. Dat zou heel wat werk voor de klantendienst bespaard hebben want nu schiet iedereen natuurlijk in paniek.

Daarnaast is het vervelend voor mensen die écht problemen ondervinden dat de helpdesk momenteel niet (meer) op het normale niveau kan werken, maar het is niet zo dat iedereen die klant is bij MV met moeilijkheden, problemen en niet-werkende simkaarten blijft zitten.
EDPnet FIBER XS (150/50)
NL Ziet + VTM Go
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1268
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer

Ik “beheer” 10 MV simkaarten en heb met geen enkele problemen gehad na de omschakeling. Als echte Viking ben ik ook wereldreiziger :-D en heb in geen enkel land problemen gehad met roaming.

Het is natuurlijk jammer voor de mensen met problemen maar ik denk toch dat dit een minderheid is van de Vikings en heb dan ook wat last met de schreeuwerige titel van dit onderwerp.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Hier ook 5 out of 6 overgezet en geen problemen buiten even in vliegtuigmodus zetten in het buitenland, maar ik denk dat ik dat vroeger ook al had dus is het eerder toestelgebonden.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
VikingSaskia
Verified Account
Verified Account
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 jul 2018, 12:54
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 28 keer

Block schreef:Ik dacht niet dat ze op het op het klantenbestand doelde. Zou ik zelf raar vinden dat ze zoiets hier zou mogen zeggen.
Ik bedoel met bloeden inderdaad dat het pijnlijk is voor ons om in deze situatie te zitten.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://www.facebook.com/mobilevikings/ ... 488622165/
ze geven toe dat ze helpdeskmedewerkers tekort hebben. en telefonische helpdesk hebben ze afgesloten, enkel via mail.
midden jan. gros van vikinggebruikers zitten op Orange. dan zouden problemen moeten opgelost zijn. :-D
kclaes
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jul 2017, 09:00
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

satsurfer schreef:https://www.facebook.com/mobilevikings/ ... 488622165/
ze geven toe dat ze helpdeskmedewerkers tekort hebben. en telefonische helpdesk hebben ze afgesloten, enkel via mail.
midden jan. gros van vikinggebruikers zitten op Orange. dan zouden problemen moeten opgelost zijn. :-D
Midden januari gaat het gros van de Vikings op het nieuwe technische platform zitten. De migratie naar Orange is gepland voor midden februari.
petervm
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 09 dec 2010, 20:39
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 12 keer

"Tegen midden februari zal iedereen op het nieuwe telecomplatform moeten zitten ..." Over de migratie naar het Orange-netwerk wordt enkel gezegd dat dit de derde stap is. Een concrete datum heb ik nog nergens gezien. De communicatie gaat al de hele tijd over het voorjaar van 2019. En dat is volgens mij zeer rekbaar. Gezien de problemen, zal daar waarschijnlijk een behoorlijke rek kunnen op zitten. Maar .. hier 4 sim-kaarten gemigreerd naar het nieuwe platform, zonder probleem.
Edpnet (90/30) - Mobile Vikings - Netflix - Amazon Prime Video - Streamz
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Ik heb er iets over gelezen maar vind het niet meteen terug, het zou voor ergens in juni zijn.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Tot wanneer kunnen Vikingpunten verkocht worden?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 27 keer

30 december? Nee, ik had begrepen dat alleen mensen met een niet actieve sim kaart hun punten op hun account zouden vervallen. Dus koop,en verkoop van punten blijft dacht ik. Weet iemand hier meer over?
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1893
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zie https://static.mobilevikings.de/static/ ... 02f264.pdf
punt 21.2.3
...
bij bewijs (of vermoeden) van fraude of misbruik door de Viking met betrekking tot de Viking Deals/Vikingpunten of indien de Viking daartoe een poging doet. Unleashed beschouwt de volgende gevallen onder meer als fraude of misbruik:
▪ de verkoop of veiling van Vikingpunten en de onderhandelingen daarover;
▪ de aankoop van Vikingpunten en de onderhandelingen daarover
...
Laatst gewijzigd door Stroper 17 dec 2018, 22:26, in totaal 1 gewijzigd.
StinkyPanda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 11 keer

*edit*
Zie post hierboven ^^
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 405
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer

De vikings passen hun tarieven aan.
https://mobilevikings.be/nl/offer/subscriptions/
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Misschien al lang afgeschaft maar ik stel het nu vast; ik zie geen data-sim meer als optie. Op zich logisch. Ik heb een sim die ik gebruik als data-sim maar dat is een gewone herlaadkaart 'focus on data'.

Dat was/is beter dan de echte data-sim. De data-sim was 10 euro voor 1gb voor 30 dagen. De gewone herlaadkaart focus-on-data is 10 euro voor 1gb voor 30 dagen en dan heb je nog 10 euro belkrediet over.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

blidi schreef:De vikings passen hun tarieven aan.
https://mobilevikings.be/nl/offer/subscriptions/

hmmm? enkel dat "onbeperkt bellen" is nieuw zeker? en echt speciaal, boeiend, of innovatief is dat niet....
ze maken zichzelf trouwens kapot met hun abbo vs herlaadkaart systeem.
(hoofdreden dat ik nog bij hen ben is trouwens het herlaadsysteem, als ze naar abbo only gaan ben ik weg)

maar (voor 15 euro):

- herladen: je doet dat wanneer je wil en je data is 30 dagen geldig. je beltegoed is ook gewoon beltegoed na die 30 dagen.
je kan kiezen 2gb data en 100 minuten bellen, of 4gb data en 50 minuten bellen.

- abbo: je moet maandelijks een vast bedrag betalen, ongeacht verbruik (of extra indien meer vebruik),
en in ruil heb je ofwel 2gb/150 minuten (dus maar 50 minuten meer) of 5gb/50 minuten (dus 1gb data meer)
na de maand vervalt wat je niet gebruikt hebt en betaal je opnieuw je abbo kost.

"blub....blub" :) maargoed, zolang ze het prepaid systeem hebben en je niet elke maand moet herladen zolang je beltegoed niet op is,
blijf ik er wel nog even zitten.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

ha, over de 20gb optie gekeken.... maargoed, persoonlijk geef ik dat er ook niet aan.
dan zou ik mobiel al bijna evenveel betalen als ik voor int+tv+tel thuis doe, dat heb ik er niet voor over.

wel grappig trouwens dat ze aanhalen in dat artikel dat MV de concurrentie met orange aangaat,
terwijl orange er dus doodleuk op verdient gezien de omschakeling naar hun netwerk :)


ik ben eens benieuwd of er ooit een van de providers gaat aankomen met bv hun aanbod gecombineerd met een abbo op google play music/youtube music
ik weet dat het er vroeger was voor deezer (pxm) en spotify (base?), maar ondertussen is dat nergens meer te vinden,
net nu die zaken stilaan interessanter beginnen te worden (zeker met de stijgende datalimiet)

orange doet het met coyote, maar als ze dus de keuze gaven tussen coyote of youtube premium (beide zelfde prijs) zou ik wel overwegen naar hen te gaan.
(enige reden om dan nog van orange weg te blijven is mijn historie met mobistar zo een 18j geleden ondertussen... they really made me hate them)
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

Ik kom sinds ik pendel helaas niet meer toe met 10GB, dus ik had uiteindelijk wel gehoopt dat ze ook onbeperkt zouden gaan voor €40.
Want die 20GB zal ik ook wel weer snel gewoon worden.

Moesten de VP niet bestaan zat ik al lang bij Orange, maar door dat voordeel betaal ik al maanden niets dus ik blijf er voorlopig nog wel even klant.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik betaal ook maanden niets bij Orange, koop met beltegoed apps in play store, psn store, sms busticket, goede doelen,...
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Zorba schreef:Ik kom sinds ik pendel helaas niet meer toe met 10GB, dus ik had uiteindelijk wel gehoopt dat ze ook onbeperkt zouden gaan voor €40.
Want die 20GB zal ik ook wel weer snel gewoon worden.

Moesten de VP niet bestaan zat ik al lang bij Orange, maar door dat voordeel betaal ik al maanden niets dus ik blijf er voorlopig nog wel even klant.
Dan geef je toch wel vrij veel uit om aan zo een aantal VP te komen?
Voor €2 extra ga ik wel voor onbeperkt bellen.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Onbeperkt bellen + 20GB = 39€

Vergelijk dat met Arend van Orange: 40€ onbeperkt bellen, 20GB snelle data daarna trage onbeperkte data.

Als je dan ook nog internet & TV neemt, lijkt me Orange nog altijd de beste deal op de markt momenteel in dit concept.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

q-tec schreef:Dan geef je toch wel vrij veel uit om aan zo een aantal VP te komen?
Voor €2 extra ga ik wel voor onbeperkt bellen.
Ja wij kopen heel veel online, dus die VP komen er wel vlot bij :)
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Nieuw artikel : Groeiend aantal klachten over Mobile Vikings, telefonische klantendienst al weken dicht

https://m.gva.be/cnt/dmf20181224_040608 ... O_WfNn-k5M
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

En het merendeel van de mensen zegt dan 'wat vikings' ?
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1078
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik geef het nog even, surfen in het buitenland gaat niet. Van de zomer nog geen enkel probleem met Frankrijk. Eind november in Nederland, en geen internet. Er gebeurd van alles met instellingen en krijg die niet goed, idem voor de telefoon van mijn vrouw.
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 14 keer

Joe de Mannen schreef:En het merendeel van de mensen zegt dan 'wat vikings' ?
Inderdaad, voor zéér velen is GSM nog altijd Proximus.
Als je over andere providers spreekt staan er grote vraagtekens in hun ogen.
Teun
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 jul 2018, 10:31
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Een vrij doorzichtig en journalistiek bedenkelijk artikel van een concurerende mediagroep
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 27 keer

Ha nog iemand dus! Michel, Ik had eind november ook geen internet maar dan in Frankrijk. Als je half gegijzeld wordt door die gele mannekes en zonder brandstof zit, geeft die mobile vikings troep,echt wel stress. Uit pure miserie Mc Donalds binnengegaan om op internet brandstof te zoeken in de omgeving. Thuis aangekomen, na de helpdesk gemaild te hebben met de vraag wanneer gaat dit nu eindelijk opgelost geraken en wat ze er gaan aandoen? Was hun eerste antwoord dat ze geen compensatie geven.... Euh? Vroeg ik dat dan? Denkelijk werkt het daar ook op hun systeem?

Michel het lag na wat zoeken aan foute apn gegevens. Standaard springt dat op BASE etc... op hun website staan de juiste gegevens. Enkele dagen nadien was ik in Nederland en had ik wel internet. :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Mobile Vikings, Jim mobile”