Wie heeft al contactloos betaald?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

hobbit schreef:= zinloze discussie
Ik zie niet in wat hier zinloos aan is, je mag altijd met argumenten komen...

- waarom Apple NFC niet beschikbaar maakt voor Bancontact (en andere apps)
- waarom Apple jou laat wachten voor Apple Pay
- waarom Apple exclusiviteits contracten maakt

... maar ik vrees dat die er niet komen (beetje fanboy gehalte precies) ?
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8269
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

r2504 schreef: - waarom Apple NFC niet beschikbaar maakt voor Bancontact (en andere apps)
Zodat ze hun monopolie op betalingen via iPhone kunnen houden, en er winst op kunnen maken, en ze hun investeringen niet moeten compenseren via ads (Google). "Services" is de tweede grootste winstgevende tak van Apple (na iPhone, voor alle andere hardware) en gezien de verkoop van de iPhone in een plateau komt neemt Services meer en meer aandeel in, het is de levenslijn voor Apple's toekomst.
r2504 schreef: - waarom Apple jou laat wachten voor Apple Pay
Niet zozeer Apple, banken hier zijn te gierig en houden van hun Bancontact wat pure winst voor hen is.
r2504 schreef: - waarom Apple exclusiviteits contracten maakt
Tijdelijke exclusiviteitscontracten helpen om banken over de brug te krijgen, ondanks gierigheid. Was zeker het geval bij BNPPF. Wie de eerste bank is in een land heeft vaak extra werk en investeringen te doen om het compatibel te maken met nationale betaalsystemen, en ziet die investering graag terug.

En voor de rest ga ik er niet verder op in, is idd een zinloze discussie, alles komt terug op het feit dat het verdienmodel van Apple nu eenmaal totaal anders is dan dat van Google.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

CCatalyst schreef:Niet zozeer Apple, banken hier zijn te gierig en houden van hun Bancontact wat pure winst voor hen is.
Bancontact is ook een externe partij... die werken volgens mij ook niet gratis ?
CCatalyst schreef:En voor de rest ga ik er niet verder op in, is idd een zinloze discussie, alles komt terug op het feit dat het verdienmodel van Apple nu eenmaal totaal anders is dan dat van Google.
Je zegt gewoon dat het verdienmodel van Apple zorgt voor gijzeling (beperking) van de consument... dat lijkt me iets anders dan een zinloze discussie (het is gewoon dat feit eerlijk erkennen).
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

r2504 schreef:
CCatalyst schreef:Niet zozeer Apple, banken hier zijn te gierig en houden van hun Bancontact wat pure winst voor hen is.
Bancontact is ook een externe partij... die werken volgens mij ook niet gratis ?
Bancontact zal wel 1 of andere constructie zijn van de banken zelf. Maar het is een nationaal systeem en in de wereld van vandaag is dat eigenlijk achterhaald. Zie ook maar op hoeveel meer plaatsen je vandaag de dag met MasterCard of Visa kan betalen tov 10 jaar geleden.
r2504 schreef:
CCatalyst schreef:En voor de rest ga ik er niet verder op in, is idd een zinloze discussie, alles komt terug op het feit dat het verdienmodel van Apple nu eenmaal totaal anders is dan dat van Google.
Je zegt gewoon dat het verdienmodel van Apple zorgt voor gijzeling (beperking) van de consument... dat lijkt me iets anders dan een zinloze discussie (het is gewoon dat feit eerlijk erkennen).
Tja, ofwel volg je Apple zijn verdienmodel + dat zij de volledige controle hebben over de veiligheid, als consument (zoals ik het begrijp) betaal je niet voor Apple Pay. Ofwel geef je je over aan een verdienmodel waarbij jij zelf voornamelijk het product bent en waar iedereen los van elkaar producten kan aanbieden door gebruik van je hardware (die dat moeten blijven ondersteunen, btw).

Die keuze maak je toch gewoon zelf, niet? Of gaan we weer zo'n non-discussie tussen Apple en de rest gaan voeren?
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Vaganzza schreef:Of gaan we weer zo'n non-discussie tussen Apple en de rest gaan voeren?
Dit is geen Apple versus de rest... iPhone's zijn duur omdat je niet het product bent.

OK, prima... maar nu beginnen we dus nogmaals extra beperkingen op te leggen omdat duur nog niet duur genoeg is of wat ?

Als ik tot 1600 euro voor een telefoon moet betalen mag ik er toch van verwachten dat het zonder beperkingen werkt of niet ?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Daarbij zeg het je het: "tot 1.600 euro uitgeven". Je kan evengoed vanaf 529 euro kunnen zeggen (iPhone 7 bij Apple te koop). Let op: ik vind het ook allemaal best veel geld, maar gelijkaardige smartphones met Android kosten ook zoveel. Daar zit hem dus niet echt het verschil in aankoopprijs (Mac is een beetje ander verhaal, maar daar gaat het hier niet over), maar wel in privacy en het updatebeleid is ook wel serieus verschil.

Dus ja, ik kan best begrijpen dat de "gewone" man in de straat toch naar Apple neigt omwille van gebruiksgemak, samenwerking in ecosysteem zonder veel moeite, veiligheid, ondersteuning en ja, beperkingen ondergaan. Velen zien die "beperkingen" net als positief omdat ze nu al de bomen door het bos vaak niet meer zien.

Natuurlijk moet er geen monopolie zijn, maar die is er ook niet. Je hebt de keuze.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Misschien terug OT gaan?

Vriendin heeft nu een nfc enabled ring, best wel geinig.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

devilkin schreef:Misschien terug OT gaan?

Vriendin heeft nu een nfc enabled ring, best wel geinig.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Inderdaad, ik wacht ook nog op een antwoord op mijn vraag hierboven :p

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 12 keer

krisken schreef:Dat betalen via NFC werkt dat enkel met de bancontact app, of kan dat ook met de ING app (waar de bancontactapp is ingebouwd)?
Volgens mij hebben de andere banken alleen de payment met QR code (van bancontact) in hun eigen app gestoken. Toch zo bij BNPPF. Je zal de marketing wel luid horen wanneer het wél kan

Ik vermoed dat NFC payment exclusief is voor de Bancontact app en moet dienen om iedereen dan toch de Bancontact app te laten installeren
Het is wellicht ook een stuk ingewikkelder (hardware integratie), dus ik zou als bank liever wachten dan me met die integratie testing bezig te houden
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

krisken schreef:Dat betalen via NFC werkt dat enkel met de bancontact app, of kan dat ook met de ING app (waar de bancontactapp is ingebouwd)?
Geen ervaring met de ING app, maar ik denk dat bancontact inbouw enkel is voor de QR codes - niet voor NFC.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

Staat op hun site.
Enkel met Belfius kan het https://www.bancontact.com/nl/veelgeste ... =Aandeslag
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Bijzonder jammer. Ik heb het namelijk nog niet zelf geprobeerd maar onder andere hier dikwijls gelezen dat bankapplicaties en de bancontact app samen op één toestel problemen durft geven...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 12 keer

krisken schreef:onder andere hier dikwijls gelezen dat bankapplicaties en de bancontact app samen op één toestel problemen durft geven...
Heb er zelf geen last van. Heb het ook nog niet gelezen. Hangt misschien af welke bank App
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik heb er nogal wat op mijn apparaat staan, weinig van gemerkt ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

krisken schreef:dikwijls gelezen dat bankapplicaties en de bancontact app samen op één toestel problemen durft geven...
Alle apps draaien normaal sandboxed dus dergelijk uitspraak lijkt me sterk... en welke app tevoorschijn komt voor NFC betalingen kan je gewoon instellen dus ook daar mag er normaal geen issue zijn.
Bo.
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 dec 2018, 20:31
Bedankt: 2 keer

r2504 schreef:
CCatalyst schreef:Niet zozeer Apple, banken hier zijn te gierig en houden van hun Bancontact wat pure winst voor hen is.
Bancontact is ook een externe partij... die werken volgens mij ook niet gratis ?
Bancontact/payconiq is eigendom van diverse banken...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Bo. schreef:Bancontact/payconiq is eigendom van diverse banken...
Het is niet omdat iets eigendom van je is dat het gratis is.

De ontwikkeling, support, infrastructuur, management, ... zijn allemaal dingen die geld kosten (ook als je er eigenaar van bent).
Bo.
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 dec 2018, 20:31
Bedankt: 2 keer

Maar het blijft natuurlijk voordeliger om de firma waar je zelf aandeelhouder bent te gebruiken als tussenpersoon
dan om een zeer klein percentage aan een vreemde firma af te dragen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Dat is jou conclusie... heb je de boeken ingekeken of heb je dit ter plaatse verzonnen ?
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 863
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 11 keer

Hi
ik heb een huawei p8 lite 2015
Daar staat de bancontact app ingesteld voor contactloos betalen.
Net geprobeerd te betalen contactloos met bancontact kreeg mededeling transactie mislukt.
De bank waarmee de app is gekoppeld is fortis.
Daar al bij de dokter via q-r code betaald.

In de winkel nfc aangezet mobiel internet hoorde een bip en er verscheen op het scherm van smartphone. Transactie mislukt.
Wat doe ik fout ?
Of wat zou fout ingesteld zijn op smarthpone
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Kan de terminal zijn (weet de winkelier dat het werkt ?) of gewoon te snel (mij overkomt het soms ook wel eens, opnieuw proberen en het lukt wel).
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Twitter: ReleaseUrSelf
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 16 keer

glda19 schreef:Hi
ik heb een huawei p8 lite 2015
Daar staat de bancontact app ingesteld voor contactloos betalen.
Net geprobeerd te betalen contactloos met bancontact kreeg mededeling transactie mislukt.
De bank waarmee de app is gekoppeld is fortis.
Daar al bij de dokter via q-r code betaald.

In de winkel nfc aangezet mobiel internet hoorde een bip en er verscheen op het scherm van smartphone. Transactie mislukt.
Wat doe ik fout ?
Of wat zou fout ingesteld zijn op smarthpone
Heb je expliciet gevraagd naar creditcard/maestro? Anders werkt het waarschijnlijk niet.
"ONEup -> 1000/40"
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 863
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 11 keer

Gaat wel over contact loos betalen met bancontact
Dus niet met google pay die enkel met een creditcard werkt
Maar op Google play meer gelezen dat het niet werkt
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 12 keer

glda19 schreef:Hi
ik heb een huawei p8 lite 2015
Daar staat de bancontact app ingesteld voor contactloos betalen.
Net geprobeerd te betalen contactloos met bancontact kreeg mededeling transactie mislukt.
De bank waarmee de app is gekoppeld is fortis.
Daar al bij de dokter via q-r code betaald.

In de winkel nfc aangezet mobiel internet hoorde een bip en er verscheen op het scherm van smartphone. Transactie mislukt.
Moeilijk te zeggen. Probeer s in een andere winkel?
Het zou moeten werken op elke betaalterminal die contactloze kaarten aanvaard. Dus bijna overal ondertussen.

Probeer eerst met kleine bedragen onder de 25€ want erboven moet je op de telefoon tussenin je App-code ingeven wat toch een extra complexiteit geeft.

Succes met QR code geeft geen aanwijzing voor NFC wat toch een andere techniek inhoudt.

Ik had soms wat problemen omdat ik niet het juiste deel van de telefoon tegen de betaalterminal aantikte. En ook nu lukt het niet elke keer (of niet telkens de eerste poging). Dus als ik gehaast ben, of er staat een rij achter mij, of ik heb gewoon geen goesting, dan doe ik het contactloos betalen gewoon met de bankkaart. Dat werkt altijd. Eenvoud. Gerust gemoed.


Edit: mijn telefoon zet apps in deep sleep als ze 3 dagen niet gebruikt worden. Dat kan denk ik de Bancontact NFC verhinderen, dus heb ik het in de whitelist gezet. Of je kan de Bancontact app al s opstarten terwijl je nog wacht.
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 863
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 11 keer

wat voor gsm heb je?
En wat bedoel je met die wittelijst ?
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 12 keer

Mijn gsm is een HTC M9. Maar het concept om niet gebruikte apps na enige tijd te bevriezen is denk ik redelijk gemeengoed.
Whitelist ... Er bestaat een configureerbare lijst van apps die NIET worden bevroren, zelfs als ze al lang niet meer actief zijn gebruikt
redcap
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 jan 2008, 22:08
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 4 keer

warpozio2 schreef:Als de Glase (seqr) app 3% cashback betaalt
Waarom zou je dan een andere app gebruiken?
Omdat je er nergens mee kan betalen.
Volgens mij was de Colruyt Group (Colruyt, OK, Bioplanet, Spar, Dreamland) de enige die Glase/SEQR aanvaardde, maar ze zijn er mee gestopt.

Ik gebruik een combinatie van de Bancontact app, Payconiq en Apple Pay.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Glase geeft geenenkele korting meer sinds augustus en is een onbetrouwbare partner gebleken door retroactief dat aan te kondigen in september. Kan ook sept-okt zijn, even vergeten. Weg ermee!
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

In oktober heeft Glase aangekondigd dat ze geen cashback meer zouden uitbetalen vanaf september en dat de achterstallige cashback voor het einde van het jaar zou worden uitbetaald. Tik-tak.
redcap schreef:Omdat je er nergens mee kan betalen.
Wel gemeen om hiervoor een post van 4 maanden geleden voor te quoten. Toen was er immers nog niet echt iets aan de hand met Glase.
redcap
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 jan 2008, 22:08
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 4 keer

Didymus schreef:In oktober heeft Glase aangekondigd dat ze geen cashback meer zouden uitbetalen vanaf september en dat de achterstallige cashback voor het einde van het jaar zou worden uitbetaald. Tik-tak.
redcap schreef:Omdat je er nergens mee kan betalen.
Wel gemeen om hiervoor een post van 4 maanden geleden voor te quoten. Toen was er immers nog niet echt iets aan de hand met Glase.
Ow sorry, was niet bewust.
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Net een pushnotificatie die ik weer maar half heb kunnen lezen, maar Glase trekt er blijkbaar compleet de stekker uit wegens "lack of funding". Achterstallige cashback mogen we dus wel vergeten.

edit: Op Facebook staat volgend bericht:
Glase Facebook Page schreef:Dear customer,

As Glase have failed to secure funding for continued growth and operations, the service will be shut down as of 4 pm on Tuesday the eleventh of December 2018.
Thank you for your use of our service so far and we hope that using Glase have been a pleasant experience.
Best Regards,

The Glase team
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2171
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Inderdaad
2018-12-11 10.41.18.jpg
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Dus nu tot 16u nog gratis betalen :)?
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2171
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Ik zet alvast de bank domiciliëring stop. Ik betaal toch enkel kleine bedragen mee sinds er geen cashback meer is. We zien wel wat volgt (of niet volgt).
Best ook zorgen dat uw eventueel opgebouwde cashback versluist is naar uw bankrekening (dus niet op je Glase account laten staan).
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Volgens een glase reactie op hun Facebookpagina zou dat nog enkele weken kunnen, dat versluizen van opgebouwd krediet op de glase account zelf.

Naar het schijnt was Colruyt (grootste klant?) al eerder afgehaakt? Ja dan is het gedaan uiteraard.
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Niet naar het schijnt, maar effectief. De Colruyt Group (dus ook Bioplanet, Dreamland, Okay, etc.) heeft een drietal weken geleden in alle stilte de QR-codes verwijderd en bevestigt het einde van de samenwerking met Glase, maar wil de reden niet meedelen.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2171
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

liegebeestig schreef:Volgens een glase reactie op hun Facebookpagina zou dat nog enkele weken kunnen, dat versluizen van opgebouwd krediet op de glase account zelf.

Naar het schijnt was Colruyt (grootste klant?) al eerder afgehaakt? Ja dan is het gedaan uiteraard.
Daar zou ik vooral niet teveel op rekenen, gezien de historiek van vorige beloftes ...

Er zijn al paar sites offline in elk geval...

http://glase.se/
https://www.seqr.com/

Soms komen ze er nog door met een database error ...
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Nog iemand iets betaald recent met Glase? Ikzelf al niet meer sinds midden oktober.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

SEQR stopt er mee net push message due to failed funding seqr stops operations.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

Sinds ze gestopt zijn met de cashback heb ik het niet meer gebruikt. Vind het wel jammer want hun product was op zich wel degelijk.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”