Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Gans de dag amper internet op het werk bij een klant... niet echt handig want dan besef je pas wat er allemaal online staat.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Of je beseft wat je eigenlijk niet nodig hebt. Maar commercieel kan ik wel volgen.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

NuKeM schreef:Zo, opgekuisd. Komt helaas regelmatig voor. Ik ban direct de gebruiker en begin dan één voor één de berichten te wissen. Saai werkje :)
Is er geen mogelijkheid om direct alles te wissen van één gebruiker? Zou behoorlijk wat werk schelen :wink:
Idd... idem hier. Laatste weken regelmatig mogen ingrijpen.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Recapcha of iets gelijkaardigs introduceren? (al haat ik die dingen zelf)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Intussen al geen kleine frustratie meer, maar een frustratie desalniettemin, dus ik schrijf het hier toch even van me af. :evil:

Sinds 1 augustus 2018 al aan het wachten op een terugbetaling van Coolblue via Paypal, nadat ik een bestelling annuleerde. Coolblue betaalde netjes terug een paar uur na annulering maar het is nu 11 augustus 2018 en er staat nog steeds 'In behandeling'. Intussen Paypal al gecontacteerd en wat ze zeggen komt er op neer dat ik niets anders kan doen dan geduld hebben en afwachten.

Afbeelding

En de knaller is: stel dat het bijvoorbeeld op 15 of 16 augustus goed komt (ik ben even optimistisch hier!), dan moet ik het saldo nog opnemen naar mijn ING bankrekening, en dat proces kan dan óók nog eens tot 5 werkdagen duren, dus dan heb ik het op 21 augustus terug. Drie weken (of misschien meer als ik nog wat meer pech heb want het is nog niet gezegd dat het volgende week wél in orde komt) wachten op je geld... dat dit nog kan in deze tijden. Afbeelding
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 438
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 20 keer

Heb vorige maand ook een bestelling moeten annuleren die betaald was via paypal. De handelaar heeft binnen de week dat geld terug gezet naar paypal Dan verwachte ik ook dat ik dan het geld moest terug vragen van paypal naar mijn bankrekening. Maar 3 dagen nadien stond het gewoon terug op de bankrekening.

Al bij al een dikke week tussen het terug vragen bij de verkoper en het ontvangen van het geld. Was wel een getal onder de 100€
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Met een credit card gaat het dan precies sneller.
Een terugbetaling - naar de CC - kost Coolblue 2-3 dagen, nadien kan je dat meteen terug uitgeven...
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8274
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 527 keer
Recent bedankt: 13 keer

antutu schreef: Sinds 1 augustus 2018 al aan het wachten op een terugbetaling van Coolblue via Paypal, nadat ik een bestelling annuleerde. Coolblue betaalde netjes terug een paar uur na annulering maar het is nu 11 augustus 2018 en er staat nog steeds 'In behandeling'. Intussen Paypal al gecontacteerd en wat ze zeggen komt er op neer dat ik niets anders kan doen dan geduld hebben en afwachten.
Wat was de oorspronkelijke bron van het geld wel? Kwam het 100% volledig van PayPal saldo of kwam het ook van elders?
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Paypal kan geld tot 6 maand vasthouden"als bescherming", daarom dat ik ze voor grote bedragen niet meer gebruik. Dan is gewoon Visa handiger.

OT: een Bosch boor voor keramische tegels, moet maar 5 gaatjes boren voor het douchescherm, na 3 zo bot als iets en niks meer mee aan te vangen... Long life my ass...
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8274
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 527 keer
Recent bedankt: 13 keer

MClaeys schreef:Paypal kan geld tot 6 maand vasthouden"als bescherming", daarom dat ik ze voor grote bedragen niet meer gebruik. Dan is gewoon Visa handiger.
Niet voor refunds nochtans. Tenzij de verkoper de refund via een aparte transactie gedaan heeft ipv de oorspronkelijke transactie te refunden.

Daarnaast is het ook niet echt aangewezen ze voor grote bedragen niet te gebruiken, door wat positieve historiek met grote bedragen op te bouwen gaan ze normaal geen geld meer vasthouden, tenzij je iets anders doet dat de bescherming triggert (plots veel meer transacties bv).
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

MClaeys schreef:...
OT: een Bosch boor voor keramische tegels, moet maar 5 gaatjes boren voor het douchescherm, na 3 zo bot als iets en niks meer mee aan te vangen... Long life my ass...
De volgende keer eerst met een stalen nagel een klein putje in je tegel slaan voor je begint te boren, niet te hard welteverstaan anders krijg je misschien een barst. Zo is de email laag plaatselijk gebroken en zie de punt van je steenboor minder af.
Je moet vooral opletten dat de kop van de steenboor niet begint te gloeien, dan is ze voor de schroot.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Het was een zonder punt, maar een zoals dit. Er stonden er net in de promo in de Aldi, nog snel gaan halen en dat ging al veel beter. Nog 1 gat en we kunnen verder.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Wel prijzig voor 1 boor van 8mm ..., nuja van diamant.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Door keramische tegels boren met diamant moet je met 2 zijn.
1 die boort
1 die constant water giet

3 Redenen : koelen koelen en koelen.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Het zijn er die je niet nat mag maken. Er zit koeling in die brede bodem. Ik heb ze wel niet zoveel betaald dan in de Gamma, da was de eerste die op Google boven kwam. Niks waard alleszins.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

CCatalyst schreef:Wat was de oorspronkelijke bron van het geld wel? Kwam het 100% volledig van PayPal saldo of kwam het ook van elders?
Oorsprong kwam 100% van mijn bankrekening. Paypal haalt het er af via zo'n domiciliëring waartoe ik hen toegang heb gegeven.
MClaeys schreef:Paypal kan geld tot 6 maand vasthouden"als bescherming"
Écht? :eek: Alé dan moet ik er niet op hopen dat geld snel terug te zien. :|

Het ergste is dan ook nog dat het eigenlijk een aankoop voor iemand anders was (persoon kan niet overweg met PC's en het product was enkel online beschikbaar dus vroeg hij aan mij om het te bestellen), en die ging mij die €699 terug betalen. Maar toen wou hij het product niet meer hebben en dan heb ik het dus geannuleerd. Nu betaalt hij logischerwijs de €699 niet aangezien hij het product niet meer moet hebben, en intussen zit mijn geld vast. Het was dus ook geen uitgave die ik gepland had (want: normaal ging ik het bedrag eerstdaags direct terug krijgen van die persoon, en voor een paar dagen kon ik het wél missen), en is nu dus wel een lelijke streep door m'n rekening. :x :x :x
Laatst gewijzigd door antutu 11 aug 2018, 22:58, in totaal 3 gewijzigd.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Als het via domicilïering verloopt:

Dan zal je het gewoon als saldo op je paypal krijgen.

Ik heb 3 dingen in playstore aangekocht en deze uitgetest en daarna refund gevraagd en paypal heeft dat gewoon op saldo gezet. Nu het voordeel is dat dat voor mij geen probleem is.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

boonpwnz schreef:Dan zal je het gewoon als saldo op je paypal krijgen.
Idd, had ik ergens gelezen in een FAQ. Ik ga het dan opnemen naar mijn bankrekening van ING (wat nóg eens tot 5 dagen kan duren). Ik begreep ook dat er daar kosten voor in rekening gebracht worden maar weet niet hoeveel. Zal hopelijk wel niet veel zijn.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Tijdje geleden is er iemand tegen mijn vrouw haar wagen gereden, tegenpartij in fout. Rot, maar kan gebeuren. Ze moet naar de garage om bestek op te laten maken van de verzekeringsmaatschappij. Dat kost blijkbaar geld, bijna 100 Euro zelf te betalen :evil: dat ze het bij de tegenpartij halen... En economische per totale dus dubbel tegenvaller...
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

Wat verzekeringen betreft... opvolging van deze post van 28/6.

Van onze verzekering nogal vlug toelating gekregen om de wagen te laten herstellen, onze garage is "erkend hersteller" voor hen. Afspraak gemaakt en wegens drukte en vakantie gisteren auto binnengebracht en vrijdag is hij af. Vervangwagen meegekregen zoals beloofd, tevreden dus.
Bestek 2 fietsen en fietsrek werd ook direct door gemaild maar dat duurde eerst wat langer, tegenpartij reageerde wat traag, verzekeringsagent heeft er wat achter gezeten.
Plots een mail, tegenpartij ging een voorstel doen ... WTF minder dan €500 om twee fietsen te herstellen en ze gaan "een voorstel doen"?
Week later een brief, expert komt kijken naar de fietsen een paar dagen later. Ik neem het fietsenrek mee maar daar had hij geen opdracht voor. Ik had wel een mail dat het rek bij de fietsen hoorde wat betreft bestek, volgens de expert is dat "normaal bij de auto". Wel foto's genomen, bestekken gecontroleerd... Ondertussen zijn we 7 weken verder en nog geen nieuws van de expert/tegenpartij/mijn agent 2 weken na expertise.

Garagist wist ook te zeggen dat een expert was komen kijken naar de herstelde auto terwijl die niet eens binnengebracht was.

Zomer, 7 weken geen fietsen, te voet naar de winkel en als het wat te veel is om te dragen met auto, ticket pakken, rondrijden... Ik zal volgende keer de premie ook op dezelfde manier behandelen maar vrees dat dat niet gaat lukken. ("Ik ben er mee bezig, .. zal ik een voorstel doen?, ...) :roll:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

In b4 verzekeringen zijn een legale vorm van oplichting!
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 4 keer

Bij het vervangen van een heatsink op een nieuw supermicro moederbord met soldered CPU een component afgebroken. Opnieuw proberen solderen, maar helaas, geen leven meer in het bord (fans gaan paar seconden op, dan weer af en dan herhaalt deze opstart zich terug...). Niets te zien via de ipmi.
Pff, geen garantie waarschijnlijk, dus honderden euro's naar de vuilbak :bang:
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

fvhbrugge schreef:Door keramische tegels boren met diamant moet je met 2 zijn.
1 die boort
1 die constant water giet

3 Redenen : koelen koelen en koelen.
Wij gebruiken van die holle boren met een soort was in de kern die dienst doet als koeling. De plaatsers waren hier heel tevreden over en konden dat perfect alleen gebruiken. Gewoon te gebruiken op een accu schroefmachine.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Jep, het waren die waar wij ook gebruik van maakten. Alleen minder succesvol dus. Enkel de douchekophouder moet nog vast gezet worden, maar hier ga ik geen gat meer voor boren denk ik maar kleven.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Als het maar voor een paar gaatjes is kan je een goedkopere glasboor gebruiken, dat ziet eruit als een speer.
Gewoon traag en voorzichtig werken en dat lukt ook goed. De plek waar je boort afplakken helpt ook tegen barsten en gensteren.
Laatst heb ik nog wat gaatjes in tegels geboord met een gewone betonboor. Gewoon niet kloppen, afplakken en traag boren.

Die holle boren werken goed, maar je moet elke keer kijken dat er voldoende was inzit en de aanzet met je scheef doen. Je moet het eerste stukje onder 45° boren.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Volgens de verpakking was het 20. Nu, we hadden pas achteraf door dat er was in zat in het midden. Toen die met was niet meer goed werkten hebben we met van die boortjes die er uit zien als een speer verder gewerkt, die gingen eerlijk gezegd wat vlotter.
Nuja, behalve voor het vasthouden van de douchekop is alles in orde, en die laatste weegt niet zo veel dus als we die kleven dan kunnen we hem later nog vervangen door een stang vervangen zonder met een gat te zitten ergens :).
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Gaatjes in tegels boren, het hangt toch allemaal af van wat soort tegel het is:
Geglazuurde ceramische tegel, volkeramisch of porcelanato, natuursteen, leisteen etc...
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Ik dacht er zelf al wat over te schrijven na 2 dagen pukkelpop, maar dit vat het dus mooi samen.

Enkel 1 serieuze frustratie ontbreekt, namelijk dat men meer bezig is met (het filmen met ) hun smartphone dan het ‘beleven *kuch*’ van het optreden.

https://www.demorgen.be/muziek/drummen- ... -bcfbc755/
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Dat is bij alle optredens tegenwoordig. Zeer irritant, sta je naar de artiest te kijken, staat er voor u iemand het hele optreden met zijn gsm op te nemen. Een hele tijd dat scherm in uw zicht... Niks op tegen dat je eens een selfie maakt op het optreden als aandenken maar dat gaat er toch wat over, dat ze daar dan zoveel voor willen betalen...

lacer schreef:Gaatjes in tegels boren, het hangt toch allemaal af van wat soort tegel het is
Geglazuurde keramische als ik me niet vergis. De boren waren er alleszins voor voorzien. Achja, alles hangt en staat, dus alles dik in orde inmiddels. De houder van de douchekop ga ik met kit vastzetten en dan is dat ook in orde :) .
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

axs schreef:pukkelpop
Wil je met de kinderen naar de kinderboerderij van Kiewit, blijkt die - ook op zondagochtend - midden in een militaire (slaap)zone van Pukkelpop te liggen. Beetje rondgetoerd en dan maar gaan fietsen rond Bokrijk:

Afbeelding


Los van de onbereikbare kinderboerderij, is de Limburg echt wel zalig om te fietsen.
Geasfalteerde fietspaden van 1,5-3m breed midden in het bos, fietspaden gescheiden van de weg, ...
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Welkom in ons fietsparadijs ;)
De app downloaden en zo kan je nog heel wat extra mooie tochten Ontdekken.

Ook een aanrader is Haspengouw (Regio Kortessem, Borgloon, St truiden en dat al zeker in de bloesemperiode)
Ook altijd welkom om hier een streekbiertje te drinken tijdens een tussenstop! De Limburgers heten u welkom!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

axs schreef:De Limburgers heten u welkom!
:lol:
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

axs schreef:De app downloaden en zo kan je nog heel wat extra mooie tochten Ontdekken.
Volgens de app en de website gaat de weg tussen [91] en [95] pal langs de kinderboerderij van Kiewit.
De bewegwijzering op de baan is echter via de NieuweHeidestraat en langs BuSO KIDS. Heel verwarrend.
Nadat eerst slapende Pukkelpoppers ons weerhielden om met de auto naar de kinderboerderij te gaan, heeft dit ons ervan weerhouden om met de fiets er te raken.

Onderweg kwamen we iemand tegen met een WeeHoo iGo Two.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Vanuit ‘fietsen door het water’ is het echter simpel.
Aan het einde (komende van bokrijk) is het naar links en eenmaal buiten domein bokrijk (staat afrastering) meteen naar rechts. Zo kom je uit op uiteinde domein Kiewit (kinderboerderij). Echter was dit idd afgesloten omwille van PP
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Zo simpel is het idd, maar dat is niet wat de knpoppunten-bordjes aangaven...
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Spijtig dat mijn vriendin weinig-fiets aangelegen is (vooral omdat ze het nooit geleerd heeft als kind - ze heeft het ondertussen wel geleerd maar voelt zich enorm onveilig), anders lijkt me dit echt wel tof om doen!
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Aangezien het hoofdzakelijk om afgescheiden fietspaden gaat is het mss de uitgelezen kans om op een leuke manier ‘fietservaring’ op te doen.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

devilkin schreef:anders lijkt me dit echt wel tof om doen!
Je kan het ook te voet doen, parkeren kan:
- parking Bokrijk €5
- station Bokrijk, gratis
- langs de kant van de weg in de Nieuwe Heidestraat

Nog opvallend overigens: we waren met 2 kinderen die niet snel rijden, noch perfect aan de juiste kant van de weg opzij gaan bij fietsers of wielrenners die moesten kruisen. Mijn ervaring met wielrenners tot hiertoe is genre wielerterroristen, in de Limburg moedigden ze mijn dochter zelfs aan de helling, hoewel de wielrenners daarvoor moesten wachten.
Een niet-roepende, hoffelijke wielrenner die wachtend de tijd neemt om jonge kinderen aan te moedigen (sterker nog, het waren 20 wielrenners)?! Alleen in de Limburg.
:bdaysmile: :bdaysmile: :bdaysmile:
Gebruikersavatar
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3442
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer

Zojuist mijn nieuwe pc ineen gestoken.

Dat je in 2018 die koelers er nog altijd zo moeilijk opkrijgt, is toch niet te geloven... (AM4 socket + AMD koeler).
Achter het moederbord zat een losse plaat die je moest gebruiken om de koeler door het moederbord erop vast te vijzen. Ik had toch wel 1 hand te kort...
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

De laatste intel-based pc's die ik ineen gestoken heb was het toch een fluitje van een cent om die erop te klikken.
Curieus dat we teruggaan naar backplate koelers ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”