Hoi,
Je gaat inderdaad over tv+internet weinig info vinden aangaande verbruik, tenzij dan op je factuur. aangezien we onbeperkt internet bieden krijg je op je factuur informatief een overzicht van je opgebruikte datavolume.
Ik zie dat je wel een tab tv+internet hebt in je klantenzone ondertussen
Ik vroeg me af waarom ik men actueel verbruik niet kan nazien in klantenzone. Bovenstaand is het antwoord.
Orange wil foutje niet oplossen vanwege onbeperkt internet
-
- Elite Poster
- Berichten: 918
- Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 83 keer
Orange hun website en app (althans op Android) zijn een zooitje.
If you pay peanuts you get monkeys. Kan me niet voorstellen dat Orange veel geld steekt in hun web services als je vergelijkt met Mobile Vikings en dergelijke.
Eg. Hun app werkt enkel via WiFi en dat is geen tijdelijke bug, is al meer dan een jaar zo.
If you pay peanuts you get monkeys. Kan me niet voorstellen dat Orange veel geld steekt in hun web services als je vergelijkt met Mobile Vikings en dergelijke.
Eg. Hun app werkt enkel via WiFi en dat is geen tijdelijke bug, is al meer dan een jaar zo.
- MaT
- Elite Poster
- Berichten: 2083
- Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 311 keer
Wat is het foutje eigenlijk?
Is er geen tool beschikbaar? Is het wel beschikbaar maar werkt ze niet? Geeft ze andere info?
Is er geen tool beschikbaar? Is het wel beschikbaar maar werkt ze niet? Geeft ze andere info?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Hoezo hun app werkt enkel op wifi? Hier werkt die gewoon via 3G/4G?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1294
- Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Waarom moeten ze geld steken in de ontwikkeling en onderhoud van iets wat totaal geen nut heeft voor jou?
Zolang ze niet komen klagen dat je teveel verbruikt, is er toch geen probleem of zie ik dat mis?
Zolang ze niet komen klagen dat je teveel verbruikt, is er toch geen probleem of zie ik dat mis?
- MaT
- Elite Poster
- Berichten: 2083
- Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 311 keer
- Aangezien 'onbeperkt' dus niet echt onbeperkt is, maar er een harde limiet van 750GB bestaat, heft het dus wel degelijk nut. Je wil immers kunnen zien wanneer je op smallband dreigt te komen.
- Zoveel geld voor ontwikkeling en onderhoud zal dat wel niet kostten. Ze hebben nog andere formules met harde limieten waarbij je je verbruik kan opvragen. Kwestie van dat systeem beschikbaar te maken voor kabel internet.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron
-
- userbase crew
- Berichten: 8974
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
- Bedankt: 690 keer
- Recent bedankt: 2 keer
De app van Orange (en Mobistar daarvoor) heeft bijna niks als slechte ratings in zowel de App store als de Google Play store.
Klassiekers in de comments zijn meestal "app update verbruik pas na x uren/dagen".
Terwijl pakweg Mobile Vikings er in slaagt om op een paar minuten na instant informatie te kunnen voorleggen.
Klassiekers in de comments zijn meestal "app update verbruik pas na x uren/dagen".
Terwijl pakweg Mobile Vikings er in slaagt om op een paar minuten na instant informatie te kunnen voorleggen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5081
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 5 keer
MaT ik ben al zeker 4 maand klant en het verbruik van mijn internet staat er al van in het begin niet op. Wegens een technisch probleem...
Maargoed dan weet ik dit ook al weer.
Maargoed dan weet ik dit ook al weer.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Tja dat is bij Base en Proximus net hetzelfde hoor : daar is het ook pas de dag nadien dat je het kan zien.ITnetadmin schreef:De app van Orange (en Mobistar daarvoor) heeft bijna niks als slechte ratings in zowel de App store als de Google Play store.
Klassiekers in de comments zijn meestal "app update verbruik pas na x uren/dagen".
Terwijl pakweg Mobile Vikings er in slaagt om op een paar minuten na instant informatie te kunnen voorleggen.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
MyProximus wordt hier toch meerdere malen per dag geupdate hoor, redelijk accuraat eigenlijk...
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7191
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 374 keer
- Recent bedankt: 1 keer
tis simpel :
als je niks kan zien is er geen limiet als ze bellen dat je erover bent en zegt waar kan ik dat zien laten ze u meteen gerust omdat ze weten dat het een bug is. (spreek uit ervaring)
Als je wel U verbruik kan zien is het net zoals telenet 750gb en zoveel ge wilt in de daluren ook al vebruik je 20TB bij wijze van spreken.
als je niks kan zien is er geen limiet als ze bellen dat je erover bent en zegt waar kan ik dat zien laten ze u meteen gerust omdat ze weten dat het een bug is. (spreek uit ervaring)
Als je wel U verbruik kan zien is het net zoals telenet 750gb en zoveel ge wilt in de daluren ook al vebruik je 20TB bij wijze van spreken.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
-
- Pro Member
- Berichten: 364
- Lid geworden op: 20 aug 2017, 22:58
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 9 keer
ITnetadmin schreef:De app van Orange (en Mobistar daarvoor) heeft bijna niks als slechte ratings in zowel de App store als de Google Play store.
Klassiekers in de comments zijn meestal "app update verbruik pas na x uren/dagen".
Terwijl pakweg Mobile Vikings er in slaagt om op een paar minuten na instant informatie te kunnen voorleggen.
Toch vreemd, bij mij krijgt de app telkens ik hem open een update. Niet dagelijks of dagen later. En ook gewoonweg op 3G/4G.
edit: en eens gecontroleerd op mijn klantenzone: hier staat ook aangegeven hoeveel verbruik in piekuren en in daluren. En geupdated 2h eerder.
Laatst gewijzigd door Med 17 jul 2018, 20:17, in totaal 1 gewijzigd.
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2278
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 92 keer
Werkt hier ook perfect via mobiel 2G/3G/4G + wifi ook.krisken schreef:Hoezo hun app werkt enkel op wifi? Hier werkt die gewoon via 3G/4G?
Uit eerdere zaken is al geweten als je echt enorm veel data erdoor gaat jagen dat ze wel eens bellen met vriendelijk verzoek..
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 5081
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Na een tijdje aandringen via een klacht op de mobiele site:
Vandaag telefoontje gekregen:
Je kunt je verbruik niet controleren want het is onbeperkt. Voor niet onbeperkte formules kan je het wel zien...
Ik dacht dat je bij edpnet toch je verbruik kon zien zelfs al is het onbeperkt?
Ik kom ofwel constant dezelfde onwetende mensen aan de lijn ofwel is het gewoon zo
Vandaag telefoontje gekregen:
Je kunt je verbruik niet controleren want het is onbeperkt. Voor niet onbeperkte formules kan je het wel zien...
Ik dacht dat je bij edpnet toch je verbruik kon zien zelfs al is het onbeperkt?
Ik kom ofwel constant dezelfde onwetende mensen aan de lijn ofwel is het gewoon zo
Zoals reeds in uw ander topic, voor identiek hetzelfde ‘probleem’, vermeld:
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 04#p757016
Orange heeft een wettelijke verplichting om het verbruikt volume op de factuur te vermelden.
Ze hebben voor het ontbreken van die gegevens trouwens al een boete gekregen
Dus als je echt je verbruik wil weten neem je contact met de ombudsdienst en bipt,
hier topics blijven openen zal niet helpen
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 04#p757016
Orange heeft een wettelijke verplichting om het verbruikt volume op de factuur te vermelden.
Ze hebben voor het ontbreken van die gegevens trouwens al een boete gekregen
Dus als je echt je verbruik wil weten neem je contact met de ombudsdienst en bipt,
hier topics blijven openen zal niet helpen