Mijn kleine frustratie van de dag ...

MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 263 keer
Recent bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 295 keer

Re: Mijn kleine frustratie van de dag ...

Berichtdoor MClaeys » 1 week 1 dag 19 uur geleden (11 Jul 2018, 15:18)

Ah, dat heb ik niet getest. Mogelijk waren ze dan ook wel beschikbaar, had ik dat geweten was ik er buiten wel iets gaan eten :).
Xbox Live: MClaeys

MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor MClaeys » 5 dagen 15 uur 46 minuten geleden (14 Jul 2018, 19:20)

Groot kruispunt, hoofdbaan is een tweevaksbaan met middenberm, de banen die er op komen dubbele strook 1 richting.
Ik zie het van groen naar oranje en rood gaan dus ik sta vooraan te wachten. De moment dat het groen zou moeten worden begint het licht oranje te pinken.
Ok, alle partijen voorzichtig het kruispunt op? Nope... De hoofdbaan had in beide richtingen gewoon nog groen blijkbaar, wat wel verschieten was bij het voorzichtig oprijden... Aan den andere kant was t effe nipt want ze vlammen daar nogal.

NuKeM
Content Editor
Content Editor
Bedankt: 52 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer

Berichtdoor NuKeM » 4 dagen 21 uur 46 minuten geleden (15 Jul 2018, 13:21)

Nog altijd geen support voor de Ubiquiti Unifi controller op Ubuntu 18.04...
Ubiquiti stond al niet heel hoog aangeschreven bij mij, maar valt op deze manier steeds dieper.
Volgens mij willen ze gewoon hun Cloud Key verkopen en verzaken ze moedwillig dit probleem, dat of ze zijn gewoon echt incompetent/onderbemand op software vlak.

lacer
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer

Berichtdoor lacer » 4 dagen 21 uur 30 minuten geleden (15 Jul 2018, 13:36)

Allerlei rubberised oppervlakte afwerking van klein apparatuur (oa Usb-stick, WD-afstandsbediening, Bluetooth-box, auto-Gps, ...) die na verloop van tijd begint te plakken, nu zeker met het warme weer :|
Doen ze dit om ze vlugger van de hand te doen of op het stort te laten belanden ?

edit: duidelijker omschrijving
Laatst gewijzigd door lacer op 15 Jul 2018, 14:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Proximux Internet Start 60/4 speedtest max 58/3.9
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 3B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 18.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt

bruma
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 53 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer

Berichtdoor bruma » 4 dagen 21 uur 9 minuten geleden (15 Jul 2018, 13:57)

Misschien er ook eentje aan toevoegen. Hoe onze rode duivels momenteel in de kijker worden gezet: bezoekje koning en ontvangst op de markt in Brussel met alle veiligheids & begeleidingskosten van doen.
Niet dat ik hun prestaties niet goed zou vinden echter het is is een tweeledig gevoel. Ze verdienen toch wel wat meer dan een ander. En er zijn zoveel anderen die elke dag ook een puike prestatie leveren, minder verdienen en nooit in de kijker worden gezet.
Ik wou eerst geen voorbeeld geven maar toch, was er geen Belgische duiker bij de redding van die voetballertjes uit de grot. Als je het technische verhaal van de Amerikaanse duiker hebt gelezen dan weet je dat die duikers bijna met hun eigen leven speelden om ze te redden.

wied
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 191 keer
Uitgedeelde bedankjes: 288 keer

Berichtdoor wied » 4 dagen 21 uur 5 minuten geleden (15 Jul 2018, 14:01)

Juist, brood en spelen! Het werkt nog altijd :-(
Proximus Start, OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, DVB-T2/S2, Netflix

heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 429 keer
Recent bedankt: 10 keer
Uitgedeelde bedankjes: 306 keer

Berichtdoor heist_175 » 4 dagen 20 uur 27 minuten geleden (15 Jul 2018, 14:40)

NuKeM schreef:Volgens mij willen ze gewoon hun Cloud Key verkopen

UnifiPi + RPi 3B+

Dat is toch mijn plan: Unifi AC Pro met de controller op een RPI.

axs
Moderator
Moderator
Bedankt: 163 keer
Recent bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer

Berichtdoor axs » 4 dagen 10 uur 59 minuten geleden (16 Jul 2018, 00:07)

Brief oproeping plaatsvervangend voorzitter stembureau gehad :(

petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 185 keer
Recent bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer

Berichtdoor petrol242 » 4 dagen 10 uur 53 minuten geleden (16 Jul 2018, 00:14)

Ik ben al 4 keer opgeroepen geweest en telkens ertussen uit kunnen geraken door mijn shiftwerk. Nu sta ik zelf op een lijst dus mag ik sowieso niet gaan zetelen.

ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 479 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer

Berichtdoor ITnetadmin » 4 dagen 10 uur 48 minuten geleden (16 Jul 2018, 00:18)

krisken schreef:Fransmannen die denken dat hun ongeschreven regel op autostrades (pinker opzetten naar links en denken dat ze dan een prioritair voertuig zijn, of op zn minst er voor zorgen dat de voorganger het helemaal op zn heupen krijgt en hun laat voorschieten) ook geldig is in België....

Hebben ze in een of ander politie tv programma (Alloo dacht ik) ook ns geprobeerd met de flikken net achter hen; ik heb toen toch heel hard in mijn vuistje gelachen :-)

stefke schreef:Alleen (sic) het grote geld naar live nation. Vroeger konden lokale Chiro er nog iets aan verdienen nu niet meer . Alles in handen van live nation.

Serieus? Verdienen de jeugdbewegingen daar niks meer? Da zou ik wel een schande vinden.

NuKeM schreef:Nog altijd geen support voor de Ubiquiti Unifi controller op Ubuntu 18.04...
Ubiquiti stond al niet heel hoog aangeschreven bij mij, maar valt op deze manier steeds dieper.
Volgens mij willen ze gewoon hun Cloud Key verkopen en verzaken ze moedwillig dit probleem, dat of ze zijn gewoon echt incompetent/onderbemand op software vlak.

Mag ik effe sluikreclame maken (zelf geen enkel voordeel aan) voor de Edimax CAP series? Ongeveer even goed, ongeveer dezelfde prijsklasse, maar met onboard webUI *en* elke unit kan in controller mode gezet worden om zo een reeks andere toestellen (en optioneel kan hij ook nog zelf een AP spelen while in controller mode) te bedienen.

MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Re: RE: Re: Mijn kleine frustratie van de dag ...

Berichtdoor MClaeys » 4 dagen 9 uur 57 minuten geleden (16 Jul 2018, 01:10)

ITnetadmin schreef:
Serieus? Verdienen de jeugdbewegingen daar niks meer? Da zou ik wel een schande vinden.

Nope, zowel binnen als buiten allemaal van de organisatie. Bij Tomorrowland is er zelfs een taverne/brasserie op de schorre die moet sluiten tijdens het festival en er geen vergoeding voor krijgt, dat lijkt me ook van de pot gerukt. Op Werchter leek de nachtwinkel buiten het domein ook gesloten. Het is bijna als een WK, niemand mag er aan verdienen binnen een bepaalde straal buiten het domein.

ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 479 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer

Berichtdoor ITnetadmin » 4 dagen 8 uur 54 minuten geleden (16 Jul 2018, 02:13)

Holy shit.
De laatste keer dat ik er iets van gehoord had was dat de standjes van de jeugdbewegingen en verenigingen idd van de straat naar een speciaal pleintje verplaatst waren "vanwege de veiligheid".
Toen al werd er geschreeuwd dat dit een drogreden was.

stefke
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 17 keer
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Berichtdoor stefke » 4 dagen 5 uur 45 minuten geleden (16 Jul 2018, 05:22)

Heb pas gehoord dat er 0.5€ per uur verdiend werd bij sommige verenigingen, per meewerkend lid. Je nikkel afdraaien en hard werken voor 0.5€,

seppe
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Berichtdoor seppe » 4 dagen 8 minuten 52 seconden geleden (16 Jul 2018, 10:58)

axs schreef:Brief oproeping plaatsvervangend voorzitter stembureau gehad

Hebben ze mij ooit ook eens opgestuurd: Ik ben er onderuit geraakt door te zeggen dat ik (juist) dat weekend van wacht stond... :p

stefke
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 17 keer
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Berichtdoor stefke » 3 dagen 22 uur 49 minuten geleden (16 Jul 2018, 12:17)

Door een vakbondsactie is de dienstregeling van lijnen 310, 316, 317, 318, 333, 334, 335, 351, 352, 358, 359, 410, 651,680 ernstig verstoord

Weer eens een vakbondsactie bij de lijn. Enig nadeel je kan nergens zien dat je bus rijd of niet. Wordt nergens aangemeld. De reizigerinfo panelen laten niets weten. Dus wachten en hopen is het enige wat men kan doen.

Op Twitter wordt er zelfs geen meldingen over gegeven. Niets nada nul. Dat noemt men dan service. Doe je wagen maar weg en neem een lijn abo je kont altijd wel eens thuis of waar je moet zijn.

r2504
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Bedankt: 1866 keer
Recent bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 360 keer

Berichtdoor r2504 » 3 dagen 22 uur 11 minuten geleden (16 Jul 2018, 12:55)

axs schreef:Brief oproeping plaatsvervangend voorzitter stembureau gehad :(

Ze hebben me in het verleden ook al eens opgeroepen... maar was toen net ziek (echt ziek dus).

Het lijkt me nochtans wel eens leuk om mee te maken in je leven (heb destijds ook de parade bij de Nationale Feestdag mogen meelopen).

woutervh
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 81 keer
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Berichtdoor woutervh » 3 dagen 19 uur 10 minuten geleden (16 Jul 2018, 15:56)

Ik probeer te achterhalen of er bij TVV plannen zijn om de livetv app ook op androidtv werkende te krijgen. Ik zou dit graag weten omdat dit handig kan zijn om tv-systeem te veranderen. (overweging) Mi-boxen heb ik sowieso. Dan ik kan ik thuis via mi-box kijken (geen gedoe met schotels) en op verplaatsing/camping via schotel. Heb het geprobeerd via sideloaden, werkt wel redelijk, maar bediening niet, en geraak niet fullscreen.
Reeds 3 mails ver, maar ik heb de indruk dat de persoon aan de andere kant wat rondjes draait in een flowchart.
Antwoorden:
1) Link naar play-store om app te downloaden => heb ik niet nodig, ik wil weten wat de status is voor android tv
2) Refererend naar mijn abonnement, komt livetv niet in aanmerking => Ik heb zelfs geen abonnement, ik wil weten wat de status is voor android tv
3) Persoon heeft mijn vraag verkeerd begrepen, maar livetv is enkel inbegrepen bij schotel-abonnement => Dit is het zelfde antwoord als vorig, (hier loopt het dus vast). Ik weet ook dat dit enkel bij schotelabonnement is. Ik wil enkel weten of er plannen zijn. Daarvan zou mijn keuze voor een schotel-abonnement kunnen afhangen.

Ik weet wel dat chromecast ondersteund wordt, maar dan heb je opnieuw de WAF-factor, en ook het gevoel van te kunnen zappen valt weg

Terug naar “Allerlei”