VoLTE
-
- Starter
-
- Elite Poster
- Bedankt: 264 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
Re: VoLTE
Hoe zit het eigenlijk als de andere kant van de lijn waarmee je belt geen VoLTE gebruikt, kan die geluidskwaliteit dan voor u beter zijn door het feit dat je zelf VoLTE gebruikt, ik veronderstel toch van niet?
Eigenlijk de zelfde vraag als je langs VoWifi iemand opbelt die geen VoWifi gebruikt?
Eigenlijk de zelfde vraag als je langs VoWifi iemand opbelt die geen VoWifi gebruikt?
-
- Premium Member
- Bedankt: 49 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
webside007 schreef:Ik zit op 1650m van de straatkast.
Jij bent dus de ideale Px klant, +€60 voor een internet verbinding die nooit enige belasting op het netwerk zal zetten kassa kassa.
(ik zit over enkele maanden in een zelfde situatie, enige dat ik zou kunnen krijgen is adsl...
-
- Member
- Bedankt: 2 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
konda schreef:webside007 schreef:Ik zit op 1650m van de straatkast.
Jij bent dus de ideale Px klant, +€60 voor een internet verbinding die nooit enige belasting op het netwerk zal zetten kassa kassa.
(ik zit over enkele maanden in een zelfde situatie, enige dat ik zou kunnen krijgen is adsl...
Ik ben ni zot zenne: t’is daarmee dat ik klant bij Telenet ben.
En bij Px voor mobiel.
Ik ga denk ik (met 3 abo’s) naar Telenet mobile ga gaan (zij zijn Vowifi aan het activeren) als Px niet snel Vowifi activeert.
-
- Premium Member
- Bedankt: 49 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Je moet wel dicht bij een kastje zitten voor iets of wat degelijk vdsl in huis te krijgen.
je moet Px internet hebben om gebruikt te maken van hun 3g bakjes en het is totaal idioot om Px internet te nemen als je niet eens 9mbit krijgt.
conclusie je moet dicht bij een straat bakje zitten voor die 3g bakjes in huis te halen.
je moet Px internet hebben om gebruikt te maken van hun 3g bakjes en het is totaal idioot om Px internet te nemen als je niet eens 9mbit krijgt.
conclusie je moet dicht bij een straat bakje zitten voor die 3g bakjes in huis te halen.
-
- Member
- Bedankt: 2 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
GuntherDW schreef:Wat heeft VoLTE te maken met hoe ver je van de straatkast zit?
3G/4G, heck, zelfs GSM wordt niet gestuurd vanuit je straatkast he
Ik heb het nooit over Volte gehad maar over Vowifi.
De afstand tot de straatkast had betrekking op de vaste internet lijn die nodig is voor de femtocell van Px
-
- Elite Poster
- Bedankt: 78 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Juist android update gehad voor mijn LG G7. Het enigste verschil is een schakelaar voor VoLTE die nu zichtbaar is.
Dus lg hoort nu ook in de rij van smartphones die VoLTE hebben...
Dus lg hoort nu ook in de rij van smartphones die VoLTE hebben...

Terug naar “Proximus (Belgacom)”