Badstop (automatische in/uit)

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 807
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

De tweede badstop van ons bubbelbad heeft het begeven. Had die 2 jaar geleden als eens hersteld (veertje) maar nu definitief naar de badstoppenhemel.

Zou graag een nieuwe bestellen, maar ik zoek me suf op google, ik vind dit model niet terug. Toegegeven, ik ken het merk/model van het bubbelbad niet eens. Is ergens een 10 jaar oud.
Bad1.jpg
Om niet te moeten gaan slopen aan de zijwand wil ik het eerst eens zo proberen te vinden...

Toevallig iemand die dit bad of soort stop herkent?

Whirlpool met 2 afvoeren (ik zoek de rechtse op de foto's), met Led, radio en Tel, warmt bij, etc.

Stop is een goeie 40mm diameter, dikte staaf eronder = +-15 mm. Systeem heeft een veertje in zich, éénmaal duwen klikt die vast, nogmaals duwen springt de stop eruit en kan het water weg...

Iemand enig idee of tips hoe te zoeken op google??

Merci alvast!!
Bad4.jpg
Bad3.jpg
Bad2.jpg
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Ga er eens mee langs de facq ofzo. Denk dat ze je er sneller mee gaan kunnen helpen.
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 807
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

mailracer schreef:Ga er eens mee langs de facq ofzo. Denk dat ze je er sneller mee gaan kunnen helpen.
Lokale handelaar liet het heel duidelijk merken: komt niet van bij ons? Trekt uwe plan!
Zo haal je zeker geen nieuwe klanten binnen, we plannen de badkamer vandezomer een upgrade te geven, maar met dàt commentaar en zeker hun prijzen (dingen die je in de Hubo vindt aan 59€ verkopen ze als 'exclusief' aan 199€) zal dat een DIY jobke worden voor de komende zomervakantie (2 maand verlof + recup - HUPLA!).

Morgen bij copain in Zellik, zal idd eens bij Facq binnenspringen, je weet nooit...

THX!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Verwacht u bij de groten (Facq, Desco, ...) ook maar aan pittige prijzen en een omgekeerd evenredige service.
Onze badstop - ander type en ook online niet gevonden (Geberit 150.221.21.1) - werd vervangen door een lokale badkamerwinkel (Vertommen, Putte)

Dit was onze stop:
Afbeelding
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Is dat niet zo'n goedkoop internet-model van verschillende jaren geleden? Plash? https://www.maxaro.nl/nl/merken/plash/

Ik vrees dat daar de aftermarket zo goed als onbestaande van is... :|
ooh. shiny.
Doktor Avalanche
Premium Member
Premium Member
Berichten: 702
Lid geworden op: 21 dec 2010, 10:17
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 70 keer
Contacteer:



??
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”