Boete veel te laat ontvangen en 1 dag om te betalen, afzetters

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Op 8 april werd ik geflitst nabij Namur, boete 215 euro.

Ik krijg het PV pas vandaag in de bus (18/5/2018) en er staat als verzenddatum 11/5/2018 op. Vanwaar die extra week? Er staat prior op de envelop.

Hier dus ergens, die wisselaar is dus een pakplaats:

https://www.google.com/maps/place/1360+ ... !4d4.81503

Er wordt gedreigd dat ik voor de 21e moet betalen (das dus voor maandag), of het wordt vehoogd. Dus als ik vandaag niet thuis was, wordt het automatisch vehoogd, en dit omdat de overheid niet op tijd kan werken en geen redelijke betaaltermijn voorziet.

Aanvechtbaar?
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

ub4b schreef: Er wordt gedreigd dat ik voor de 21e moet betalen (das dus voor maandag), of het wordt vehoogd. Dus als ik vandaag niet thuis was, wordt het automatisch vehoogd, en dit omdat de overheid niet op tijd kan werken en geen redelijke betaaltermijn voorziet.
Aanvechtbaar?
post is in de fout gegaan, dat zou je gemakkelijk moeten kunnen motiveren, wel al de boete betalen natuurlijk
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1078
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 2 keer

mmm, ben er eind april nog doorgereden, 2 keer, ben is benieuwd :)
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

MichelJ schreef:mmm, ben er eind april nog doorgereden, 2 keer, ben is benieuwd :)
Geen last van met Luxemburgse nr.plaat :-D
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Ik denk dat de bijzondere bewijslast (‘we hebben altijd gelijk’) vervalt na 2 weken. Dus het is iets makkelijker om alles in twijfel te trekken. Maar inderdaad: eerst betalen denk ik.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Hoe dikwijls horen ze dat ‘excuus’ denk je? Vrees dat je weinig kans maakt.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Waar het mij om gaat:

- vaststelling op 8/4
- boete op 11/5 verstuurd
- pas op 18/5 ontvangen, nochthans prior
- betalingstermijn tot 20/5 (voor maandag) of verhoging aan uw been

Maandag is een feestdag. Zaterdag en zondag doen de banken ook niks. Dus als ik gewoon per overschrijving betaal, riskeer ik dan nog dat ik niet op tijd betaal. Was ik vandaag niet thuis, dan was het ook te laat.

En hoe kan je nu in godsnaam bewijzen dat je de brief pas een week te laat hebt ontvangen.

Dit is ONREDELIJK. Vandaar de term overheid.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Uiteindelijk komt het er op neer dat je wel nog genoeg tijd hebt om te betalen en er dus helemaal geen probleem is. Als dit als dat... als je vandaag de overschrijving nog doet zullen ze dat gewoon aanvaarden (zelfs al komt het een dag of twee later aan wegens de feestdag). Moest dat toch niet het geval zijn heb je reden tot klagen, maar nu noem ik dat klagen om te klagen.
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

Datumstempel post op enveloppe?
Ik zou zeggen vandaag of in het verlengde weekend betalen tenzij u de boete betwist (vermoedelijk wordt dit door de uitvoerende bank toch niet meer vandaag uitgevoerd en/of door de ontvangende bank voor dinsdag of zelfs woensdag op de rekening van de ontvanger gestort)

Edit: Ter info
http://www.lokalepolitie.be/5415/nieuws ... f-28032018
https://www.verkeersboetes.be/
Laatst gewijzigd door M_016 18 mei 2018, 17:49, in totaal 1 gewijzigd.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Er is geen datumstempel meer bij die geautomatiseerde zendingen. Heb het ook al voorgehad. De brief is ofwel geantidateerd ofwel laten ze het liggen maar je kunt niks bewijzen.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

gm123 schreef: maar nu noem ik dat klagen om te klagen.

+1. Als ze nu vorige week al was aangekomen, of nu pas. Betalen moet ge sowieso.
Het zijn denk ik eerder frustraties over de boete die tot deze post hebben geleid, en niet het laat aankomen van de boete op zich.
215 betalen is trouwens al aardig gereden = 33 km/h teveel? :-D
Op een lege autosttrade ofzo is de verleiding natuurlijk groot. Hier zijn er ook al gepeperde aangekomen maar dat is betalen en move on.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

decat schreef:215 betalen is trouwens al aardig gereden = 33 km/h teveel? :-D
Volgens https://www.wegcode.be/boeteberekening heb je 215€ (directe inning) aan je been bij een gemeten snelheid van 168 km/u (gecorrigeerde snelheid 158 km/u) :wink: .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Ergens dan 'geluk' dat er geen 3 km/h meer zijn gemeten. Het is maar hoe je het bekijkt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

ub4b schreef:.

Hier dus ergens, die wisselaar is dus een pakplaats:

https://www.google.com/maps/place/1360+ ... !4d4.81503
Het kan overal een pakplaats zijn als je te snel rijdt :troosten: .
Je betaald het gewoon, je bent op tijd trouwens. En als ze van hun oren maken, dan doe je je verhaal, maar dat zal nu dus niet nodig zijn. :wink:
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Net hetzelfde voor als de Topicstarter.
Gisteren een boete gekregen en heb ook tijd tot aanstaande maandag om te betalen.

Geflitst 9 april en nu pas de boete thuis krijgen.
Ook lang genoeg gewacht zeg ik zo.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

philippe_d schreef:
decat schreef:215 betalen is trouwens al aardig gereden = 33 km/h teveel? :-D
Volgens https://www.wegcode.be/boeteberekening heb je 215€ (directe inning) aan je been bij een gemeten snelheid van 168 km/u (gecorrigeerde snelheid 158 km/u) :wink: .
168 gemeten, 157 gecorrigeerd

volgende week terug naar Duitsland, daar stelt die snelheid niks voor, vorige week met een volgeladen volvo naar een show in München en dat ging zonder probleem tot Vmax rond de 188 op GPS (195 op teller), volgende week met het sneller speelgoed eens naar Frankfurt

http://www.focusrs.org/forum/attachment ... s-gray.jpg
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Daar stelt die snelheid idd niks voor ... tot je een ongeval krijgt en gedeeltelijk door de verzekering in fout wordt gesteld door je niet te houden aan de richtsnelheid.
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 42 keer

Ik heb hetzelfde voor, maar nog iets erger.
Datum vaststelling: 05-04-2018
Te betalen voor: niet ingevuld...
Rekeningnummer: niet ingevuld...
Brief ontvangen op 11-05-2018!!!
In heel de brief is behalve datum vaststelling en geboorte datum geen enkele datum te bespeuren. Ook niet op de enveloppe.
Ik surf naar http://www.verkeersboetes.be om daar te betalen. En daar staat: te betalen voor 27-04-2018!!! :bang:
Helaas heb ik de boete dus niet op tijd betaald, wel onmiddelijk, maar niet op tijd!
Ik heb navraag gedaan via facebookpagina van lokale politiezone, en daar zeggen ze dat het aan de post ligt. :bang: En ook dat ik m'n betalingsbewijs goed moest bijhouden, dat het parket er zeker rekening mee zal houden! WTF!

€53 omdat we 82 reden waar je 70 mag. Beetje gek, maar ja, de wet is de wet en te snel is te snel. Ik ga dit zeker niet betwisten. Maar zijn mogen wel hun brieven onvolledig en veel te laat versturen. Maar als wij even te laat stoppen met optrekken is het prijs.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

ub4b schreef:... Duitsland ...
Aaaaah de dooddoener! Het Duitse wegennet vergelijken met het Belgische wegennet! Daar moet ik altijd eens mee lachen.

Wel heel raar dat je dan niet opmerkt dat de opritten/afritten in DE véél verder uiteen liggen dan in BE. Of dat je dan niet opmerkt dat i-e-d-e-r-e-e-n zich daar aan de snelheidslimieten houdt (als ze er dus zijn), zelfs de dikste Porsche of andere auto die eens moet gniffelen met je 188kmph... En over de kwaliteit van de asfalt hebben we het dan nog niet gehad. Of dat het wegdek in de snelle bochten goed afgestemd is op de hoge snelheid. Tsss...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

novie schreef:Geen last van met Luxemburgse nr.plaat :-D
Helemaal geen doorgave van gegevens? Ik dacht (naief?) dat dat ondertussen wel geregeld was.
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Ik heb begin deze week een boete aangekregen voor een overtreding van 24/3! Dat vind ik toch wel erg laat. Ook was er geen rekeningummer of uiterste betaaldatum vermeld. Iemand enig idee of dat normaal is, het was namelijk mijn eerste snelheidsboete ooit!
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Er waren problemen bij bpost bij het afdrukken van de brieven.

https://m.hbvl.be/cnt/dmf20180517_03517 ... -in-de-bus
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

Misschien echtheid controleren bv. op
https://www.verkeersboetes.be/

&

ter info:
https://www.pauwelsadvocaten.eu/just-a- ... vertreding

Als de termijn van 14 dagen wordt overschreden, neemt het risico toe dat u omwille van het ruim tijdsverloop geen tegenbewijs meer kunt aanleveren, waardoor uw rechten van verdediging in het geding kunnen zijn
In de praktijk merken wij dat de sanctie van verlies van de bijzondere bewijswaarde meestal dode letter blijft. De rechter kent in de meeste gevallen aan laattijdig verzonden processen-verbaal dezelfde bewijswaarde toe als aan P.V.'s die wél tijdig verstuurd werden


Tja.... dus ….
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 42 keer

Ik dacht ook eerst dat het een nepboete was. Maar toen ik op die website zag dat de uiterste betaaldatum al lang verstreken was dacht ik, dat moet wel echt zijn. Oplichters komen zoiets niet tegen :banana: .
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1078
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 2 keer

Niet te hard rijden, dan moet je niet geconfronteerd worden met alles wat er rond boetes kan misgaan :twisted:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Modbreak:
Niet nodig om op de man te spelen
Ik moet me inhouden... :evil:
Vraag me af waar je rapper van dood gaat... van 170 te rijden of van wat teveel straling...
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Wetten en regels moeten voor iedereen gelden, ook voor de Overheid, ook voor de politie.
Ik erger mij dood als ik netjes 50 rijd waar dat hoort, en dan een politiecombi daar zelf zijn voeten zie aan vegen, of aan het flitsen op een echte pakplaats (voorbeeld : rond punt Izegem = 70, afrit Top Interieur = direct 50 per uur, en dan staan ze direct aan die meubelzaak te flitsen, goed wetende dat de meeste mensen nog aan het afremmen zijn van 70 naar 50).

Maar als er dan regeltjes zijn waar zij (de Staat, de Politie, ...) zich moeten aan houden, dan is dat plots niet meer nodig.
Ik merk trouwens dat het antidateren van brieven steeds vaker gebeurt, en doordat er geen poststempels meer opstaan, sta je als 'klant' zeer zwak, waardoor je bijkomende boetes riskeert zonder dat je daar ook maar iets kon aan doen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1078
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 2 keer

Rondpunt van 70, die ken ik, zijn van die ronde punten waar ge van ver kijkt of er verkeer is dan blijven doorvlammen aan maximale snelheid en aan de haaietanden minimaal vertragen om op de weg te blijven en dan direkt een afrit nemen aan die snelheid ook. De fietsers moeten toch voorrang verlenen :)
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1294
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Hier ook van dat.
Overtreding op 16/04, brief ontvangen afgelopen maandag op 14/05. Geen betaaldatum en geen rekeningnummer.
Site v verkeersboetes.be plat en de dag nadien vertrok ik voor 3 dagen naar Dl.
Boete dus vrijdag overgeschreven, stond toch geen betaaldatum op...

Vandaag maar ff gecheckt, en blijkbaar moest ik voor 28/04 betalen.
Ben benieuwd naar het vervolg, maar ze kunnen ervan op aan dat ik een eventuele verhoging weiger te betalen. Ze moeten dat dan maar bij de post gaan halen.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Kleine tip gebruik altijd waze op je trajecten, dat kan wel eens een boete vermijden.
sailormars
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 nov 2012, 23:50
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

bitbite schreef:
novie schreef:Geen last van met Luxemburgse nr.plaat :-D
Helemaal geen doorgave van gegevens? Ik dacht (naief?) dat dat ondertussen wel geregeld was.
Helemaal niets tot heden. (Er is nog steeds geen uitwisseling van gegevens met Luxemburg)
Om de 3jaar tevens andere wagen met andere nr.plaat.
Natuurlijk als ze je tegenhouden is het onmiddellijk betalen.


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Goztow schreef:Kleine tip gebruik altijd waze op je trajecten, dat kan wel eens een boete vermijden.
Weet wel dat, via Waze, Google altijd weet waar jij bent. Voor sommigen een geldig argument, waaronder voor mijzelf (!).

Modbreak:
we spelen niet op de man, reactie gedeeltelijk aangepast
Laatst gewijzigd door JamesEarlGray 19 mei 2018, 11:39, in totaal 1 gewijzigd.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Modbreak:
Met verwijzing naar de forumregels, is er absoluut geen reden om op de man te spelen. De reacties worden dan ook verwijderd of aangepast. Niet eens? Reactie via PM graag.
Winnie
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 apr 2018, 21:04
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

JamesEarlGray schreef:
Goztow schreef:Kleine tip gebruik altijd waze op je trajecten, dat kan wel eens een boete vermijden.
Weet wel dat, via Waze, Google altijd weet waar jij bent. Voor sommigen een geldig argument.

Google weet altijd waar een waze user zit, maar niet wie die user is...

Tenzij de user het zelf nodig acht om te registreren met een account, want dat is niet verplicht!
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

Eerlijk gezegd denk ik dat er velen nogal veel paniekeren over die datum van betaling hoor. Daar zit best wel wat rek op volgens mij..
Zeker als er geen datum op staat tegen wanneer het te betalen is. Waarom zou je dan in godsnaam enige moeite doen om op tijd te betalen..
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Ik heb daar inderdaad ook geen problemen mee gekregen voor een paar dagen over de uiterste betaaldatum.
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 30 keer
Recent bedankt: 3 keer

Als ik me niet vergis krijg (kreeg?) je trouwens nog een kosteloze herinnering. De eerste brief kan ook altijd kwijtgeraakt zijn.
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 919
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 1 keer

boulder schreef: of aan het flitsen op een echte pakplaats (voorbeeld : rond punt Izegem = 70, afrit Top Interieur = direct 50 per uur, en dan staan ze direct aan die meubelzaak te flitsen, goed wetende dat de meeste mensen nog aan het afremmen zijn van 70 naar 50).
De expressweg in haasrode is er ook zo eentje. Het gaat daar van 90 naar 50 op een paar honderd meter.
Ik ben daar ooit eens 2 keer op hetzelfde moment geflitst. 1 keer door de mens achter mij die vond dat ik te traag reed en 1 keer door de flitswagen voor mij die vond dat ik te rap reed.

(Ik denk dat ik ongeveer 57 reed, nooit iets van een boete gezien.)
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

MichelJ schreef:Rondpunt van 70, die ken ik, zijn van die ronde punten waar ge van ver kijkt of er verkeer is dan blijven doorvlammen aan maximale snelheid en aan de haaietanden minimaal vertragen om op de weg te blijven en dan direkt een afrit nemen aan die snelheid ook. De fietsers moeten toch voorrang verlenen :)
Niet overdrijven, hee.
Ik rijd behoorlijk voorzichtig.
Maar als je plots van 70 naar 50 moet, vind ik dat overdreven om direct erna al te staan flitsen, dat is gewoon puur om het geld te laten binnenstromen, en heeft niets met verkeersveiligheid te maken.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Google weet altijd waar je zit, daar moet je geen Waze voor hebben, noch je GPS hebben aan staan...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”