Visa kaart met korting

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
Plaats reactie
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Ik zal heel kort uit de doeken doen wat ik gedaan heb

Beo bank biedt een visa club kaart aan die je 5% korting in je eerste 3 maanden (daarna 1%) geeft op al je online aankopen met een maximum van €200 per kalenderjaar.

-Klant geworden via andere klant €30
-Ik heb die aangevraagd 20/11/17
-Kleine letters gelezen en kalenderjaar loopt af op 3/1/18 dus tot op die datum had ik €3800 online aankopen €190

-Mijn 5% korting loop nog tot 20/2/18 dus tot dan nog eens een €3100 gespendeerd €155
de overige €45 kan ik nog verdienen door de 1% die ik nog steeds krijg.
-Als je de acties goed in de gaten houdt kan je ook gratis dingen krijgen wel alles in het frans want die kaart is blijkbaar op walonie gericht. In het agentschap moesten ze bellen of ik die wel kreeg :lol: België is België jongens.
-2 Walibi tickets €60
-Wonderbox van €50

€485
:beerchug: gekregen voor gewoon niks te doen. (die aankopen moesten gedaan worden dusja anders kosten die mij gewoon 5% meer, grootste deel auto onderdelen)
https://www.beobank.be/nl/particulier/b ... /visa-club

Dus als iemand interesse heeft stuur me pb dan vul ik dit formulier in.
https://www.beobank.be/nl/particulier/c ... een-vriend
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

tgoh...
- volgens de site 3% de eerste maanden en daarna 1%, dus geen 5%.
- de kaart kost je 5 euro / jaar zonder enige extras of gebruik

je kan dus *maximaal* 195 euro "verdienen", en dat veronderstelt dus dat je voor minimaal iets van een 6500 euro uitgeeft,
met een visakaart.

geef mij toch maar gewoon een revolut kaart hoor, ff geld opladen en gebruiken als prepaid visa, zonder kosten aan verbonden :)

EDIT: hmm, die club kaart is blijkbaar nog een andere variant... nummer 5000 ofzo bij beobank? (iets van bomen, bos)
Laatst gewijzigd door Splitter 08 maa 2018, 20:19, in totaal 1 gewijzigd.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Bwa ik heb al 35 euro zo als bonus das 7 jaar de kaart.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Zo bruin bak ik het niet.
Ik heb een Beo Mastercard World:
- de eerste 3 maanden 3%
- vanaf dan: 1% (voor bedragen < €100) of 0,5% (bedragen > €100)

edit: Visa Club voordelen:
Kortingen online
U krijgt 5% korting op al uw internetaankopen betaald met uw kaart de eerste 3 maanden.

Daarna krijgt u 1% korting.

U krijgt maximum 200 euro terugbetaald per kalenderjaar1.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

@splitter is wel degelijk 5% daarna 1% maar ik heb het goed bekeken en die 5% genomen over 2 kalenderjaren.
-Eerste jaar kost de kaart u niks trouwens.
-2de jaar ook niet ik wissel gewoon van kaart dan krijg ik nog eens voordelen.
Zo bruin bak ik het niet.
Ik neem wat ze aanbieden :-)
De extra world card heb ik trouwens ook voor fysieke aankopen.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Het lastige met van kaart wisselen is dat terugbetalingen nog steeds op de oude kaart komen.
Ik heb tot bijna 2 jaar na datum (verplichte garantieperiode) nog terugbetalingen op mijn oude BCC Visa kaart gekregen. BCC lost dat telkens mooi op, maar het is wel een gedoe.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8269
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

heist_175 schreef:Het lastige met van kaart wisselen is dat terugbetalingen nog steeds op de oude kaart komen.
Ik heb tot bijna 2 jaar na datum (verplichte garantieperiode) nog terugbetalingen op mijn oude BCC Visa kaart gekregen. BCC lost dat telkens mooi op, maar het is wel een gedoe.
Schrijven ze dat automatisch over (wishful thinking denk ik) of moet je daar telkens achter vragen.
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

heist_175 schreef:Ik heb tot bijna 2 jaar na datum (verplichte garantieperiode) nog terugbetalingen op mijn oude BCC Visa kaart gekregen. BCC lost dat telkens mooi op, maar het is wel een gedoe.
Bij Beobank is BCC niet de kaartuitgever, maar Beobank zelf. Stel dat je je kaarten volledig opzegt, dan ben je compleet overgeleverd aan de good will van 1 bank met een niet al te beste reputatie.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Didymus schreef: 1 bank met een niet al te beste reputatie.
Is beobank slecht in algemene bankzaken?
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Ik spreek enkel over hun online gebeuren, waarbij sommige ondersteunende diensten zijn uitbesteed en de service toch niet optimaal is. Ze hebben bijvoorbeeld een chat, maar die is in mijn ervaring enkel voor eenvoudige vragen en niet voor het oplossen van problemen. Dat moet telefonisch met het nodige tjidsverlies tot gevolg.

Beobank is daarnaast ook de erfopvolger van Citibank, een bank die erom bekend stond om consumentenkredieten te verschaffen aan mensen die zich dat eigenlijk niet konden veroorloven.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ahn ok bedankt voor de info.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Ik heb hier 2 kaarten: een Q8 Mastercard die vroeger 1% op aankopen in winkel gaf (nu 0,5%) en 2% bij Q8. Heb die kaart gekozen omdat ik meestal bij Q8 Easy tank en de prijzen in mijn omgeving altijd bij de laagste zit. Daarnaast heb ik nog een gewone Visa op naam van mijn vrouw: die gaf 3% op online aankopen (nu 1%). Die kaarten kosten mij dus 10 euro per jaar, maar ik haal er een veelvoud per jaar uit door de cashback. Je moet gewoon zien dat je op tijd je factuur betaalt. Of anders gezegd: je moet weten waarmee je bezig bent zodat je geen rente moet betalen. Het is ook heel handig dat je geen zichtrekening moet hebben.

Bij Colruyt betaal ik altijd met SEQR, dat levert mij ook nog min. een cash back van 1% op.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

CCatalyst schreef:
heist_175 schreef:Het lastige met van kaart wisselen is dat terugbetalingen nog steeds op de oude kaart komen.
Ik heb tot bijna 2 jaar na datum (verplichte garantieperiode) nog terugbetalingen op mijn oude BCC Visa kaart gekregen. BCC lost dat telkens mooi op, maar het is wel een gedoe.
Schrijven ze dat automatisch over (wishful thinking denk ik) of moet je daar telkens achter vragen.
Ik had een BCC kaart.
Telkens ik een terugbetaling krijg - dat moet verplicht op de originele kaart - krijg ik zowel een mail als een brief thuis met het nieuwe saldo.
Je moet dan bellen met BCC en dan melden ze u dat je een recent rekeninguittreksel (max 3maand ofzo) moet doorsturen waar uw naam en het rekeningnummer. Dan schrijven ze het bedrag daar naartoe.
JoRas
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 maa 2018, 14:38
Bedankt: 2 keer

de weinige klanten die zo slim gebruik maken van dat aanbod staan in schril contrast met de vele problemen die beobank veroorzaakt door kredieten te verlenen aan insolvabele personen
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

JoRas schreef:de vele problemen die beobank veroorzaakt door kredieten te verlenen aan insolvabele personen
Dat was zo onder Citibank, is dat nu nog steeds zo?
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Nog een probleem met wisselen bij Beobank om opnieuw de voordelen van de eerste drie maanden tr hebben: je mag geen twee kaarten van hetzelfde label hebben. Dus geen 2 visa of 2 MasterCard. Je kunt dus geen visa en visa club tegelijk hebben. Dat maakt switchen niet zo evident als topic starter het voorstelt.

Ben zelf van club naar visa gegaan toen ik grote aankopen moest doen.

Op mijn andere World master zal ik nooit boven 100 eur gaan. Ik durf in winkel ook in schijven van 100 betalen om 1% te behouden en niet naar 0,5 te vallen. Alle beetjes helpen.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Bij mij deden ze daar ook moeilijk over, de 2de mastercard was dan op naam van mijn vrouw hé :)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

heist_175 schreef: is dat nu nog steeds zo?
Ze zijn alvast een stuk strenger dan vroeger.

Bij mij hebben ze maar 1250 euro krediet gegeven. Ik heb de extra world bankkaart.
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

Had 2 eurocards bij hen, en krediet was geen probleem, werd zelfs hoger toegekend dan dat er aangevraagd werd. Een kaart afsluiten op naam van mijn vrouw was weer een ander probleem, omdat ze geen inkomsten heeft, terwijl we al lang getrouwd zijn met gemeenschap van goederen. Begrijpe wie begrijpen kan. Een 2e kaart voor mijn vrouw op mijn eigen kaart kan dan weer wel.....
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik heb geen problemen met Beobank (citibank) wel dat ze me jaren geleden gegarandeerd levenslang 3% boden op online aankopen (beperking 200 €). Vandaar ik een 2dekaart aanvroeg op naam van mijn (ex)vrouw.

Dan plots was het 1%, volgens mij ingegeven vanuit Europa.
https://www.tijd.be/dossier/Europareeks ... en/9379455

vorige week nog op Duitse webshop besteld, en via overschrijving kreeg je 2% korting. Dan doe ik dit (als ze betrouwbaar zijn)

Heb er wel geen jaarlijkse kosten mee! rekenen 20 € aan, en crediteren onmiddellijk 20 €. :-D

Heb nog een extra kaart (50 €/jaar). Ok, niet gratis, maar je krijgt er pak voordelen bij.
https://www.keytradebank.be/nl/bankiere ... visa-gold/
- Reisannulatie- en onderbrekingsverzekering
- Verlengde garantieverzekering (4 jaar garantie)
- « Safe online » verzekering
dekt uw internetaankopen betaald met uw Keytrade Bank VISA Gold kaart, met een minimumbedrag van €75 (en met een maximum van €500) tegen niet- conforme levering of niet-levering van de internetaankoop.
- Reisbijstandsverzekering
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

satsurfer schreef: Heb nog een extra kaart (50 €/jaar). Ok, niet gratis, maar je krijgt er pak voordelen bij.
https://www.keytradebank.be/nl/bankiere ... visa-gold/
- Reisannulatie- en onderbrekingsverzekering
- Verlengde garantieverzekering (4 jaar garantie)
- « Safe online » verzekering
dekt uw internetaankopen betaald met uw Keytrade Bank VISA Gold kaart, met een minimumbedrag van €75 (en met een maximum van €500) tegen niet- conforme levering of niet-levering van de internetaankoop.
- Reisbijstandsverzekering
Heb daar ook naar zitten kijken. Vooral voor annulatieverzekering en reisbijstand. Voor reistbijstand is de dekking bijzonder beperkt als je vergelijkt met VAB (van buiten, heb de vergelijking niet voor mij). En ik dacht dat je, voor de annulatieverzekering, de reis betaald moest hebben met hun kaart. Of heb jij andere ervaringen?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

"U beschikt over een 'Reisannulatie en -onderbrekingsverzekering' indien uw reis voor minimaal 75% betaald is met uw Keytrade Bank VISA Gold kaart. U bent dan verzekerd in geval van ziekte of ongeval van de kaarthouder, zijn partner of kinderen jonger dan 25 en dit voor een bedrag van maximum €5.000."

natuurlijk geen FULL, maar je betaalt ook peanuts hé.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8269
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Die kredietkaart verzekeringen van Atos, die herverpakt in zowat het kredietkaartproduct van elke bank zitten moet je wel eens grondig bekijken.

Safe Online is iets dat een goede (de meerderheid) handelaar op zich al gaat dekken, of het transportbedrijf (enkel duurdere tracked zendingen zijn verzekerd) anders wordt dit gedekt door PayPal of door de kredietkaart zelf, enige dat je hier in principe op zou kunnen verhalen is de retourkosten, maar dan moet uw tijd niet overdreven veel waard zijn om al die administratie te doen voor 5 EUR.

Reisbijstandsverzekering gaat over het algemeen al gedekt zijn via mutualiteit en/of hospitalisatieverzekering. Indien een voorval met de huurauto is het gedekt door het verhuurbedrijf. Is wel nuttig voor landen die de mutualiteit niet dekt (de VS bv) maar je zal het wel allemaal eerst mogen voorschieten.

Reisannulering/onderbreking is ook om op te letten, ligt wat gecompliceerder om dit allemaal uit te tikken.

Verlengde garantie heb ik niet op de mijne, ken ik niet, maar best eens goed lezen :-)

Ik heb wel nog een paar andere leukerds: "vertraagde bagage" - moet minstens 4 u vertraagd zijn, elke normale air carrier zal dit dan al dekken, "gemiste aansluting" - is volledig gedekt dooor EU 261, tenzij uw reis niet vanuit de EU of met een EU carrier is.
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”