Yelotv vanaf april in alle EU-landen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1990
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 305 keer
Bedankt: 107 keer

Zag in de Android app update dat vanaf 1 april yelotv te bekijken is in alle EU-landen.

Komt na de eu regels zeker.

EDIT: even alles erbij gezet van de update van 5/2:

Wat is er mogelijk?

Via elk netwerk in België, en vanaf 1 april ook in alle EU-landen:
• Live tv-kijken naar meer dan 80 zenders, tot op 5 toestellen tegelijk.
• De tv-gids raadplegen (tot 2 weken ver en 1 week terug) en je opnames beheren.
• Naadloos overschakelen tussen je smartphone, tablet of pc en via ‘Mijn TV’ verder kijken vanaf het punt waar je gestopt bent.
• Films en series opvragen uit Play of Play More (voor Play en Play More abonnees)
• Tot 7 dagen terugkijken met Terugkijk TV (voor Play en Play More abonnees)

Opgelet
Kijk je via 3G en 4G? Dan verbruik je mobiele data

Via je Telenet-netwerk thuis:
• Opnames van 25 zenders van de voorbije 2 maanden bekijken

Wat heb je nodig?
• Digitale tv en internet van Telenet
• Je Telenet-login & wachtwoord

Algemeen:
• Live tv-kijken naar basiszenders (en opnames) kan met 5 tegelijk. Je hebt voor elk tv-scherm een digicorder of -box nodig. Raadpleeg de gebruiksvoorwaarden op telenet.be/algemenevoorwaarden.
• Kijken naar Play, Play More & Play Sports (live, opname of opvraging) kan met 2 tegelijk per extra pakket, op max. 5 toestellen.
• Terugkijk TV, films, series en extra themazenders zijn exclusief voor Play en Play More-abonnees. Play Sports zenders zijn exclusief voor Play Sports abonnees.
•Opnames en sommige films, series of programma’s kan je alleen thuis bekijken via je eigen Telenet-netwerk. Voor meer info over het precieze aanbod zie telenet.be/yelo.
Laatst gewijzigd door Abusimbal 05 feb 2018, 20:04, in totaal 2 gewijzigd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dat zou wel eens een dure grap kunnen worden voor telenet. TV kijken, streamen op een vreemd netwerk versus hun eigen.
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

En met de update verdwijnt ook direct de verplichting om het Telenet-netwerk te gebruiken om Yelo te bekijken, eindelijk.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

WalterB1 schreef:Dat zou wel eens een dure grap kunnen worden voor telenet.
Waarom zou dat duur zijn voor TN... mensen kijken nu ook naar Netflix en Youtube wat van buiten het TN netwerk komt.

Het is zelfs goedkoper voor TN als het via een andere netwerk komt... dan belast het hun eigen nodes niet.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

r2504 schreef:
WalterB1 schreef:Dat zou wel eens een dure grap kunnen worden voor telenet.
Waarom zou dat duur zijn voor TN...
Misschien heb je het al gemerkt maar sites die van buitenaf bereikbaar moeten zijn (bvb telenet.be) zijn bij Ziggo gehost (goedkoper) en sites zoals telenet speedtest, ... zijn bij hun in Brussel gehost.
Nudat het ook van buitenaf toegangkelijk kan zijn kunnen ze het niet meer in die data cap rekenen :P
Dus kan je bvb in Nederland 24/7 streamen.
Ze hebben liever alles zo goedkoop mogelijk maar de klant mag betalen :/
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

r2504 schreef:
Waarom zou dat duur zijn voor TN... mensen kijken nu ook naar Netflix en Youtube wat van buiten het TN netwerk komt.

Het is zelfs goedkoper voor TN als het via een andere netwerk komt... dan belast het hun eigen nodes niet.
Ik was aan het denken aan allemaal mensen die in het buitenland aan roamen zijn en dat die dan gratis, zonder extra datakosten, mobiel naar tv zouden moeten kunnen kijken via Yelo-TV.

Maar dit gaat over iets anders, dat is mij nu duidelijk.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

datakiller schreef:Misschien heb je het al gemerkt maar sites die van buitenaf bereikbaar moeten zijn (bvb telenet.be) zijn bij Ziggo gehost (goedkoper)
Bron... want als ik een trace route doe dan wijst hier niets op... het IP-adres is tevens eigendom van Telenet zelf.
WalterB1 schreef:Ik was aan het denken aan allemaal mensen die in het buitenland aan roamen zijn en dat die dan gratis, zonder extra datakosten, mobiel naar tv zouden moeten kunnen kijken via Yelo-TV.
Veel TV kijken moet je volgens mij niet doen met het gemiddelde abonnement... trouwens zij die genoeg volume hebben kijken anders wel naar Netflix dus ik zie echt geen enkel verschil.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Mensen met internet only. Bv edpnet, kunnen dan met de login familie ofzo telenet kijken.
Een massa zal het niet zijn...
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

r2504 schreef:Bron... want als ik een trace route doe dan wijst hier niets op... het IP-adres is tevens eigendom van Telenet zelf.
Telenet.be
Afbeelding
Afbeelding

Yeloplay.be
Afbeelding

Speedtest.telenet.be
Afbeelding

Stuur jouw traceroute eens?

Het meest logische datacenter in AMS voor Telenet is een datacenter van Ziggo.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Code: Selecteer alles

>tracert www.telenet.be

Tracing route to webcontent.prd.telenet-ops.be [195.130.131.38]
over a maximum of 30 hops:

  1     1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.25.254
  2     9 ms    12 ms    20 ms  x-x-x-x.access.telenet.be [x.x.x.x]
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5    13 ms    20 ms    12 ms  dd5e0f882.access.telenet.be [213.224.248.130]
  6    11 ms    10 ms    12 ms  webcontent1-vip.telenet-ops.be [195.130.131.38]

Trace complete.
... al is dat ook niet relevant want zowel telenet.be als http://www.telenet.be redirecten naar www2.telenet.be welke gehost wordt door een CDN.
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Ziggo en Telenet zijn hetzelfde bedrijf, dus dat kan wel kloppen...
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Dit is zeer goed nieuws!
Nu nog een dedicated app voor Android en/of Apple TV :-)
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

en Chromecast support graag.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik zie chromecast nog niet zo snel komen.
Ik zie ook niet goed waarom je dit zou nodig hebben. Alles wat op de app kan, kan ook op de digibox/corder.
Of mis ik iets?
Uiteraard zou het wel leuk zijn om met de login van je ouders/vrienden/... thuis gratis TV te kunnen zien, maar dat is niet de bedoeling.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Idd, niet in de living, maar ik heb nog 2 TVs, waar we nu analoog kijken.
(en netflix, xbox, ...)
Laatst gewijzigd door ddd 06 feb 2018, 10:58, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Niet aan gedacht. Wij hebben maar 1 TV, dus zag ik er het nut niet van in.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

ddd schreef:en Chromecast support graag.
Voor de Playsports App is er reeds Chromecast en Apple TV support.
Voor YeloTV nog niet denk ik.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Werkt nu al
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Het blijft uiteindelijk een lege doos. Wie geen internet maar wel TV heeft van Telenet, kan Yelo niet gebruiken. Misschien is dat wel iets voor de ombudsman.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Dat is nu toch net wat er verandert, dat je yelo kan gebruiken op elk netwerk.
Of mis ik iets?
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Wat hij bedoelt is dat iemand die geen internet heeft bij Telenet en dus alleen tv afneemt geen gebruik kan maken van YELO
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

Chromecast support voor Yelo TV zou zeer welkom zijn.
Kan nu reeds via yeloplay.be Live TV vanuit browser casten naar TV maar de kwaliteit is echt belabberd.
Stievie premium is al niet veel beter.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Een schitterende zaak vind ik.

En yelo bekijken gaat op alles nu , op eender welk netwerk je zit en alsook 3g/4G, dat werd eindelijk eens tijd hoor. Ja , mss iets minder leuk voor telenet maar tis niet dat ze aan dit opeens veel mensen zouden verliezen.

Yelo kan je wel niet casten naar de chromecast maar je kan toch gewoon een hdmi kabel aansluiten naar u tv via smartphone/laptop en ook zo yelo kijken? Ik ga dat morgen eens testen. Ik laat jullie weten of dat wat deftig is of niet.

Play sports app gebruik ik ook om zo te casten naar mijn tv (of de chromecast). Werkt goed, tkan eens gebeure er heel effe een cirkelke draait maar voor de rest werkt alles top vind ik en de kwaliteit is ook goed, alvast pakken beter dan via livestream te moete kijken.

En stievie free die ik eens heb getest is toch deftig vind ik van kwaliteit naar mijn (vrij recente) sony 4k tv. Alst allemaal deftig is dan zie ik der geen probleem in.
Tttsss
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Mja, als je stievie al deftige kwaliteit vindt... Dan wacht ik wel op een andere tester. :-)
UB_16779
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 21 jan 2011, 14:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 4 keer

Concreet vraagje: iemand die amper in België woont, maar in een ander EU-land, en een Telenet login heeft (omdat hier nog een abo loopt pakt), kan die op die manier gewoon Belgische TV kijken in het buitenland of gaat dat opvallen dat die zoveel in het buitenland kijkt?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Het klinkt een beetje als "ik heb een vriend die..." :lol:

Of er controles gebeuren op misbruik en hoe die precies verlopen zal enkel Telenet je kunnen (maar niet willen) vertellen.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

En zelfs als ze je "pakken", wat gaan ze doen..?
Een klant buiten gooien? :-D
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

Laat die inloggen via een VPN en Belgisch IP-adressen.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Maar allee; wrm zou telenet daar dwaas over doen? Wrm zoude niet in den buitenland mogen kijken? Dat is net de bedoeling vanaf 1 april en de EU heeft dat bepaald. Dit moest er al veel langer zijn.
Ik kijk trouwens al jaren waar ik wil naar al mijn zenders via een slingbox en dat ding is legaal maar tis beter dat je dat nimmer nodig hebt.

Ik zal stievie straks nog eens opzetten, ik laat het u weten watk dervan vind maar wat verwacht je dan? Ze zenden hier nog noppes in 4K uit tja....

Vpn heb ik ook maar ook dat werkt niet altijd. Soms zegt die datk in een ander land ofzo zou zitten terwijl ik nochtans een belgische ip heb??
Tttsss
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Unicorn1 schreef: Ik zal stievie straks nog eens opzetten, ik laat het u weten watk dervan vind maar wat verwacht je dan? Ze zenden hier nog noppes in 4K uit tja....
Euhm, Stievie is eerder SD, en dan nog, door de compressie... niet om aan te zien op mijn TV. Misschien nog te doen op een <40" LCD (wel ja, ik kan het zelf eens testen op zolder op de goede oude 40" Samsung)

Als je dan even wisselt naar de digicorder, valt het nog harder op.
Zeker voor de zaken die goed beeld hebben, zoals de studio-opnames. Ik zeg maar wat, als bv The Voice.
De Infiltrant (VTM) eerste aflevering gemist, Stievie dan nog eens gebruikt, dus vrij recent. Nee danku... Dan via de VTM app en chromecast, was toch al beter beeld. (maar nog slecht in vergelijking wat je met de digicorder ziet)

Misschien dat ze daar nog een verschil tussen gratis (huidige kwaliteit) en betalende (720p met minder compressie) kunnen hebben...
Verder voldoet Stievie prima voor mij. Of nee, ook graag wat minder reclame. :-D
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Net getest stievie op mijn 49 inch; ik vond dat best meevallen, beter kan sowieso maar dat ligt aan stievie zelf die de kwaliteit moet optrekken.
Maar jij doet alsof het echt slecht is maar dat is dus dikke onzin zenne. Is echt wel goed genoeg om naar te kijken.
Mss heb je zoals mij een bril nodig haha, een wereld van verschil is het nu, bril op is opeens alles scherper ;).
Of heb je nog een oudere tv?
Tttsss
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

55" LG Oled... :wink:

Kijk op een 2.5 meter.
Ik denk dat de bril niet voor mij is.. :-)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

ddd schreef:55" LG Oled... :wink:

Kijk op een 2.5 meter.
Ik denk dat de bril niet voor mij is.. :-)
Ik zit ong 2m30 a 2m50 ook van mijne tv en als ik de bril op zet dan zie ik alles scherper.
Als ik in de cinema zit bovenaan dan merk ik het nog meer; gisteren kon ik bv de nummer op een vrachtwagen niet lezen haha, bril op en haarscherp.
Stievie is echt wel oke om naar te kijken daar gaat het over maar ze mogen idd die kwaliteit optrekken zeker als je daar 10€ per maand voor betaald.
Mss er een optie is om de kwaliteit hoger te zetten dan bij de free versie?

Over yelo hoop ik ook dat ze nog een cast knop gaan bijplaatsen zoals bij play sports.
Tttsss
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Unicorn1 schreef:Maar jij doet alsof het echt slecht is maar dat is dus dikke onzin zenne.
Tja, zoiets blijft subjectief maar sommige mensen breken soms een provider af vanwege het gebrek aan HD kanalen... maar praten dan een andere dienst de hemel in die SD kwaliteit heeft :bang:
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

denk je dan nog steeds dat mensen rationele wezens zijn :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Unicorn1 schreef:Een schitterende zaak vind ik.

En yelo bekijken gaat op alles nu , op eender welk netwerk je zit en alsook 3g/4G, dat werd eindelijk eens tijd hoor. Ja , mss iets minder leuk voor telenet maar tis niet dat ze aan dit opeens veel mensen zouden verliezen.

Yelo kan je wel niet casten naar de chromecast maar je kan toch gewoon een hdmi kabel aansluiten naar u tv via smartphone/laptop en ook zo yelo kijken? Ik ga dat morgen eens testen. Ik laat jullie weten of dat wat deftig is of niet.

Play sports app gebruik ik ook om zo te casten naar mijn tv (of de chromecast). Werkt goed, tkan eens gebeure er heel effe een cirkelke draait maar voor de rest werkt alles top vind ik en de kwaliteit is ook goed, alvast pakken beter dan via livestream te moete kijken.

En stievie free die ik eens heb getest is toch deftig vind ik van kwaliteit naar mijn (vrij recente) sony 4k tv. Alst allemaal deftig is dan zie ik der geen probleem in.


Yelo kan je wel niet casten naar de chromecast maar je kan toch gewoon een hdmi kabel aansluiten naar u tv via smartphone/laptop en ook zo yelo kijken? --> bij mij lukte dat niet enkele weken geleden, wordt ook geblokkeerd net zoals AppleTV/Chromecast (tenzij er ondertussen weer een nieuwere versie is waar dit wel mogelijk zou zijn). Bij Playsports lukt dit wel.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1990
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 305 keer
Bedankt: 107 keer

Bij vorige versies kon ik mijn scherm casten, dan YeloTV openen. Maar sinds voorlaatste versie krijg ik dan een melding dat YeloTV dat niet ondersteund :cry:
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

jollito schreef:
Unicorn1 schreef:Een schitterende zaak vind ik.

En yelo bekijken gaat op alles nu , op eender welk netwerk je zit en alsook 3g/4G, dat werd eindelijk eens tijd hoor. Ja , mss iets minder leuk voor telenet maar tis niet dat ze aan dit opeens veel mensen zouden verliezen.

Yelo kan je wel niet casten naar de chromecast maar je kan toch gewoon een hdmi kabel aansluiten naar u tv via smartphone/laptop en ook zo yelo kijken? Ik ga dat morgen eens testen. Ik laat jullie weten of dat wat deftig is of niet.

Play sports app gebruik ik ook om zo te casten naar mijn tv (of de chromecast). Werkt goed, tkan eens gebeure er heel effe een cirkelke draait maar voor de rest werkt alles top vind ik en de kwaliteit is ook goed, alvast pakken beter dan via livestream te moete kijken.

En stievie free die ik eens heb getest is toch deftig vind ik van kwaliteit naar mijn (vrij recente) sony 4k tv. Alst allemaal deftig is dan zie ik der geen probleem in.


Yelo kan je wel niet casten naar de chromecast maar je kan toch gewoon een hdmi kabel aansluiten naar u tv via smartphone/laptop en ook zo yelo kijken? --> bij mij lukte dat niet enkele weken geleden, wordt ook geblokkeerd net zoals AppleTV/Chromecast (tenzij er ondertussen weer een nieuwere versie is waar dit wel mogelijk zou zijn). Bij Playsports lukt dit wel.
Serieus lol, wat belachelijk mocht dit zo zijn.
Ik ga het morgen avond testen; mijn pakske heeft vertraging.
Tttsss
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Ik ben nog steeds aan het wachten (waarschijnlijk tevergeefs) totdat we films en series kunnen downloaden naar mobiele apparaten zoals bij Netflix.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”