Orange komt binnenkort met onbeperkt data

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 289
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 34 keer

https://www.hln.be/de-krant/nooit-meer- ... d~a779c31c


Telecomoperator Orange lanceert als eerste een abonnement waarmee klanten voor één prijs onbeperkt mobiele data mogen gebruiken - en dus nooit meer in een koffiebar of bij vrienden thuis om het wifipaswoord moeten bedelen. “Na de kabelmarkt willen we nu ook de spelregels op de mobiele markt veranderen”, zegt CEO Michaël Trabbia.
Concreet voegt Orange aan het ‘Arend’- en ‘Arend Premium’-tariefplan - naast onbeperkt bellen en sms’en - ook een onbeperkt aanbod aan mobiele data toe. Daarvoor trekt de telecomoperator wel de prijzen met 1 euro op, tot respectievelijk 40 en 61 euro per maand. “Acht op de tien klanten zeggen te moeten opletten om hun datalimiet niet te overschrijden. Logisch ook: we gebruiken met z’n allen steeds meer mobiele data. Sociale media en streamingdiensten worden populairder en tegelijk zorgen openbare wifinetwerken vaak voor ergernis: ze zijn traag, je hebt een paswoord nodig,... De intensieve gebruikers misten zo’n bundel op de markt”, zegt topman Michaël Trabbia.

Niet helemaal onbegrensd
En Orange is graag de eerste om met zo’n aanbod op de proppen te komen. “Net als met de lancering van Orange TV anderhalf jaar geleden, willen we de uitdager zijn. We willen disruptie brengen in het duopolie van Proximus en Telenet - en de daaruitvolgende hoge prijzen”, aldus een vastberaden CEO. “Ook nu valt te verwachten dat de concurrentie vlug met een reactie komt. Maar we hebben nog ideeën om meer de kaart van de klant te gaan trekken, al kunnen we die vandaag nog niet verklappen. Het belangrijkste nu is om het taboe te doorbreken.”

Al blijft dat ‘onbeperkte’ aanbod (voorlopig?) toch nog wat beperkt. Zo zullen klanten elke maand voor 20 GB aan mobiele data ter beschikking hebben op het supersnelle 4G-netwerk. Eens die zijn opgebruikt, vallen ze echter terug op een tragere 512 Mbps-verbinding. Wie zich buiten België in een ander EU-land bevindt, moet eens voorbij die 20 GB zelfs 0,0072 euro per MB bijbetalen. “Maar voor de meeste klanten zal dat in de praktijk toch aanvoelen als een onbeperkt aanbod. Het gemiddelde gebruik van onze klanten is immers maar 1,8 GB per maand”, legt Trabbia uit. Bovendien belooft Orange dat er aan 512 Mbps toch nog steeds zorgeloos mails en sociale netwerken tot zelfs YouTube-filmpjes bekeken kunnen worden. “We moeten natuurlijk iets doen om te voorkomen dat enkelingen het hele netwerk al te zwaar zouden overbelasten. Iedereen moet van een kwalitatief sterk netwerk kunnen blijven genieten.”

Overbelast
Of er niet sowieso een groter risico is op overbelasting, nu klanten zoveel mobiele data ter beschikking krijgen? “In andere landen merken we inderdaad dat het surfgedrag nóg toeneemt, soms zelfs verdubbelt, dankzij dit aanbod. Maar we blijven massaal investeren in ons netwerk, om de capaciteit én snelheid te verhogen en ons voor te bereiden op de toekomst”, stelt Trabbia gerust. Wie al een Arend- of Arend Premium-abonnement heeft, hoeft niets te doen. De aanpassingen gebeuren vanzelf.
TV: Telenet + CI+ module
Internet: Telenet Giga internet
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Zou het geen 512 Kbps zijn..
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Zal inderdaad 512 kbps moeten zijn...
Valt dit artikel niet onder de term "fake news" ?

Correct zou zijn Orange trekt databundel op naaar 20gb...
Ik merk hier niets van onbeperkt aan.
Everything that has a beginning has an end.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Dit lijkt me beter: https://globenewswire.com/news-release/ ... lgium.html

Eagle and Eagle Premium customers can enjoy 20GB/month of mobile data on Orange's high quality and speed 4G network. Afterwards they continue to surf carefree at a reduced speed of 512 Kbps without any limit of surf volume in Belgium. Surfing at 512 Kbps offers a convenient connection speed and allows customers to check their emails, use their social networks, watch videos on YouTube,.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Zou dat dat in Love 40GB aan snel internet worden? Op zich is 1€ opslag voor 10GB extra data geen slechte abo aanpassing.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Klanten met een Arend in een Love hebben nu al 20GB ter beschikking... Dus iets wereldschokkends doen ze hier niet mee, en het is helemaal niet onbeperkt.
Als ik onbeperkt lees, dan stel ik me voor dat ik vanaf dan kan "Netflixen", streamen en downloaden op mijn smartphone/tablet zonder er naar te kijken... dat is dus met 20GB niet het geval.

Laat ze het abonnement maar optrekken met 1 euro, dan krijgen hopelijk de Love klanten 40GB in hun bundel.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Dat doen ze natuurlijk om zichzelf te beschermen.
Anders gebruikt iedereen zijn telefoon als hotspot, en kunnen menig vaste internetlijnen weg.
sdke
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:43
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer

ddd schreef:Dat doen ze natuurlijk om zichzelf te beschermen.
Anders gebruikt iedereen zijn telefoon als hotspot, en kunnen menig vaste internetlijnen weg.
Toen ik het las in de krant, dacht ik ook al om mijn internet te laten vallen... Kleine lettertjes e
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Idd, en dan zelfs nog in veel gevallen met hogere snelheiden, vooral in upload. Dat gaan ze nooit toelaten.
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Het vernieuwde arend abonnement is evenwel niet meer compatibel-met het dubbel love data:
Vanaf 12 februari worden de Arend-, Arend Premium-, Arend Smartphone- of Arend Premium Smartphone-abonnementen helemaal onbeperkt. Onbeperkt bellen en sms'en kon je al, voortaan kan je ook onbeperkt mobiel surfen.

Een overzicht van de veranderingen:

De prijs verandert. Arend en Arend Premium zijn voortaan 1 €/maand duurder.
Je kan nu onbeperkt surfen. Je krijgt een bepaald volume om aan normale snelheid te surfen, vanaf 20 GB. Hierna surf je verder aan een verlaagde snelheid in België. In de Europese Unie surf je verder aan 0,0072 €/MB.
Ben je Love-klant? Het surfvolume van de Arend-abonnementen is niet meer compatibel met de Dubbele Data-bonus wanneer je Love-klant bent. Hier vind je de gsm-abonnementen die wel compatibel zijn.



https://www.orange.be/nl/arend-onbeperkt-surfen
Laatst gewijzigd door Beepee 07 feb 2018, 09:46, in totaal 1 gewijzigd.
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 289
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 34 keer

TV: Telenet + CI+ module
Internet: Telenet Giga internet
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

infeite halen ze hetzelfde truukje boven als telenet. Onbeperkt met beperkingen.
Maar al bij al vrij tevreden over hun producten.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Twitter: https://twitter.com/MichaelTrabbia/status/961135698559594496
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Tja als dat het enigstev is dat ze kunnen vernieuwen dan is het ook niet vet...

Ik zoek een goedkoper abbo en die heb ik nog steeds niet.
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Het is alleen maar een eerste stap. Andere grote aanpassingen in de product portfolio komen weldra aan zoals al vermeld
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

dus die 80 GB e.d. waar sommigen van spraken klopt niet echt... 10/20 GB full speed, nadien smalband. :-)
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Misschien later. De rest zal volgen. Dit aanpassing is alleen maar een eerste stap
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6125
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Mooi voor de grootverbruikers. Blijkbaar is dat nog het enige doelpubliek dat interessant is voor de providers. Ook Proximus geeft enkel hen meer.
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 289
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 34 keer

Ik heb gelukkig nu een extra promo van 1GB per maand gedurende één jaar.
Had ik dit niet dan is 1.5 GB nipt elke maand.
Overstappen op Koala is al meteen +10€ voor 3 GB wat dan weer teveel is.
TV: Telenet + CI+ module
Internet: Telenet Giga internet
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Hopelijk komt er een 'onbeperkt' abbo voor kleine verbruikers (bvb 2GB data nadien 256kbps).
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

mmmm het zijn nog altijd commercieële bedrijven é geen ocmws.
Er zal veel veranderen, maar verwacht ook geen mirakels zeker niet aan die goedkope abos !!!!
want iedere klant zou moeten zo een abo hebben van 8 euro dan mogen ze de boeken dicht doen.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Miljaar... voor 60 Euro 20GB?
Dan ben ik beter af om een abbonement via mijn Moeder in Nederland af te sluiten bij KPN. 24maanden contract -> € 24/m en 20GB data + onbeperkt bellen en sms.
De prijzen en specificaties van Mobiele abbonementen hier in België moeten nog altijd echt beter. Zowel bij proximus, Telenet, Base, Orange...
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Dan gaat KPN je abbonement vroeg of laat afsluiten omdat je altijd in Belgie zit met die telefoon.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

maar mensen stopt eens met te vergelijken in het buitenland, de markt en werkomstandigheden zijn hier heel anders.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Telenet vergelijkt ook met Frankrijk dus mogen wij dat ook he?

zal het artikel eens zoeken.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

datakiller schreef:Dan gaat KPN je abbonement vroeg of laat afsluiten omdat je altijd in Belgie zit met die telefoon.
Woon op de grens en zit ook veel in Nederland zelf. Er zijn genoeg nederlanders die in Belgie werken dus die doen niet zo snel moeilijk. Als ge 100% van de tijd in Belgie zit gaan ze wel moeilijk kunnen doen.

En @Proximusboyke, uiteindelijk gaat ge wel vergelijken.
Ik heb het niet over vaste diensten maar puur over de mobiele diensten. Die zijn in Belgie gewoonweg rotslecht. Net zoals het bereik en die klote regelgevingen daarrond die achterlijk zijn.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

proximusboyke schreef:maar mensen stopt eens met te vergelijken in het buitenland, de markt en werkomstandigheden zijn hier heel anders.
juist, maar eindelijk zien we dat Orange een sterke eigen troef uitspeelt! Zij mikken op een jong doelpubliek dat nu al bewijst geen geld (over) te hebben voor de gehate pack-prijzen van TN en PX. Misschien is dit wel de trigger die hen toelaat een ''electrabelleke'' te doen :lol:
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

wied schreef:
juist, maar eindelijk zien we dat Orange een sterke eigen troef uitspeelt! Zij mikken op een jong doelpubliek dat nu al bewijst geen geld (over) te hebben voor de gehate pack-prijzen van TN en PX. Misschien is dit wel de trigger die hen toelaat een ''electrabelleke'' te doen :lol:
Ja, ze worden een beetje de Mobile Vikings van enkele jaren geleden die de andere operatoren durven uitdagen. Ze hebben er nu ook goede troeven mee in handen, want hun vast internet en tv is ook prima! In mijn omgeving zijn al veel mensen van Telenet naar Orange overgestapt.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
digiboy40
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 jan 2017, 19:04
Bedankt: 3 keer

Ik gebruik mijn gsm vaak als Wifi Hotspot voor mijn laptop dus onbeperkt data klinkt als muziek in de oren :-D . Enkel de prijs vind ik te hoog; 40 euro per maand voor enkel wat data is veel!

En nu lees ik net dat het beperkt is tot 20GB en daarna aan 512kbps.... neen wordt geen hoogvlieger!
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

PHENOM schreef:Miljaar... voor 60 Euro 20GB?
Dan ben ik beter af om een abbonement via mijn Moeder in Nederland af te sluiten bij KPN. 24maanden contract -> € 24/m en 20GB data + onbeperkt bellen en sms.
De prijzen en specificaties van Mobiele abbonementen hier in België moeten nog altijd echt beter. Zowel bij proximus, Telenet, Base, Orange...

Is niet 60 euro, maar 40 euro voor 20 gb uncapped en alles boven 20gb cappedvaan 512 kbps
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Beepee schreef:
PHENOM schreef:Miljaar... voor 60 Euro 20GB?
Dan ben ik beter af om een abbonement via mijn Moeder in Nederland af te sluiten bij KPN. 24maanden contract -> € 24/m en 20GB data + onbeperkt bellen en sms.
De prijzen en specificaties van Mobiele abbonementen hier in België moeten nog altijd echt beter. Zowel bij proximus, Telenet, Base, Orange...

Is niet 60 euro, maar 40 euro voor 20 gb uncapped en alles boven 20gb cappedvaan 512 kbps
Excuses; 40 euro inderdaad. Verkeerd gekeken. Valt dan nog wel goed mee die prijs.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

daar zit ook onbeperkt bellen smsen in
Misschien gaan de limieten van IEW ook omhoog :banana:
zoals luc zei het is een begin, de komende weken zal er heel wat veranderen.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Wtf; die beginnen ze ook al te vangen zeker?
Dus ik neem orange love arend; en nu zeggen ze maar wij doen iets nieuw hoor, nen euro derbij? Terwijl er nu net noppes verandert is lol. Als ze dienen toer opgaan zal het terug telenet worden mochten die eens met een deftige alternatief komen.
Wat een onzin dit, misleiding tot en met.
En zomaar nen euro derbij lappen, onbegrijpelijk.
Tttsss
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Unicorn1 schreef: Dus ik neem orange love arend; en nu zeggen ze maar wij doen iets nieuw hoor, nen euro derbij? Terwijl er nu net noppes verandert is lol.
En zomaar nen euro derbij lappen, onbegrijpelijk.
Heb je wel gelezen?
Na de 20GB word je gelimiteerd tot 512kbps maar je moet daarvoor NIET bijbetalen in Belgie. (In het buitenland wel en dat komt dan op 0,0072€/MB)
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

datakiller is denk ik gewoon het princiepe en ze nu eerlijk wa ben je met 512 kbps.
Is gewoon een prijsverhoging van slechts 1 euro.
maar ik vrees een beetje dat de kracht van love zal weg zijn, tv of niet je krijgt niks extras.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

datakiller schreef:
Unicorn1 schreef: Dus ik neem orange love arend; en nu zeggen ze maar wij doen iets nieuw hoor, nen euro derbij? Terwijl er nu net noppes verandert is lol.
En zomaar nen euro derbij lappen, onbegrijpelijk.
Heb je wel gelezen?
Na de 20GB word je gelimiteerd tot 512kbps maar je moet daarvoor NIET bijbetalen in Belgie. (In het buitenland wel en dat komt dan op 0,0072€/MB)
Daar heb ik het niet over; eerst zeggen ze unlimited; lachen geblazen dat dat niet zo is.
En dan heb ik arend al en zeggen ze nu 1 euro erbij, zomaar. Op wa slaat dat nu?
Tttsss
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Idd, dat moeten ze toch heroverwegen. Ze moeten ofwel 40GB "snelle" data geven. Ofwel de 512 kbps verhogen voor Arend in een Love pakket. Nu is er geen verschil meer tussen Arend los en Arend in Love. Dat lijkt me niet de bedoeling te zijn.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Vaganzza zo een stoten hebben ze ook met panther LE gedaan..;

Koala voor 1,40 verschil heb je 2 GB meer en onbeperkt bellen.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Je kan geen Arend meer nemen met Love-voordeel: https://www.orange.be/sites/b2c/files/i ... _05.12.pdf

Concreet
- Love: komt 1€ bij, om over de 20GB te gaan (dan aan verlaagde snelheid)
- Arend los: komt €1 bij voor +10GB en verder surfen aan verlaagde snelheid.
Laatst gewijzigd door ddd 07 feb 2018, 15:27, in totaal 1 gewijzigd.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

proximusboyke schreef:datakiller is denk ik gewoon het princiepe en ze nu eerlijk wa ben je met 512 kbps.
Het is niet dat je vaak meer nodig hebt.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”