2 autosalon tickets voor zondag 14/01

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

2 autosalon tickets die geldig zijn op zondag 14/01
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Via de site van het autosalon tickets genoeg.
Ik zou zeggen ik leen U mijn press kaart maar dat doen we dus niet, staat foto etc op en wil volgend jaar nog mogen gaan ;).
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Begrijp trouwens niet zo goed waarom je er naartoe wilt. Het gaat daar ontzettend druk zijn, alle prijzen voor eten en drank zijn overdreven en je kan er toch niks kopen want je moet ervoor naar een dealer gaan.

En mijn mening is : Dat het ieder jaar dezelfde standopbouw is en dat er niet echt iets vernieuwends is aan het autosalon.

Maar veel succes als je toch gaat.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

De reden dat je zou gaan: veel merken op kleine oppervlakte, maakt vergelijken gemakkelijker.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
LighScan
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 16 jul 2011, 13:12
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 5 keer

Dat exact.

Het salon lokt ook veel nieuwsgierige niet-potentiële kopers, dat begrijp ik iets minder. Maar inderdaad: voor potentiële kopers is dit een zeer mooie gelegenheid om op relatief kleine oppervlakte alle merken en modellen te bekijken en erover te informeren.
Zelf koop ik binnenkort een nieuwe motor, dus jawel, ik ga naar het salon.
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 314
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 19 keer

Voor €10 kan ik er u 2 bezorgen :-) Zie ook zoekertje op https://www.2dehands.be/hobby/tickets/b ... dium=email
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 314
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 19 keer

simon1991 schreef:Voor €10 kan ik er u 2 bezorgen :-) Zie ook zoekertje op https://www.2dehands.be/hobby/tickets/b ... dium=email
EDIT: excuses, die van mij zijn niet geldig op zondag...
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

LighScan schreef: alle merken en modellen te bekijken en erover te informeren.
Dat informeren kan wel eens tegenvallen; mijn vader heeft voor een automerk gewerkt en moest opleiding geven aan jobstudenten die aan potentiële klanten uitleg moesten geven. Als je een foldertje gelezen hebt weet je er waarschijnlijk meer over :)

Nu ja, een tijd geleden een BMW fleet expert gesproken die bij hoog en bij laag beweerde dat de BMW 8-traps en de Mercedes 9-traps dezelfde versnellingsbak was, maar "dat Mercedes er een versnelling meer in geprogrammeerd had". Je weet wel, tandwielen as a service en zo...
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Ik heb die die ik gekregen heb al uitgedeeld :-)

Voor diegenen die het autosalon bezoeken niets zegt: begrijpen jullie dan niet dat iemand die wel geïnteresseerd is in auto’s daar zijn hart kan ophalen?
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik ga ook elk jaar, ik doe dat via een Bdag-trip. Ik verveel mij er nooit. Meestal combineren we dat met een dag in Brussel. Die metroticket is toch de hele dag geldig :D
Waarom, ik zie graag auto's en moto's.
Er eten en drinken doe ik niet, dat heb ik zelf bij. 1x daar gegeten... man die prijzen zijn veel te hoog voor wat je krijgt.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Ik vind het te gek voor woorden dat je moet betalen om naar auto's te mogen kijken :).
Voor de supercars moet je naar het schijnt nog extra betalen.
Hilarisch.

Ik zou denken: wees blij dat ik uw auto/merk wil komen kijken, want dat zou mogelijks resulteren in een aankoop.
Ik weet wel dat heel dat circus veel geld kost (afhuren, setup, personeel), maar dat moet je er dan maar uithalen met de meerverkoop?
Nu ja, ik heb er geen last van:).
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

heist_175 schreef:Ik vind het te gek voor woorden dat je moet betalen om naar auto's te mogen kijken :).
Voor de supercars moet je naar het schijnt nog extra betalen.
Hilarisch.
Dit jaar niet. En wat je extra betaald zou naar een goed doel gaan. Dus is het enigszins aanvaardbaar.

Mij zegt het autosalon ook wel iets, maar niet met al die drukte, daarom lang leven de persdag ;).
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Dit is toch met alles in Belgie? Ze denken dat ze even goed zijn als de grote: Geneva/Paris/LA/...
Maar zolang het stampvol zit met mensen die ervoor willen betalen, gaan ze het echt niet gratis maken :angel:

Meestal als ik wil gaan, kan een of andere garage me wel een paar tickets bezorgen. Wat ook logisch is.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”