Muziekstreamingdienst Tidal gratis uitproberen

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
Mr_J
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 dec 2017, 16:27
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 2 keer

Wie eens een (andere) streamingdienst wenst te testen kan tot 7 januari gratis gebruik maken van Tidal.

Tidal staat bekend om zijn streaming in HIFI kwaliteit, dus nu kan je eens testen of dat voor jou effectief een verschil maakt.

Ter info: Indien je de trial wenst te starten, dien je een login aan te maken op basis van een email adres. Dit adres wordt niet geverifieerd dus geen zorgen ivm spam of geen gedoe met disposable email.

EDIT: Blijkbaar is de trial 12 dagen (in mijn geval tot 7 januari). Hoe lang de actie loopt is mij niet bekend.
EDIT2: Blijkbaar toch ook mogelijk om in HIFI kwaliteit te subscriben. Let erop als je een user zou aanmaken
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Staat Tidal niet op de rand van 't faillissement ? Dacht recent zoiets gelezen te hebben.
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Heb dat inderdaad ook zien passeren. Laatste stuiptrekking van Tidal misschien? Jammer dat alle muziek- en filmdiensten zo gefragmenteerd zijn...
Mr_J
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 dec 2017, 16:27
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 2 keer

Waarschijnlijk inderdaad een (wanhoops)poging om nieuwe gebruikers aan te trekken.

Persoonlijk is het niets voor mij omdat de zoekfuncties voor klassieke muziek niet echt bruikbaar zijn (soms is 'artist' de componist, dan weer de uitvoerder, etc etc). Ik luister ook naar moderne muziek dus primephonic is geen optie (enkel klassiek en daarnaast VPN nodig want enkel US en UK)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”