op afspraak levering is dag later coolblue

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik dacht van gisteren iets te bestellen op afspraak.

Dus ik doe dat en ik zeg levering tussen 18u e 22u op dinsdag 26 december. In mijn bevestigingsmail kreeg ik te horen dat het woensdag zal worden. 1 klein detail dan ben ik niet thuis.

Als ik op afspraak bestel(kost 10 euro) zou toch de beschikbare uren moeten aanwezig zijn en niet ook niet beschikbare uren?

Wat kan ik in dit geval doen?
Heb nu doorgegeven aan coolblue dat het dan maar 2 januari mag geleverd worden...

EDIT 12u30
Ik heb dan toch nog na nogmaals te vragen bevestiging gekregen dat het toch dinsdag 26/12 tussen 18u en 22u kan geleverd worden.
Blijkbaar zijn ze daar met de kerstmisdrukte niet allemaal op de hoogte van de leveringen etc ik heb nu waarschijnlijk een verantwoordelijke in mail gehad.
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

In elk geval het extra betaalde geld terugvragen. Heb dat ook eens voorgehad met Coolblue en toen het item niet dezelfde dag geleverd werd, heb ik gebeld en mijn geld voor leveren terug gekregen.
Internet via Mobile Vikings
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

wel ik zal zien ik kreeg dit berichtje:

Beste xxxxxx,

Bedankt voor je bericht. In de e-mail staat het inderdaad fout, maar ik heb het zonet geverifiëerd bij de verantwoordelijke: je mag de bestelling inderdaad 26/12 verwachten, tussen 18u en 22u. Past dit alsnog voor je?

Met vriendelijke groet,

Frederik van Coolblue
Medewerker Klantenservice

Dus als het niet die dag is ga ik doen wat jij zei.

Heb alvast gezegd dat ik heel blij zal zijn als ik het dan ontvang en dat het perfect geregeld is. Dus hopelijk is die boodschap goed overgekomen :)
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

ze doen hun best, gezien de periode zal het wel niet gemakkelijk zijn om beloofde levertijden te halen. (wat natuurlijk zuur is als je ervoor bijbetaald hebt)

Maar zoals jphermans zegt, als het niet lukt, doet coolblue meestal niet lastig over refund van extra betaalde verzendkosten.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ok dat is prachtig dan zal ik afwachten wat het zal worden :)

Ik wil het dinsdag omdat ik dan vanaf woensdag een heel tijdje van huis weg ben en de laptop die ik heb trekt op niets. Maar ik vind coolblue hun service altijd wel goed dus komt goed en ik begrijp wel dat ze het moeilijk hebben met de periode.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

FlashBlue schreef:ze doen hun best, gezien de periode zal het wel niet gemakkelijk zijn om beloofde levertijden te halen. (wat natuurlijk zuur is als je ervoor bijbetaald hebt)
Maar zoals jphermans zegt, als het niet lukt, doet coolblue meestal niet lastig over refund van extra betaalde verzendkosten.
Alle begrip daarvoor, maar je moet uiteraard de speciaal gemaakte kosten gerefund krijgen.
En eigenlijk moet hun systeem slim genoeg zijn om op voorhand de volle uren eruit te filteren.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Na een mail gekregen te hebben dat de levering sowieso dinsdag ging doorgaan krijg ik vandaag te horen in de verzendbevestiging dat het woensdag in de loop van de dag zal worden geleverd.(8 tot 18u)

Ten eerste dat tijdvak heb ik helemaal niet aangeduid en woensdag past al helemaal niet :bang: Als zij al gaan bepalen wanneer ik thuis ben.


Heb dus een mailtje gestuurd naar coolblue dat het toch weer op woensdag staat zal zien of ze me nog morgenochtend kunnen helpen.
Als dit niet zo is ga ik de afspraak verzetten naar 2 januari...
Had hem toch iets vroeger moeten bestellen tbh.


Ik haat dynalogic -.-
Dynafix hetzelfde maargoed.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Coolblue kan er niets aan doen. Ze geven de doos ook maar af aan een koerier die de levertermijn moet nakomen. En garanties krijg je er niet voor in de plaats. Okee goed je bent niet thuis, maar er waren genoeg verzendopties mogelijk bij Bpost wanneer je niet thuis bent. Laat het leveren in een ophaalpunt en ga het later afhalen, of een familielid die je wil helpen.

Het kan ook een fout zijn in het mailsysteem waarbij je dus verkeerd geïnformeerd word. Als acht ik die kans vrij klein.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Umm ja er waren er genoeg maar ik heb wel betaald voor de levering te laten plaatsvinden op een afgesproken tijdstip.

Dat is wat anders dan gewoon een koerier.
Want ik ben altijd tevreden geweest over deze op afspraak levering want dat lukte altijd.

Nuja ik snap met die drukke periode.

Nee postpunt was geen optie aangezien ik niet thuis ben de andere dagen dus 2 januari is ook goed dat is beter dan van bpost want dan zou ik nog moeten wachten tot 5 januari aangezien als ik thuis kom er geen pistpunt meeer open is
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

boonpwnz schreef: Nuja ik snap met die drukke periode.
Wij hebben gisteren kroketten met champignonsaus gegeten, mijn madam had het blijkbaar te druk om een stukje kalkoen in de pan te gooien, achja ik snap dat wel met al die drukte, wie eet er nu ook kalkoen met kerstmis ? ;-)

Ik kan hier nu een maandje kiezen waar mijn bpost pakketten naar toegaan als ik niet huis ben (bij de buren of in een ander bpost kantoor naar keuze) Rarara hoeveel keer dat al fout is afgelopen en ik in het juiste kantoor stond en mijn pakje nog op een ander lag :angel:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

iceke schreef: Ik kan hier nu een maandje kiezen waar mijn bpost pakketten naar toegaan als ik niet huis ben (bij de buren of in een ander bpost kantoor naar keuze) Rarara hoeveel keer dat al fout is afgelopen en ik in het juiste kantoor stond en mijn pakje nog op een ander lag :angel:
Dat weet ik wel maar hier spreken we niet over een pakjeslevering met bpost maar een pakjeslevering met dynalogic ;)

En als ik 10 euro betaal zou ik wel wat duidelijkheid willen hebben over wanneer dat pakje nu gepland is om toe te komen. dat hij op een andere dag in hetzelfde tijdvak komt snap ik maar nu staat er een compleet ander tijdvak op nog eens een andere dag.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Als ik extra betaal voor een levering moet die op tijd zijn, druk of niet zal mij worst wezen.. het is aan de vervoerder om daar op in te spelen door of meer personeel, of langer leveringstijden op te geven. Niet door pakjes te laat te leveren.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Als je bijbetaalt voor 'levering op afspraak' is het heel fout en zuur dat het te laat is. Ik zou het zelf nooit doen, maar soit daarmee is het pakje nog niet op tijd :)

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Rias
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 nov 2017, 10:18

Als je het op tijd wou hebben, dien je het af te halen in de coolblue winkel.

Voor de rest: vertragingen en fouten zijn nu eenmaal deel van een proces.
Coolblue zal er geen probleem mee hebben om de meerkost te retourneren.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

De levering is dus uitgesteld tot 2 januari.

Wegens een piekmoment bij dynalogic werd mijn aanvraag verschoven... naar morgen maar ik ben dan niet thuis dus 2 januari zelfde uur.

Ik kreeg wel 10 euro cadeaubon van coolblue dus in feite ben ik niets verloren. :)
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Al dat "drukte" en "je moet het maar gaan afhalen" gedoe is uiteraard pure onzin.
Ze bieden de dienst aan, je betaalt er extra voor, ze duiden aan dat het slot beschikbaar is, dan moeten ze ook leveren.
Dit is het equivalent van een SLA, je levert of je betaalt boete.
Nu willen ze blijkbaar best of both worlds: jij betaalt bij, kiest een datum/uur die vrij is, zij slagen er niet in om hun afspraken na te komen, en wss zeggen de kleine lettertjes dat ze niet eens verantwoordelijk zijn.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

coolblue is ook niet verantwoordelijk voor de fouten van dynafix/dynalogic (maar laat me eerlijk zijn: die mannen zijn ook al hard verbeterd tegenover vroeger)

anderzijds had coolblue natuurlijk wel mss hun eigen koeriers kunnen laten bijspringen?
ik ga zeker de fout niet bij coolblue steken, want dat is zo niet - en ze zorgen wel dat je het geld terug krijgt...
maar wat ik wél niet als ok beschouw, is dat je een tegoedbon krijgt - dat wil nu eenmaal zeggen dat je verplicht bent om terug bij hun iets te kopen.
(ok, dat zal ook wel gebeuren - maar het is het gedacht, want in feite krijg je dus je geld niet terug, je krijgt gewoon een korting als je nog wat meer geld uitgeeft)
tdemeyer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 736
Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
Locatie: Ronse
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 43 keer

Splitter schreef:want in feite krijg je dus je geld niet terug, je krijgt gewoon een korting als je nog wat meer geld uitgeeft)
en die bestelling wordt dan ook te laat geleverd, waardoor je weer een tegoedbon krijgt :lol2:

Knappe vorm van klantenbinding :beerchug:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Bedankt voor jouw navraag over de levering van jouw pakket. Tot onze spijt heeft Dynalogic een spreekwoordelijke 'piek' gehad in de aanleveringen, waardoor we inderdaad vermoeden dat de levering voor morgen gepland staat. Dit is uiteraard niet onze bedoeling, maar helaas zal vandaag niet lukken omdat we ook niks extra kunnen inplannen voor vanavond (het is 2de kerstdag in Nederland, waar vanuit de koeriers vertrekken voor dit soort leveringen). Indien gewenst, kunnen we de levering wel aanpassen naar een ander moment of dag. Onze oprechte excuses voor het ongemak: je ontvang als geste voor het geduld zo dadelijk nog een voucher via een aparte e-mail van me!

Heb dit zelf aangepast naar 2 januari dus blijkbaar konden ze zelf met hun koeriers dus niet bijspringen.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

De fout ligt dan misschien niet bij coolblue maar de verantwoordelijkheid tov jou als eindklant wel.
Al kan je ook de vraag stellen of er niet iets schort met hun informatica en planning...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ja want je laat toch niemand boeken op uren en dan dat niet kunnen waarmaken?

Dat als je er niet voor betaald dat dan de planning om zeep is door de kerstdagen kan ik verstaan maar in die 10 euro zit toch wel een alarm?
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ja; ik vergelijk dat een beetje met een vliegtuigreis. Je betaalt bij voor business class, en aan de check-in weten ze je te zeggen "sorry, maar door overmacht wordt het een economy stoeltje; maar hier is een tegoedbon voor de volgende vlucht".
JorenD
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 nov 2017, 10:26
Bedankt: 1 keer

Elk vliegtuig is overboekt, dus kan het inderdaad zijn dat je een financiële tegemoetkoming krijgt als je verplicht een klasse lager moet zitten.
Of nog erger: op een volgende vlucht moet wachten...
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

ITnetadmin schreef:Ja; ik vergelijk dat een beetje met een vliegtuigreis. Je betaalt bij voor business class, en aan de check-in weten ze je te zeggen "sorry, maar door overmacht wordt het een economy stoeltje; maar hier is een tegoedbon voor de volgende vlucht".
Ik vlieg (extreem) veel, maar een verplichte downgrade heb ik nog nooit meegemaakt?
Op vraag wel...
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

axs schreef:Ik vlieg (extreem) veel, maar een verplichte downgrade heb ik nog nooit meegemaakt?
Op vraag wel...
Da's exact mijn punt ;-)
De analogie is mss niet perfect, maar daar komt het wel op neer; een betalende dienst die gewoon teniet gedaan wordt wegens "niet goed opgelet" en je krijgt niet eens je geld terug, wel een tegoedbon.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik hoop nu dat ze dinsdag 2 januari kunnen leveren.

Op de site van dynalogic staat nu dit:

!! Belangrijk !!

Onze koeriers zijn voor u onderweg. Omdat het momenteeldrukker is dan normaal, kan het zijn dat wij iets later dan gepland arriveren. Wij bezorgen zo snel als wij kunnen.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

webwinkels kunnen daar wel iets aan doen !!!!
als ze alle koeriers aan de deur zetten die hun niet aan de afspraken houden, zouden deze wel inbinden.
We leven in 2018 dus moeten ze maar mogelijk maken dat ge niet kunt laten leveren als het vol zit.
Zo simpel is het.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Alleee ik heb echt de indruk dat ik niet geliefd ben bij bedrijven :cry:

Vandaag zie ik bij mijn afgesproken levering die ik verplaatst heb van woensdag 27/12 naar vanavond het volgende:
Transportafspraak geannuleerd reden: Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. manco aankomst Dynalogic.

Gebeld naar Coolblue en Coolblue zegt dat het heel onwaarschijnlijk is dat ze vanavond nog zullen leveren en dat het ten vroegste morgen is.
Ze stelden me gerust dat ik niets moet bijbetalen hiervoor. Ze zullen me nog contacteren voor levertijden.

Allee ben nogal blij dat is nu al de 2de keer dat afspraak niet doorgaat :bang:
Coolblue vind het zelf vreemd dat product nog niet bij dynalogic zou aangekomen zijn maar dan nog... :roll:
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2966
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

Zelf afgelopen weekend ook een leukerd meegemaakt: zaterdag een toestel besteld bij CB, levering voor de zondag (met BPost, ja!).
Uiteraard zondag geen pakje gezien, maar order stond als afgeleverd bij CB. Vandaag uiteindelijk geleverd met de reguliere post en nu staat het order als onderweg...
Snappen wie het snappen kan. Niet dat er haast achter zat, maar afspraken zijn afspraken!
Computer(k)nul
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Waarschijnlijk is zondaglevering ook betalend?

bij mij alleszinds was het betalend dus ben blij dat ik dan niet moet bijbetalen.

Maar zo duurt het wel lang...
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2966
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

Neen, was gratis. Had het willen verplaatsen naar vandaag, maar wist niet zeker of ik ging thuis zijn.
Computer(k)nul
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Afspraken zijn afspraken ma ik vind als je betaald dat het ook wel mag in orde zijn.

Ik dacht dat dynalogic beter kon dan dit...
Zou raar zijn als coolblue zelf hun zaken niet op orde hebben want nu zou het pakje niet aanwezig zijn bij dynalogic...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Bij CB is dit gratis... verleden week nog een bestelling gedaan zaterdagnamiddag en was er zondag (wel later op de dag) zonder extra kost.

Nu vind ik het wel wat overdreven om gedurende deze periode te gaan klagen over leveringen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

@r2504

Ja ik klaag nu maar allee ja nu voor die ene dag begrijp ik het nog maar dat ze hem alweer niet kunnen afleveren vind ik echt erg en daarvoor betaal ik meer...

Dan ga ik vanaf nu dit niet meer doen en gewoon bestellen en ben ik niet thuis dan haal ik het af.

Ben er echt niet tevreden mee dat ik nu zo lang wacht en dat het nog niet in orde is...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Als je extra moet betalen heb je natuurlijk reden tot klagen...
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

r2504 schreef:Nu vind ik het wel wat overdreven om gedurende deze periode te gaan klagen over leveringen.
Vind je?
Wij hebben hier voor het verlof een bestelling geplaatst (bij een andere aanbieder) en er stond duidelijk:
"Tussen 23/12 en 2/2 vertrekt er niets, je pakket zal dus zeker een week vertraging hebben."
Is dat nu zo moeilijk om dat te melden?

Als je iets belooft moet je het nakomen. Als je denkt je belofte niet te kunnen volgen, dan moet je dat maar communiceren en dan is het aan de klant om te beslissen of hij hier al dan niet mee akkoord kan gaan.

Beloven zodat de klant koopt en dan je belofte niet nakomen, ik krijg daar persoonlijk ook 't schijt van.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ja ik vind dat ! (en jij mag gerust iets anders vinden).

Het is trouwens niet dat er niets vertrekt bij CB en normaal zal je je pakje ook wel hebben zoals vermeld maar deze periode van het jaar is uitzonderlijk en trouwens ook niet volledig onder controle van CB (ook zij hebben niet alles in voorraad, gebruiken externe partners voor het transport, wegen zijn slecht of drukker als anders, ...).

Is een beetje begrip nu echt zo moeilijk... of moeten we naar Amerikaanse toestanden waarbij iedere uitzondering moet vermeld staan om geen schadeclaim te krijgen als het eens een keertje fout gaat (als je je kat in de microgolf stopt om te drogen) :bang:
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

En vergeet niet je kind uit de broek te halen alvorens te wassen.

Neen, ik wil geen US toestanden.
Wij bestellen vaak bij Smarmat, de levering is zelden in de vooropgestelde tijdsinterval en met de sneeuw van een paar weken terug zijn ze niet langs geweest. Daar heb ik alle begrip voor want een half uur of een uur is niet te plannen op onze wegen en sneeuw is ook niet altijd voorspeld.

Maar de kerstperiode is al jaren een drukke periode voor online shops. Ze weten dat en ze kennen ongeveer hun capaciteit. Dan moet je stoppen met beloven als je aan je capaciteit zit. 't Is nu ook niet dat het weer de afgelopen dagen zoveel slechter is dan te verwachten voor deze periode van het jaar. Dus neen, geen begrip.
Er is trouwens een groot verschil tussen "geen begrip" en schadeclaims indienen omdat een belofte niet nagekomen wordt. Ik bestel gewoon niet online als het zeker op tijd thuis moet zijn.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Ik ben zo ook de eerste om begrip te hebben voor een situatie, zelfs buiten deze periode, maar ze moeten me wel op de hoogte houden en ook 'begrip' tonen voor mijn situatie, als ik er verlof voor pak kost mij dat ook.

Levering op zondag probeer ik gewoon principieel te weigeren.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Hmm ik deed gisteren de post open en daar zat een briefje in dat er iets op het afhaalpunt lag. Op het briefje stond dat bezorger langsgeweest was op 26/12.

Uiteindelijk was dat het verloren pakje... na het daarnet te halen.

Ik begrijp wel niet hoe dynalogic dit heeft klaargespeeld of wat er gebeurt is bij coolblue... Want ik had niet zo een track en trace code en bij dynalogic stond levering woensdag 27/12 en niet 26/12...
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”