Telenet wil persoonlijk naar U luisteren...

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Onlangs heb ik een ticket geopend op de helpdesk (betreffende Mijn telenet) waar tot op heden geen antwoord was op gekomen.

Tot m'n grote verbazing kreeg ik vandaag een mailtje dat men mij verschillende keren had trachten te bereiken (vermoedelijk op m'n vast nummer tijdens de dag) en of ik hen terug wou contacteren (dit was een gewoon nummer, dus niet dit van de helpdesk).

Meteen m'n telefoon genomen (met weinig verwachtingen) en uiteindelijk heb ik 45 minuten aan de lijn gehangen met een dame die echt luisterde (en zelfs haar eigen ervaring en frustraties deelde) en hiervan de nodige notities nam. Ik heb dus niet meteen een antwoord gehad op al m'n vragen maar had op zich wel het gevoel dat er met de informatie iets zinvol zou kunnen gebeuren (in tegenstelling tot gesprekken met de helpdesk).

Onderwerpen die onder andere aan bod zijn gekomen waren Mijn Telenet (nieuwe UI), Digitale TV (nieuwe UI), reclame in facturatie PDF's, inconsistentie helpdesk, modem-only, werkzaamheden Grote Netwerf, Telenet en feedback, ... dus best wel divers. Het was dus eens een aangename ervaring en hopelijk komt er ook iets positiefs uit verder.
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1515
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 101 keer

Dit kan natuurlijk ook gewoon fake news zijn... :lol:
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

Robert Ford schreef:Dit kan natuurlijk ook gewoon fake news zijn... :lol:
https://safeonweb.be

r2504
ik kijk met verwachting uit de positieve gevolgen van dit gesprek

heeft er iemand ander seen telefoontje van Proximus ontvangen? ik ging in september glasvezel krijgen :)
zal waarschijnlijk 2027 zijn
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Shit die dame wist niet op wie ze was gevallen! :angel:
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 691
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 71 keer

Goztow schreef:Shit die dame wist niet op wie ze was gevallen! :angel:
ha ha ha, hartelijk gelachen, :lol: :lol: :lol: dat is een goeie Goztow
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

1207 schreef:ik kijk met verwachting uit de positieve gevolgen van dit gesprek
Jij niet alléén... wel weet ik nu dat Telenet intern een feedback tool heeft... de vraag (ook tijdens ons gesprek) bleef echter hoe je als klant daarin iets krijgt ?
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Je bedoelt toch "ten voordele van een modem-only keuze" he? Ik ben benieuwd wat daar specifiek hun reactie op was?
h0us3cat
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 14 apr 2011, 21:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

ITnetadmin schreef:Je bedoelt toch "ten voordele van een modem-only keuze" he? Ik ben benieuwd wat daar specifiek hun reactie op was?
Die keuze heb je toch?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

ITnetadmin schreef:Je bedoelt toch "ten voordele van een modem-only keuze" he? Ik ben benieuwd wat daar specifiek hun reactie op was?
De persoon was in ieder geval niet op de hoogte dat er een duidelijke policy was rond het weigeren ervan al kon ze het verschil in reacties ook niet verklaren.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

h0us3cat schreef:
ITnetadmin schreef:Je bedoelt toch "ten voordele van een modem-only keuze" he? Ik ben benieuwd wat daar specifiek hun reactie op was?
Die keuze heb je toch?
Linkje naar de pagina waar je dat kan selecteren?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

MaT schreef:Linkje naar de pagina waar je dat kan selecteren?
Ik ken genoeg bedrijven waar ik dingen kan krijgen die niet op hun website of in hun catalogus te vinden zijn (en trouwens ook niet voor iedereen de moeite zullen doen om het dan alsnog te bestellen).

Ik denk dat we de modem-only discussie al meer dan genoeg gehad hebben... het enige wat je TN hierin kan verwijten is hierin niet consequent te zijn maar op zich is dat geen uitzondering.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

45 minuten ... die agent haar afhandeltijden voor minstens de week zijn om zeep. Verbaast mij dat daar geen supervisor tussengekomen is. Wel mooi natuurlijk dat men zo naar de TS wou luisteren.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Dit was niet de normale helpdesk... ik ben blijkbaar op één of andere speciale dienst terecht gekomen. Het is me ook niet meteen duidelijk waarom ik er voor dit issue (ivm. Mijn Telenet) terecht ben gekomen en men vroeg om hun terug te bellen op een ander nummer dan het klassieke 015/66.66.66

Ik heb trouwens vandaag opnieuw een mail gehad naar aanleiding van een recent contact.... "Telenet vraagt Uw mening".
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

r2504 schreef:...het enige wat je TN hierin kan verwijten is hierin niet consequent te zijn maar op zich is dat geen uitzondering.
Niet consequent = geen keuze. Het hangt af van de goodwill van de installateur, het is geen beleid om keuze te geven, hetzij passief of actief.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
h0us3cat
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 14 apr 2011, 21:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

MaT schreef:
h0us3cat schreef:
ITnetadmin schreef:Je bedoelt toch "ten voordele van een modem-only keuze" he? Ik ben benieuwd wat daar specifiek hun reactie op was?
Die keuze heb je toch?
Linkje naar de pagina waar je dat kan selecteren?
Er even naar bellen of support contacteren op een andere manier is weer teveel gevraagd?
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

Ja de mijn-telenet site is echt slecht geworden.. zit nog vol bugs en ik kan maar niet 'abonnement wijzigen' vinden voor internet.., of kijk ik scheel...
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Mooi dat ze dat zo doen, ook wel wat willekeur want dat zullen ze niet bij iedereen doen (kunnen ze ook niet) maar als het wat opbrengt wel een goede manier van werken. Wat moet ik verstaan onder "en zelfs haar eigen ervaring en frustraties deelde" ?
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

TS heeft dus, na hiertoe aangespoord te zijn via een zogezegde telenet-mail, 45 min gebeld naar een onbekend nummer.
Hopelijk voor TS was dit geen Nigeriaans nummer met aan de andere kant een lieftallige, meelevende dame :-D
Het zou kunnen dat het goed gevoel snel over zal zijn na het ontvangen van de telefoonrekening 8)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

MClaeys schreef:Wat moet ik verstaan onder "en zelfs haar eigen ervaring en frustraties deelde" ?
Toen we het hadden over de nieuwe Digitale TV UI vertelde ze me zelf ook over bepaalde dingen die haar eraan stoorde (en dat ze die dingen ook proactief ingaf in de interne feedback tool).
woutervh schreef:Hopelijk voor TS was dit geen Nigeriaans nummer met aan de andere kant een lieftallige, meelevende dame :-D
Het was een normaal Belgisch 011 telefoonnummer.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8274
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 527 keer
Recent bedankt: 13 keer

Lijkt me eerder een customer retention tactiek overgewaaid uit het moederland van Liberty Global (nee niet de UK - het echte moederland).

Ze lijken hier alvast geslaagd in hun opzet van de klant de indruk te geven dat er vol empathie en niet-defensief naar hen geluisterd wordt en dat men met zijn feedback aan de slag zal gaan. Dat zou moeten volstaan om een eventuele beslissing om naar de concurrent over te stappen minstens met enkele maanden uit te stellen. Niet dat die feedback ook echt naar de hoogste rangen doorgestuurd wordt, dat wordt gewoon geconsolideerd, en een paar keer per jaar wordt er een rapport gemaakt van de meest frequent gemelde klachten, en dat wordt dan in een sterk gecondenseerde "executive summary" doorgestuurd. Het is in ieder geval veel goedkoper dan een extern bureau in te schakelen om dit te doen, de klanten betalen immers voor de telefoontjes en met hun vrije tijd.

Een beleid waarbij er echt persoonlijk naar de klant geluisterd zal worden vereist nog steeds het doorbreken van het duopolie.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

CCatalyst schreef:Lijkt me eerder een customer retention tactiek overgewaaid uit het moederland van Liberty Global (nee niet de UK - het echte moederland).
Dan hebben ze er toch wel veel energie ingestoken terwijl er niet echt een probleem was.
CCatalyst schreef:Dat zou moeten volstaan om een eventuele beslissing om naar de concurrent over te stappen minstens met enkele maanden uit te stellen.
Die intentie was er niet en is ook nooit gesuggereerd geweest... daar waar andere mensen dat wel doen.
CCatalyst schreef:Niet dat die feedback ook echt naar de hoogste rangen doorgestuurd wordt, dat wordt gewoon geconsolideerd, en een paar keer per jaar wordt er een rapport gemaakt van de meest frequent gemelde klachten, en dat wordt dan in een sterk gecondenseerde "executive summary" doorgestuurd.
Ik ben ook niet naïef te geloven dat morgen alles gaat veranderen maar als er intern een systeem is gaan daar vroeg of laat rapportjes uitrollen en op iemand z'n bureau komen.
CCatalyst schreef:Een beleid waarbij er echt persoonlijk naar de klant geluisterd zal worden vereist nog steeds het doorbreken van het duopolie.
Een lage prijs is nog iets anders dan naar een klant luisteren... trouwens bedrijven van die orde zullen nooit persoonlijk naar een klant luisteren maar steeds voor de grootste gemene deler gaan.
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 562
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 75 keer

r2504 schreef:
CCatalyst schreef:Dat zou moeten volstaan om een eventuele beslissing om naar de concurrent over te stappen minstens met enkele maanden uit te stellen.
Die intentie was er niet en is ook nooit gesuggereerd geweest... daar waar andere mensen dat wel doen.
Het is niet omdat je die intentie nooit geuit hebt richting Telenet dat zij niet in je verbruiksprofiel aanwijzingen kunnen zien dat jij van plan bent om naar een goedkoper pakket te gaan of (gedeeltelijk) op te zeggen. Ik heb vorige week een interview gehoord op BNR Nieuwsradio met de CEO van een bedrijfje dat zich bezighoudt met analyse van big data van telecomoperatoren om bijvoorbeeld cordcutting of andere overstappen te voorspellen.

Ik kan er nog weinig concreet over vinden online, behalve dan dit verhaal
https://norulesjustwords.wordpress.com/ ... r-netflix/
EDPnet FIBER XS (150/50)
NL Ziet + VTM Go
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Als ze bij mij aanwijzingen vinden dan komt 99.9% van al hun klanten in aanmerking denk ik :lol:

Trouwens dan investeer je nog geen 45 minuten (en ik had gerust nog langer aan de lijn kunnen hangen) in dergelijke klant.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

h0us3cat schreef: Er even naar bellen of support contacteren op een andere manier is weer teveel gevraagd?
En als je dat doet stelt men geen verdere vragen en zorgt men dat de installateur een toestel voor u bij heeft dewelke hij ook installeert zonder verdere uitleg te moeten geven?

Er zijn al genoeg ervaringen hier gedeeld die niet verlopen zoals ik net beschreven heb, sterker nog, ik denk dat het een minderheid is die een volledige medewerking krijgt.
Dat noem ik geen keuze aangezien er duidelijk geen beleid is dat stelt dat de klant mag krijgen wat hij vraagt zonder daar verdere vragen bij te moeten stellen. Ik heb ook al informatie of dingen verkregen door ernaar te vragen terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was, dat maakt nog niet dat er een keuze bestaat om dat te verkrijgen. Zegt men 'nee' dan is het 'nee' en dat is hier ook het geval.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Als Telenet niet verandert van beleid betreffende het modem-only gebeuren, kunnen we nog honderden topics vol schrijven.
Heeft dat zin?
Anders moet iemand eens zijn moed bij elkaar schrapen en zelf naar Mechelen gaan om klaarheid te scheppen.
Ik vrees ervoor...
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

r2504 schreef:
MClaeys schreef:Wat moet ik verstaan onder "en zelfs haar eigen ervaring en frustraties deelde" ?
Toen we het hadden over de nieuwe Digitale TV UI vertelde ze me zelf ook over bepaalde dingen die haar eraan stoorde (en dat ze die dingen ook proactief ingaf in de interne feedback tool).
woutervh schreef:Hopelijk voor TS was dit geen Nigeriaans nummer met aan de andere kant een lieftallige, meelevende dame :-D
Het was een normaal Belgisch 011 telefoonnummer.
hmm, een 011 nr, vriendelijke persoon aan de lijn...
ofwel iemand nieuw bij IPG in hasselt (alhoewel daar, dacht ik, de uitgaande lijnen geen 011 nr tonen), ofwel callexcel in sint-truiden (ik gok hun)
om een of andere reden hoor ik veel positiefs over callexcel, zowel van wie er werkt als van wie ermee in contact komt, vandaar mijn gok.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Daarnet belde telenet, ik was met de fiets aan het rijden met mijn dochters dus niet echt bereid om uitgebreid te bellen.
Meneer, we willen kijken hoe we jouw pakket goedkoper kunnen maken.

Awel...
Beste mevrouw, mocht prijs voor mij zo belangrijk zijn, ik was al lang weg bij telenet.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

cadsite schreef:Daarnet belde telenet, ik was met de fiets aan het rijden met mijn dochters dus niet echt bereid om uitgebreid te bellen.
Meneer, we willen kijken hoe we jouw pakket goedkoper kunnen maken.

Awel...
Beste mevrouw, mocht prijs voor mij zo belangrijk zijn, ik was al lang weg bij telenet.
tgoh, ik zou gewoon zeggen "door het gratis te geven, en als dat niet kan... sja, dan heeft het gesprek weinig nut" :p
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Tss, dan willen ze het aanbieden, is 't weer niet goed

Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Bij mij opt werk wordt er iemand als ex klant continu gestalkt door telenet...

wss meerdere keren per week een telefoontje.
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 562
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 75 keer

cadsite schreef: Meneer, we willen kijken hoe we jouw pakket goedkoper kunnen maken.
Kan je vertellen welke producten je hebt? Benieuwd welk goedkoper pakket ze zouden kunnen hebben eigenlijk. ;-)
EDPnet FIBER XS (150/50)
NL Ziet + VTM Go
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Niet moeilijk.
We hebben whop en onze GSM's (2) zitten bij proximus.
Mochten we dat allemaal onder Wigo zetten zouden we denk ik toch zeker de volle €5 per maand kunnen besparen!!! :roll:
Dat we dan helemaal vast hangen in een pakket waaruit het nog lastiger is om delen uit te trekken daar zwijgen we dan maar even over.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik denk dat je er aan bent voor de moeite en eigenlijk een proefkonijn was. Je probleem is niet opgelost, je hebt zelfs de miserie van een ander moeten aanhoren en ze hebben 45 minuten van je tijd verspilt die je anders zinvol op userbase had kunnen doorbrengen :beerchug:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

petrol242 schreef:Je probleem is niet opgelost
Vanwaar die conclusie ? Het is zelfs zo dat m'n initieel probleem (waarvoor ik initieel TN had gecontacteerd) opgelost was voor het betreffende gesprek, en zelfs dat een probleem gemeld tijdens het gesprek eveneens is opgelost ondertussen !
petrol242 schreef:ze hebben 45 minuten van je tijd verspilt
Goh, misschien heb ik eens voor één keer waar voor m'n geld gehad... 45 minuten van een TN medewerker in beslag genomen :beerchug:
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Je zegt toch dat je niet meteen antwoord hebt gekregen op al je vragen?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Zoals ik eerder schreef was m'n initieel probleem opgelost voor het telefoongesprek en is een probleem vermeld tijdens het telefoongesprek ondertussen ook opgelost.

Inderdaad niet alle "problemen" zijn opgelost... je kan ook moeilijk verwachten dat men dit doet tijdens het telefoongesprek, maar het geeft in ieder geval wel aan dat het geen loos gesprek was waar met de input niets is gedaan. Al de "problemen" zullen trouwens ook niet opgelost geraken maar zo naïef was ik nu ook weer niet (ik verwacht morgen heus geen keuze voor een modem-only op een webpagina).
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Vandaag iemand van Telenet aan de lijn gehad die een Play more wou verkopen aan reductie voor trouwe klanten. dat is helaas niet doorgegaan, maar ik heb er wel een cadeaubon aan overgehouden voor een fotoboek van albelli :banana: , of hoe een verkoopspraatje ook in jouw voordeel kan veranderen.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Permanente reductie?
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Neen de eerste maanden een kleine reductie, stelde eigenlijk niets voor. Was voor Play klanten en met een kleine meerwaarde van 2,5 euro kon je twee maanden Play more hebben. Nu, ik ga niet betalen voor iets dat ik niet gebruik, ik heb eigenlijk maar half geluisterd, omdat verkoopspraatjes op mij weinig vat hebben. Om een voorbeeld te geven vraag ik altijd aan een verkoper van elektriciteit of je de simulatie op de website kan doen, of ze commissie krijgen aan een nieuwe klant en of ik ze kan terugbellen. Ik check dan of het klopt, en als ze commissie krijgen mogen ze me weer bellen, zijn ze duurder, dan horen ze niets meer van me.
Dus geen perrmanente reductie. :nono:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”