Welke media player (Kodi)

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1265
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 49 keer

Hallo,

Tot voor kort gebruikte ik een Raspberry pi (1ste generatie 512Mb dacht ik) met OSMC op om wat tekenfims op TV te vertonen voor de kleinste. Om één of andere reden stopt de Raspi er af en toe mee met als gevolg dat ik even de voeding moet uittrekken en terug insteken. Resultaat is het gekende corrupte SD kaartje na x aantal keren zonder stroom te zetten.

Ik zoek nu één of ander media speler met dedicated Kodi / Android waar Kodi op geïnstalleerd kan worden. Al wat zitten kijken op het officiële Kodi forum voor toestelletjes, maar er staan er zodanig veel op dat ik niet meer weet wat kiezen :-)

Iemand hier ervaring met dergelijke media spelers? Ik moet er wel zeggen dat ik er niet teveel geld wil aan geven. 4K en andere dergelijke hoge eisen heb ik niet. Dus Intel NUC en dergelijke vallen al af.

Even zitten kijken ook naar de Xiaomi TV Box maar daar blijk je dan x aantal versies in te hebben en is niet iedere Chinese Xiaomi om te schakelen naar een Europese/Internationale.

Kortom: benieuwd naar jullie bevindingen :-)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Deze is misschien te hoge prijs maar is wel voor kodi de beste in zijn soort.

https://www.mediamarkt.be/nl/product/_e ... gI_0vD_BwE

+ dit is een Nederlands bedrijf :)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Argon schreef:Ik zoek nu één of ander media speler met dedicated Kodi / Android waar Kodi op geïnstalleerd kan worden. Al wat zitten kijken op het officiële Kodi forum voor toestelletjes, maar er staan er zodanig veel op dat ik niet meer weet wat kiezen :-)
Ik vrees dat er ook enorm veel goedkope spulletjes opstaan die enkel voor een teleurstelling zorgen.

Ook niet meteen goedkoop maar wel goed... https://www.nvidia.com/nl-nl/shield/shield-tv/
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1294
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Ik heb een Xiaomi MiBox 4K.
Werkt perfect met Kodi & Netflix HD.

Opletten met die android boxen, enkel diegene die een officiële android tv build hebben, krijgen ondersteuning voor Netflix HD streams.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2966
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

boonpwnz schreef:Deze is misschien te hoge prijs maar is wel voor kodi de beste in zijn soort.

https://www.mediamarkt.be/nl/product/_e ... gI_0vD_BwE

+ dit is een Nederlands bedrijf :)
Komt regelmatig voorbij op iBood IIRC.
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Hier ook een Xiaomi Mi Box. Kodi gebruik ik wel niet (Plex-user hier), maar wel tevreden van de box en de geweldige remote! Heb een hele tijd audio-issues gehad bij het afspelen van AC3, maar da's sinds kort opgelost (en was dus allicht Plex issue). Wife & kid friendly! :)
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Er staat nog een Intel compute stick die daarvoor perfect kan dienen in het te koop forum

Moet je alleen nog een oplossing vinden voor een afstandsbediening :)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Nvidia shield TV. Ook geschikt als spelconsole. Zeer tevreden gebruiker hiervan
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 564
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer

Nvidia shield is super. Zelf heb ik een nuc en ik wil niets anders meer. Staat windows 7 op en ik stream er alles mee.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

yaris schreef:Nvidia shield is super.

Ik heb het niet maar na lezen van de review is het best interessant :)


https://be.hardware.info/reviews/7185/n ... ole-in-een
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ondertussen al 3 shields in huis, voornamelijk voor Kodi en Youtube te bekijken... niet twijfelen gewoon deze kopen (de goedkoopste zonder hdd, de stick vind ik trouwens handiger dan de afstandsbediening)
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Hier ook een shield als kodi player
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

MK808B Plus gekocht, een paar jaar terug voor 40€. Heel tevreden van.
Deze week XBME op geïnstalleerd ipv Kodi. Niet dat dit nodig was, maar had nog steeds Kodi14.1 en vanaf Kodi17 draait deze niet op op Android4.
Boombastic
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Je kan ook een apple tv kopen, en infuse erop zetten. Hiermee kan je ook alles afspelen op de apple tv
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1116
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 100 keer

Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1990
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 305 keer
Bedankt: 107 keer

boonpwnz schreef:Deze is misschien te hoge prijs maar is wel voor kodi de beste in zijn soort.

https://www.mediamarkt.be/nl/product/_e ... gI_0vD_BwE

+ dit is een Nederlands bedrijf :)
Is ook tweede beste Kodi media speler na de Shield.
https://nl.hardware.info/tv/1096/eminen ... deo-review
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Waarom geen Pi3? Heb deze zelf ook en ben er heel tevreden van, al moet ik zeggen dat ik ervoor de Pi1 zoals jij had en er toch ook meer dan 3 jaar plezier aan beleefd .... Mss had je gewoon pech, of ik geluk :wink:
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Ben ook met een Pi1(B) met OpenELEC begonnen, maar dan direct met een USB-stick erbij waarop de dynamische data komt, zodat er enkel wordt geboot van de SD-kaart, wat corruptie vermijdt.

Sinsdien de upgrade gedaan naar een Pi3 met LibreELEC en de Pi3 is toch een pak sneller. De Pi1 kon je ook sneller krijgen door specifiek de GPU te overclocken, want die was aan de trage kant om de UI voor KODI/XBMC te renderen, maar de Pi3 is direct snel!

Wat ook leuk is aan zo'n Pi is dat CEC standaard wordt ondersteund door de Pi, waardoor je direct met de afstandsbediening van de TV je Kodi kan gebruiken.
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1265
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 49 keer

Die Shield is mij wat te duur voor die enkele filmpjes.
Ondertussen wat zitten verder zoeken op Tweakers ook. Daar gaat het vooral over volgende apparaten:
- Xiaomi Mi Box
- Minix Neo U9-h
- EM7680 (die hier ook al werd aangehaald)
- (en natuurlijk de Shield)

Had de Rpi3 ook eventueel nog staan, maar heb thuis enkele Rpi's (webserver, OSMC, Squeezeplug,...) maar ben enkele keren tegen de lamp gelopen met die corrupte SD kaartjes... :-)

Je kan hierover lezen en blijven lezen he... Zal binnenkort eens de knoop moeten doorhakken.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

heb hier al jaren een Minix Neo X7 in gebruik. Heel stabiel nog steeds en soepel in gebruik, behalve met XBMC/Kodi. Na system upgrades XBMC steeds weer verwijderd om crashes en freezes te voorkomen (e.e.a. mogelijk te wijten aan android versie 4.4.2)...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1265
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 49 keer

Net een Xiaomi TV Box aangekocht op Banggood. Weekje afwachten dus...
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1294
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Je zal er veel plezier aan beleven.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Na een paar belevenissen met goedkope Android boxen, toch nog steeds blijven plakken bij Rpi-v2b. De A box heb ik als back-up.
Niet dat die A boxen slecht zijn voor hun lage prijs, ik vind persoonlijk dat je veel waar krijgt voor die lage prijs. De Kodi interface draaide daarop wel heel vlot ondanks de krappe 1 Gb Ram. 2 Gb ware beter geweest. Alleen spijtig dat je Andoid eerst diende op te starten.
Toch is de Rpi plezanter om mee te werken, dank zij de goede CEC ondersteuning van de TV afstandsbediening.
Binnenkort toch eens overschakelen naar een Rpi-v3b, die werkt nog iets vlotter.
Ik sluit steeds proper af en start de Rpi op via de reset knop (zelf te installeren). Nu 2 jaar, nog nooit corruptie gehad.
Voor de rest ben je kwa snelheid van het zoeken, bufferen of fetchen toch afhankelijk van de websites waar je mee verbonden bent (oeps ... sorry ) :wink:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
dior dna
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 sep 2014, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 215 keer
Bedankt: 15 keer

Er bestaan tal van goedkope amlogic resp. s905 of s905x of s912 TV boxen met 2 of 3 GB RAM en 16 of 32 GB ROM waar je Android (typisch resp. L M N) en dual boot LibreELEC (32 of 64 bit) op kan draaien. Er is o.a. een VRT NU Kodi plugin en LE ondersteunt DVB-T sticks.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Persoonlijk vind ik dat eens je het budget van een Nvidia shield opgaat, kun je even goed een Intel NUC kopen, en da's tenmisnte echt flexibel, kun je combineren als een server en nog eens 4K kijken zonder problemen.

Zelf werk ik met een paar Orangepi's doorheen het huis. Op zich werkt het wel goed, maar ik zal toch binnenkort naar een NUC upgraden. Hopelijk komt Kaby Lake Refresh naar de NUC :beerchug:
dior dna
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 sep 2014, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 215 keer
Bedankt: 15 keer

Dima_2005 schreef:Persoonlijk vind ik dat eens je het budget van een Nvidia shield opgaat, kun je even goed een Intel NUC kopen, en da's tenmisnte echt flexibel, kun je combineren als een server en nog eens 4K kijken zonder problemen.[...]
Akkoord. Maar een goede Intel Box is wel 4x duurder dan een goede Amlogic Box.
De Amlogic devices kan men net zo goed (met Linux) als bescheiden server voor allerlei taken gebruiken.
Maar dat vergt wat software hobby knutselen.
Overigens op Intel zal je misschien ook Linux verkiezen.
De vraag was 'Welke media player (Kodi)' en een s905x met 2GB RAM en 16GB ROM van pakweg 45 euro is perfect geschikt met LibreELEC (en behoud van Android als primary dual boot).
Laatst gewijzigd door dior dna 28 aug 2017, 23:41, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

https://www.sossolutions.nl/minix-neo-x8h-plus-tvbox
Indien je ze niet uit China wil laten komen vb
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
dior dna
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 sep 2014, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 215 keer
Bedankt: 15 keer

lacer schreef:https://www.sossolutions.nl/minix-neo-x8h-plus-tvbox
Indien je ze niet uit China wil laten komen vb
@lacer
Een s812 (Android 4.x) voor 80eu is natuurlijk redelijk gedateerd (en duur),
nu er ondertussen (lineair in tijd) s905 s905x en s912 TV boxen zijn.
Een degelijke s905 (Android 5.x) koopt men voor pakweg 30eu (2GB RAM 16GB ROM).
Een degelijke s905x (Android 6.x) koopt men voor pakweg 45eu (2GB RAM 16GB ROM).
Een degelijke s912 (Android 7.x) koopt men voor pakweg 60eu (3GB RAM 32GB ROM).
@Argon
Heb je een Android 5.1 of 6.0 Xiaomi Mi Box besteld? Is er een Ethernet poort?
Ik denk niet dat er LibreELEC op geporteerd is. En Kodi onder Android is minder performant dan Kodi onder LibreELEC.
En Kodi onder LibreELEC ondersteunt meer USB hardware (zoals DVB-T sticks).
Indien je naar andere toestellen wil streamen kan Ethernet wel handig zijn.
Laatst gewijzigd door dior dna 29 aug 2017, 21:37, in totaal 1 gewijzigd.
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1265
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 49 keer

Geen idee van wat er voorgeinstalleerd zal staan, maar Android 6 is uit voor de TV Box (MDZ-16-AB). Dus bij aankomst even updaten.
Heeft geen LAN poort maar enkel WIFI. Zowel het access point als de TV Box staan op 50cm van elkaar. Ik gaf in mijn oorspronkelijk post ook mee dat 4K materiaal + weet niet wat van audio geen vereiste is voor mij. Een gewone DVD5 afspelen is voldoende voor mij, dus met WIFI zal ik er wel geraken :-)
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Even updaten zit er niet altijd bij vrees ik. Hangt af van fabrikant tot fabrikant.
Ik hoop dat het voor jou lukt.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1265
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 49 keer

is een box van Xiaomi MiBox3 (MDZ-16-AB). Deze hebben officieel Android 6 uitgebracht voor het toestel. Dus dat zal geen probleem zijn.
Android 7 is trouwens aangekondigd (er is een beta uit), maar daar stopt het momenteel ook bij. Xiaomi geeft geen exacte datum wanneer er een final van Android 7 zou uitkomen.
dior dna
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 sep 2014, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 215 keer
Bedankt: 15 keer

Argon schreef:is een box van Xiaomi MiBox3 (MDZ-16-AB). Deze hebben officieel Android 6 uitgebracht voor het toestel. Dus dat zal geen probleem zijn.
Android 7 is trouwens aangekondigd (er is een beta uit), maar daar stopt het momenteel ook bij. Xiaomi geeft geen exacte datum wanneer er een final van Android 7 zou uitkomen.
Met Xiaomi (een merk met internationale reputatie) zit je waarschijnlijk niet zo slecht qua major Android upgrades (X->X+1). Overige 'Chinese' Android TV Boxes hebben wel eens een minor upgrade, maar zelden een major upgrade. Success.
PyroX
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 sep 2015, 15:01
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

De mi box verandert niet automatisch van refresh rate. Toch wel dealbreaker voor mij.

Hopelijk raakt dit opgelost in een toekomstige update.
dior dna
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 sep 2014, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 215 keer
Bedankt: 15 keer

PyroX schreef:De mi box verandert niet automatisch van refresh rate. Toch wel dealbreaker voor mij.
Hopelijk raakt dit opgelost in een toekomstige update.
AMLogic LibreELEC Kodi ondersteunt automatische refresh rate aanpassing.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

hier een tijdje terug een odroid c2 http://www.hardkernel.com/main/products ... 5457216438 gekocht waarop ik een aangepaste LibreELEC draai (Raybuntu). Blijft gewoon aanstaan (enkel tv zet ik uit) Er draait emby server op via een addon (docker linux)
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Ik zoek nog een handige mediaplayer welke ook dvb-t en recording on usb aan boord heeft. Kwestie van wat apparaten opzij te kunnen schuiven, het aantal hdmi poorten op een tv is nu 1x beperkt. Eminent had dat vroeger maar hun huidige modellen hebben geen dvb-t meer
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
dior dna
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 sep 2014, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 215 keer
Bedankt: 15 keer

fredo66 schreef:Ik zoek nog een handige mediaplayer welke ook dvb-t en recording on usb aan boord heeft. Kwestie van wat apparaten opzij te kunnen schuiven, het aantal hdmi poorten op een tv is nu 1x beperkt. Eminent had dat vroeger maar hun huidige modellen hebben geen dvb-t meer
Ter informatie. On board DVB-T support voor Amlogic LibreELEC is enkel gesupporterd op een beperkt aantal modellen ("K" series devices and WeTek Play 2). Zie https://forum.libreelec.tv/, op dit moment versie ''[8.1.6] LibreELEC 8.2 for S905/S905X". Externe DVB-T support is er wel voor gangbare USB sticks. Recording (en streaming) is mogelijk met TVheadend42 service. De recording directory is configureerbaar. Er is ook LibreELEC voor S912, maar die heb ik nog niet gestest, en, wordt gezegd minder geschikt (als player) te zijn voor LibreELEC (Amlogic has not released S912 fbdev Mali libraries).
Laatst gewijzigd door dior dna 01 sep 2017, 02:14, in totaal 1 gewijzigd.
ancos
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mei 2015, 15:58

Ik heb sinds begin dit jaar de "DROIDBOX T8 MINI" in gebruik en ben zeer tevreden.

https://droidbox.co.uk/droidbox-t8-mini ... v-box.html

Is intussen via OTA geupdated naar Andtroid 6.0 en Kodi 17.3.
Ook VRT NU is OK via LibreElec KODI.
De VTM Nieuws Livestream kijk ik via Android en Firefox.
NPO 1-2-3 enz... gaat ook via de KODI Addon "Nederland 24" doch enkel na activering VPN Phantom Avira (alleen voor Android en Windos) waarvoor ik momenteel 3.5 €/maand betaal.
Duitse programmas kan ik downloaden met het free Mediathekview programma >> http://www.computeridee.nl/downloads/st ... ownloaden/
Doch ook op ext HDD via Sat/DVB-T receiver kan ik naast de vele duitse programmas ook één en canvas opnemen.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Dat toestel heeft toch geen dvb-t ontvanger, hoe kan je dan bv vrt opnemen ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
ancos
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mei 2015, 15:58

Doch ook op ext HDD via Sat/DVB-T receiver kan ik naast de vele duitse programmas ook één en canvas opnemen.
Natuurlijk niet, doe ik met een combi satelliet ontvanger die zowel DVB-S als DVB-T ontvangt.
Voor DVB-T ontvangst heb ik een antenne op zolder.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”