
https://www.facebook.com/mobilevikings/?hc_ref=NEWSFEED
Kubbie92 schreef:Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
Splitter schreef:Kubbie92 schreef:Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
hmm?
mobile vikings "op 1 bureau met jim" ? ze zitten toch gewoon op 1 van de offices van de corda campus?
en wat betreft base/jim op 1 "bureau" (lees: in de verkooppunten) is simpelweg omdat jim van base (en dus telenet) is.
en MV is tegenwoordig eigendom van "de vtm", dus daar heeft base (telenet) echt niet veel over te zeggen/moeien, behalve dat het op hun netwerk is.
snap dus niet helemaal wat je bedoelt?
ik vrees trouwens dat het gewoon weer een soort dode mus gaat zijn en dat ze gewoon een of andere nieuwe "viking deal" aankondigen ofzo...
ben eerlijk gezegd stilaan het vertrouwen dat ik ooit in MV had verloren, een spijtige zaak eigenlijk want het was wel echt DE mobiele provider in een ver verleden: goed aanbod, geweldige service, ...
maar we blijven dus nog even langer op onze stoel zitten, want wie weet
Kubbie92 schreef:Onderaan op de foto staat het logo van vikingco, jim en stievie bijeen. Toch niet zomaar zeker? Dat staat er als je bij hen op kantoor aankomt (althans zeker een maand terug)
a3ke schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik ook aan het overwegen ben om weg te gaan.
Ben klant bij hen van het prille begin en heb het enkel naar beneden weten gaan , over de nu bijna 8 jaar zeker ?
De eerste jaren zonder enig strubbeling , of toch niet snel opgelost . Nu de laatste 2 jaar niks service meer , altijd lang wachten voor een ''no-answer'' .
Technische zaken en fouten met bewijs van gewoon afwimpelen als ''dat kan niet en het is zo' . ''''
Dat EN het blockeren van etc , by by
silencer schreef:Daarstraks nog gebeld, na 2 seconden iemand aan de lijn![]()
Via mail kan het soms enkele uren duren.
Kubbie92 schreef:Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
boonpwnz schreef:Ik contacteer ze altijd via fb. Nog nooit problemen gehad.
Terug naar “Kleine / Virtuele operatoren / MVNO”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten