Mobilus M (5GB)

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
MichaelVdV
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 jan 2013, 14:32
Bedankt: 1 keer

Toen de Mobilus abonnementen er zijn gekomen ben ik van smart 25 naar mobilus M overgestapt. Het rare is alleen dat ik sinds de overstap 5GB ipv 3GB heb. Als ik dan in MyProximus ga kijken staat er een optie actief "Internet On GSM 2GB" aan €0. Mijn vriendin is dezelfde dag overgestapt en heeft dit niet. Iemand dat hier iets meer van weet of gewoon iets mis gelopen in mijn voordeel?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Senne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 12 keer

Als je Mobilus M deel uitmaakt van een pack (dus eigenlijk tutimus) krijg je 2 GB extra data.
MichaelVdV
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 jan 2013, 14:32
Bedankt: 1 keer

Senne schreef:Als je Mobilus M deel uitmaakt van een pack (dus eigenlijk tutimus) krijg je 2 GB extra data.
Zit niet in een pack, en als je het in een pack zet heb je ook onbeperkt bellen en sms'en, wat ik niet heb.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Senne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 12 keer

Dat was niet af te leiden uit de informatie, en de meest voor de hand liggende verklaring. :P

Maar die gratis optie is hoe hun systeem van die 3 GB 5 maakt in een pack, volgens mij. Lijkt me dus inderdaad een foutje.

Je kunt altijd eens bellen om te polsen maar de kans zit er in dat je je extra data kwijt bent dan :roll:
MichaelVdV
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 jan 2013, 14:32
Bedankt: 1 keer

Senne schreef:Dat was niet af te leiden uit de informatie, en de meest voor de hand liggende verklaring. :P

Maar die gratis optie is hoe hun systeem van die 3 GB 5 maakt in een pack, volgens mij. Lijkt me dus inderdaad een foutje.

Je kunt altijd eens bellen om te polsen maar de kans zit er in dat je je extra data kwijt bent dan :roll:
Vergeten er bij te zetten Afbeelding!

Dat kan wel zijn ja, heb nu sinds vorige week wel Proximus TV & Internet maar heb gekozen om het niet in een pack te zetten want dan ben ik mijn Affinity korting via het werk kwijt en aangezien ik al 5GB heb.

Inderdaad, heb het nu al een half jaar denk ik dus ik dacht van hier is te polsen of er nog iemand zo is :p.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”