Vectone Mobile

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Pico
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 02 maa 2007, 19:56
Locatie: Belgium
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 27 keer

Blijkbaar hebben ze bij Vectone Mobile hun website vernieuwd.
Er zijn ook bundels bijgekomen.

http://vectonemobile.be/nl/bundles/all- ... undle.aspx


Ze maken gebruik van het BASE netwerk
(zie vermelding virtuele mobiele operatoren via: http://www.bipt.be/nl/consumenten/telef ... ngskaarten )
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 744
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 429 keer
Bedankt: 28 keer

Waarom is de internationale bundel zoveel beter dan de nationale? :think:
http://vectonemobile.be/nl/bundles/neth ... saver.aspx
http://vectonemobile.be/nl/bundles/all- ... undle.aspx

De algemene voorwaarden zitten precies vol met valstrikjes.
Het gratis krediet is in de praktijk onbruikbaar:
  • Beperkte geldigheid: 10-30 dagen afhankelijk van herlaadbedrag. (Op zich geen probleem, maar...)
  • Gewone belwaarde wordt éérst aangesproken, pas als je geen normaal belwaarde meer hebt wordt de promotiebelwaarde aangesproken.
  • Je kunt met de promotiebelwaarde geen bundels aankopen!
Als je dus met je belwaarde een bundel koopt heb je niks aan de promotiebelwaarde want je bundel vervalt op hetzelfde moment als de promotiebelwaarde. Enkel mocht je meer verbruiken dan je bundel heb je iets aan de extra belwaarde maar dan zit je met het dure standaardtarief.
Algemene voorwaarden extra krediet schreef:9. Kosten voor gesprekken, SMS’jes of data worden eerst van het “standaard” krediet afgetrokken en daarna, wanneer uw standaard krediet helemaal is verbruikt, van uw gratis krediet.
Algemene voorwaarden Nationale bundel schreef:Promotioneel beltegoed (beltegoed dat Vectone haar klanten gratis gegeven heeft) kan niet worden gebruikt om de Nationale bundel aan te schaffen.
Algemene voorwaarden All in One bundel schreef:Promotioneel beltegoed (tegoed dat Vectone haar klanten gratis heeft gegeven) kan niet worden gebruikt om de All in One bundel aan te schaffen.
De Internationale/Alles-in-één/All in one bundel kan je enkel activeren indien je over €20 belwaarde beschikt (terwijl die maar €9,90 kost):
Algemene voorwaarden All in One bundel schreef:Om u in te schrijven voor de € 9,90 bundel kies *6011#. Een minimum balans van €20 is hiervoor nodig.
Data kan niet worden gebruikt om te tetheren:
Algemene voorwaarden beide bundels schreef:Data kan niet worden gebruikt voor tethering.
Internationale bundel/All in one bundel is beperkt tot 100 sms'en per dag:
Algemene voorwaarden All in One bundel schreef:3000 SMS’jes met een limiet van 100 SMS’jes per dag.
Standaard tarief wordt toegepast na de 100 SMS’jes per dag.
En dan nog wat verwarring over de tarieven... Standaard nationaal tarief:
Vast: 9 ct/min
Mobiel: 15 ct/min
SMS: 15 ct/sms
Data: 10 ct/MB

"Internationaal" tarief naar België:
Vast: 1 ct/min
Mobiel: 5 ct/min
SMS: 12 ct/sms
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

ligt het aan mij of lijkt vectone op lyca?

- beetje op elkaar lijkende site (kijk naar de bundelicoontjes e.d)
- lijkt "te mooi om waar te zijn"
- volgens de av is het ook gewoon niet waar (zie post hierboven)
- geen consistentie over hun aanbod

...

ach, ik ben van base (eikels) terug naar MV overgestapt, die jongens weten tenminste hoe ze klanten blij houden :)
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

hoe weten zij dat ik aan tethering doe ?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

- bieden zij LTE aan?
- kan ik -aangezien herlaadkaart- betaallijn.be gebruiken bij niet opgebeld krediet?
DaNi0 schreef:De algemene voorwaarden zitten precies vol met valstrikjes.
Het gratis krediet is in de praktijk onbruikbaar:
  • Beperkte geldigheid: 10-30 dagen afhankelijk van herlaadbedrag. (Op zich geen probleem, maar...)
  • Gewone belwaarde wordt éérst aangesproken, pas als je geen normaal belwaarde meer hebt wordt de promotiebelwaarde aangesproken.
  • Je kunt met de promotiebelwaarde geen bundels aankopen!
Als je dus met je belwaarde een bundel koopt heb je niks aan de promotiebelwaarde want je bundel vervalt op hetzelfde moment als de promotiebelwaarde. Enkel mocht je meer verbruiken dan je bundel heb je iets aan de extra belwaarde maar dan zit je met het dure standaardtarief.
zou je niet eerst de 10 € kunnen ca$hen op dag 20 met betaallijn.be (nog wat krediet laten staan), om dan de promobelwaarde aan te spreken (resterende 10 dagen)?

Bij bundels Nationaal staat:
http://www.vectonemobile.be/nl/bundles/ ... saver.aspx
Afbeelding

Bundels Alles-In-EEn (All-in one Pocker Saver):
http://www.vectonemobile.be/nl/bundles/ ... undle.aspx
Afbeelding
Om u in te schrijven voor de € 9,90 bundel kies *6011#. Een minimum balans van €20 is hiervoor nodig.
Standaard tarief wordt toegepast na de 100 SMS’jes per dag.

Dus je moet eerst 20 € op de kaart zetten, om zo'n pocket saver formule te kunnen gebruiken? dus betaallijn.be zal nt lukken, want hij zal eerst van zijn 20 € belkrediet halen.... :-(

hun contactnummer gebeld: zij zeiden mobistar netwerk!!! heb het nogmaals gevraagd, en zij bevestigde dit...amai, dit lijkt mij te mooi om waar te zijn....

mail via webformulier: je krijgt een ticket nummer in de mailbox. :-D

data los kopen kost 1 arm en 1 been. :-D begrijpe wie kan....

Op het moment dat u een Vectone SIM in uw mobiel stopt zult u genieten van onze zeer goedkope beltarieven.
19ct Starttarief van
betaal je dan 19ct starttarief bij het gratis belkrediet of ook bij de 'gratis' belminuten?

Om u in te schrijven voor de € 9,90 bundel kies *6011#. Een minimum balans van €20 is hiervoor nodig.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

mijn vraag: Sent: Mon, 02 Nov 2015 11:42:11 +0000
hun antwoord (in gebrekkig Nederlands): 10 november 2015 11:43

Beste meneer **********,

Bedankt voor uw interesse in onze bedrijf. Wij werken in Belgie samen met Base.
Wij bedienen op dit moment nog geen 4G voor onze klanten.
Wij ondersteunen geen service nummer betaald nummers 0800 0900 etc. => Bedoelen ze hiermee dat je sowieso niet naar service nummers kunt bellen of niet in de bundel verwerkt zit (wat zelfsprekend is)???!!!

Op hun site: "Minuten kunnen niet worden gebruik tijdens Roaming, of voor gesprekken naar premium nummers, gedeelde nummers of andere uitzonderlijke nummers."

Betreft all in one pocket saver

all in one pocket saver is 10 euro. U kunt herladen met €10 euro en *6011# bellen om de bundel te activeren.
Heeft u verder nog vragen kunt ons altijd bereiken per mail of u kunt ook telefonisch contact opnemen.

Komt u er niet uit? Bel gerust onze klantenservice op 06 59000222 of 1200 vanaf uw Vectone Mobile. Daarnaast zijn we ook via email bereikbaar: [email protected]

Vriendelijke groet,
Het Klantenservice Team
Vectone mobile Nederland
http://www.vectonemobile.nl
petervm
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 09 dec 2010, 20:39
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 12 keer

Straffe tarieven lijken me dit ... Bundels vanaf 3 euro! http://www.vectonemobile.be/nl/bundles/ ... saver.aspx
Edpnet (90/30) - Mobile Vikings - Netflix - Amazon Prime Video - Streamz
tommydnp
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

De tarieven zijn zeker interessant, maar jammer dat tethering niet toegelaten is ( wat ik ook flauw vind indien er wordt betaald voor een bundel met een limiet ).
Ik weet wel niet of dit wordt geblokkeerd.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1801
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

petervm schreef:Straffe tarieven lijken me dit ... Bundels vanaf 3 euro! http://www.vectonemobile.be/nl/bundles/ ... saver.aspx
Site is niet aangepast aan mobile use, klopt het als ik lees bij nationale tarieven 5ct/min, sms start 19ct?

Sent from my D6000 using Tapatalk
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

alles 5ct/min, met 19 cent starttarief en voor internet 10 cent / mb.

in principe is het interessant als je bundels kan combineren, dan heb je voor 20 euro bv 3GB data en 600 min/sms...
het zijn zo'n zaken ook waardoor mobile vikings in de recente tijden minder en minder interessant is geworden,
iedereen heeft ergens wel een aanbod zitten dat minstens vergelijkbaar is met MV, en vooral voor bellen gewoon goedkoper uitkomt.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

veel te duur vind ik persoonlijk
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
criminala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 11 keer

Nu moeten mijn vrienden en familieleden steeds geld afbellen bij mobile vikings (10€ opladen 5€ afbellen) . Met als resultaat 0€ over om naar andere netwerken te bellen . Bij deze bundel van 5€ niet EN ze hebben nog 200 minuten alle netwerken + vectone naar vectone = gratis .

Of zie ik hier iets over het hoofd .

Enige nadeel is dat je moet opladen , en pas daarna bundels kunt activeren . Je laadt bijv. het minimum 10€ op , activeert daarmee een bundel van 3€ en er blijft nog 7€ over . na bijv. 100 minuten bellen nemen ze dan van de resterende 7€ meteen standaardtarief van 5 cent per minuut of per sms .
Het is dus makkelijk om buiten de bundel te gaan , ongewild . Zeker bij data is dit oppassen !!
Na 100mbyte bij bundel van 3€ betaal je 10 cent per megabyte ...

Weet iemand hoeveel minuten vectone naar vectone toegelaten is ?

Ze hebben ook een app . (die blijkbaar niet werkt voor belgische gebruikers ?)

Zeer interessant aanbod lijkt mij toch hoor .
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 405
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer

Kijk eens bij voorwaarden:


Klant dient tenminste éénmaal te hebben herlaad om van dit aanbod gebruik te maken
Een minimun balans van 1ct is nodig om te genieten van gratis gesprekken naar Vectone Mobile in België
Na het verbruik van 1000 minuten is het standaard tarief van toepassing
Wanneer de gratis minuten verlopen zijn; zullen gesprekken tegen het tarief van de actieve bundel worden verrekend (indien dit van toepassing is) tot deze is verlopen; hierna zuller er verbindingskosten optreden van 19 cent per gesprek.
Gratis gesprekken zijn niet van toepassing tijdens roaming of voor gesprekken naar betaalnummers, gedeelde nummers of andere speciale nummers.
Vectone behoudt zich het recht deze aanbieding en deze voorwaarden te allen tijde terug te trekken of te veranderen.
criminala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 11 keer

Juist , maar wat na die 1000 minuten gebeurt is mij niet duidelijk .

"Na het verbruik van 1000 minuten is het standaard tarief van toepassing
Wanneer de gratis minuten verlopen zijn; zullen gesprekken tegen het tarief van de actieve bundel worden verrekend (indien dit van toepassing is) tot deze is verlopen"

Gaat het nu 5c /min kosten alsook 19c verbindingkosten ? of gaat het tarief van de actieve bundel genomen worden en worden de mix&match minuten aangesproken die je dan nog hebt staan ?

Die 1cent die je minimum op uw rekening moet hebben is een lastige vind ik . Want zet je 10€ op je kaart , en activeer je de 2e keer een 5€ bundel heb je 0cent staan en volgens hen geen recht op de gratis minuten .
criminala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 11 keer

Als je de volledige algemene voorwaarden doorleest is het allemaal niet zo rooskleurig .

Account en beltegoeden worden heel snel afgesloten . Je verliest dan uw nummer .
Je hebt nergens aanspraak op . Ze mogen het netwerk plat leggen en zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgen .
Minstens 50 cent nodig op de account om van bundeldata gebruik te kunnen maken .
Minstens 1 cent nodig op de account om van gratis vectone naar vectone gebruik te kunnen maken .

Maar , je kan niet voor 10,5€ opladen . Enkel 10€ , 20€ enz.
Dus als je 10€ op je rekening zet , en een herlading doet voor 10€ kan je dus GEEN data gebruiken en ook niet gratis naar andere Vectone mobile klanten bellen . Heel rare insteek en totaal niet klantvriendelijk .

Ik ga hun dienst wel eens testen . Iemand met een vectone mobile gsm nummer die ik eens kan bellen om vectone naar vectone te testen ? ;)
Lorias
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 aug 2016, 20:45
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 1 keer

criminala schreef:Ik ga hun dienst wel eens testen . Iemand met een vectone mobile gsm nummer die ik eens kan bellen om vectone naar vectone te testen ? ;)
Al eens kunnen testen? Tevreden?

Voor mijn gebruik zijn de bundels van 3 euro en 5 euro interessant.
http://vectonemobile.be/nl/bundles/neth ... saver.aspx

100 à 200
Minuten/SMS’jes
(mix & match)

Is dit naar alle operatoren of alleen naar Vectone?
IYZY
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

Tim H. schreef:hoe weten zij dat ik aan tethering doe ?
Late reactie, maar ze kunnen weldegelijk zien welk programma de data verbruikt tijdens de internetsessie.
Als de mobiele versie van Safari (iPhone) of Google Chrome (Android/iOS/...) dan data verbruikt, is het geen probleem, maar als ze merken dat het een computerbrowser is (zoals Internet Explorer 11 of zo), dan weten ze dat je tethering gebruikt (vele carriers komen er op deze manier achter), en dan kunnen ze je afsnijden.

En zoals iemand hier al aangaf: Vectone lijkt echt enorm op Lyca. Zelfde eigenaar of zo (heb het topic nog niet gelezen)?
Daarnaast is de data die ze aanbieden zeker niet goedkoper dan die van enkele officiele spelers, en is hun aanbod ook zeker niet beter geprijsd dan dat van Lycamobile.
Blond doesn't mean stupid :roll:
Gebruikersavatar
xming
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 okt 2005, 10:35
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 47 keer

tethering detecteren kan nog eenvoudiger zonder naar L7 payload te kijken, wat al niet meer werkt als je VPN/https gebruikt. Meestal is het genoeg om NAT te detecteren (dmv TTL).
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

is dit niet zelfde bedrijf als lycamobile? Iemand al getest?
tommydnp
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Vectone Mobile = Mundio

Na een lange tijd wachten is nu mijn oude sim kaart gedeactiveerd, maar mijn nummer is niet actief op mijn Vectone Mobile kaart. Het nummer is momenteel niet meer in gebruik :-s.
criminala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 11 keer

Ik zit nog in de eerste maand , en ben het inderdaad aan het testen . Wij zouden met een aantal personen ineens overschakelen .
Ik kan u al wel melden dat het verdict negatief gaat zijn . Erg slechte provider , en er zijn zoveel problemen dat ik niet zou weten waar te beginnen wanneer ik een opsomming zou willen maken.

Moesten ze een minimum aan service kunnen leveren , zouden hun bundels heel goed zijn .
Als Lyca de 3 en 5€ bundels zou hebben zou ik meteen naar lyca gaan . Hun netwerk en service is wel goed , maar spijtig dat zij op 10€ bundels beginnen .
tommydnp
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Oei, en wat zijn zo de problemen?

Is het service desk gerelateerd of echte netwerkproblemen?
criminala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 11 keer

alles : netwerk , service , facturatie , nakomen van beloftes (telefoon,algemene voorwaarden) , ... .
Eigenlijk ongelooflijk dat zo'n bedrijf telecomoperator mag zijn .
tommydnp
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Ja, ik merk het.
Zit al sinds de avond van 09/08 zonder telefoonnummer.
Op dit moment kan ik met dit nummer niet bellen of gebeld worden of ge smsed worden.

Internet werkt wel, maar ook omdat ik erachter ben gekomen dat de standaard configuratie webnl.mundio.com eigenlijk hier webbe.mundio.com moet zijn.
criminala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 11 keer

ik kan al sinds de overdracht geen sms-en sturen of ontvangen .
Maar als ik ze stuur wordt het wel aangerekend ook al komen ze nooit aan .

Ik ben 2 weken "klant" om te testen en kan er al een boek over schrijven .
Laatst gewijzigd door criminala 12 aug 2016, 13:35, in totaal 1 gewijzigd.
tommydnp
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Ik vroeg net mijn bundel verbruik op en er is plots 10mb verdwenen zonder gebruik te maken van het internet.
Dat beloofd dus. Ik denk dat ik naar Dommel ga of zo.
criminala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 11 keer

Dommel heb ik ook een chip van , dat werkt wel goed .
Maar is wel niet voor zware gebruikers en dommel-dommel bellen is ook niet gratis .
tommydnp
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Ik ben meestal geen zware verbruiker en gebruikte meestal de 80 eenheden bundel van MedionMobile. Omdat ik sinds kort een dual sim gsm heb, heb ik er een LycaMobile kaart in. Kan in geval van noodzaak daar altijd gebruik van maken.

Ik had reeds negatieve reviews gelezen over Vectone, maar had verwacht dat dit over het algemeen klachten waren over het vervallen van uw belkrediet na 3 maanden ( zoals in de voorwaarden ). Dat het zo goed als een onbruikbare provider was, had ik nooit verwacht of kunnen inbeelden.

Ik raad het dus ook helemaal af aan iedereen. Ik begrijp zelfs hun bestaansrecht niet!?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zijn hier mensen die vectone gebruiken.
Werkt dit nog in belgie ?
In nederland zouden er zware problemen zijn.

https://tweakers.net/nieuws/122257/klan ... obile.html
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Tja, boodschap is wegwezen daar.... :-)

"De provider is al meer dan tien dagen niet meer actief op social media, antwoordt niet op vragen en is telefonisch nauwelijks bereikbaar. Klanten geven aan lang in de digitale wachtrij te staan voor ze geholpen worden, als dat überhaupt gebeurt. Het kunnen voortekenen zijn van het einde van de provider, al doet Mundio daar geen uitspraken over. Wel geeft het aan klanten te voorzien van een nieuwe simkaart die het probleem moet verhelpen, al moeten klanten daar zelf contact over opnemen."
https://www.foon4u.nl/9952/vectone-mobi ... -service/
tommydnp
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Ja dat is typisch. Er is een probleem maar ze begrijpen niet waarom de sim kaarten geen verbinding kunnen maken :-D. Ze weten daar blijkbaar niet zo veel over mobiele telefonie.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

nieuwe website?
Ongelimiteerd gratis bellen en SMS'en van Vectone naar Vectone in heel België

https://www.vectonemobile.be/nl/bundels ... ale-bundel
vectone.jpg
wel mss. interessant de 10 € bundel nemen voor 1 €, nadien kan je toch 15 € herladen?

https://www.vectonemobile.be/nl/mogelij ... ectone-app
zelfs via wifi bellen op 5 verschillende toestellen.

maar blijkbaar niet zo denderende app....
https://play.google.com/store/apps/deta ... vectoneapp

ZEER slechte waarderingen van personeel
https://nl.glassdoor.be/Reviews/Vectone ... 363665.htm
gdptfire
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jun 2017, 14:53
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Sinds vandaag Vectone Mobile klant, heb het 1 euro pakket aangeschaft om eens te testen. Voorlopig nog geen 4G, enkel H+. Ook staat het roaming icoontje steeds aan, maar dit is normaal bij Vectone heb ik vernomen.

Speedtest geeft 16 Mbps aan. Zien wat het wordt in de komende dagen.

Edit: al wat rondgelopen in Brussel, nog steeds geen 4G kunnen krijgen, ook niet met een manuele netwerkconnectie ... Iemand een idee hoe dit zou komen?
Bijlagen
Speedtest
Speedtest
Berrebor
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 aug 2017, 20:09

Iemand ervaring met deze actie?
100gb 5euro 7dagen
https://www.vectonemobile.be/en/offers/get-free-data

Begrijp ik dit goed?
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

WAW!

Even snel gescreenshot voor het geval dat dit weer zou verdwijnen en niemand ons geloofd :angel:


Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

ja maar zal evengoed/evenslecht werken als lyca denk ik. Ze leiden data om naar engeland waardoor ge sterke schommelingen hebt in het netwerk .
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Berrebor
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 aug 2017, 20:09

En is tethering nu mogelijk?
gdptfire
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jun 2017, 14:53
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Berrebor schreef:En is tethering nu mogelijk?
Net getest, blijkt niet te werken... Er moet waarschijnlijk wel een workaround bestaan.

Voorlopig al een kleine workaround gevonden, zie enkele posts verder.
Laatst gewijzigd door gdptfire 12 aug 2017, 13:23, in totaal 1 gewijzigd.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1801
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

zou het werken in een usb modem? vermoedelijk niet indien ze via het browsertype detecteren of je aan thetering doet.
Maar met een mifi en enkel android clients zou het dan wel moeten werken?
gdptfire
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jun 2017, 14:53
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

bruma schreef:zou het werken in een usb modem? vermoedelijk niet indien ze via het browsertype detecteren of je aan thetering doet.
Maar met een mifi en enkel android clients zou het dan wel moeten werken?
Ik zal vandaag wat verschillende manieren testen voor de tethering, I will report back 8)

UPDATE: Tethering via USB werkt!!!Afbeelding Er is een app nodig genaamd Clockwork mod Tethering, en een pc cliënt (in mijn geval Linux). Speeds zoals op mijn gsm, rond de 15mbps.

Normaal gezien zou de app ISWAT Tethering unlocker moeten werken, maar die blijft jammer genoeg laden bij mij. Deze app unlockt tethering bij virtual operators.

Kent iemand nog een app die op dezelfde manier als ISWAT werkt?
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”