Orange (Mobistar) vast internet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Ikzelf heb nog nooit problemen gehad met snelheid. Altijd dikke 96mbps down


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

philippe_d schreef:
satsurfer schreef:Hoe komt het dat ik quasi dagelijks mijn fritzbox (in client mode achter de Orange router) moet resetten om terug de volle downloadspeed te hebben. Meestal ligt die dan op 30 DL. Doe ik reboot van fritzbox, dan terug 95 DL. Soms helpt dit niet en moet ik ook Orange modem eens uit stekker trekken.
Dat is een raar fenomeen ...
Als jouw FritzBox ingesteld is in "client mode" achter de Orange router, wordt hij een gewone switch (op alle 4 LAN poorten), en komt deze dus niet meer tussen in de snelheid.
Jouw PC's mogen dus zowel op de vrije poorten van de Orange router, als op de vrije poorten van de FritzBox aangesloten worden, zou ook geen verschil mogen uitmaken.

Krijg je die verlaagde downloadsnelheid zowel als je de PC aansluit op de FritzBox als rechtstreeks op de Orange modem?

PS
Wat is het voordeel van op die manier te werken? Je FritzBox krijgt hier geen publiek IP adres?
Tenzij je de MAC van de FritzBox ingesteld hebt in de pass-trough lijst van de Orange modem?
Kan je dan niet beter in "router" mode werken i.p.v "client" mode?
wss. heb ik me verkeerd uitgedrukt....de MAC van de FritzBox is ingesteld in de pass-trough lijst van de Orange modem?

Werk enkel via wifi.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Als alles goed is, komt men volgende week bij ons ook Orange internet+tv installeren. Momenteel heb ik een fritzbox aan een bbox hangen, vooral dan voor het voip-gebeuren. Om die fritzbox aan de orange modem te hangen, volstaat het dan om zijn mac adres in die pass-through lijst van de orange modem te steken? Moeten er dan verder nog zaken gewijzigd worden om die voip te doen werken?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

philippe_d schreef:
Slafes schreef:Maar hoe zeg je tegen je devices dat ze de 5GHz moeten gebruiken.
Door beide frequenties een verschillende SSID te geven.
Dan laat je het device alleen toe om te verbinden met de 5 GHz radio.
Ja, maar dat is net het probleem, dat gaat niet met de orange router.

Er staat 2.4, 5, concurrent mode en off.

Het snelheidsprobleem doet zich hier trouwens echt zo goed als wekelijks voor. Ik gok dat er toch ergens een fout in hun firmware zit. Veel mensen zitten steevast op ongeveer 3Mbit vast... Ik zal er nog eens voor bellen, eens zien wat voor uitleg ze nu hebben en ga ze ook doorverwijzen naar de verschillende gelijkaardige klachten hier op het forum. Kan er natuurlijk ook een tijdschakelklokje tussen zetten dat elke nacht een reset uitvoert maar dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

BMaster schreef: Momenteel heb ik een fritzbox aan een bbox hangen, vooral dan voor het voip-gebeuren. Om die fritzbox aan de orange modem te hangen, volstaat het dan om zijn mac adres in die pass-through lijst van de orange modem te steken? Moeten er dan verder nog zaken gewijzigd worden om die voip te doen werken?
Normaal niet
Gezien jouw FritzBox al ingesteld staat als router (Internet via LAN1) kunnen alle instellingen behouden blijven.
Je mag natuurlijk geen PPPoE opzetten met jouw DSL logon, gewoon instellen op DHCP.
Jouw TV decoder zal je waarschijnlijk wel direct op de Orange modem moeten aansluiten (tenzij de interactiviteit via Internet werkt) ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 30 keer

Er is bij mij deze morgen een nieuwe firmware op de modem geïnstalleerd. Mss een oplossing voor diegene met snelheidsproblemen.

2017-02-01 06:12:05 notice E111.0 SW download Successful - Via NMS SW file: /software-mobistar/CH6643-3.5.1.14g-NOSH-TW.NNEMN.p7 - SW server: 195.162.209.69

Het enige zichtbare verschil is dat er op de modemfoto's in de software er nu een Orange logo staat. Bij mij was dat tot gisteren nog een Mobistar logo.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Hier nog altijd geen nieuws... Geen aansluiting, niks... :'(
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1544
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

kdhoe schreef:Er is bij mij deze morgen een nieuwe firmware op de modem geïnstalleerd. Mss een oplossing voor diegene met snelheidsproblemen.

2017-02-01 06:12:05 notice E111.0 SW download Successful - Via NMS SW file: /software-mobistar/CH6643-3.5.1.14g-NOSH-TW.NNEMN.p7 - SW server: 195.162.209.69
Moet je daarvoor inloggen op de modem, of laten ze je dat per mail weten?

Weet iemand trouwens hoe ik te weten kom hoeveel data ik verbruik? En of ze er überhaupt al rekening mee houden?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 30 keer

ygeffens schreef:
kdhoe schreef:Er is bij mij deze morgen een nieuwe firmware op de modem geïnstalleerd. Mss een oplossing voor diegene met snelheidsproblemen.

2017-02-01 06:12:05 notice E111.0 SW download Successful - Via NMS SW file: /software-mobistar/CH6643-3.5.1.14g-NOSH-TW.NNEMN.p7 - SW server: 195.162.209.69
Moet je daarvoor inloggen op de modem, of laten ze je dat per mail weten?

Weet iemand trouwens hoe ik te weten kom hoeveel data ik verbruik? En of ze er überhaupt al rekening mee houden?
Inloggen op de modem bij. Menu Cable Modem > logs

Nee kan je niet zien.
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Heb al gelezen dat ze het verbruik niet echt controleren in de piekuren maar ik probeer toch zoveel mogelijk in daluren te downloaden. In de eerste maand dat ik Orange had heb ik zo meer dan 2 TB gedownload


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
skank
Plus Member
Plus Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 feb 2013, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

kdhoe schreef:Er is bij mij deze morgen een nieuwe firmware op de modem geïnstalleerd. Mss een oplossing voor diegene met snelheidsproblemen.

2017-02-01 06:12:05 notice E111.0 SW download Successful - Via NMS SW file: /software-mobistar/CH6643-3.5.1.14g-NOSH-TW.NNEMN.p7 - SW server: 195.162.209.69

Het enige zichtbare verschil is dat er op de modemfoto's in de software er nu een Orange logo staat. Bij mij was dat tot gisteren nog een Mobistar logo.
Idem hier ook deze morgen om 7u.
Zijn er ergens changelogs?

Edit: zopas router moeten herstarten weer.
Snelhei terug omlaag waardoor zelfs netflix niet meer ging, ik ga binnenkort bellen denk ik, shouldnt be
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

daydreamke schreef:Heb al gelezen dat ze het verbruik niet echt controleren in de piekuren maar ik probeer toch zoveel mogelijk in daluren te downloaden. In de eerste maand dat ik Orange had heb ik zo meer dan 2 TB gedownload Afbeelding
En upload? Want 'k gebruik sync tussen m'n NAS systemen...
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Er is een limiet van 750GB tijdens piekuren, tijdens daluren onbeperkt: https://www.orange.be/nl/hulp/internet- ... use-policy

Hun piek/daluren staan niet vermeld maar wellicht zijn deze hetzelfde als bij Telenet. Piekuren: 12 uur ‘s middags tot middernacht.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1544
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Mij gaat het er vooral om dat ik wil controleren wat zij meten.
Zodat ik ten volle gebruik kan maken van wat ze aanbieden.
Dus een controlepaneel is zeer welkom.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Daar is veel vraag naar hoor als ik dit hier wat volg, zal er wel gaan komen :p
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
skank
Plus Member
Plus Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 feb 2013, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Zopas terug problemen gehad, , krijg de melding "lan kabel niet aangesloten" via ps4 wanneer ik netflix bekijk.
Na verschillende meldingen. Wil hij de video niet meer afspelen en is mn snelheid weg.

Modem reset, alles direct opgelost en kan weer de hele avond netflix zien, vermoedelijktot morgen en dan moet ik weer resetten.

Ik bel nr orange morgen
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

wat staat er in de logs van de router?
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 30 keer

Kan je ook je signaalwaarden eens posten? Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met de snelheid. Kan ze eens vergelijken met de mijne.

Logs: http://192.168.0.1/modem_logs.html
Signaalwaarden: http://192.168.0.1/modem_signals.html
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Ik zie in mijn modem logs dat er op 01/02 een firmware update was...

23/01: R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out
16/01: zelfde melding, zelfs twee keer. Ook een Sync fout en eigenlijk nog een boel andere meldingen...

Ik merk wel op dat er niet altijd iets in het logboek staat op de moment dat hier de download in elkaar stuikte tot 3 Mbit.

Iemand die een antwoord weet op mijn concurrent mode vraag van enkele berichten eerder?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Krijg je in de week een telefoontje dat ik geen installatie en actievatiekosten en kabel abo dien te betalen.

Vandaag factuur in de mailbox, 149 euro kabel abo.. Aaarghl... Hoe vaak ik al niet met de helpdesk gebeld heb... Komt allemaal wel in orde maar toch... Iedereen zijn facturen goed nakijken dus.
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

Staat er geen korting onder ofzo? Ik heb dat ook eens met Telenet aan de hand gehad. Bleek er ergens een lijntje korting te staan en de overschrijving was ook leeg die erbij stak. Natuurlijk was me dit pas opgevallen nadat ik contact had met de helpdesk....
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Mijn Orange installatie vandaag is vlotjes verlopen. Tot op heden had ik dus Proximus internet met een FritzBox 7170 als router, voornamelijk om een klassieke telefoon via voip te kunnen gebruiken.

Eerst dacht ik van deze FritzBox als router te blijven gebruiken, door in de Orange modem de PassThrough MAC functie te gebruiken. Maar nu bedenk ik me dat die maar 100mbit ondersteunt (en dat het stroomstekkertje serieus versleten is en met plakband aan mekaar hangt). Is het een probleem als ik de FritzBox als gewone IP Client aan de Orange modem hang, enkel voor het voip gedeelte? De rest van de toestellen kan ik dan (al dan niet via een gigabit switchke) aan de orange modem hangen...
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

FabriFibra schreef:Staat er geen korting onder ofzo? Ik heb dat ook eens met Telenet aan de hand gehad. Bleek er ergens een lijntje korting te staan en de overschrijving was ook leeg die erbij stak. Natuurlijk was me dit pas opgevallen nadat ik contact had met de helpdesk....
Installatie was gratis, activatie ook, kabel abo was 149 euro. Na het bellen werd een factuur van -149 euro uitgeschreven en het resterende bedrag kon ik enkel via mijn klantenzone betalen. Online op de Orange app bleef de 201 euro factuur staan. Stond wel degelijk 149 euro te veel aangerekend.
skank
Plus Member
Plus Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 feb 2013, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Mijn snelheid fluctueert enorm
, vooral in sabnzb

Ik zie nu in logging staan

critical R04.0 Received respone to broadcast maintenance request but no unicast maintenance opportunities received, T4 time out CM......

dit 2 keer

iemand een idee?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Moet toch geen apart kabel abonnement nemen bij Telenet zeker?
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Ken schreef:Moet toch geen apart kabel abonnement nemen bij Telenet zeker?
Neejt.
NielsDB
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2017, 16:27

Zonet telefonisch een afspraak gemaakt om donderdag Orange TV + internet te komen installeren.

Aan de telefoon duidelijk in de voormiddag afgesproken. In de mail staat nu:

"Wanneer zal je installatie plaatsvinden?
Je Orange-installateur zal bij je langskomen op
donderdag 16 februari 2017
tussen 12 uur en 18 uur.

Voor de installatie ‘s avonds (tussen 17.00 en 20.00 uur) en op zaterdag zal een bijkomend bedrag van 30 euro worden gefactureerd."

Ik zie het al gebeuren, hier om 17:30 staan en dan me extra 30 euro aanrekenen.

Nu, ik dacht hier al ergens eens gelezen te hebben dat in die mail een fout uur staat, kan iemand dit bevestigen of moet dit kloppen normaal?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

De installatie buiten de normale (gratis) uren is voor mensen die er expliciet om vragen.

Best even naar Orange terugbellen om uw afspraakuur te controleren.

Kleine opmerking, sinds de modemupdate begin februari is mijn snelheid wel stabiel gebleven. Hout vasthouden, maar toch al 12 dagen geen 3Mbit gezien.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Hier nog altijd niks, wat een grap...
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Hoe is de teneur ondertussen bij de mensen? Stabiel? (elke dag de modem resetten valt daar niet onder)

*kijkt de kat nog wat uit de boom*
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 30 keer

devilkin schreef:Hoe is de teneur ondertussen bij de mensen? Stabiel? (elke dag de modem resetten valt daar niet onder)

*kijkt de kat nog wat uit de boom*
Ik heb het sinds 20/1. Nog nooit snelheidsproblemen gehad.
pieterjanp
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 maa 2010, 11:16
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer

Hier ook hetzelfde probleem, router is Airport extreme, snelheid schommelt tussen 20 en 30 mbps :x
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

devilkin schreef:Hoe is de teneur ondertussen bij de mensen? Stabiel? (elke dag de modem resetten valt daar niet onder)

*kijkt de kat nog wat uit de boom*
Hier zeker geen teneur, al sinds januari 2016 klant bij Orange op de kabel, en in dat dikke jaar heb ik nog maar 3 keer de modem moeten resetten omdat de snelheid plots gezakt was.
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

Sinds april 2016 klant en nog maar 1 keer de modem moeten resetten omdat de snelheid ineens gezakt was. Anders nog nooit problemen gehad.
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
skindred
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 19 dec 2005, 14:32
Bedankt: 6 keer

Hoe moet je nu eigenlijk Internet + Mobiel bestellen zonder TV?
Want dat hoef ik niet.

Eigenlijk hoef ik ook geen Mobiel abo bij Orange, maar soit.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Dat kan niet, je moet tv erbij nemen, alsook een mobiel abo.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

ofwel neem je geen mobiel en betaal je 15€ extra/maand.!!!
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Waar staat die info over 15 euro extra zonder mobiel abo?
Zou helemaal te gek zijn, gezien het goedkoopste abo slechts 8 euro kost.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... ove-aanbod
Zodra er geen residentieel mobiel abonnement meer met de Internet + TV-diensten verbonden is, zal de prijs van de Internet + TV-diensten automatisch aangepast worden naar 65 euro.

Dus....dan kan je afleiden dat je beter een Kolibrie abbo erbij neemt (om in de kast te leggen, wat ik doe)
't is zelfs geen 15 maar 16 €!!!
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Haha ja, bij mij ligt er ook een Kangoeroe in de schuif, want heb abo van werkgever :-D
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”