Slafes schreef:Het is niet omdat het momenteel maar 39 euro kost dat het niet moet werken he. Tijdens het gamen ineens amper nog kunnen spelen en frustrerend je spel verliezen vind ik niet prettig.
Dat bedoel ik ook, voor sommigen is het echt belangrijk dat het goed blijft werken, zonder onderbreking, alle begrip...
Bij mij is het eerder dat ik de eerste 6 maanden gratis heb gehad, en ja, ik weet dat de testperiode al lang voorbij is, maar het stoort me niet echt. Zodra ik 49 euro ga moeten betalen, of misschien wel meer omdat mijn gsm abo naar een andere provider gaat, dan zal ik me er meer druk om maken. Nu is het in evenwicht met wat ik 'maar' moet betalen.
Slafes schreef:Mijn vingerdik kijken: Telenet die misschien stokken in de wielen steekt van Orange, gezien het toch een probleem is dat her en der opduikt terwijl het met dezelfde modem bij Telenet wel perfect werkt.
Lijkt me sterk, als dat ook maar even zou uitkomen denk ik dat de gevolgen voor Telenet niet al te gunstig zouden zijn.