tvv tv vlaanderen internet

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
osolomio
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 14 jul 2010, 22:18
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

beste


ik heb nu tvv voor de tv via sateliet
echter ik overweeg ook internet bij tvv te nemen.

weet iemand of dit goed is en snel ( upload/download)
is onbeperkt effectief onbeperkt ?
en kan je dan nog genieten van hotspots ( zoals telenet wifree , en px met hun fon)
hoe zit het dan met de lijnen en modem ?

momenteel heb ik px internet start (en fon )


groeten
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Ik heb hier nu anderhalf jaar TVV internet en telefonie, samen met mijn satelliet-TV abonnement.

Héél tevreden over, ik haal de beloofde snelheden (100down/20up) en onbeperkt is effectief onbeperkt, ik heb hier al gesleurd en gesleud met up en download, maar alles blijft top zonder gezaag of verlaagde snelheden of piek-uren!

Hotpsots hebben ze niet.

De verbinding gebeurt over koper (snelheid van VDSL-2 dus wel afhankelijk van de 'verdeelkast' in jouw straat), je krijgt een Fritzbox in bruiklaan, maar daarover heb je volledige toegang (bvb instellen WiFi, port-forwarding, etc)...

Alle poorten zijn bereikbaar.

Voor mij zeker een aanrader!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
osolomio
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 14 jul 2010, 22:18
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

sturen ze een router-modem op ?

en heb je dan ook tv live erbijgekregen zodat je tv kan kijken op de pc ?

ik heb nu al adsl , dus de afstand van centrale tot mijn telefoonlijn zal niet veranderen fysiek denk ik.

heb nu internet start , en heb 30mb down / 3.75 up

wat als er problemen zijn met de lijn ? belgacom stuurt techniekers
doet tvv dit ook ?
want ik had soms kabelproblemen -kabelbreuk , en wie weet valt het nog voor ..
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

In geval van een kabelbreuk (of een ander probleem met de infrastructuur) zal er uiteraard nog steeds een technieker van Belgacom/Proximus langskomen, aangezien het hun netwerk is.
Gebruikersavatar
serialchiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 606
Lid geworden op: 03 feb 2012, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 73 keer
Recent bedankt: 3 keer

osolomio schreef:ik heb nu al adsl , dus de afstand van centrale tot mijn telefoonlijn zal niet veranderen fysiek denk ik.

heb nu internet start , en heb 30mb down / 3.75 up
check jouw verbindingsmogelijkheden(en theor. snelheden) eens op www.lijntest.be op basis van je adres of telefoonnummer(dat van de Proximus-verbinding uiteraard). Kopieer eventueel de resultaten en post ze eens in deze draad.

Welke modem heb je nu?

Voor modemhuur en "live" kijken op pc zou ik TVV eens opbellen.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Zie https://www.tv-vlaanderen.be/tv-interne ... bonnement/
De optie 'TV VLAANDEREN Live TV' is gratis bij het All-in-One pakket (bij klanten die alleen digitale tv hebben kost dit € 3,95 / maand).
Voor Internet & Bellen wordt een activeringsvergoeding van € 50 gevraagd. Je krijgt een doe-het-zelf installatiepakket met een FRITZ!Box modem bij je thuis geleverd. Hier moet je verder niets voor betalen, enkel je maandelijks abonnement van € 46,95 / € 50,95 / € 58,95.
osolomio
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 14 jul 2010, 22:18
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

serialchiller schreef:
osolomio schreef:ik heb nu al adsl , dus de afstand van centrale tot mijn telefoonlijn zal niet veranderen fysiek denk ik.

heb nu internet start , en heb 30mb down / 3.75 up
check jouw verbindingsmogelijkheden(en theor. snelheden) eens op http://www.lijntest.be op basis van je adres of telefoonnummer(dat van de Proximus-verbinding uiteraard). Kopieer eventueel de resultaten en post ze eens in deze draad.

Welke modem heb je nu?

Voor modemhuur en "live" kijken op pc zou ik TVV eens opbellen.



bbox3 heb ik , maar zal ik moeten teruggeven aan px als ik mijn internet opzeg
Gebruikersavatar
serialchiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 606
Lid geworden op: 03 feb 2012, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 73 keer
Recent bedankt: 3 keer

in de plaats van je Bbox3 komt er een fritzbox van TV Vlaanderen. Da's een hele goede VDSL2-modem. Volgens je lijntest zal je snelheid er ook waarschijnlijk ook op vooruitgaan als je naar TV Vlaanderen overstapt. Als het financiële plaatje voor jou klopt zou ik zeggen: doen! Bij bestelling wel HEEL DUIDELIJK EN DESNOODS TIEN KEER vermelden dat je reeds internet van Proximus hebt op jouw adres/telefoonlijn.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3910
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Het enig nadeel van dit pack is dat men 9 cent per minuut betaald om te bellen,altijd er is s'avonds geen gratis bellen met vaste tel.
het voordeel is dan weer dat die 9 cent ook geld voor bellen naar een gsm,dus het valt al te bezien hoe je het bekijkt.
osolomio
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 14 jul 2010, 22:18
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

fluppie schreef:Het enig nadeel van dit pack is dat men 9 cent per minuut betaald om te bellen,altijd er is s'avonds geen gratis bellen met vaste tel.
het voordeel is dan weer dat die 9 cent ook geld voor bellen naar een gsm,dus het valt al te bezien hoe je het bekijkt.
vast telefoon zal ik niet gebruiken , dus zal er geen kost aan vast zijn
osolomio
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 14 jul 2010, 22:18
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

na 16dagen heeft tv vlaanderen nog niet opgemerkt dat ik klant wil worden en documenten doorstuur per post.
als ik mail , duurt een reply een week , en dan heb je een standaard antwoord van : kijk eens op onze site....

als ik bel , zeggen ze , er is iets fout in de administratie , we bellen u terug....

dus ja....een goede start kan ik het niet noemen
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”