Orange TV bevindingen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Contacteer Orange gewoon ze lossen dit wel op voor je
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

ThaDoc schreef:De opnames hebben een week goed gelopen door ze elk appart te programmeren. Sinds gisteren lukt er geen enkele opname meer. De beloofde firmware update is er ook nog steeds niet. Morgen ga ik de boel opzeggen.
Afgelopen woensdag is er een update geweest. Heb deze binnengehaald maar kan niet direct zien wat er veranderd is. Met opnames apart of in serie heb ik trouwens geen probleem. Ook voor de update geen problemen gehad.
Internet via Mobile Vikings
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Ik ben sterk aan het twijfelen om over te stappen naar Orange tv en internet maar na verhalen hier te lezen twijfel ik toch :(


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

daydreamke schreef:Ik ben sterk aan het twijfelen om over te stappen naar Orange tv en internet maar na verhalen hier te lezen twijfel ik toch :(
Waarom zou je twijfelen. Bij andere providers gaat het voor de ene persoon toch ook beter dan de andere.
Internet via Mobile Vikings
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

als je er speciaal abbo voor moet afsluiten + 49 €/maand betalen vind ik het toch geen zo'n 'topdeal', zeker daar de streaming/recording app er nog niet is en de lipsync problemen bij zappen nog altijd niet weg zijn. ook bij sommigen problemen met serieopnames.
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

Ik heb geen problemen bij serie opnames en deze lopen goed. Dat van die lipsync zie ik ook wel maar dit duurt maar een seconde of twee en dan is het ook goed.
Internet via Mobile Vikings
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

Hier nooit problemen met opnames, en wij nemen heel veel in serie op. Die lipsync snap ik niet... Is een seconde bij het zappen, whats the problem....
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb Orange al dikwijls gecontacteerd hierover. De digicorder omruilen willen ze niet, volgens hen is het een software probleem. Oplossen doen ze het niet. Vandaag heb ik ze gecontacteerd om mijn contract op te zeggen. Volgens hen komt de software update er ten laatste op 11 oktober. Omdat ik momenteel geen enkele opname meer kan doen krijg ik een financiële compensatie van € 25. Ik geef het nog één aller laatste kans...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

http://m.standaard.be/cnt/dmf20161007_0 ... witterfeed

In de krant zelf gaat het nog over gepersonaliseerde tv-reclame waarmee Telenet en Proximus experimenteren. Orange gn prioriteit: nu vooral focus op verhogen van de penetratiegraad van het product.

Orange gaat zelf géén tv-programma's maken.

Netflix zal niet inbegrepen zijn in abboformule (en niet duidelijk of ze het gaan aanbieden of niet) (anders betalen de niet gebruikers ook meer, voor een product die ze niet gebruiken)
De roamingtarieven vallen weg volgend jaar? CEO zegt dat dit al zo was dit jaar bij Orange. Gevolg: 15X hoger dataverbruik dan vorig jaar. Maar Europa moet duidelijkere regeling hebben, zodat er geen misbruiken zijn van mensen die SIM in goedkoop land kopen, en hier gebruiken. Dan kunnen ze ook niet meer investeren in uitbreiding van netwerk: 4G, 4G+, 5G.
Laatst gewijzigd door satsurfer 08 okt 2016, 12:18, in totaal 1 gewijzigd.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Moet internettoegang anno 2016 geen basisrecht zijn, zoals water, met navenante lage prijzen?
Hij heeft gelijk dat internet een basis behoefte is geworden. Zeker nu de banken en verzekeraars massaal de online kaart trekken met duizenden jobs die verloren gaan. Maar het tweede gedeelte van zijn zin / motivatie / redenering ... Tja, hier slaat hij de bal volledig verkeerd. Basis behoeften kennen we hier niet tegen lage prijzen. We betalen er meer belastingen op dan dat we moeten betalen voor verbruik. Mochten onze politiekers kunnen verdubbelen ze de huidige onmenselijke hoge tarieven.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Muziekbos schreef:
Moet internettoegang anno 2016 geen basisrecht zijn, zoals water, met navenante lage prijzen?
Hij heeft gelijk dat internet een basis behoefte is geworden. Zeker nu de banken en verzekeraars massaal de online kaart trekken met duizenden jobs die verloren gaan. Maar het tweede gedeelte van zijn zin / motivatie / redenering ... Tja, hier slaat hij de bal volledig verkeerd. Basis behoeften kennen we hier niet tegen lage prijzen. We betalen er meer belastingen op dan dat we moeten betalen voor verbruik. Mochten onze politiekers kunnen verdubbelen ze de huidige onmenselijke hoge tarieven.
Ik denk dat een verplichte tarief per GB ( die natuurlijk een maximum prijs heeft ) nadat het volume is overschreden een oplossing kan bieden.
Dan kun je het goedkoopste abo nemen en toch nog toekomen met je data, want de data van de goedkope abonnementen wordt laag gehouden zodat je zou overschakelen naar een abonnementen met een hogere snelheid die je niet nodig hebt maar die je toch betaald.

En zo kan je trouwens ook geld besparen, je betaalt toch ook niet op voorhand voor 1000 liter water per maand om uiteindelijk maar 500 liter te gebruiken?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik voer geen sluikreclame hoor! Had dit gelezen nl.

"Maak kans op een terugbetaling van je tv (gekocht bij Mediamarkt) als je internet+tv neemt bij Orange"
van 03/09/2016 tot en met 31/10/2016
http://orange.myshopi.com/nl/action-ora ... -160901-nl
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1515
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 101 keer

Kan er iemand bevestigen dat hij/zij een decoder met smartcard heeft? Of zijn alle decoders tegenwoordig cardless boxen?
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

sardonis schreef:Kan er iemand bevestigen dat hij/zij een decoder met smartcard heeft? Of zijn alle decoders tegenwoordig cardless boxen?
Cardless hier die van orange
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1515
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 101 keer

Zijn er nog boxen met een smartcard in omloop? Zoals bij de test van Mobistar bleken er 2 modellen on omloop te zijn.
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

De beloofde firmware update is er niet gekomen! Geen enkele opname lukt nog. Ik heb ondertussen het toestel volledig gereset en opnieuw ingesteld en ook dat heeft niet geholpen. Daarnet de helpdesk gecontacteerd en gevraagd om een omruiling. Ze gaan de technische dienst hiervoor moeten inlichten want ze mogen dit zelf niet beslissen. Indien geen omruiling stop ik er nu echt mee. De digicorder is nu al meer dan een week volledig nutteloos. Ik blijf er bij dat het een hardware probleem is (heb ik hen ook al een paar keer gemeld). Volgens mij is de harde schijf gewoon defect. Volgens de helpdesk ben ik niet de enige, er zouden een 100-tal klanten hetzelfde probleem hebben. Als het dan toch een software probleem is dan vraag ik me af waarom niet iedereen dit probleem heeft...
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

Lijkt me inderdaad een HW probleem. Ken ondertussen een aantal mensen die overgestapt zijn op Orange en geen enkele heeft het probleem. Snap niet waarom ze zo moeilijk doen om de box te wisselen... Hopelijk wisselen ze snel en werkt het terug.
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ben net al teruggebeld, dat was snel! Er komt volgende dinsdag een technieker om de digicorder om te ruilen.
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Technieker heeft zonet alles nagekeken en nergens problemen gevonden in de installatie. Hij volgde mijn redenering van de defecte harde schijf en heeft uiteindelijk de decoder vervangen. Nu kan ik plots ook programma's pauzeren met de nieuwe decoder. Heeft op de defecte decoder nooit gewerkt, ik dacht dat die optie nog niet actief was. De schijf was dus al van in het begin defect. Spijtig dat het zo lang geduurd heeft voor ze mee wilden gaan in mijn verhaal, dat had me 3 maanden frustratie uitgespaard.
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

Iemand enig idee waarom VTM & Q2 (voormalig 2BE) niet beschikbaar zijn bij Orange TV?
Tenminste toch hier in Wallonië enkel één, canvas & NPO1 & 2 te verkrijgen.
VOO heeft identiek hetzelfde aanbod, mogelijks gebruiken ze de kabel van VOO om hun Internet & TV aan te bieden?
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

Ik denk inderdaad dat dit te maken heeft dat ze de kabel van VOO gebruiken en hun aanbod gewoon overnemen. Is het aanbod niet bepaald per regio in Belgie? (Is een vraag en geen bewering...)

@ThaDoc, ben blij dat het opgelost geraakt is. Inderdaad spijtig dat het zo lang duurde voor ze een tech stuurde... Misschien achter een compensatie vragen?
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

novie schreef:Iemand enig idee waarom VTM & Q2 (voormalig 2BE) niet beschikbaar zijn bij Orange TV?
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... -tv/detail
Deze zijn perfect beschikbaar in Vlaamse gedeelte (ook Npo3), vandaar dat je ook uw postcode moet ingeven op de site.

Internetsnelheden/downloadlimieten zijn ook idem als die van Telenet of Voo in Waalse landsgedeelte.
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

FabriFibra schreef:@ThaDoc, ben blij dat het opgelost geraakt is. Inderdaad spijtig dat het zo lang duurde voor ze een tech stuurde... Misschien achter een compensatie vragen?
Ik heb een korting van €25 gekregen op mijn volgende factuur.
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 1 keer

FabriFibra schreef:Ik denk inderdaad dat dit te maken heeft dat ze de kabel van VOO gebruiken en hun aanbod gewoon overnemen. Is het aanbod niet bepaald per regio in Belgie? (Is een vraag en geen bewering...)
Lijkt inderdaad zo te zijn. Wel jammer dat VOO geen VTM of Q2 in het aanbod heeft zitten.
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

novie schreef:
FabriFibra schreef:Ik denk inderdaad dat dit te maken heeft dat ze de kabel van VOO gebruiken en hun aanbod gewoon overnemen. Is het aanbod niet bepaald per regio in Belgie? (Is een vraag en geen bewering...)
Lijkt inderdaad zo te zijn. Wel jammer dat VOO geen VTM of Q2 in het aanbod heeft zitten.
Orange is een reseller op het kabelnetwerk (Telenet en VOO naargelang gebied).
VOO heeft geen rechten voor Vlaamse publieke zenders (hoogstens VTM analoog in faciliteitsgemeenten) en ik vrees dat ze daar in Luik het nut niet zien van die rechten aan te schaffen. Vanuit Luik lijkt de Turkse en Italiaanse communiteit waarschijnlijk omvangrijker dan de naar schatting 2.000.000 Vlaamstaligen die in Wallonië wonen of regelmatig verblijven.
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Heeft er al iemand tv met een kaartje van telenet getest op Orange tv? Vroeg mij af als dit werkt. Groeten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

Dat werkt maar enkel als het kaartje ergens actief is bij iemand met een Telenet abonnement. Ter plaatse is het voldoende om tv signaal op de kabel te hebben (dus mensen met een internet only filter krijgen geen tv signaal door).
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Dat zal wel werken, maar het is illegaal. Het zenderaanbod van Orange is niet hetzelfde als dat van Telenet.
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Dus als ik het goed begrijp kan ik dan alle zenders van telenet bekijken met het kaartje ook al heb ik enkel abonnement van Orange tv / internet?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Je bent op dezelfde kabel aangesloten als Telenet-klanten en het kaartje staat op het abonnement van een Telenet-klant, dus wat denk je zelf? Zoals gezegd is het illegaal, dus we kunnen jou niet helpen met dergelijke zaken... Wil je het zenderaanbod van Telenet, dan dien je een abonnement te nemen bij Telenet.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Ik vraag me af of het mogelijk is om zowel te abonneren op Telenet als op Orange en dus 2 decoders kan aansluiten dus een digicorder van Telenet en een decoder van Orange.
Ik heb wel digitale TV bij Telenet en Proximus maar dat is natuurlijk geen probleem omdat het 2 verschillende lijnen zijn, een telefoonlijn via koper en een coax kabelaansluiting.
Maar Orange en Telenet gaan over dezelfde kabel en dat is natuurlijk een ander verhaal.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

apestaart schreef:Ik vraag me af of het mogelijk is om zowel te abonneren op Telenet als op Orange en dus 2 decoders kan aansluiten dus een digicorder van Telenet en een decoder van Orange.
Ik heb wel digitale TV bij Telenet en Proximus maar dat is natuurlijk geen probleem omdat het 2 verschillende lijnen zijn, een telefoonlijn via koper en een coax kabelaansluiting.
Maar Orange en Telenet gaan over dezelfde kabel en dat is natuurlijk een ander verhaal.
Perfect mogelijk, er wordt een splitter geplaats op de coax.
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Na twee dagen lukt het weer niet meer om iets op te nemen. Het was dus toch niet de harde schijf. Ik ben genoodzaakt om terug naar Telenet te gaan. Echt rot want ongelimiteerd downloaden/streamen kan ik niet meer missen en is bij Telenet veel te duur. :-(
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

of opnemen vervangen door netflix :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

ThaDoc schreef:Na twee dagen lukt het weer niet meer om iets op te nemen. Het was dus toch niet de harde schijf. Ik ben genoodzaakt om terug naar Telenet te gaan. Echt rot want ongelimiteerd downloaden/streamen kan ik niet meer missen en is bij Telenet veel te duur. :-(
Ofwel naar Proximus of Scarlet overstappen.
wied schreef:of opnemen vervangen door netflix :-D
Netflix biedt wel geen programma's aan die enkel op de gewone TV zenders uitgezonden worden.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

apestaart schrijft: Netflix biedt wel geen programma's aan die enkel op de gewone TV zenders uitgezonden worden.

dat is juist natuurlijk, maar mijn vrouw klaagt niet meer dat er weer eens niets te zien is op TV! In plaats van opnemen, maak ik nu lijsten klaar om te bekijken via netflix :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Netflix heb ik ook maar is niet hetzelfde hé. Proximus of Scarlet is geen optie hier. We zitten te ver van een centrale waardoor ADSL onmogelijk is.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

ThaDoc schreef:Netflix heb ik ook maar is niet hetzelfde hé. Proximus of Scarlet is geen optie hier. We zitten te ver van een centrale waardoor ADSL onmogelijk is.
VDSL ook niet mogelijk?
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

lanadekat schreef:
ThaDoc schreef:Netflix heb ik ook maar is niet hetzelfde hé. Proximus of Scarlet is geen optie hier. We zitten te ver van een centrale waardoor ADSL onmogelijk is.
VDSL ook niet mogelijk?
Geen idee eigenlijk, nog niet bekeken. Daarnet Orange terug gecontacteerd om op te zeggen. Ze garanderen dat de update er nu écht wel aankomt in de volgende 2 weken. Ben benieuwd! Dit is de allerlaatste kans die ze geef.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Voor 11/11 heb ik gisteren van Hans vernomen.

Werken die op feestdag? :-o
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”