Dommel Mobile

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Het heeft dan nog geholpen ook.
Hij is al actief.
Nu nog zien hoe ik mijn mobiel internet kan afzetten (ik wil enkel Wifi gebruiken).
Kan ik dat afzetten, zodat hij niet ongewenst begint een 3G of 4G verbinding op te zetten ?
Bij Simyo kon ik dat soort zaken helemaal tunen bij de provider zelf.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Kan niet via webclient volgens mij. Gewoon mobiele data uitzetten.
FUBAR
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 dec 2004, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb een SIM-kaart nodig voor de navigatie in mijn auto. Deze heeft alleen mobiele data (3G) nodig voor het ophalen van de real-time traffic info. Momenteel gebruik ik de SIM-kaart die ik gratis bij mijn Proximus "all-in-one" abonnement (internet + GSM + TV) heb gekregen, maar ik heb besloten om van internet provider te veranderen en dan valt de gratis mobile data SIM uit de boot.

De auto verbruikt amper 20 MB / maand, aangezien je Dommel per kB betaalt en zonder abonnementskosten is, lijkt mij dit wel een heel fijne aanbieding: 2¢ * 20 = 40 ¢ per maand voor verkeersinfo en de beste dekking want Proximus-netwerk.

Kunnen jullie Dommel hiervoor aanraden?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

dommel biedt enkel 3G aan, geen 4G, maar voor traffic is dat geen probleem. Let wel: als je uw data aanzet, gaat hij ook automatisch uw mails ophalen (of wel moet je dit op voorhand uitschakelen)
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1233
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 22 keer

IK ben heel tevreden van Dommel maar niet van het Proximus netwerk.
Er zijn plaatsen waar ik zelfs niet bereikbaar ben.
FUBAR
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 dec 2004, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

satsurfer schreef:dommel biedt enkel 3G aan, geen 4G, maar voor traffic is dat geen probleem. Let wel: als je uw data aanzet, gaat hij ook automatisch uw mails ophalen (of wel moet je dit op voorhand uitschakelen)
Dat begrijp ik niet goed: de navigatie in mijn auto heeft voor zover ik weet geen mail-account geconfigureerd. Welke mails zou hij dan gaan ophalen?
karine schreef:IK ben heel tevreden van Dommel maar niet van het Proximus netwerk.
Er zijn plaatsen waar ik zelfs niet bereikbaar ben.
Ik kan mij voorstellen dat Proximus geen perfecte dekking heeft, maar tot nu heb ik nog geen betere provider gehad in België.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

FUBAR schreef:Dat begrijp ik niet goed: de navigatie in mijn auto heeft voor zover ik weet geen mail-account geconfigureerd. Welke mails zou hij dan gaan ophalen?
voordien schreef je
FUBAR schreef:Ik heb een SIM-kaart nodig voor de navigatie in mijn auto. Deze heeft alleen mobiele data (3G) nodig voor het ophalen van de real-time traffic info.
Ik had hier uit afgeleid (was niet zo éénduidig) dat je een smartphone gebruikte met een navigatie-app (tomtom, waze, google maps,...) Vond het al raar dat het maar 20 MB/maand betrof.
dweezil
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 maa 2007, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 9 keer

satsurfer schreef:dommel biedt enkel 3G aan, geen 4G, maar voor traffic is dat geen probleem. Let wel: als je uw data aanzet, gaat hij ook automatisch uw mails ophalen (of wel moet je dit op voorhand uitschakelen)
is 4g available?

yes, 4g is available for all dommel mobile freedom clients (if supported by your phone)
Ook ik heb dommel mobile en ben er zeer tevreden van. Ik telefoneer zelden met gsm en heb zelden data of nodig en als het toch nodig is werkt het via 4g.

Een goedkoper abo ga ik niet vinden, mijn laatste 3 facturen:
dec 1,9106 euro
jan 1,2418 euro
feb 2,7163 euro
FUBAR
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 dec 2004, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

dweezil schreef:Ook ik heb dommel mobile en ben er zeer tevreden van. Ik telefoneer zelden met gsm en heb zelden data of nodig en als het toch nodig is werkt het via 4g.

Een goedkoper abo ga ik niet vinden, mijn laatste 3 facturen:
dec 1,9106 euro
jan 1,2418 euro
feb 2,7163 euro
Dát zijn inderdaad de facturen waar ik voor ga. :D

Voordat ik een SIM-kaart aanvraag bij Dommel, heb ik een ticket geopend om mijn intussen achterhaalde klantgegevens aan te passen. Als dat in orde is, word ik ook weer Dommel-klant.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

4G is ondertussen wel al beschikbaar op Dommel toch ?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

En tickets voor de lijn?

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Staat niet in de lijst, maar dat is natuurlijk geen referentie want Colruyt Mobile staat er ook nog in. Testen is dus de enige optie...

https://www.delijn.be/nl/vervoerbewijze ... icket.html
johann
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 35 keer

Neen, sms-tickets worden niet ondersteund.
4G anderzijds wel, voor wie er nog aan mocht twijfelen.
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

Momenteel wachten op nieuwe Mobile Dommel Freedom abo's.

"Door het overweldigende succes van ons mobile freedom aanbod, zijn we genoodzaakt een (korte) wachttijd in te bouwen voor nieuwe bestellingen. Ondertussen kan u uiteraard wel bij ons terecht voor uw internet- en vaste telefonie abonnement!
Als u graag op de hoogte wil gebracht worden op het ogenblik dat nieuwe mobiele bestellingen mogelijk zijn, vul dan hieronder uw telefoonnummer, naam en e-mail adres in! Wij contacteren u dan zo snel mogelijk!
bedankt voor uw geduld en begrip."
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

AfAX schreef:Momenteel wachten op nieuwe Mobile Dommel Freedom abo's.

"Door het overweldigende succes van ons mobile freedom aanbod, zijn we genoodzaakt een (korte) wachttijd in te bouwen voor nieuwe bestellingen. Ondertussen kan u uiteraard wel bij ons terecht voor uw internet- en vaste telefonie abonnement!
Als u graag op de hoogte wil gebracht worden op het ogenblik dat nieuwe mobiele bestellingen mogelijk zijn, vul dan hieronder uw telefoonnummer, naam en e-mail adres in! Wij contacteren u dan zo snel mogelijk!
bedankt voor uw geduld en begrip."
En waarom is die wachttijd er dan?

Kan nooit geloven dat hun formule zo'n groot succes heet. Dit is echt wel amateuristisch.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

bronvermelding? Staat niets op de site...

tja, met 2 of 3 man op de 'help'desk voor gans België van internet en gsmabbo's te voorzien. :eek:
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

Je krijgt dit als je clickt op "bestellen". Hetgeen ik hierboven tussen quotes vermeld heb is een copy/paste van de msg die verschijnt met de mogelijkheid om je gegevens achter te laten.
tinamar
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 dec 2006, 17:11

springfield schreef:
AfAX schreef:Momenteel wachten op nieuwe Mobile Dommel Freedom abo's.

"Door het overweldigende succes van ons mobile freedom aanbod, zijn we genoodzaakt een (korte) wachttijd in te bouwen voor nieuwe bestellingen. Ondertussen kan u uiteraard wel bij ons terecht voor uw internet- en vaste telefonie abonnement!
Als u graag op de hoogte wil gebracht worden op het ogenblik dat nieuwe mobiele bestellingen mogelijk zijn, vul dan hieronder uw telefoonnummer, naam en e-mail adres in! Wij contacteren u dan zo snel mogelijk!
bedankt voor uw geduld en begrip."
Dit is nog altijd zo. :cry:
johann
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 35 keer

Da's niet het enige probleem bij Dommel momenteel. Het beveiligingscertificaat van de website waarop hun crm-systeem draait, is vervallen op 1 juli.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

wat zijn roamingkosten data bij dommel? Zie ze nt online staan. Mijn schoonbroer in FR en kan nt internetten...

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

tarieven vanuit frankrijk :
bellen naar belgië €0.08 / min
bellen naar eu €0.08 / min
bellen naar wereld €0.75 / min
oproep ontvangen €0.06 / min

mobiel surfen €0.08 / mb

sms naar belgië €0.03 / sms
sms naar eu €0.03 / sms
sms naar wereld €0.03 / sms
sms ontvangen €0.00 / sms

mms naar belgië €0.20 / mms
mms naar eu €0.20 / mms
mms naar wereld €0.20 / mms
mms ontvangen €0.50 / mms
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

thx BertG3. Maar hoe zou dit komen dat hij in be kan surfen, maar niet in buitenland.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
IYZY
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

satsurfer schreef:Maar hoe zou dit komen dat hij in be kan surfen, maar niet in buitenland.
Zijn alle basic checks gedaan?
Dataroaming staat aan? Toestel eens herstart?

Voor mijn moeder was het ook heel interessant. Ze heeft een iPhone maar leest enkel haar mails, gebruikt iMessage, FaceTime Audio en haar navigatie.
Haar factuur was dus nooit hoger dan €8 (vind je geen abonnement voor), en wanneer ze naar het buitenland ging had ze altijd 4G! Dataroaming bleef gewoon aan staan, voor zo'n gunstige prijzen.

Nu heeft ze Orange IOM omdat ze vaak tethered naar haar iPad. Die roaming aan 6c/MB is ook mooi natuurlijk!
Blond doesn't mean stupid :roll:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

thx IYZY heb hen sms gestuurd en 't was de oplossing.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
X3madsniffer
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 aug 2016, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb problemen met overschakeling naar de nieuwe simkaart van Dommel.
Zondag ll. heb ik mijn activatie opgestart met overdracht van eigen nummer.
Momenteel met prepaid kaart aangesloten bij Orange. In de hoop, zoals beloofd bij Dommel, zou het max 1 werkdag duren om de kaart te activeren.
Aldus gewacht tot dinsdag ll.(na 24u) maar geen succes bij de aansluiting.Ticket geopend en hierop antwoord bekomen om nogmaals de activatiegegevens door te geven.
Donderdagnamiddag nog niets actief. Naar de helpdesk gebeld en nogmaals antwoord bekomen dat ze de zaak gingen doorgeven. Ik antwoord hierop dat de belofte na meer dan 3 DAGEN noch steeds niet nagekomen is en het verzoek gekregen om met mijn oude simkaart door te werken :bang: .
Ik vraag beleefd wat het probleem is en de repliek hierop is dat de oude provider di Orange de portatie niet uitgevoerd heeft en dat ze zogezegd nogmaals contact zouden opnemen met de provider voor bevestiging.
Nu zaterdagmiddag,aldus NA 1 WEEK, nog steeds nougabollen....... :evil:
k ben sinds meer dan 2 jaren klant bij Dommel NETLINE en mag zeggen dat de lijn vrij stabiel is, bij 1 lange onderbreking verleden jaar voor een 10 tal dagen na. :?
Nog forumleden hier meer ervaring mee of tips om de druk hoger te zetten.
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 430
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 26 keer

Ik begrijp de heisa hier niet.
- Je kan nog steeds bellen, gebeld worden op je oude simkaart
- Je kan de overschakeling niet op een zondag starten. Ik dacht dat dat ergens in de voorwaarde staat.
- Ik dacht dat er geen nieuwe Mobile Dommel Freedom abo's werden aangenomen. Op de webside is er nog steeds een registratie lijst.
X3madsniffer
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 aug 2016, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb integendeel wel een overeenkomst voor de abo"dommel.com mobile freedom" gekregen.
Met de oude simkaart doorwerken was een optie maar met de prepaid kaart was ik ongetwijfeld voor elke nieuwe lading bij de oude provider het saldo kwijt wanneer de overdracht gelukt was.
Waarom vermeld Dommel in de brief (met activatiegegevens) dan dat na de activatie (aldus vanaf maandagmorgen) het MAXIMAAL 1 werkdag kan duren vooraleer ik kan bellen en deze toezegging niet nakomt, zelfs niet NA 5 werkdagen.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

En je kan weer bestellingen plaatsen.
Lorias
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 aug 2016, 20:45
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 1 keer

Merci.

Zojuist 2 nieuwe nummers besteld en via mail de gevraagde kopies van de identiteitskaarten doorgestuurd.

Curieus hoe lang het duurt voor de simkaarten hier zijn.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik zou ipv een microsim een nano-sim moeten hebben (nieuw toestel).

Ofwel laten knippen (maar welke Orange/Proximus shop zal dit willen doen voor andere operator). Stuurt Dommel gratis een nieuwe? En verloopt dat vlot (dommel kennende)

http://www.dommel.be/section/mobile/mob ... -time.html
"standaard zijn de dommel.com simkaarten duo-formaat, dit wil zeggen dat ze zowel de klassieke als de micro simkaart ondersteunen. voor enkele toestellen heeft u echter een nano simkaart nodig (vb iphone 5, iphone 5s,...). het is perfect mogelijk om dit formaat van simkaart te bestellen mits een eenmalige activatiekost van 5,00 euro. op het einde van de bestelprocedure kan u aanduiden of u een nano simkaart wenst."
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

X3madsniffer schreef:Ik heb problemen met overschakeling naar de nieuwe simkaart van Dommel.
Zondag ll. heb ik mijn activatie opgestart met overdracht van eigen nummer.
Momenteel met prepaid kaart aangesloten bij Orange. In de hoop, zoals beloofd bij Dommel, zou het max 1 werkdag duren om de kaart te activeren.
Aldus gewacht tot dinsdag ll.(na 24u) maar geen succes bij de aansluiting.Ticket geopend en hierop antwoord bekomen om nogmaals de activatiegegevens door te geven.
Donderdagnamiddag nog niets actief. Naar de helpdesk gebeld en nogmaals antwoord bekomen dat ze de zaak gingen doorgeven. Ik antwoord hierop dat de belofte na meer dan 3 DAGEN noch steeds niet nagekomen is en het verzoek gekregen om met mijn oude simkaart door te werken :bang: .
Ik vraag beleefd wat het probleem is en de repliek hierop is dat de oude provider di Orange de portatie niet uitgevoerd heeft en dat ze zogezegd nogmaals contact zouden opnemen met de provider voor bevestiging.
Nu zaterdagmiddag,aldus NA 1 WEEK, nog steeds nougabollen....... :evil:
k ben sinds meer dan 2 jaren klant bij Dommel NETLINE en mag zeggen dat de lijn vrij stabiel is, bij 1 lange onderbreking verleden jaar voor een 10 tal dagen na. :?
Nog forumleden hier meer ervaring mee of tips om de druk hoger te zetten.
Deze week ook overgeschakeld.
Maandag nog niks
dinsdag gsm uitgeschakeld en terug opgestart en daar was dommel.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

satsurfer schreef:ik zou ipv een microsim een nano-sim moeten hebben (nieuw toestel).

Ofwel laten knippen (maar welke Orange/Proximus shop zal dit willen doen voor andere operator). Stuurt Dommel gratis een nieuwe? En verloopt dat vlot (dommel kennende)

http://www.dommel.be/section/mobile/mob ... -time.html
"standaard zijn de dommel.com simkaarten duo-formaat, dit wil zeggen dat ze zowel de klassieke als de micro simkaart ondersteunen. voor enkele toestellen heeft u echter een nano simkaart nodig (vb iphone 5, iphone 5s,...). het is perfect mogelijk om dit formaat van simkaart te bestellen mits een eenmalige activatiekost van 5,00 euro. op het einde van de bestelprocedure kan u aanduiden of u een nano simkaart wenst."
Ik heb mijn nano-sim gewoon zelf geknipt met de schaar. :D Die €5 "activatiekost" (wat een bullshit) zou ik alvast niet betalen. Voor €1 a €2 koop je in China een sim card cutter.
X3madsniffer
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 aug 2016, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 3 keer

fendtje schreef:
X3madsniffer schreef:Ik heb problemen met overschakeling naar de nieuwe simkaart van Dommel.
Zondag ll. heb ik mijn activatie opgestart met overdracht van eigen nummer.
Momenteel met prepaid kaart aangesloten bij Orange. In de hoop, zoals beloofd bij Dommel, zou het max 1 werkdag duren om de kaart te activeren.
Aldus gewacht tot dinsdag ll.(na 24u) maar geen succes bij de aansluiting.Ticket geopend en hierop antwoord bekomen om nogmaals de activatiegegevens door te geven.
Donderdagnamiddag nog niets actief. Naar de helpdesk gebeld en nogmaals antwoord bekomen dat ze de zaak gingen doorgeven. Ik antwoord hierop dat de belofte na meer dan 3 DAGEN noch steeds niet nagekomen is en het verzoek gekregen om met mijn oude simkaart door te werken :bang: .
Ik vraag beleefd wat het probleem is en de repliek hierop is dat de oude provider di Orange de portatie niet uitgevoerd heeft en dat ze zogezegd nogmaals contact zouden opnemen met de provider voor bevestiging.
Nu zaterdagmiddag,aldus NA 1 WEEK, nog steeds nougabollen....... :evil:
k ben sinds meer dan 2 jaren klant bij Dommel NETLINE en mag zeggen dat de lijn vrij stabiel is, bij 1 lange onderbreking verleden jaar voor een 10 tal dagen na. :?
Nog forumleden hier meer ervaring mee of tips om de druk hoger te zetten.
Deze week ook overgeschakeld.
Maandag nog niks
dinsdag gsm uitgeschakeld en terug opgestart en daar was dommel.


Update:

Nadat ik laatste woensdag nog geen activatie gekregen heb, terug de helpdesk gecontacteerd.
NU pas blijkt dat mijn simkaartnummer niet correct was. Blijkt het laatste cijfer er teveel aan was (moest 13 cijfers ipv 14 cijfers).
Helpdesk van de oude (Orange) opgebeld en mijn nummer opgevraagd.
Donderdag terug naar Dommel met de juiste cijfers, activatie terug opgestart en tot vandaag zaterdag nog altijd NIETS. Terug naar Dommel(jaja :? , ze werken nu ook al op zaterdag) en de vraag gesteld wat er nu weeral fout gelopen is.
Nu weeral belofte, voor de zoveelste keer , :bang: gekregen dat ze maandag de zaak terug zullen onderzoeken.
Dit is nu al VEERTIEN dagen dat dit spelletje aan de gang is. :help:
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik vrees dat ze je liggen hebben want maandag 15/8 is een wettelijke feestdag en dan denk ik niet dat ze iets gaan doen...
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik begrijp niet waarom mensen daar klant willen komen, na zoveel negatieve comentaren.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
dweezil
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 maa 2007, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 9 keer

Allez dan zal ik maar een positief commentaar geven. Een overschakeling van Proximus Pay & Go naar dommel mobile met overdracht nummer in mei 2015 verliep probleemloos. Sindsdien geen enkel probleem gehad.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik heb enkel dommel voor mijn iPad, nooit een probleem gehad.
X3madsniffer
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 aug 2016, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 3 keer

dweezil schreef:Allez dan zal ik maar een positief commentaar geven. Een overschakeling van Proximus Pay & Go naar dommel mobile met overdracht nummer in mei 2015 verliep probleemloos. Sindsdien geen enkel probleem gehad.
Dat zal veel te maken hebben omdat Dommel gebruik van het Proximus netwerk :-(
Bij mij moet deze omschakeling en nummerportering komen van Mobistar (Orange nu).
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Hier ook 2 nummers bij Dommel. Nooit problemen gehad. Dat verhaal van dat extra cijfertje bij Orange herken ik. Ik had hetzelfde probleem. Ligt niet aan Dommel maar aan Orange. Zij houden hun niet aan het aantal karakters van een simkaartnummer blijkbaar.
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Elke keer ik mijn nummer invoer bij de bestelpagina voor een simkaart met huidig nummer overdracht, refresht de pagina en verdwijnt mijn nummer :eek: :eek:

Iemand dit al voorgehad?
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”