Nieuwe Tarieven

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Prepaidformules zijn jammer genoeg nog steeds opvallend mager tov Mobile Vikings / Mobistar IOM..
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Luc Watrin schreef:Mobistar werkt aan nieuwe tarieven maar het is misschien wat te vroeg om iets te onthullen. Die nieuwe BASE tarieven zijn zeker niet sensationneel verre van

Dus was ik in de veronderstelling dat de mobistar tarieven heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel beter gingen zijn :-D
na zoiets te zeggen, nu vraag ik me al gans de namiddag af wat er zoveek beter is dan wat base bracht. :banana:
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Normaal gezien had Mobistar verwacht veel meer aanpassingen en een echt hernieuwde product portfolio. Het was jammer genoeg niet het geval wegens vertraging over de groothandelstarieven voor het kabelaanbod. Er zijn echt grote projecten die nog op tafel staan maar het zal voor 2016 zijn. Met het verdere uitrol van het 4g netwerk en de ontwikkeling van 4g+ zullen de data limieten sterk naar omhoog gaan. Het is alles wat ik nu erover mag zeggen
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3032
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 265 keer

Datalimieten die sterk omhoog gaan klinkt al lang niet slecht! IOM staat nu ongeveer op hetzelfde 15euro/4GB niveau als MV, iets hoger zou leuk zijn.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

ja luc in 2030 2050 2070 zal bij base en proximus waarschijnlijk ook meer data zijn :-D
iedereen weet dat er OOIT meer data komt.
Tegenwoordig heb je heel veel meer met iom van mobistar icm voip
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
dd1515
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2016, 16:09

on4bam schreef:
kurtcockaert schreef:Voor Base 0 is de prijs per MB gestegen van 0,03 Euro naar 0,1 Euro. Amai, serieuse prijsverhoging. Telenet invloed zeker? :x
Zouden ze daar de klanten niet eens van op de hoogte brengen? Ik heb een B0 (verbruik 2-2.5 Euro data per maand en heb daar van Base nog niets van vernomen. :bang:
Heb zelf op mijn factuur mogen ontdekken dat deze prijsverhoging nu is doorgevoerd. Geen communicatie van gehad, als klantenservice kan dat tellen. Benieuwd wanneer het beltarief van 0,17/min naar 0,25/min gaat en of ze mij dan verwittigen.

Vroeger op de factuur: "Gelieve dit bovenstaand bedrag te betalen voor ..."
Nu op de factuur: "Vergeet uw saldo niet vóór ... ten laatste te betalen. Zo voorkomt u extra kosten (10 EUR)."

Heimwee naar KPN :-(
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

dd1515 schreef:Heb zelf op mijn factuur mogen ontdekken dat deze prijsverhoging nu is doorgevoerd. Geen communicatie van gehad, als klantenservice kan dat tellen. Benieuwd wanneer het beltarief van 0,17/min naar 0,25/min gaat en of ze mij dan verwittigen.
Idem hier. Helpdesk gecontacteerd en ze gaan het bedragen van mijn vorige factuur + verbruik tot aan mijn klacht crediteren bij de volgende factuur.
Ik verbruik weinig en de laatste maand was nog geen 50 MB, net geen €5. En dan geven ze deze suggestie :

Code: Selecteer alles

U kunt overwegen om het tarief te wijzigen naar BASE 9 met 50MB mobiele data daarin inbegrepen
Sure, nog eens bijna een verdubbeling. :bang:

Een €4 databundel (400MB)van Aldi lijkt mij een goed alternatief voor mijn tablet.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”