Orange TV bevindingen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

voorstel voor de testers van Mobistar TV+Internet in de mailbox :-D
Ik heb ook ingetekend.
Eind augustus heb ik dan 8 maanden lang mogen "profiteren" van gratis internet en tv, en als zij het daarna aanbieden voor 39 euro een jaar lang, dan wil ik hen dat gunnen. Als ik weer overstap naar Scarlet (waar ik vandaan kom), heb ik weer activatiekosten aan mijn been, en halveert mijn internetsnelheid weer.

Goeie deal, Orange... Nu nog maken dat die decoder wat minder perikelen vertoont, voor de rest tevreden over het product en service.
Update: ci+ van ouders werkt perfect. :-) asap via FB telenet gecontacteerd om extra CI+ te registreren op hun klantnr. 15' later up and running.
Hier ook al sinds het begin bij Orange een CI+ kaart via mijn broer geregistreerd, en dat werkt perfect.
Ik kijk zelfs meer tv via die kaart dan met de Orange box.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

svenska schreef:Als ik weer overstap naar Scarlet (waar ik vandaan kom), heb ik weer activatiekosten aan mijn been, en halveert mijn internetsnelheid weer.
en minder zenders? ook geen app om de programma's op te nemen/bekijken op afstand (wat er deze maand aan komt)
lagere limiet Scarlet: 300 versus 500 GB (alhoewel er niet echt een limiet staat bij Orange)
Discovery HD (ipv SD bij scarlet), Nat. Geo HD, Fox, Eurosport HD (scarlet SD), ARD, ZDF, BBC World,...

scarlet trio is toch 30/4? Da's 1/3 v/d snelheid van Orange.
Hopelijk verhogen ze in de toekomst de uploadsnelheden naar 10 (zoals Telenet bij whop gedaan heeft). Downloadsnelheden zijn ruim voldoende.
Daarom wil ik ook geen 10 € extra betalen hoor (BOOST). Vind ik overpriced. En in de praktijk zal ik er niet veel van merken.
svenska schreef:Nu nog maken dat die decoder wat minder perikelen vertoont
Ik heb eigenlijk weinig klagen van de box. Als ik al die problemen las op de testgroep. Nu nog 4 tuners mogelijkheid maken.
svenska schreef:Hier ook al sinds het begin bij Orange een CI+ kaart via mijn broer geregistreerd, en dat werkt perfect.
Nu snap ik waarom het BIPT geen 'internet only' aanbod bij Orange mogelijk maakt. Anders zou iedereen kunnen zwartkijken nl. :-(
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

satsurfer schreef:Nu snap ik waarom het BIPT geen 'internet only' aanbod bij Orange mogelijk maakt. Anders zou iedereen kunnen zwartkijken nl. :-(
Waarom staat het BIPT dit wel toe bij Telenet? Je kan evengoed de kaart registreren bij een andere Telenetklant en zelf internet-only afnemen bij Telenet.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

satsurfer schreef:Scarlet trio is toch 30/4? Da's 1/3 v/d snelheid van Orange.
Ik had 50/4 (niet alleen sync, maar ook echt 48 a 49Mbps download), dus een halvering van mijn huidige Orange abo zou dat zijn.
satsurfer schreef:Nu snap ik waarom het BIPT geen 'internet only' aanbod bij Orange mogelijk maakt. Anders zou iedereen kunnen zwartkijken nl. :-(
Orange zou perfect aan Telenet kunnen laten weten dat bepaalde klanten geen TV afnemen, en dat er dus een filter op de tap komt te staan.
Dat doet Telenet nu ook bij Internet-only abonnementen...
Als Orange slim is, bieden ze zelf die CI+ modules aan, want nu ga je Orange klanten hebben die via vrienden/familie eentje bestellen, en Telenet gaat met de marge lopen.

tommekentom schreef:Waarom staat het BIPT dit wel toe bij Telenet? Je kan evengoed de kaart registreren bij een andere Telenetklant en zelf internet-only afnemen bij Telenet.(
In theorie kan je dit dus doen, maar in de praktijk niet, want die filter gaat er voor zorgen dat je 2/3de van de zenders niet kunt zien.
Voordat Orange hier binnen zat, en ik nog Scarlet gebruikte, had ik ook al eens getest met de CI+ module van Telenet, maar toen zat er nog een TOF filter op mijn aansluiting. Zenders zoals EEN, Canvas, VTM, 2BE en vele andere commercielen zitten net op die frequenties die worden weggefiltert.
VIER en VIJF kon bijvoorbeeld wel.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

svenska: en als je tv in HD keek, had je dan nog 48 Mbit?
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

Niet altijd, ze plaatsen normaal een filter als je slechts bepaalde diensten (in dit geval enkel internet) neemt. In satsurfer zijn geval is er al Orange TV aanwezig waardoor er dus geen filter op mag/kan(?) en bij mijn meter wordt er ook een CI+ gebruikt terwijl ze nog op haar eeuwenoud analoog abonnement zit want ik vertik het om die afzetterij van activatiekosten te betalen als je al Telenet klant bent waardoor ik dat kaartje 2 maanden geleden al op mijn adres heb geregistreerd.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

satsurfer schreef:svenska: en als je tv in HD keek, had je dan nog 48 Mbit?
Waarschijnlijk niet, maar dat doet er toch niet toe? Mijn internetsnelheid was +-50Mbps, en inderdaad, als ik TV keek via ProximusTV of Netflix, dan zakt de snelheid uiteraard, het is allemaal IP verkeer, nietwaar? :wink:
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

JoskeVermeulen schreef:Niet altijd, ze plaatsen normaal een filter als je slechts bepaalde diensten (in dit geval enkel internet) neemt. In satsurfer zijn geval is er al Orange TV aanwezig waardoor er dus geen filter op mag/kan(?) en bij mijn meter wordt er ook een CI+ gebruikt terwijl ze nog op haar eeuwenoud analoog abonnement zit want ik vertik het om die afzetterij van activatiekosten te betalen als je al Telenet klant bent waardoor ik dat kaartje 2 maanden geleden al op mijn adres heb geregistreerd.
Klopt, er wordt enkel een fysieke filter geplaatst als er geen analoog/digitale tv aanwezig is. Zelf heb ik ook orange en werkt een ci+ van telenet perfect (op voorwaarde dat deze geactiveerd is bij iemand die klant is van telenet).

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

bij Orange blijft ge 95 Mbit houden. :-D
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Niet altijd, ze plaatsen normaal een filter als je slechts bepaalde diensten (in dit geval enkel internet) neemt

zij plaatsen een filter indien dit mogelijk is, want 10 jaar na opzeg van abo heb ik hier nog steeds ontvangst van een, canvas, etc. Mogelijk omdat het hier een appartementsgebouw betreft...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb niet ingetekend . Teveel onzekerheden op deze moment.

Bugs & app
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Je kan toch elk moment weer opzeggen? Snap het probleem niet.

Verstuurd vanaf mijn XT1572 met Tapatalk
Katrien61
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2016, 23:04

Je kan die slaapstand in je instellingen veranderen naar 'nooit'. Staat wss nu ingesteld op 'na 4 uur'. Technieker heeft me dit aan de telefoon uitgelegd.
Wat mijn verdere ervaringen zijn ivm Orange Digitale tv kan ik zeer kort zijn: VERSCHRIKKELIJK veel problemen!
Morgen komen ze terug Telenet installeren, ik heb het gehad! Deze avond 16 x stekker moeten uittrekken wegens vastlopen decoder en 2x een volledige settup, zelfs tijdens de settup loopt die vast! Laatste settup gelukt en na 2 min weer stilstaand beeld. Morgen is het Bey bey Orange, welcome back Telenet
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Het grootste probleem is dat je niet naar opnames van andere decoders kan kijken, dit gebruik ik nu regelmatig. En 9 euro per maand voor een 2de decoder die ik af en toe gebruik is veel te duur.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Heeft iedereen die mail al ontvangen? Want hier nog steeds niets.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Klopt idd, mooie aanbieding!

*MAAR gaat Orange nu betaling van de werknemer ondersteunen?

* Gaan ze ook 20mbps UPload aanbieden zoals TN?

* Hebben een visie voor toekomst qwa snelheden en uitrol van eventueel eigen netwerk(fiber??)
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

springfield schreef:Heeft iedereen die mail al ontvangen? Want hier nog steeds niets.
was je tester? misschien in spambox?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Katrien61 schreef:ik heb het gehad! Deze avond 16 x stekker moeten uittrekken wegens vastlopen decoder en 2x een volledige settup, zelfs tijdens de settup loopt die vast! Laatste settup gelukt en na 2 min weer stilstaand beeld. Morgen is het Bey bey Orange, welcome back Telenet
Ik neem leden die hier nieuw zijn (2 berichtjes) en iets posten met een korreltje zout. :-D

Was er dan geen mogelijkheid voor een digicorder swap? de 5000 gebeld of probleem gemeld via FB? Ik snap niet dat er supertevreden zijn, en andere breken het af tot op de grond. Waarheid moet ergens in het midden liggen, toch?

De digicorders zijn identiek, en de software updates ook. De telenet digicorders hadden in het begin ook veel softwareproblemen hoor. Ik kan echt niet klagen, buiten de sync beeld/geluid de eerste seconden niet ok is.

Kijk, blij dat je dan terug telenetklant bent aan 78 €/maand (whoppa) i.p.v. 0 €/39 €/maand Orange. :-D
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

buthead schreef:* Gaan ze ook 20mbps UPload aanbieden zoals TN?
Ja, gaan ze toch iets moeten aan doen. Je betaalt 10 € extra/maand voor Boost functie om dan aan 12 Mbit te stranden. Idem de 6 Mbit zou 10 Mbit mogen worden...Zal wss. zo in contracten vastgelegd zijn, en niet direct te veranderen.... :-(

Een united Telecom biedt zelfs 20 Mbit voor 34 €/maand.

Ge hebt uw vraag ook op de FB groep gesteld. :-D
Laatst gewijzigd door satsurfer 08 jun 2016, 10:06, in totaal 2 gewijzigd.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

satsurfer schreef:
springfield schreef:Heeft iedereen die mail al ontvangen? Want hier nog steeds niets.
was je tester? misschien in spambox?
Ja ben tester van eind december of begin januari, ook in spam niks te vinden.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

6upload is niets de dag van vandaag 12 is nog oke maar heb een NAS draaien samen 1Tb gratis van transIP dusja uploaden 12 vs 20mbps is echt WOW en merk ook als ik tegen 20 upload heb ik niet eens hoge latency of lag
Laatst gewijzigd door buthead 08 jun 2016, 10:52, in totaal 1 gewijzigd.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

satsurfer schreef:
Katrien61 schreef:ik heb het gehad! Deze avond 16 x stekker moeten uittrekken wegens vastlopen decoder en 2x een volledige settup, zelfs tijdens de settup loopt die vast! Laatste settup gelukt en na 2 min weer stilstaand beeld. Morgen is het Bey bey Orange, welcome back Telenet
Ik neem leden die hier nieuw zijn (2 berichtjes) en iets posten met een korreltje zout. :-D

Was er dan geen mogelijkheid voor een digicorder swap? de 5000 gebeld of probleem gemeld via FB? Ik snap niet dat er supertevreden zijn, en andere breken het af tot op de grond. Waarheid moet ergens in het midden liggen, toch?

De digicorders zijn identiek, en de software updates ook. De telenet digicorders hadden in het begin ook veel softwareproblemen hoor. Ik kan echt niet klagen, buiten de sync beeld/geluid de eerste seconden niet ok is.

Kijk, blij dat je dan terug telenetklant bent aan 78 €/maand (whoppa) i.p.v. 0 €/39 €/maand Orange. :-D
Ik heb ook al heel wat problemen gehad met de digicorder van Orange. De eerste paar dagen deed die het perfect! Nadien random herstarten, opnames die afgebroken worden en gewoon niet afgespeeld kunnen worden, niet meer wakker worden uit slaapstand, ...
Maar ik geef ze nog even de kans om het te fixen.
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

Al jullie die problemen ondervinden... Nemen jullie ook contact op met Orange?

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Jazeker! Ze zijn er van op de hoogte.
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik bleef problemen ondervinden met corrupte opnames. Daarnet een technieker aan de lijn die bevestigde dat het probleem gekend is. Hij heeft een nieuwe firmware gepushed naar mijn decoder, deze zou het probleem oplossen. Alles is nu Orange branded en wat nog leuk is: ik kan nu ook ondertitels inschakelen en het werkt effectief! Nice!
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Er is nu ook een menu om de Orange TV app te koppelen met je digicorder. App is wel nog niet beschikbaar geloof ik.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Mooie vooruitgang mss toch wel eens nadenken om over te schakelen dan
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

De nieuwe firmware zorgt er wel helaas voor dat de menu's en TV gids zeeeer traag zijn. De TV gids is voor een groot aantal zenders defect: "Geen gegevens" staat er. Kzal nog maar eens bellen naar de klantenservice denk ik...
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Dan maar direct gebeld en het probleem werd verholpen. Oplossing: digicorder zonder stroom zetten, reset knopje achteraan indrukken en inhouden, stroom terug aanzetten, knopje loslaten en digicorder opnieuw instellen. Nadien TV gids weer compleet!
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

ThaDoc schreef:Dan maar direct gebeld en het probleem werd verholpen. Oplossing: digicorder zonder stroom zetten, reset knopje achteraan indrukken en inhouden, stroom terug aanzetten, knopje loslaten en digicorder opnieuw instellen. Nadien TV gids weer compleet!
Ik hoop dat je dat resetten van de decoder niet regelmatig moet doen want anders zou TV kijken zeer omslachtig en onaangenaam worden.
sanderd17
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 28 nov 2014, 17:27
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 9 keer

ThaDoc schreef:ik kan nu ook ondertitels inschakelen en het werkt effectief! Nice!
Oh, had nog niet ontdekt dat er nu ondertitels zijn (het snelst aan en uit te zetten via de "opt" knop blijkbaar). Bedankt om dit te vermelden.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

vraag: als je telenet digicorder ruilt voor een orange digicorder krijg je dan dezelfde minimum onversleutelde dvb-c zenders?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 9 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 176 keer

Ja. Alle TV-kanalen zitten maar één keer op de kabel, de kanalen die bij Telenet onversleuteld zijn, zijn dat bij Mobistar (en bij een eventuele toekomstige 3e of 4e provider op de kabel) ook :)
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

Petervanakelyen schreef:Ja. Alle TV-kanalen zitten maar één keer op de kabel, de kanalen die bij Telenet onversleuteld zijn, zijn dat bij Mobistar (en bij een eventuele toekomstige 3e of 4e provider op de kabel) ook :)
Klopt niet helemaal hoor. Niet alle zenders die via Telenet te zien zijn, zijn via Orange te zien. Bijvoorbeeld: Njam, TLC, Dobbit en waarschijnlijk nog anderen.
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Ok het is dus voorbeeld niet zo dat VIER onversleuteld bij orange zit?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

apestaart schreef:Ik hoop dat je dat resetten van de decoder niet regelmatig moet doen want anders zou TV kijken zeer omslachtig en onaangenaam worden.
Het is wel Mobistar TV maar geen Proximus TV :lol:
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

bartman schreef:Ok het is dus voorbeeld niet zo dat VIER onversleuteld bij orange zit?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Dat kan toch niet, VIER bij Telenet is dezelfde zender die je bij Orange kunt ontvangen.
VIER zit toch geen 2x op de kabel, net als alle andere zenders...
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

jackho schreef:
apestaart schreef:Ik hoop dat je dat resetten van de decoder niet regelmatig moet doen want anders zou TV kijken zeer omslachtig en onaangenaam worden.
Het is wel Mobistar TV maar geen Proximus TV :lol:
Correctie, het is eigenlijk Orange TV. :angel:
Wat Proximus TV betreft: ik heb inderdaad verhalen gehoord dat er abonnees zijn die regelmatig hun decoder moeten herstarten, er zijn zelfs die elke dag hun decoder moeten resetten, nog een geluk dat het bij mij niet het geval is. :-D
tradax
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 feb 2016, 10:34
Bedankt: 2 keer

Nick Jr is vandaag toegevoegd (samen met nog 2 andere zenders). Voor ons is Orange nu een volwaardig telenet alternatief!
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

MTV op kanaal 37, Nickjr op 59 en Arte op 112

Al 10.500 gezinnen maken gebruik van Orange Internet en TV
http://www.zdnet.be/nieuws/183996/al-10 ... net-en-tv/
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”