Orange (Mobistar) vast internet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 803
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 70 keer

Wat voor firmware draait dat CBN router / modem ding?

Dezelfde soort als Telenet of een lokaal control panel?
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
Parshift
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 jun 2013, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

Garpenlov schreef:Wat voor firmware draait dat CBN router / modem ding?

Dezelfde soort als Telenet of een lokaal control panel?
Lokaal, vrij in te stellen.
Gebruikersavatar
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 803
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 70 keer

Zou je toevallig een foto kunnen posten van de configuratie scherm? :)
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
Parshift
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 jun 2013, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

Garpenlov schreef:Zou je toevallig een foto kunnen posten van de configuratie scherm? :)
Die staan al ergens in het oude gesloten topic dacht ik

https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 20#p645887

Maar tis een stuk meer dan dat
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

klopt idd, hun befaamde config scherm, je vind er alles is terug alleen is er nog wat werk aan om het gebruiksvriendelijker te maken voor mensen die er niet mee overweg kunnen ;)
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Parshift schreef:Die staan al ergens in het oude gesloten topic dacht ik
Spijtig is dat mensen hier maar blijven posten in één en hetzelfde topic... niet echt handig om te discussieren want alles loopt door elkaar.

Bij deze dus een oproep om voor nieuwe vragen een nieuw topic te openen.
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 744
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 429 keer
Bedankt: 28 keer

satsurfer schreef: Antwoord Mobistar:
Om alle verwarringen de wereld uit te helpen kan ik jullie vermelden dat ons internetaanbod effectief ONBEPERKT is. Onze gebruikersregel zegt dat als je rond de 500 GB per maand verbruikt tijdens de piekuren dat u dan door Mobistar KAN gecontacteerd worden met de vraag om u verbruik te verminderen. Zo niet zal u snelheid TIJDELIJK verlaagd worden. U internet zal nooit afgesloten worden omdat u teveel verbruikt. Ik raad je ook aan Kris om te stoppen met je onwaarheden de verspreiden. Wat je doet met u internetverbinding maakt ons niet uit. Maar hou het alstublieft deftig! Deze pagina is gemaakt om je bevindingen en tips omtrent onze digitale producten te delen, niet om onjuiste geruchten te verspreiden. Fijn weekend nog, Cedric (Mobistar)

https://www.mobistar.be/nl/hulp-onderst ... ruiksregel
https://www.facebook.com/groups/1706367 ... 3/?fref=nf
Volgens die redenering is Telenet Basic ook ongelimiteerd, want nadat je 100GB volume opgebruikt is kun je ook (vertraagd) verder surfen. :bdaysmile:
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

hun punt klopt geen limiet MAAR over de snelheid zeggen ze "niets" eerst goed lezen ;)
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
ozfunghi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:00
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 7 keer

satsurfer schreef:krisken heeft de knuppel in het hoenderhok gegooid op fb mobistar internet&tv aanbod :-D

krisken:
'wees eerlijk tegenover je klanten! Het is NIET onbeperkt! Het is een FUP aka Fair User Policy. Een soft limiet op 500GB per maand dus. Indien het echt onbeperkt was (dus zonder enige vorm van beperkingen) dan hadden jullie mij een paar weken terug niet gebeld om te zeggen dat 1TB/maand een beetje teveel van het goeie is wink-emoticon'

Antwoord Mobistar:
Om alle verwarringen de wereld uit te helpen kan ik jullie vermelden dat ons internetaanbod effectief ONBEPERKT is. Onze gebruikersregel zegt dat als je rond de 500 GB per maand verbruikt tijdens de piekuren dat u dan door Mobistar KAN gecontacteerd worden met de vraag om u verbruik te verminderen. Zo niet zal u snelheid TIJDELIJK verlaagd worden. U internet zal nooit afgesloten worden omdat u teveel verbruikt. Ik raad je ook aan Kris om te stoppen met je onwaarheden de verspreiden. Wat je doet met u internetverbinding maakt ons niet uit. Maar hou het alstublieft deftig! Deze pagina is gemaakt om je bevindingen en tips omtrent onze digitale producten te delen, niet om onjuiste geruchten te verspreiden. Fijn weekend nog, Cedric (Mobistar)

https://www.mobistar.be/nl/hulp-onderst ... ruiksregel
https://www.facebook.com/groups/1706367 ... 3/?fref=nf
Ik heb hun daar al een tijdje geleden mee uitgelachen op hun facebook met die opmerking. Mijn exacte reactie was "Haha, nice try. Dat je snelheid dan naar 10% (of 5%) terugzakt is voor jullie geen limiet tov de 100 (of 200) mbs die je adverteert?"
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3032
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 265 keer

Effectief onbeperkt <=> beperking in snelheid na xxxGB :bang:

Dat ze dan zeggen dat er een ruime FUP op zit en dat de verbinding nooit geknepen wordt in de daluren, maar onbeperkt is echt wel overdreven.
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 347
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

Mobistar vast internet .... Kan je dan toch internet only krijgen bij Mobistar ? Zo nee, wat is de reden hiervan???
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

voorlopig niet denk ik, opzich ze zijn de goedkoopste qwa prijs/kwaliteit :)

Zelfde kabel juist andere peering maar heb vrijwel elke locatie getest en latency zit heel goed zelfs op sommige locaties beter als TN
Go go Orange!

#concurrentie eindelijk
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Het nieuws van de dag voor mij:

"Het pakket leeft voortaan verder onder de naam Orange Internet en TV, en zal vanaf juni voor iedereen beschikbaar zijn, zowel in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Een mobiel abonnement bij Orange is vanaf dan niet langer vereist. Daarnaast wordt het aanbod uitgebreid met zes extra kanalen en een app om je decoder vanaf je smartphone te bedienen."


http://www.zdnet.be/nieuws/180544/mobis ... -gevolgen/
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 813
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 43 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ja, maar aan welke prijs? Aan die 65 euro? Hopelijk aan 49 natuurlijk :)
Parshift
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 jun 2013, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

In de testers groep op Facebook hebben ze trouwens duidelijk gemaakt dat dit niet het geval is, maar dat dit iets is wat de pers ervan gemaakt heeft.
Voorlopig dus nog altijd mobiel abonnement verplicht.
Bepaalde journalisten hebben geschreven dat een gsm abonnenment niet meer nodig is maar dit is niet correct. Vanaf juni is Orange Internet + TV beschikbaar voor iedereen, ook voor nog niet Orange klanten, maar ze moeten wel een gsm abonnement nemen. Dit is de paragraaf uit het persbericht van gisteren : "Alle Belgen in de geopende zones kunnen vanaf dan profiteren van het convergente aanbod van Orange en erop intekenen meteen wanneer ze een mobiel abonnement nemen en dus klant worden van Orange."
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 744
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 429 keer
Bedankt: 28 keer

Ik heb persbericht opgezocht en hier is de volledige paragraaf:
Orange verbindt mensen met wat hen dierbaar is schreef: Het internet- en televisieaanbod werd gelanceerd in maart en is nu in het hele land verkrijgbaar. 98% van de huishoudens kan vanaf nu genieten van alle voordelen van het aanbod. Bovendien wordt Orange Internet en TV vanaf juni ook beschikbaar voor wie voorheen nog geen klant was bij Orange. Alle Belgen in de geopende zones kunnen vanaf dan profiteren van het convergente aanbod van Orange en erop intekenen meteen wanneer ze een mobiel abonnement nemen en dus klant worden van Orange. Vanaf juni komen er ook 6 nieuwe kanalen (waaronder Disney XD) en een Orange TV app bij, om de decoder te bedienen met een smartphone of tablet.
Geen wonder dus dat er verwarring heerst. Weer een geval van achterwaartse logica, zoals ook met hun "ongelimiteerd" internet. :roll:
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Is toch niet verwarrend ? Nu kunnen nieuwe Orange klanten ook genieten van dit aanbod. Snap niet hoe je dit verkeerd kan interpreteren.
sanderd17
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 28 nov 2014, 17:27
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 9 keer

Voor zover ik weet was het al mogelijk om je GSM abo op te zeggen en je TV+internet te behouden. Het enige nadeel is dat de prijs dan omhoog gaat van €49 naar €65, en aangezien dat verschil groter is dan het goedkoopste GSM abo (van €8), heb je dus praktisch gezien altijd een GSM abo.
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Sinds vorige week TV en internet van Orange. Dit zijn mijn bevindingen met de internet verbinding (TV zie ander subforum):
- Modem vrij toegankelijk vanaf mijn netwerk en veel instelmogelijkheden.
- 193 Mbps download en 11 Mbps upload met het boostpakket. Zalig! Downloads gemiddeld aan 24,3 MB/s.

Ik ben tevreden! Ik betaal slechts € 0,53 meer per maand dan toen ik een basic internet had bij Telenet. Het is het waard! (Mijn berekening kan je elders op het forum terugvinden)
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Nu er vandaag een verhoging is bij Telenet, is er ook een verhoging bij Orange??
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Waarschijnlijk niet. Telenet voelt de hete adem van de concurrentie in zijn nek en gaat eindelijk iets doen voor zijn vaste klanten. Voor mij zijn ze te laat. Bij mijn telefonische opzegging vandaag hebben ze me een half uur lang proberen te overtuigen om klant te blijven. Plots kreeg ik korting en werd er zels Fibernet 100 aangeboden voor de prijs van een basic. Wel met 250 GB limiet...
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

k
Vaganzza schreef:Nu er vandaag een verhoging is bij Telenet, is er ook een verhoging bij Orange??
En wanneer volgt de duopolist ? Proximus kan nu toch niet meer achterblijven nu veel mensen al syncen op 20Mbit maar slechts 6 of7 of 8 krijgen volgens abonnement
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Hierbij het antwoordt van orange:

Hier het antwoord :

Wij blijven de snelheid van 100 Mbps leveren aan onze klanten. Voor 10 € extra per maand kan de “BOOST” optie geactiveerd die je toelaat om te surfen tot snelheden van 200 Mbps.


??? Upload vergeten mee te delen :P
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Mij hebben ze geantwoord dat er niks veranderd ook niet de 500gb
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

deze morgen hebben ze mij gezegd er geen weet van te hebben van een aanpassing van de uploadsnelheid, en dat onbeperkt wel degelijk onbeperkt was, maar toch, na het grapje van me enkele dagen zonder compensatie af te sluiten voor de netwerf, bye bye telenet, zal mss iets minder snel zijn, maar een stuk goedkoper....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Orange zal geen snelheidsverhoging invoeren

Hun antwoordt

Neen, wij hebben onze boost optie waarbij 100 MBPS verdubbeld wordt naar 200 MBPS en de upload van 6MBPS naar 12 MBPS - dit kost je 10 e extra per maand

de standaard bij ons blijft dus 100Mbps /6Mbps.



*10euro extra zullen ze bedoelen ;)
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Dat is toch wel raar... De prijzenpolitiek van Telenet heeft gevolgen voor hun, maar de snelheidsverhogingen dus niet... Ik snap er niets meer van... Iemand die er wel nog aan uit kan wat het BIPT in elkaar gestoken heeft met Telenet?
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 807
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Hun antwoordt
Wel de eerste keer dat ik het zelfstandig naamwoord 'antwoord' met -dt zie...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 744
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 429 keer
Bedankt: 28 keer

Vaganzza schreef:Nu er vandaag een verhoging is bij Telenet, is er ook een verhoging bij Orange??
Ik dacht dat je een prijsverhoging bedoelde. :lol: Maar goed, 6 Mbps is wel wat laag bij Mobistar, dat zou toch omhoog mogen.
avdkooij
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 19 feb 2013, 16:49
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Wellicht een nieuwe maas in de wet gevonden door telenet, middels het verhogen van de snelheden zonder het 'officieel' aan te kondigen zodat orange er niet voor in aanmerking komt
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

binnenkort zullen ze dit toch officieel moeten aankondigen hoor, en Orange zal vroeg of laat wel mee profiteren hiervan
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Er is reeds een communicatie geweest van TN... zie oa. http://datanews.knack.be/ict/nieuws/tel ... 06783.html
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Klopt alleen hun site heeft nog is een beurt nodig ;)
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

toevallig zag ik bij inloggen in de Orange modem, naast de foto van de kabelmodem, een foto van een telefoon staan (dit verdween snel). Helaas geen screenshot kunnen van maken.
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Net terug contact opgenomen met Orange. Ze zijn niet van plan om vlug een CI+ module aan te bieden. De medewerker in kwestie zei zelfs dat die er nooit niet zal komen.

Hopelijk komen ze hier nog op terug...

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
ThaDoc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2016, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Koop een CI+ module bij Telenet via iemand die je kent die Telenet heeft. Werkt perfect.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

hopelijk komen ze ook nog terug op hun abboverplichting....zucht.... :-(
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

satsurfer schreef:hopelijk komen ze ook nog terug op hun abboverplichting....zucht.... :-(
Wat bedoel je?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

ThaDoc schreef:Koop een CI+ module bij Telenet via iemand die je kent die Telenet heeft. Werkt perfect.
Nee ik heb ene wanneer ik Telenet had, en die werkt niet meer...

Na een tijd wordt deze ook uitgeschakeld wanneer je deze laat activeren op iemand anders zijn naam, want af en toe moet ie een verbinding maken met telenet. Niet?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

xyz

Ik ben niet zeker maar ik dacht wel ergens gelezen te hebben dat deze automatisch wordt gedeactiveerd na zoveel weken of maanden niet te gebruiken maar ik kan het niet direct terug vinden (en/of misschien sprak men over de decoder zelf).
Laatst gewijzigd door JoskeVermeulen 01 nov 2016, 12:19, in totaal 1 gewijzigd.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”