ShopForLed ervaringen

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
willem2
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 31 mei 2011, 14:56
Locatie: 2830
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Op basis van enkele reacties op diverse fora op 19/02/2015 een bestelling van led spots en led TL geplaatst bij ShopForLed.
Gedeeltelijk betaald met ecocheques, saldo per overschrijving. Aanvankelijk werd er vlot gereageerd op deze bestelling.

Rond 18/03 een deellevering ontvangen voor ong. 1/3 van de bestelde waarde.

Sindsdien blijft elke reactie van de webshop uit: mail, ticket aanmaken, SMS, niets helpt en telefoon wordt doorgeschakeld naar een antwoordapparaat, ...

Ondertussen:
  • heb ik een webformulier ingevuld bij eCops en FOD economie, maar ook van die kant wordt er niet gereageerd;
  • ben ik mijn ecocheques/openstaand saldo kwijt;
  • staat ondanks het feit dat de eigenaar van de webshop zijn verplichtingen niet kan/wil nakomen deze shop nog steeds online.
P.S. Het lijkt me veiliger om in China te bestellen en met PayPal te betalen :cop:.
User_Rudy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 163
Lid geworden op: 16 jan 2009, 12:57
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 11 keer

Als je kijkt op http://www.goudengids.be/shopforled-ass ... 1/#reviews
dan ziet het er niet goed uit.
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1020
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 85 keer

Het whois record van het domein geeft een ander GSM nummer... :wink:
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5786
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Tja, zulke webshops bestellen hun gerief ook in China. Het enige voordeel is dat zij eventueel een testlabo hebben en na grondige kwaliteitscontrole hun leveranciers zorgvuldig selecteren. Zulke webshops zijn echter zeldzaam.

Ik zou dus uitsluitend vertrouwen op zo'n webshop die daarbuiten ook elektro-installateur is en LED's installeert in bedrijven of winkelruimtes. Dan heb je tenminste de garantie dat je een fysiek adres hebt in België waar je naartoe kan rijden in geval van nood.
Totnogtoe, heb ik in de Belgische e-commerce woestijn slechts twee zulke shops gevonden:
http://www.leds-online.be/
http://www.ledverlichtingswinkel.be/

Let wel op, je betaalt Belgische prijzen maar krijgt gelukkig wel goede kwaliteit LED's. Of je moet eventueel wel zes weken wachten als er de bestelling nog uit China moet komen.
Gebruikersavatar
willem2
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 31 mei 2011, 14:56
Locatie: 2830
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Update ter info:
willem2 schreef:
  • heb ik een webformulier ingevuld bij eCops en FOD economie, maar ook van die kant wordt er niet gereageerd;
eCops: nog steeds geen enkele reactie
FOD economie: antwoord per brief ontvangen, een hele A4 vol, met de volgende voor mij relevante passage - "... De economische inspectie (federaal) treedt op in het algemeen belang, maar houdt zich niet bezig met het oplossen van individuele problemen van consumenten of ondernemingen. ..."

Verder op 7/05 een email gestuurd aan politie Brugge (Assebroek) met een beschrijving van de klacht - nog geen antwoord ontvangen, ... (Is er in België/Vlaanderen een instantie die zich bezighoudt met bedrieglijke praktijken, m.u.v. het raadplegen en betalen van een advocaat?)

http://www.shopforled.be :nono: is ondertussen nog steeds online.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5786
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Stuur misschien eerst eens een ingebrekestelling naar Shopforled via een aangetekende zending met ontvangstbevestiging.
Je kan steeds de gerechtelijke weg bewandelen zonder advocaat. Maar dan wordt er wel verondersteld dat je de wet kent:
http://justitie.belgium.be/nl/

Ik vermoed dat het vredegerecht uiteindelijk wel bevoegd is voor kleine zaken zoals deze. Maar het zal wel wat moeite kosten als je zonder enige kennis en zonder advocaat die man op de knieën wil krijgen.
Gebruikersavatar
willem2
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 31 mei 2011, 14:56
Locatie: 2830
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb mij al enkele weken neergelegd bij het feit dat mijn levering niet meer komt en de centen wég zijn. 8)

Ik hoop echter dat de userbase lezers/gebruikers het begrepen hebben, ... Bedankt voor het medeleven/leedvermaak?
matenet
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 06 aug 2010, 15:21
Bedankt: 27 keer

Als het om veel geld gaat, misschien de zaakvoerder die staat vermeld op de site eens een bezoekje brengen?
Lijkt me geen 'postbusadres' maar een echt adres.
Modbreak:
Geen persoonsgegevens publiceren aub.
Jan De Jaegher
Matmeers 1 bus 6
8310 Assebroek (Brugge)

Die persoon staat op linkedIn, met inderdaad een link met shopforled. Heeft ook een ander domein (dejaegher.net), dat doorverwijst naar shopforled.
In de whois van dat domein staat een ander GSM nummer vermeld: +32.477231160.
Wat verder googlen leert dat hij ooit heeft meegedaan aan een Selor-examen voor gevangenisbewaker, hij stond in het vergelijkend examen als laatste...
Laatst gewijzigd door meon 09 jun 2015, 17:11, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Geen persoonsgegevens publiceren aub.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

Modbreak:
Geen persoonsgegevens publiceren aub.
0468/147269
ik heb 2 jaar terug daar ledTL lampen gekocht bij Jan Deejaegher(eigenaar shopforled.be), ben zelfs persoonlijk bij hem thuis weest afhalen in Brugge Assebroek...
Moet wel zeggen vorig jaar wilde ik bijbestellen, prijzen waren niet meer up-to-date en heb hem er toen voor gebeld, was bezig zijn site aan te passen, weken later bleek dit nog steeds niet aangepast.....

Sindsdien geen contact meer mee gehad..moet wel zeggen dat zijn producten beter waren dan de meeste Chinese brol, hij woonde in een klein bescheiden huisje maar had er toch een soort labo ingericht en wist toch wel waar hij mee bezig was, zat wel veel in het buitenland...
2 weken terug is er nog een lamp gesneuveld en probeerde hem ook te bellen maar niet bereikbaar...
Modbreak:
Geen persoonsgegevens publiceren aub.
Op dns.be vind je zijn info, en dat is idd zijn privenr en mail waar ik vroeger naar belde en mailde, echter nu op beide gsmnrs voicemail...

Wanneer ik me goed herrinner was het adres wel elders dan vermeld, tenzij dit reeds is aangepast dat weet ik niet meer, was ergens in een wijk en dan zelfs, een wegeltje naast een ander huis om er te geraken...
Laatst gewijzigd door meon 09 jun 2015, 17:13, in totaal 2 gewijzigd.
Reden: Geen persoonsgegevens publiceren aub.
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Ik heb recent nog goede ervaringen gehad bij http://www.lichtbronnen.be. Ik ga daar binnenkort nog een bestelling halen (maar ga dan afhalen zodat ik met ecocheques kan betalen).
Gebruikersavatar
willem2
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 31 mei 2011, 14:56
Locatie: 2830
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Modbreak:
Geen persoonsgegevens publiceren aub.
matenet schreef:Wat verder googlen leert dat hij ooit heeft meegedaan aan een Selor-examen voor gevangenisbewaker, hij stond in het vergelijkend examen als laatste...
Probeert nu langs een andere weg "binnen" te geraken :cop:
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

Modbreak:
Geen persoonsgegevens publiceren aub.
..dat was wel 15 jaar geleden in 2000...long time ago, is sinds 2012 zelfstandig...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Svenson240
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2015, 17:23

Hallo,

Ik heb in november 2014 ook bij shopforled besteld.
Uiteindelijk ben ik er naartoe gereden en hebben we een uitgebreide discussie gehad.
In elk geval heb ik ondertussen mijn producten geleverd gekregen.
Alles in orde maar het kost toch zoveel moeite om alles opgelost te krijgen.
Hij zou die spots direct na mijn bezoek toesturen, heeft nog even geduurd.
Nu heb ik nog recht op een vergoeding voor het lange wachten. Dat zou op 18 mei gestort zijn geweest maar tot op vandaag heb ik nog niets ontvangen.

Hij neemt zijn tel niet op (0468... nr) maar sms beantwoordt hij wel.

Dus mijn advies : SMS en anders, er naartoe rijden.

Als alles hier afgehandeld is, dan geef ik het ganse verhaal nog wel.

Want ik ben ook bij de FOD Economie en eCops geweest, maar dat haalt gene zak uit ! Typisch België.
varika
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2015, 21:01

Heb voor 150 EUR in 2014 bij shop for led gekocht (eigen merk).Het was inderdaad goedkoper maar mijn leds zijn allemaal kapotgegaan in een jaar tijd.Geen enkele reactie op mails en neem de telefoon niet op.ZEKER AF TE RADEN.Heb ondertussen alles gekocht in een echte winkel met garantie van twee jaar.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

toch benieuwd of je na 2 jaar in die "echte" nog een nieuwe lamp zal krijgen, of als de leverancier van die winkel er toevallig niet de brui heft aan gegeven...
Ik heb nu reeds enkele jaren overall ledverlichting en niettegenstaande er overall opstaat dat de leds 30.000-50.000 u zouden moeten meegaan, wat eigenlijk levenslang is voor een prive-huishouden gaan de meeste reeds tussen 1-2 jaar stuk, enkelen houden het langer vol en sommigen sneuvelen reeds na enkele maanden..

Wanneer je factuur of ticket hebt, lukt het soms om om te ruilen soms ook niet, de truuk is dan van een identiek model te gaan halen (in dezelfde winkel), en dan zeg
je dat de nieuwe het niet doet of maar gedeeltelijk en lever je de slechte in.....je sjoemelt dan mss een beetje ..maar als erop staat dat ze zoveel uur meegaan, dan Mogen ze ook niet stukgaan op 1% van de levenstijd...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Eigenlijk halen LED's inderdaad makkelijk 30K uur, maar dat is niet het onderdeel dat kapotgaat. Het is de kleine transfo die in de lamp zit die eigenlijk kapot gaat... En die kan het soms zelfs na 5min begeven. Maar in realiteit moet je dus rekenen op ong. 5K uur. (3 jaar huishoudelijk gebruik, of minder dan een jaar als die 24/7 aanstaan)

Tegenwoordig is LED zo makkelijk te krijgen, dat Shopforled achterhaald is geworden. Je kan naar de Action gaan en een goede lamp halen voor 4-5€. (ja, die zijn echt goed, een van de betere hier in het huis, en ik heb veel verschillende merken). Maar ook gewoon in Kreefel en bouwmarkten kun je gewoon Samsung, Osram, ... LED lampen kopen voor 9-10€.
En dan nog niet gesproken van kwalieitsvolle lampen uit China voor 2-3€ (ja, ze zijn moeilijk te vinden, maar soms kom je ze nog tegen).
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

3,10 euro voor goeie led lampen op DX, 3,99 voor de lampen in de Action.

Tegenwoordig hebben ze er ook al filament lampen.
Lukyluke
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2015, 18:59

Hallo, mijn naam is Luc.

Heb daar in juni 2015, 3 wit led + 1 wit/geel led en een trafo online besteld.
Nog altijd aan wachten, ze beloven te versturen en zeggen niets over opvolgingsnummers.

Is er echt iets aan te doen aan die praktijken?

Ik twijfel nog om te kopen op internet via een overschrijving.

Een goede raad voor iederen:met Paypal of een visakaart betalen.

Heb ondertussen enkele klachten ingedient maar niets helpt, mijn bestelling komt zeker niet en mijn 49 EUR ben ik ook kwijt.

Waarom blijft dit winkel nog open ; ik zie dat nog andere mensen het ook meegemaakt hebben :-(

De groeten
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1461
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 155 keer

Gewoon eens kijken op http://www.aliexpress.com , nog nooit slechte ervaringen mee gehad.
De bedrijfjes die daar handelen zijn dikwijls dezelfde als waar europese webshops hun producten halen...

Indien niet tevreden of product niet ontvangen, de betaling is ook via escrow-principe (3de betaler), je krijgt dus uw geld terug.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Ik zou toch opletten met Aliexpress. Het is een marktplaats zoals ebay. En er zitten daar uitstekende producten, maar ook heel veel bucht (dat gelkasseerd is als Chinese rommel in de volksmond).

Persoonlijk raad ik eerder aan bij populaire webshops te kijken die toch gekend zijn om kwaliteit: Banggood & Tinydeal.
Pas op: ik koop heel veel op Aliexpress, en heb alleen uitstekende ervaringen gehad (wat ik niet kan zeggen van EU winkels), maar het is echt belangrijk om selectie te maken qua kwaliteit... Dus echt niet de goedkoopste nemen (bij meeste dingen)
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1461
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 155 keer

Je moet inderdaad weten wat je er koopt, daarom dat ik ook altijd de reviews lees. (dikwijls staan er ook fotos bij van het "echte" geleverde product.)

Er zijn veel handelaars die hetzelfde product verkopen aan verschillende prijzen maar waar bij de goedkoopste het product gewoon opstuurt in een bubblepastic ipv oem verpakking.
Nu bij veel zaken is dit geen probleem, maar bij een keukenweegschaal oid wil ik wel een iets betere bescherming. :)
Gebruikersavatar
willem2
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 31 mei 2011, 14:56
Locatie: 2830
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Dit topic is getiteld en handelt over "ShopForLed" ervaringen (zie OP).

Posts over webshops, Chinese of andere en Aliexpress toestanden zijn misschien goedbedoeld maar IMHO niet relevant in deze context 8).

Als aanvulling op mijn eerdere posts in deze thread:
  • FOD Economie heeft na verloop van tijd actie ondernomen;
  • "ShopForLed" voelde dat het "warm" werd en heeft mij via email gecontacteerd;
  • het resterende deel van mijn bestelling stond "aangekondigd" en werd traceerbaar op de site van bPost;
  • en toen begon het wachten, wachten, wachten, ...
  • FOD Economie gemaild (en al twee maal herinnering gestuurd) over de "vooruitgang" in deze zaak;
  • na een maand of twee is de zending niet meer te vinden op de bPost site :bang:
  • ondertussen doet "ShopForLed" vrolijk verder (zie post Lukyluke) :cop:
P.S. zolang deze thread bij Google op de tweede plaats staat ben ik toch nog een beetje blij :beerchug:
Lukyluke
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2015, 18:59

Hallo,

Ze hebben me ook nu een opvolgingsnummer gegeven maar het is niet op te volgen op de site van Bpost.
Ze aantwoorden niet eens op mijn vragen.
Een echte schandaal, maar er is niets aan te doen blijkbaar.
Lukyluke
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2015, 18:59

Zou testaankoop kunnen hiervoor helpen?
Aankoop bij Shop for led nooit toegekomen maar wel betaald met overschrijving.
Gebruikersavatar
willem2
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 31 mei 2011, 14:56
Locatie: 2830
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Als aanvulling op (en afsluiting van?) mijn eerdere posts in deze thread:
  • in de tweede helft van oktober een tweede deellevering;
  • uiteindelijk (en na enig aandringen) begin november het saldo van mijn bestelling ontvangen.
Uiteindelijk is het te danken aan de mensen van de FOD Economie, die de nodige druk hebben uitgeoefend en (tot op vandaag) alles zijn blijven opvolgen. :beerchug:

Niettegenstaande negen maand na bestelling (en betaling) alles is geleverd voor mij geen "ShopForLed" meer, ...
r-box
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2015, 10:10

Ik heb me ook laten vangen. 270 euro betaald en niks meer van gehoord. Heb formulier naar fod gestuurd. Kan ik via pb een telnr van jan d krijgen van iemand ?
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 14 keer

Is die FOD nog nooit op het idee gekomen om die website plat te leggen :)?

Mijn ervaring met die FOD diensten is dat ze pas willen reageren als er 'iets gebeurd' is, maar dat is hier toch duidelijk het geval?
Waarom mag zo'n oplichter nog verder blijven doen?

Heeft er iemand al aangifte gedaan bij de politie?
Gebruikersavatar
willem2
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 31 mei 2011, 14:56
Locatie: 2830
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

r-box schreef:Ik heb me ook laten vangen. 270 euro betaald en niks meer van gehoord. Heb formulier naar fod gestuurd. Kan ik via pb een telnr van jan d krijgen van iemand ?
PB is verstuurd.
heist_175 schreef:Is die FOD nog nooit op het idee gekomen om die website plat te leggen :)?
Mijn ervaring met die FOD diensten is dat ze pas willen reageren als er 'iets gebeurd' is, maar dat is hier toch duidelijk het geval?
Waarom mag zo'n oplichter nog verder blijven doen?
Heeft er iemand al aangifte gedaan bij de politie?
Ik heb aangifte gedaan bij verschillende instanties, de FOD Economie heeft mij effectief geholpen. :banana:
r-box
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2015, 10:10

Ik heb via FOD economie een bericht ontvangen dat ze hem een tweede keer gecontacteerd hebben en hij tot 7/1 tijd had om te reageren. Morgen nog eens mailen naar de FOD.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Test Aankoop Juridische Bijstand ? Met een test-aankoop abo kan je één van hun advocaten inschakelen...
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Ik snap niet hoe deze winkel nog bestaat??? Site moet gesloten worden en zaakvoerder in de cel voor oplichting!
PetRoe
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 maa 2016, 19:25

Hallo,

In december 2015 een LED spot besteld online. Betaald met VISA.
Eerst al problemen met de prijs, er was zogezegd korting op, maar die werd niet verrekend. Na herhaaldelijk aandringen, kon ik toch bestellen aan de prijs met korting. Dan de levering. Hij zou geleverd worden begin januari. Dat was dus noppes. Na contact per e-mail kreeg ik dan de boodschap dat het zou zijn voor begin februari. Tevergeefs. Ik ben blijven mails sturen, maar ik kreeg geen enkele reactie meer.
Ik zie sinds begin deze week dat ze op hun site melden dat ze gestopt zijn met de verkoop aan particulieren, je kan enkel contact opnemen via een webformulier. Dat heb ik gedaan, maar ze reageren niet.
Ik zou eens naar het adres willen rijden (dit stond in de initiële mail die ik kreeg toen ik in december bestelde : Klantendienst, ShopForLED
: Matmeers 1 bus 6 - 8310 Assebroek), maar ik vraag me af of er op dat adres uberhaupt iemand zal te vinden zijn? Weet iemand dit ?

Ik wil ook klacht indienen bij FOD. Kan iemand zeggen aan welke instantie ik me daar moet richten (kan dat via e-mail).
Dit zijn echt schandalige praktijken ! Ik hoop dat die verantwoordelijken in de cel belanden.

Ik ben razend. Het gaat over 170 euro. De manier waarop deze bandieten mensen oplichten zit me enorm dwars. Ik ga hier echt ten strijde tegen trekken. Dit MOET aangepakt worden. Zeker als ik hier lees hoeveel andere slachtoffers ze maakten.

Peter
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Je hebt betaald met VISA, je had al midden-januari al je geld moeten terugeisen wegens niet-levering.
Gebruikersavatar
willem2
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 31 mei 2011, 14:56
Locatie: 2830
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

PetRoe schreef: Ik wil ook klacht indienen bij FOD. Kan iemand zeggen aan welke instantie ik me daar moet richten
Klacht indienen kan via een online meldpunt.
  • geef duidelijke en concrete informatie
  • bij FOD Economie Gent is(was) er een dossier over deze webshop
  • geduld helpt
succes!
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Bij VISA kun je dacht ik tot 3 maand na transactie klacht indienen? Probeer eens te bellen naar ATOS om te vragen of ze de transactie nog kunnen blokkeren? Dan heb je tenminste je geld terug. En je kan nog steeds een klacht indienen.
Svenson240
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2015, 17:23

Hallo,

Zoals ik eerder al in deze thread geschreven heb, ben ik vorig jaar naar zijn adres gereden. Ik woon in de Kempen maar was het zo beu dat ik er naartoe gereden ben. Is een appartement en in de inkomhal heb ik aangebeld en gezegd dat ik vd post was en een pakketje voor hem had. Hij is dan op zijn sloefen naar onder gekomen en daar heb ik hem zijn vet gegeven. Ik had hem al tientallen mails gestuurd en berichten op gsm ingesproken dus ik was razend en heb daar dan ook mijn ding gezegd. Hij ging direct in de verdediging en begon op zijn gsm te zoeken naar de mails. Hij heeft toen beloofd dat alles spoedig toegezonden zou worden. Eerst heb ik de verkeerde spots ontvangen, heeft hij nieuwe gestuurd en heb ik dan pas de oude teruggestuurd. Alles was uiteindelijk in orde, alleen de korting die hij extra ging geven heb ik nooit gezien, zelfs niet na herhaaldelijke mails, sms'en en telefoons. Vandaag is de eerste spot van de bestelling stuk gegaan. Spots zijn 1 jaar oud. DIKKE BOECHT!

Ik stel voor dat je naar zijn adres gaat en hem allemaal ferm zijn vet geeft. Het is ne bedrieger eerste klas.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”