ongeveer 1,5 maand geleden wou ik abonnement afsluiten via gsmwijzer icm gsm
ik alles ingevuld en doorgemaild en betaald en kreeg week later melding dat Proximus mij geweigerd zou hebben (had op dat moment pay and go kaartje)
Of ik contract via naam echtgenote kon laten invullen
Dit dus gedaan en paar dagen later simkaart en gsm....
Rare is nu als ik inlog bij Eservices en rekeningen bekijk ze toch allemaal op mijn naam staan
Nu gezien ik mogelijk meer zou gaan bellen zou ik terug voor onbeperkt bellen abonnement willen kiezen en had ik graag huidige smart 15€ ipv 20€ op nummer echtgenote laten overzetten maar dit zou niet kunnen volgens gsmwijzer
(op die manier kon ik nog gsmnummer aan iets goedkopere prijs hebben icm abo)
Terug naar pay and go of stoppen abonnement gaat ook niet via gsmwijzer en ze zeggen dat dit fraude is?
Wat zijn gevolgen als ik bv Baseshop instap en prepaid formule neem en binnen x weken terug naar proximus zou willen?
Ik dacht dat ik de S2plus die ik iets goedkoper had icm abo hiervan verschil ging moeten terugbetalen maar volgens gsmwijzer kan ik niet weg
Weet er iemand raad? in het contractje zie ik ook nie echt veel uitleg
ik weet wel dat je tegenwoordig kan opzeggen maar in dit geval met de gsm....
thx
vraagje over mogelijkheid tot stopzetten abo (via gsmwijzer)
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3747 keer
- Recent bedankt: 15 keer
Jouw verhaal is wel een beetje onoverzichtelijk.
Kan je eens exact zeggen (de historiek is niet relevant):
Ik denk niet dat het zin heeft om een omweg via Mobi* te moeten maken om over te schakelen van een Proximus formule naar een andere Proximus formule.
Kan je eens exact zeggen (de historiek is niet relevant):
- welke abonnementen je nu hebt, welke promoties (vb gratis gsm), en op welke datum gestart ?
- wat je in de toekomst wil hebben ?
Ik denk niet dat het zin heeft om een omweg via Mobi* te moeten maken om over te schakelen van een Proximus formule naar een andere Proximus formule.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
beste
proximus Smart 20 voor 1 jaar aan 15€/maand ipv 20€ (heb ik nu al ongeveer 1,5-2maand)
Ik heb er S2plus bij kunnen kopen aan 248€ incl verzending dus wat goedkoper dan normale prijs
In principe zou ik op mijn nummer Smart 65 willen nemen (volgens ik gsmwijzer begrijp zou dit wel mogen maar goedkopere formule niet)
Natuurlijk zie ik bv nu als je online Smart 65 neemt je Xperia Z kan bijhebben voor 1€ dus zou ik eventueel voor zoiets opteren
Maar denk dat dit alleen maar lukken via nieuw nummer ?
Dan zou ik bovenstaande willen stopzetten maar dat lukt niet volgens gsmwijzer....
thx
proximus Smart 20 voor 1 jaar aan 15€/maand ipv 20€ (heb ik nu al ongeveer 1,5-2maand)
Ik heb er S2plus bij kunnen kopen aan 248€ incl verzending dus wat goedkoper dan normale prijs
In principe zou ik op mijn nummer Smart 65 willen nemen (volgens ik gsmwijzer begrijp zou dit wel mogen maar goedkopere formule niet)
Natuurlijk zie ik bv nu als je online Smart 65 neemt je Xperia Z kan bijhebben voor 1€ dus zou ik eventueel voor zoiets opteren
Maar denk dat dit alleen maar lukken via nieuw nummer ?
Dan zou ik bovenstaande willen stopzetten maar dat lukt niet volgens gsmwijzer....
thx
Volgens ik van Proximus zelf verneem kan ik het nummer met lopende abonnement niet overzetten op ander nummer
voor
qua opzeggen krijg ik geen advies bij Proximus en ook nie bij gsmwijzer...dus moet ik schadevergoeding betalen voor gsm en abonnement...geen idee
voor
qua opzeggen krijg ik geen advies bij Proximus en ook nie bij gsmwijzer...dus moet ik schadevergoeding betalen voor gsm en abonnement...geen idee